abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49691301
Het derde (en waarschijnlijk laatste) deel in de zeer succesvolle filmreeks Pirates of the Caribbean, vanaf 24 mei in de bioscopen.

Nadat Will Turner, Elizabeth Swann en de rest van Jacks vrienden en bemanning, zijn verrast door Captain Barbossa gaan ze, onder zijn leiding, opzoek naar Captain Jack Sparrow aan het einde van de wereld. Er komen wat nieuwe personages aan de orde zoals Captain Sao Feng en de vader van Jack (Keith Richards).

Hoofdrollen

Johnny Depp - Captain Jack Sparrow

Orlando Bloom - Will Turner

Keira Knightley - Elizabeth Swann

Stellan Skarsgård 'Bootstrap' - Bill Turner

Naomie Harris - Tia Dalma

Bill Nighy - Davy Jones

Geoffrey Rush - Captain Barbossa

Jack Davenport - James Norrington

Chow Yun-Fat - Captain Sao-Feng

De trailer!!
Download: http://d.turboupload.com/d/1627549/POTC3.avi.html
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=L1t52deUYcI

Achtergronden

Johnny Depp heeft aangegeven nog een vierde deel te willen maken. Keira Knightley heeft echter gezegd dat dit voor haar het laatste deel wordt. Ze wil zich bezig houden met andere rollen, omdat ze het personage al sinds haar zeventiende speelt.

Disney had na het eerste deel gezegd dat het vervolg At Worlds End zou gaan heten. Toen bekend werd dat het tweede deel de naam Dead Man's Chest zou dragen, kwam naar buiten dat het derde deel nu die naam zou krijgen.

De eerste 57 pagina's van het script stonden enige tijd op internet. Disney heeft aangegeven dat er grote verschillen tussen dit script en de uiteindelijke film zitten.

Interessante sites :

http://disney.go.com/disneypictures/pirates/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_At_World's_End
http://www.imdb.com/title/tt0449088/
http://www.moviemeter.nl/film/38169
I ♥ PB
pi_49693367
Toffe film is het toch :cool:
046
Dank aan Yeahinho
pi_49694339
Langdradig, flauw einde Met will turner die captain of the flying dutchmen wordt.. kan ie om de 10 jaar zijn chick batsen .. en barbossa die de pearl weer jat en jack acher hem aan gaat, te open gewoon.

Ik heb me wel vermaakt met de pa van jack sparrow, en dan die Tia Dalma die ineens mega groot werd.. deed me denken aan de power rangers

Hoe dan ook, wel een aardige film

[ Bericht 5% gewijzigd door Spacemonkeh op 23-05-2007 18:29:49 ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:22:32 #4
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49694671
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef Spacemonkeh het volgende:
Langdradig, flauw einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe dan ook, ik heb me wel vermaakt.
Bij het einde had ik heel sterk de indruk dat ze graag nog een vervolg zouden willen maken
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:26:53 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_49694821
Dit is een spoilertopic, spoilertags lijken me hier niet nodig.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_49694853
Ik heb hem gisteren gezien en vond hem eerlijk gezegd tegenvallen. Er zijn teveel personages die allemaal hun eigen verhaal door elkaar hebben. Erg verwarrend. En ik vind het soms ook te gemaakt. Je merkt duidelijk wanneer je "hoort te lachen". Ga hem binnenkort nog een keer bekijken misschien dat ik hem dan wat meer kan waarderen. Vond deel 1 en 2 namelijk wel erg leuk.
pi_49694936
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is een spoilertopic, spoilertags lijken me hier niet nodig.
Aangepast
pi_49700169
Had dat mannetje in het begin aan de galg, met dat gezang, nou werkelijk een beugel in z'n smoeltje?
pi_49702584
Leuke film!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:29:12 #10
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_49705032
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef Spacemonkeh het volgende:
Langdradig, flauw einde Met will turner die captain of the flying dutchmen wordt.. kan ie om de 10 jaar zijn chick batsen .. en barbossa die de pearl weer jat en jack acher hem aan gaat, te open gewoon.
Vond ik wel verfrissend voor een Hollywood-blockbuster. Niet zo'n zoetsappig sprookjeseinde...
pi_49705319
Fijne film maar Will.

Ik zal Beckett en z'n gluiperigheid missen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:13:44 #12
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_49706895
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef Johnnn het volgende:
Had dat mannetje in het begin aan de galg, met dat gezang, nou werkelijk een beugel in z'n smoeltje?
Ja...

En zijn er échte Johnny-Depp-fans die een bepaalde scene uit Arizona Dream terug herkenden...?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_49708193
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef Johnnn het volgende:
Nee, het waren gewoon bijzonder vuile tanden .

Zoals gewoonlijk droeg Depp de film, wat absoluut niet erg was . Ik vond hem stukken beter dan deel 2 in ieder geval, en heb me goed vermaakt.
pi_49709971
Jammer dat Davy Jones dood gaat. Heb het altijd een interessant personage gevonden.
pi_49710124
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat Davy Jones dood gaat. Heb het altijd een interessant personage gevonden.
Ach als er een vervolg komt zullen ze daar wel weer wat op verzinnen denk ik

Ik vond het een goeie film en paste goed in de rest van de films. Beter dan 2 dat is wel zeker. Vond hem erg mooi gemaakt
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:47:59 #16
25016 Garble
The "Ga" is silent
pi_49710240
Die trouwerij . En de moeder van Jack .

Mooiste scene vond ik die aan het eind wanneer de Black Pearl en de Flying Dutchman het schip van de slechterik aan stukken schieten... Echt ongelooflijk mooi gemaakt met al die brokstukken en zo die om hem heen vliegen voordat hij opgesloktwordt door de vlammen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:56:51 #17
66422 dutch-mamma
pi_49710389
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:47 schreef Garble het volgende:
(...) En de moeder van Jack .
Ik schoot in de lach toen, ja...! Alleen was ik wel de enige in de hele zaal (4 rijen pubers met extreme ADHD... )
quote:
Mooiste scene vond ik die aan het eind wanneer de Black Pearl en de Flying Dutchman het schip van de slechterik aan stukken schieten... Echt ongelooflijk mooi gemaakt met al die brokstukken en zo die om hem heen vliegen voordat hij opgesloktwordt door de vlammen.
Je bedoelt Beckett

Ik vond er een aantal on-Disney-achtige harde scenes inzitten, en dit was er eentje van. Dat bedoel ik niet negatief, hoor!
Andere on-Disney-achtige scenes waren o.a. toen Davy Jones zijn tentakels in de kop van hoe-heet-die-vent-ook-weer liet dringen, en de beginscene met het ophangen. Terloops was halverwege ook nog te zien hoe een stuiptrekkend iemand een genadeschot kreeg.

Na de Keith-scenes (ik ben niet eens fanatiek Stonesfan) en het eind van de film had ik neiging tot applaudiseren. Maar in een zaal met voornamelijk verveelde (en vervelende) pubers heb ik me maar ingehouden...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_49710741
Hmmmm de kern van het verhaal is kut en nauwelijks te volgen.

Daarentegen vond ik de humor en hoe de film is gemaakt wel goed.
Maar qua verhaal vind ik deze pirates de slechtste van alle 3.
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:52:09 #19
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49713579
Ben gisteren met Umberrella geweest en we vonden m gaaaaaaaaaaaaaf!! (dat Johnny mee deed had er natuurlijk nix mee te maken )
In me Burberry......
pi_49715546
Dit is de beste pirates of the caribbean tot nu.
Een aantal scenes waren echt meedogenloos iets wat ik wel miste in deel 1 en 2.
In de openingsscene was het meteen raak en liet men geen suggestieve indruk achter, je zag gewoon echt de levenloze lichamen van piraten, hoeren en dieven.
De soundtrack is ijzersterk en de verhaal lijn van davy jones was behoorlijk interessant.
Tia Dalma die opeens als Calypso 50 meter hoog werd vond ik echter wat minder, ze hadden haar ook bewusteloos in het water kunnen leggen.
Ik kan niet wachten om deze film nogmaals in HD te bekijken.
Laat deel 4, 5 en 6 maar snel komen, aan het budget en de opbrengsten zal het niet liggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dementor op 24-05-2007 10:15:37 ]
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:44:19 #21
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_49716608
Het verhaal was nogal afgeraffeld. Maarrrrrrrrr WAT een ONWIJS gave film, het zag er wel schitterend uit! Wauw. Ik heb de hele film zitten genieten, ondanks het verhaal. Behalve de laatste 10 minuten. Dat jong is nou al 3 films bezig met zn Zwaantje, heeft ie het kreng eindelijk zover dat ze met 'm trouwt en dan krijg je dit!

Wat een ONZIN! Moeten ze duidelijk even overfilmen.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:52:13 #22
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_49721064
Wat een gave film maar wat een KUT verhaal...

Wat is nu de relatie tussen Barbarossa en Tia Dalma?

Op een gegeven moment pakt Tia de arm van Barbarossa en zegt : Vergeet niet waarom Ik je heb teruggehaald uit de Dood. Waarop ze vervolgens in de Cel word geplaatst en als een supergevaarlijke angstaanjagende demoon behandeld...

Wtf.. waarom was ze "ineens"gevaarlijk en was iedereen voor haar bang?
Waarom heeft ze barbarossa uit dodenrijk gehaald?

What the fuck was Will turner nu allemaal eigelijk van plan? op het einde?

Wie had nu welke deals met beckett, want in het begin kon die handlanger van Beckett Sao Fong en Turner afknallen maar deed ie niet.

Maar jack had ook een afpsraak met Beckett, waar de fuck ging die nu om?

WTF deed Norrington ineens in de film, hij was in deel 2 ladderzat altijd en nu ineens verscheen hij keurig netjes en er was niets aan de hand.. ?

Wat was nu precies het probleem tussen Jack-Turner-Elisabeth?

jack had er 1 keer mee gezoend weet ik wel, maar waarom was de relatie tussen will en elisabeth nu zo'n probleem.

Wat was barbarossa nu aan het einde van plan? Voordat ie ineens de Jolige Gangmaker ging uithangen en terwijl hij het schip stuurde, Handlangers van Davy Jones bevocht en Will en Elisabeth trouwde...

Iedereen leek zijn eigen idee te hebben hoe en wat te doen en iedereen was elkaar en vooral jack aan het dwarsbomen...

En die scene met die krabben, wtf had dat voor achterliggende gedachte?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:09:58 #23
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_49721772
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef Pumatje het volgende:
Wat een gave film maar wat een KUT verhaal...

- het verhaal -
Moeilijk he, nadenken bij een film...
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:47:34 #24
66422 dutch-mamma
pi_49723371
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Barbarossa...
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:03:21 #25
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49723955
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Het verhaal is zo zwak dat het geen kwestie is van nadenken. Het is gewoon een bij elkaar geraapt zooitje geworden. Dat had allemaal niet uitgemaakt als de film vermakelijk genoeg was geweest. Maar dat was die voor mij gewoon niet.

Een verhaal hoeft niet goed te zijn (het hoeft zelfs niets voor te stellen), maar als het ervoor zorgt dat het je geen bal kan schelen wat er met de hoofdpersonen gebeurd, dan doe je toch iets fout .

En wat het verhaal betreft, bijna de hele film is Calypso de grote redder en/of gevaarlijke godin. Om daar vervolgens niets mee te doen . En ik kan nog wel even door blijven gaan....

Het eindgevecht was dan weer wel van hoog niveau.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')