quote:
quote:
Wat is hier gaende??quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ, geloof jij dat het huwelijk een zakelijke overeenkomst is? (of iig vroeger zo ontstaan)![]()
vroeger was het denk ik zeker een zakelijke overeenkomst..nu niet meer denk ik...waarom vraag je dat...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ, geloof jij dat het huwelijk een zakelijke overeenkomst is? (of iig vroeger zo ontstaan)![]()
Hij wilt met je trouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroeger was het denk ik zeker een zakelijke overeenkomst..nu niet meer denk ik...waarom vraag je dat...![]()
1. Enerzijdsquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
1.Notulen tikken, bijna af
2.Zelfstudie
3.Update
4.MSN met 52746
5.en verder zie ik nog wel
iemand?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Hoe hard mag je eigelijk rijden in de USA?
Mag je daar in de stad bijv ook maar 30?
En buiten de bebouwde kom?
Iemand?
Die vraag zit mij nu al 2 minuten dwars.
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. Ik lig niet op mn knieëenquote:
je zit op je knieen lieverd...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. Ik lig niet op mn knieëen![]()
omg, en dan met die afstanden tussen dingen daar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij op de snelweg iets van 70 km per uur.....zoiets..iig niet echt snel...
![]()
Een kleine discussie in R&Pquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroeger was het denk ik zeker een zakelijke overeenkomst..nu niet meer denk ik...waarom vraag je dat...![]()
maar waarom je vraag...???quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. Ik lig niet op mn knieëen![]()
nu al...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA PAPIER ZIT OP ZIJN KNIEEN.
Nu gaat ie je een huwelijks aanzoek doen!
mijn ex gaat erg vaak naar de US voor zijn werk, en hij vertelde altijd hoe erg het is om daar te rijden ivm de snelheid...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, en dan met die afstanden tussen dingen daar?
Neen, dat denk ik niet.
1. afgerond, en verstuurd met de mailquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
1. Enerzijdsanderzijds: goed bezig
2. Nogmaals goed bezig!![]()
3. Je wordt steeds beter!![]()
4. Moet je zelf weten....![]()
5. Leuk!![]()
Vraag het aan iemand die het interesseertquote:
oeh....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
1. afgerond, en verstuurd met de mail
2. ga ik zo aan beginnen, eerst de tweede kan koffie aanbreken
3.![]()
4. Druk mee bezig al
5. absoluut
teringquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij op de snelweg iets van 70 km per uur.....zoiets..iig niet echt snel...
![]()
Ach, fu.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand die het interesseert![]()
ik kom zeker niet graag in Duitsland....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
tering
doe mij de Autobahn maar... 155 per uur
(harder loopt MPGauto niet)
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu al.....nee echt niet....
![]()
![]()
![]()
en wie zegt dat ik wil trouwen...![]()
![]()
whehequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn ex gaat erg vaak naar de US voor zijn werk, en hij vertelde altijd hoe erg het is om daar te rijden ivm de snelheid...![]()
Het is dat ze Autobahnen hebben en goedkope sprietquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kom zeker niet graag in Duitsland.......maar daar is het idd wel lekker rijden ja...
![]()
![]()
dat ben ik al...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Maar als je nou heel rijk was...
nope snel weg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een grapje maakte ofzo.![]()
Zo sloom...
Maar dat is dan binnen de bebouwde kom zeker?
Lijkt me dat je op de snelwegen toch wel een stukje harder mag?
sms gestuurd..U krijgt als het goed is zo antwoord...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo sloom...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sms gestuurd..U krijgt als het goed is zo antwoord...![]()
dit vond ik :quote:
In de foute jaren 80 was er nog een rock-liedje over: 55! (mijl/h = 88 km/h) Maar op sommige plekken mag je 65 (=104 km/h)quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo sloom...
wel 104quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de foute jaren 80 was er nog een rock-liedje over: 55! (mijl/h = 88 km/h) Maar op sommige plekken mag je 65 (=104 km/h)
Ik geef gas met mijn linkervoet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
wel 104
dan mag ik wel uitkijken met mijn rechtervoet
Nee joh, je mag daar gewoon iets van 70 mile/h, dus iets van 110 km/hquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Oh, nou, dan is het vast niet in elke staat hetzelfde...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn ex gaat erg vaak naar de US voor zijn werk, en hij vertelde altijd hoe erg het is om daar te rijden ivm de snelheid...![]()
Duitsland is een prima land hoor, niets mis mee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kom zeker niet graag in Duitsland.......maar daar is het idd wel lekker rijden ja...
![]()
![]()
Ja dat dus, maar ik heb nu geen zin meer om het grootste gedeelte hierboven weg te halen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit vond ik :
Maximumsnelheid
Op stedelijke wegen mag u over het algemeen niet harder dan 25-35 mijl per uur (56 km/u); op snelwegen loopt de toegestane snelheid uiteen van een maximum van 55 tot 65-70 mijl per uur.
Getolereerd? Dat betekend dat je op een normale manier word aangehouden en niet meteen door 15 auto's word achtervolgt, beschoten en lastig gevallen met spijkermatten en helikopters.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit vond ik :
Maximumsnelheid
Op stedelijke wegen mag u over het algemeen niet harder dan 25-35 mijl per uur (56 km/u); op snelwegen loopt de toegestane snelheid uiteen van een maximum van 55 tot 65-70 mijl per uur. Hoewel veel Amerikanen mij hebben bezweerd dat op highways snelheden van 10 mijl per uur boven de maximumsnelheid door de politie getolereerd worden, raad ik u absoluut af harder dan toegestaan te rijden. De reden is, dat diezelfde Amerikanen continu over hun schouder zaten te kijken of er geen politiewagen in zicht was.
jaja...ok..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, je mag daar gewoon iets van 70 mile/h, dus iets van 110 km/h![]()
[..]
Oh, nou, dan is het vast niet in elke staat hetzelfde...![]()
[..]
Duitsland is een prima land hoor, niets mis mee!![]()
Het rijdt niet altijd lekker... afgelopen zomer meer dan 2uur volledig stil gestaan bij München....![]()
[..]
Ja dat dus, maar ik heb nu geen zin meer om het grootste gedeelte hierboven weg te halen...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Getolereerd? Dat betekand dat je op een normale manier word aangehouden en niet meteen door 15 auto's word achtervolgt, beschoten en lastig gevallen met spijkermatten en helikopters.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Getolereerd? Dat betekend dat je op een normale manier word aangehouden en niet meteen door 15 auto's word achtervolgt, beschoten en lastig gevallen met spijkermatten en helikopters.
Wat?quote:
Ben je filmregisseur geworden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
Over een half uurtje is mijn film klaar.
Sneakers.
Schijnt een goeie film te zijn.
ik vermoed dat hij hem downl.. kooptquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je filmregisseur geworden?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
We could tell you what it's about. But then, of course, we'd have to kill you.
Jaja.
Altijd al geweest, reeds vele jaren zeer succesvol in hollywood.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je filmregisseur geworden?
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Altijd al geweest, reeds vele jaren zeer succesvol in hollywood.
Wil je nu serieus zeggen dat je dat niet wist van mij?
wat zal de aarde van de klacht dan zijn..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Hmmmm, net weer een opstandige chauffeur hier... zal weer even een klacht moeten schrijven!![]()
Laat zien dan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik heb toch al best veel films gemaakt hoor.
dierenbeul....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
omg, ik had gisteren een spin gevonden in mijn kamer.
en best een grote.
Dus ik pak zo wat tape, ik druk het zachtjes tegen zijn lijfje en poten zodat ie zonder pijn te lijden toch vast zit.
En nu net denk ik er pas aan dat ie er al meer dan 15 uur opzit ofzo.
En dat beest leeft nog gewoon.
Straks ff vasttapen op iemands raam.![]()
Prima, kom de DVD's maar afhalen.quote:
Wat is de klacht dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Hmmmm, net weer een opstandige chauffeur hier... zal weer even een klacht moeten schrijven!![]()
Waar! Waar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima, kom de DVD's maar afhalen.
Mag je ze best wel even lenen, en kopieeren.
Want ik vind dat iedereen mijn werk moet hebben, legaal of niet.
je bedoelt een tvpquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Zo'n post waarmee dit topic in m'n actives komt te staan.
Oh!!quote:
ben wat traag ivm met een zeker msn gesprekquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vroeg ik al.....maar ik krijg geen antwoord...
![]()
ahhh owkey...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
ben wat traag ivm met een zeker msn gesprek
Omdat jij geen antwoord krijgt vraag ik het nogmaals
Sorry, daar kan ik niet komen met de auto. Adres-achtig iets?quote:
Whehe..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:29 schreef Sebasser het volgende:
Hey MPG, heb je wel door dat die paar posts met daar daar ja ja hier waar ect precies hetzelfde is als het gemiddelde pr0n script?
De regels op het terrein overtreden!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat zal de aarde van de klacht dan zijn..???
Zie hierboven!quote:
Whehehehehehe! Ik moest echt lachen!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
omg, ik had gisteren een spin gevonden in mijn kamer.
en best een grote.
Dus ik pak zo wat tape, ik druk het zachtjes tegen zijn lijfje en poten zodat ie zonder pijn te lijden toch vast zit.
En nu net denk ik er pas aan dat ie er al meer dan 15 uur opzit ofzo.
En dat beest leeft nog gewoon.
Straks ff vasttapen op iemands raam.![]()
Ja, hé, ik was dus druk doende de klacht te schrijven!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vroeg ik al.....maar ik krijg geen antwoord...
![]()
Ja, daar moet jij alles van weten....quote:
Rik de ruiterlaan 4 in groningen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet komen met de auto. Adres-achtig iets?
Wat heeft ie op t terrein wel of niet gedaan dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
De regels op het terrein overtreden!![]()
[..]
Zie hierboven!![]()
[..]
Whehehehehehe! Ik moest echt lachen!!![]()
![]()
[..]
Ja, hé, ik was dus druk doende de klacht te schrijven!![]()
Inmiddels is ie klaar en ga ik nog even denken of ik er nog iets vervelends bij kan zetten!![]()
[..]
Ja, daar moet jij alles van weten....![]()
OA....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
De regels op het terrein overtreden!![]()
[..]
Zie hierboven!![]()
[..]
Whehehehehehe! Ik moest echt lachen!!![]()
![]()
[..]
Ja, hé, ik was dus druk doende de klacht te schrijven!![]()
Inmiddels is ie klaar en ga ik nog even denken of ik er nog iets vervelends bij kan zetten!![]()
[..]
Ja, daar moet jij alles van weten....![]()
Beetje ver. TPG?quote:
Dat is geheime informatie, waarover ik niemand kan inlichten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heeft ie op t terrein wel of niet gedaan dan?
Die klacht moet natuurlijk wel overkomen en indruk maken!!quote:
ja ok....je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die klacht moet natuurlijk wel overkomen en indruk maken!!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok....je hebt gelijk(al geeft ik dat niet graag toe....
)
Wheheh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is geheime informatie, waarover ik niemand kan inlichten!![]()
Henk Wijngaard's pakketpost?quote:
zou wel willen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trusten j_j1
Zo moe dat je nu al gaat slapen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Henk Wijngaard's pakketpost?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]hebben we hier een stiekeme Henk Wijngaard fan?
quote:
We zouden van Eer-ik nog steeds een werkinstruktie krijgen: Maak je eigen Smileys voor Dummiesquote:
rij voorzichtigquote:
Hai Muckie!quote:
Bye!quote:
Idd....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zouden van Eer-ik nog steeds een werkinstruktie krijgen: Maak je eigen Smileys voor Dummies![]()
wat een enthousiaste begroetingen toch weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MUCKIE IS ER......HOERA VOOR MUCK...
![]()
![]()
![]()
hooooiquote:
ik wil ook wel meedoen aan de cursusquote:
je verdiend het toch....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een enthousiaste begroetingen toch weerJJ
quote:
eensquote:
tis daarmee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:10 schreef Sebasser het volgende:
Robert Redford.
Is de pindakaas op?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
geroosterd witbrood met boter en honing......goddelijk....
![]()
![]()
ik heb nog kitkat chunky peanutbutterquote:
dat zijn ze ook jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...ik las het ja op de topic...lijkt me ook zoooo lekker....![]()
![]()
![]()
eensch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
geroosterd witbrood met boter en honing......goddelijk....
![]()
![]()
ik wel, ik moet afvallen voor mijn operatiequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel, ik moet afvallen voor mijn operatie
operatie....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ieuw, tomatenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eensch.
Plakje witbrood met daarop boter, en een plak jonge kaas (van die kant en klaar gesneden plakken)
En daarboven op dan weer een paar plakjes van die cherry tomaatjes, en een heel klein beetje van die AH olie in die kleine langwerkpige flesjes met kruiden en zulks, een klein beetje erover.
En die vast in de oven leggen. (Grillstand, hoogste stand. (Zwak, Matig en sterk.) Ahwel, ik hebe en combomagnetron, ik weet niet wat voor oven jij hebt?
En dan een plakje witbrood met roomboter insmeren, heel weinig.. (anders krijg je als je alles op elkaar legt zo'n drassige bende (teveel vloeibare dingen.)
En die dan heel even in de grill leggen, seconde of 20..
Daarna omdraaien zodat ie heerlijk gaat worden.
En na een paar minuten nog een minuutje of 2 dat plakje brood op dat andere plakje brood leggen zodat hij nog lekkerder wordt.
En klaar is kees.
En zulks een voer, heb je nog nooit geproeft.
Zo lekker.
moet je daarvoor afvallen ja?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
een borstverkleiningquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
operatie.......Muck wat dan...
????
Dan is het makkelijker om je op de operatietafel te tillenquote:
jup, om het risico op complicaties te voorkomenquote:
Ik heb jarenlang in een (cherry)tomatentuin gewerkt!quote:
oh Papier...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker om je op de operatietafel te tillen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker om je op de operatietafel te tillen
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
jup, om het risico op complicaties te voorkomen
Maar als je afvalt worden je borsten toch sowieso al kleiner?quote:
ik heb ze echt nooit lekker gevondenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een (cherry)tomatentuin gewerkt!![]()
Ondanks dat ik ontelbare kilo's van de spul heb gegeten, krijg ik er geen genoeg van!![]()
ik had niet anders van jou verwacht Sebas...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang wij maar de pics van voor en na krijgen.
I wish....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je afvalt worden je borsten toch sowieso al kleiner?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
Old amsterdam op een waldkorn bolletje met roomboter
ik wist hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang wij maar de pics van voor en na krijgen.
als ik genoeg afgevallen benquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah ok...ik schrok ff......wanneer moet dat gebeuren..
![]()
EN????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
jum jumquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
Dat kan ik zelf waarderen als kaas-hater!quote:
ging best aardig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
EN????????????????????????????????????????????????????????????????????
Aahzoow...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
jup, om het risico op complicaties te voorkomen
old amsterdam?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf waarderen als kaas-hater!![]()
heb ik dat ooit gezegd...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Sebasser het volgende:
Ach, jullie vrouwen zijn zeker niet voorspelbaar.
Best aardig, klinkt als een 6!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ging best aardig.
niet supergoed ofzo.
Veel radio actief verval enzo, daar snap ik al heulemaal geen kont van
Ja. Als kaas ouder wordt, gaat het op een gegeven moment wel smaken!quote:
Heb jij ook een borstverkleining gehad!???quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Aahzoow...
tja ik hoefde voor mijn operatie toen niet af te vallen (dat was ik al toen ik ziek was)
het smelt gewoon op je tong....echt wel jum jum...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Als kaas ouder wordt, gaat het op een gegeven moment wel smaken!![]()
zat ik ook al aan te denken jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij ook een borstverkleining gehad!???![]()
ja, inkoppertje....
nee joh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij ook een borstverkleining gehad!???![]()
ja, inkoppertje....
werkzequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Muck het volgende:
maar lieverds, ik moet hollen, ik moet naar mijn werk
tot vanavond!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ging best aardig.
niet supergoed ofzo.
whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ging best aardig.
niet supergoed ofzo.
indd... piece of kuukskequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Eer!
Wat is daar moelijk aan dan? Isotopen? Halfwaardetijden?
haat jij alles waar melk in zit ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Als kaas ouder wordt, gaat het op een gegeven moment wel smaken!![]()
doedoei..werkse...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Muck het volgende:
tot vanavond!
ehm,quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Eer!
Wat is daar moelijk aan dan? Isotopen? Halfwaardetijden?
werkze liefiequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Muck het volgende:
tot vanavond!
Kuukskes halveren gaat mij ook wel goed af whehehequote:
het verval van het deeltje, waarbij een nieuwe isotoop ontstaat en ernergie (straling) vrijkomtquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm,
alles.
Ik moest de halveringsreactie opschrijven ofzo
en wtf een halveringsreactie nou weer is....
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kuukskes halveren gaat mij ook wel goed af whehehe![]()
ah...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
het verval van het deeltje, waarbij een nieuwe isotoop ontstaat en ernergie (straling) vrijkomt
Neehoor, alleen alles wat kaasachtig is...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haat jij alles waar melk in zit ofzo?
behalve als het er al heel lang in zit
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm,
alles.
isotoop -> andere isotoop + stralingquote:
Pff lang geleden. Maar:quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm,
alles.
wat vind je dan van hutekase?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor, alleen alles wat kaasachtig is...![]()
Dus: kaas, camembert, brie, roomkaas, etc....![]()
Daarentegen: (volle)melk, yoghurt, etc!![]()
dat is ook zo lekkerrrrr....met tomaten en komkommer erop....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat vind je dan van hutekase?
of hoe men dat ook moge schrijven?
quote:
Het zal ongetwijfeld allemaal kloppen, maar het hele vak interesseert me weinig tot niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pff lang geleden. Maar:
Een bepaald atoom is onstabiel (daar zijn eenvoudige regels voor. Dus dat atoom verliest een proton (daar is vast een formule voor) en daarmee word het een ander element (dat al dan niet stabiel is). Dit gaat door totdat je bij een stabiel element gekomen bent.
Dus halveringsreaktie is een opsomming van een aantal instabiele elementen? Zo iets?![]()
ok .. dit is ook weer als iets met sex te interpreteren ..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor, alleen alles wat kaasachtig is...![]()
Dus: kaas, camembert, brie, roomkaas, etc....![]()
Daarentegen: (volle)melk, yoghurt, etc!![]()
Het woord "kaas" zit erin, dus het betreffende produkt wordt bij voorbaat al afgeschreven!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat vind je dan van hutekase?
of hoe men dat ook moge schrijven?
OMG....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
ok .. dit is ook weer als iets met sex te interpreteren ..
haat je alles met melk erin ? Vrouwen
nee alleen alles met kaas ... Mannen en slechte hygiene.
iemand sex ?![]()
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
iemand sex ?![]()
het stinkt niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Het woord "kaas" zit erin, dus het betreffende produkt wordt bij voorbaat al afgeschreven!![]()
Ik heb het dus nog nooit gegeten, maar het klinkt alsof het stinkt...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Het woord "kaas" zit erin, dus het betreffende produkt wordt bij voorbaat al afgeschreven!![]()
Ik heb het dus nog nooit gegeten, maar het klinkt alsof het stinkt...![]()
whehe... comparator vergelijkt... 2 ingangsspanningen, en afhankelijk daarvan heb je een hoge of lage uitgangsspanningquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het zal ongetwijfeld allemaal kloppen, maar het hele vak interesseert me weinig tot niet.
Ook kreeg ik een stuk over systeemborden enzo, met allemaal van die rare schakelingen erop, wat ik in moest vullen.
Hartstikke leuk hoor, een beetje tekenen, maar ik heb geen flauw idee wat een comparator doet (ok, die is nog wel te gokken) en dat soort grappen, dus ik heb maar gewoon een vierkantje in het midden getekend, en daar alle lijnen heen getrokken [afbeelding]
Ik weet het, het slaat nergens op, maar ik ben wel van het 'overal maar wat invullen' zodat de kans eventueel nog bestaat dat er punten voor gegeven worden.
OA en slechte hygiëne...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
iemand sex ?
Gelukkig. Eindelijk iemand die het eensch is met mij!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat is het dus .. sme-rig. lijkt net smegma. van een paard. met soas. en spul.
whehe....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
OA en slechte hygiëne...![]()
Bij mij thuis is alles brandschoon, tot en met de binnenkant van de koelkast!!![]()
Sex: eerst even een pic pm-en, daarna volgt de beoordeling, die al dan niet tot sex leidt!![]()
laat maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... comparator vergelijkt... 2 ingangsspanningen, en afhankelijk daarvan heb je een hoge of lage uitgangsspanning
cool jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef kopje_koffie het volgende:
Die schakelborden waren wel stoer, ontzettend ingewikkeld doen met stekkertjes. De stekker was altijd net te kort om in dat gaatje te passen waar je m in wilde stoppen. Maar dan na uren pielen kreeg je eindelijk het machtige resultaat. Een brandend lampje
Vriendin onderhoudt zichzelf, dus daar durf ik geen uitspraken over te doen aangaande schoon/vuil...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe....
dan stuur mij de vriendin maar ff
dan check ik of ze brandschoon is![]()
...............
Hier ook hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
OA en slechte hygiëne...![]()
Bij mij thuis is alles brandschoon, tot en met de binnenkant van de koelkast!!![]()
Sex: eerst even een pic pm-en, daarna volgt de beoordeling, die al dan niet tot sex leidt!![]()
mooizoow 14quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Vriendin onderhoudt zichzelf, dus daar durf ik geen uitspraken over te doen aangaande schoon/vuil...![]()
Laatste keer dat ik het heb gecheckt, vanochtend, was ze nog schoon!![]()
't is mij echt serieus teveel werk.quote:
hiier ook niet te bekennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook hoor
Geen kaas te bekennen hier
de kaas die bakkie_pleur bedoelt dus
Dan moet je le-ren!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het zal ongetwijfeld allemaal kloppen, maar het hele vak interesseert me weinig tot niet.
Ook kreeg ik een stuk over systeemborden enzo, met allemaal van die rare schakelingen erop, wat ik in moest vullen.
Hartstikke leuk hoor, een beetje tekenen, maar ik heb geen flauw idee wat een comparator doet (ok, die is nog wel te gokken) en dat soort grappen, dus ik heb maar gewoon een vierkantje in het midden getekend, en daar alle lijnen heen getrokken [afbeelding]
Ik weet het, het slaat nergens op, maar ik ben wel van het 'overal maar wat invullen' zodat de kans eventueel nog bestaat dat er punten voor gegeven worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
Zo zijn er ook vast dingen die jij niet relaxed vind en ik wel
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook al de hele dag?
maar waarom zou ik dat doen als ik het én niet nodig heb, én niet leuk vind, én niet hoef te halen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je le-ren!
Een comperator is een electronische schakeling die twee (digitale) signalen met elkaar vergelijkt.
De buitenkant van je kamer....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Onderweg heb ik wel sneeuw gehad ja
Er lag ongeveer een centimeter of 15 langs de kant van de weg ook, alles waaide daarheen
Nu ga ik even de buitenkant van m'n kamer schoonmaken onder het genot van een spelende buena vista social club
Om 1 voor 17.....quote:
Nu ga ik ook!quote:
-->quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
De buitenkant van je kamer....![]()
Die bestaat toch uit een buiten- en binnenmuur?? Wat valt daar aan schoon te maken?
14.gifquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je le-ren!
Een comperator is een electronische schakeling die twee (digitale) signalen met elkaar vergelijkt.
ja, blijkbaar gooien ze om klokslag 17 uur het werk neer hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Doei ambtenaren?
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef vdvorst het volgende:
TVP,
zo eens eten, en dan werken [afbeelding]
jupquote:
Want ja, iedereen met dezelfde naam kan mijn ex zijn.quote:[16:43:27] ********(L: heey
[17:16:28] Knalpijp.: oi
[17:16:41] ******(L: alles goed
[17:16:44] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Bezet
[17:16:52] *****(L: jij heb of had toch met een kimj
[17:16:54] ****(L: kim
[17:16:59] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Online
[17:17:13] Knalpijp.:
[17:17:19] Knalpijp.: Hoezo?
[17:17:25] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Bezet
[17:17:29] ******(L: had
[17:17:34] ******(L: ???
[17:17:42] * Knalpijp. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Online
[17:17:48] ******(L: iki heb ook een kim online
ik begrijp hier helemaal niks van...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
Omg.
Komt er net iemand online...
[..]
Want ja, iedereen met dezelfde naam kan mijn ex zijn.
Ofzo![]()
en je wijzigt steeds je statusquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
Omg.
Komt er net iemand online...
[..]
Want ja, iedereen met dezelfde naam kan mijn ex zijn.
Ofzo![]()
Edit: Ohja, ik heet knalpijp.
kwispelturig menneke (haha woordgarpje !quote:
Dat komt omdat ik tussendoor wel mijn film keek ja, en als ik een programma fullscreen doe gaat msn automatisch op bezet.quote:
zodoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik tussendoor wel mijn film keek ja, en als ik een programma fullscreen doe gaat msn automatisch op bezet.
huh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je PM is vol...kan je niks sturen....![]()
quote:
Ah, jij hebt een soort van terras bij je kamer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
-->
[afbeelding]
dat moet ook wel eens schoongemaakt.
Op de foto zie je het niet zo bar goed, maar 't is goed ranzig
quote:
Ja, jij zit er nog wel even...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Doei ambtenaren?
Neen. Het werk is dan al lang neergelegd... Er rest ons enkel nog te vertrekken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, blijkbaar gooien ze om klokslag 17 uur het werk neer hier
msn...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik tussendoor wel mijn film keek ja, en als ik een programma fullscreen doe gaat msn automatisch op bezet.
neen, soort van terras is het ja, alleen mag ik er niet op zitten en gaat er geen deur naartoe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah, jij hebt een soort van terras bij je kamer!![]()
nou ja, volgens mij meer een dakje van de schuur oid....
[..]
[afbeelding]
[..]
Ja, jij zit er nog wel even...![]()
[..]
Neen. Het werk is dan al lang neergelegd... Er rest ons enkel nog te vertrekken...![]()
[..]
msn...![]()
Zo. En alweer een multipost van mij!! [afbeelding]
Ik ga zo tonijnquiche maken!Ja, alweer ja!
![]()
Zijn je ouders bang dat het gaat lekken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen, soort van terras is het ja, alleen mag ik er niet op zitten en gaat er geen deur naartoe.
Ik zal eensch een foto maken.
wat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG........papier gaat voor het eggie trouwen....
![]()
![]()
![]()
WTF....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-heeee ikke niet......maar papier wel....
![]()
ja, niet specifiek, maar het bouwbedrijf had gezegd dat je er eigenlijk niet op kon lopen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn je ouders bang dat het gaat lekken?
Ik ben pas voor het eerst op m'n eigen dak geweest... daar zou ik ook kunnen zitten, maar dan moet ik telkens een stoel door het raam sleuren en dan nog een stukje schuin dak op...![]()
met wie dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-heeee ikke niet......maar papier wel....
![]()
Ow. Je hebt R&P gevolgd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
blijkbaar........en hij ook nog beweren dat ik goedkeuring heb gegeven....
![]()
![]()
Gewoon weer vaag gelul dus....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee..maar hij kwam zo binnen:
Ik ga trouwen!!!!
oh leuk voor je..![]()
Niemand beweert het tegendeel....quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee..maar hij kwam zo binnen:
Ik ga trouwen!!!!
oh leuk voor je..![]()
Nog niet zo heel erg lang.quote:
Moet je maar niet zo 'belangrijk' (willen) zijn....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
he JJ, m'n pm box is alweer wat leger.
Even 3 pm's weggegooid.
Die is trouwens ook snel volgespamd zeg...
hoelang bestaat dat PM systeem nou...
Doe eens normaal!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Nee. Eten staat net in de oven en moet nog 35 minuten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Al uitgegeten enzo jij?
Ja, is waar ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Al om kwart voor 5. Ben op werk heh.
Hé eer, nu ben ik echt buiten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
biet'n.
oeh, was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een combinatie tussen bier en tieten?
Is goed, have funquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, is waar ook!![]()
[..]
Hé eer, nu ben ik echt buiten!![]()
Is het al zo erg met je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
oeh, was het maar zo'n feest
Maar nee, helaasch niet..
Bier en tieten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een combinatie tussen bier en tieten?
Mannen zijn zo sim-pel.quote:
waar is zij ook alweer van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de dagelijkse babe hier ook even spammen:
[afbeelding]
Is dat niet zo'n modelding?quote:
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Dat wist ik.
nah, het boeit me ook niet bijster veel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef het ook niet echt te weten eigenlijk.
yup.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Maar je liefdesleven is nog altijd ingezakt na dat ene ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |