oeh sexyquote:
goed bezig MPG...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
Zo, uitvergaderd
Nu notulen tikken
Morgen weer vergaderen, dan voorzitten
dat is snelquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
Zo, uitvergaderd
Nu notulen tikken
Morgen weer vergaderen, dan voorzitten
Online bestellen is een prettige uitvinding.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Pheno het volgende:
En geen LP's omdat die al beschadigd waren. Ik bsetel ze wel online
Altijd hequote:
quote:
hoiquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben Genesis / Phil Collins fan
1 juni naar Genesis toe!
tevens verkapte tpv, die nodeloos is gezien het gegeven dat we alweer bijna aan nr 209 toe zijn![]()
dat bedoel ik dus ook met "band" Brandx...jeweets....quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben Genesis / Phil Collins fan
1 juni naar Genesis toe!
tevens verkapte tpv, die nodeloos is gezien het gegeven dat we alweer bijna aan nr 209 toe zijn![]()
dacht ff dat je echt overgelopen was....quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vergadering, lunch, maar ik ben terug
Waarnaartoe, thee-SC?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht ff dat je echt overgelopen was....![]()
Dan wel ja. Met korting en een Japan pakket waarin alles zit wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Online bestellen is een prettige uitvinding.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waarom zouden we jou willen aanraken....![]()
lol, die trieste pipo's zeiden drie dingen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoihoe is het met die camera's afgelopen dan? heb het niet meer gevolgd
![]()
I Know! ik had daar bij AKQ een keer een vraag over gesteld: hoe heet de jazzband waar Phil Collins naast Genesis jarenlang voorman van was en die meerdere malen op Norht sea Jazz hebben opgetredenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus ook met "band" Brandx...jeweets....![]()
edit: zie het alquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dank je...
![]()
band===> wij roken allebei+ we hebben gister allebei ons nieuwe UI gekregen en die zijn allebei door Murp gemaakt....![]()
![]()
![]()
En weer een enorme overwinneing van het grootkapitaal op de domme massa.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Leuke aan die laatste is dat ze nu dus allemaal wat gaan bestellen bij BOL, dus ze halen hun eigen bestelargument onderuit, en BOL verdient aan hen, want ze maken nog steeds winst, ofwel hebben het gewoon tegen kostprijs verkocht
Oh, en sorry voor mijn 'gescheld' op onze 'edele' FOK! loosers uit die BOL topics, maar zo noemden ze mij![]()
BrandX had gewoon gelijk, hadden ze maar moeten luisteren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En weer een enorme overwinneing van het grootkapitaal op de domme massa.
En natuurlijk heb je gelijk![]()
Lenny...lieverd...sorry...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
laat maar zitten.. hoeft niet zo he![]()
![]()
Ik ben in mn eentje 2 thermoskannen leeg aant drinkenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben in mn eentje 2 thermoskannen leeg aant drinken
owja. Hoe was het bij de tandarts?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef BrandX het volgende:
ik heb nog maar 3 bakkies op. Van voor de tandarts. Daarna niet meer. HEb een gore smaak in de mond, dat gaat gewoon niet goed, als ik dat combineer met koffie
Goeie zaak!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed wel.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goed wel.Hein
hoefde minder ingrijpend te werk als wat hij van te voren had verwacht, hij heeft mijn kies zo weten te redden
dus ik hoef over twee weken toch niet terug te komen!
Dus nu een andere afspraak maken met Hein maar dan gewoon voor de koffie of eten![]()
Waar gaat dit eigenlijk over??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, die trieste pipo's zeiden drie dingen:
- Bol heeft maar te leveren, anders {knokploeg/horen ze van me/ik heb betaald dus heb er recht op/andere onzin}
- hun leveringsvoorwaarden zijn in strijd met de wet dus ik heb altijd recht op mijn camera
- Maar bovenal is Bol een kut bedrijf waar ze verder nóóóóóóit bij zouden bestellen!!!
en verder nog wat onzinnige argumenten.
BrandX had natuurlijk (zoals gebruikelijk in deze zaken) gelijk want:
- Bol heeft alle orders geannuleerd en bedragen teruggestort, met de mededeling dat als men de camera wilde voor het echte bedrag, bijna 300,- ze de order opnieuw konden plaatsen
- Bol hun leveringsvoorwaarden zijn niet in strijd met de wet, en hun aanvullende voorwaarden (zoals ik ook had gemeld) zijn goedgekeurd door zowel de consumentenbond als de SER
- Bol is GEEN kutbedrijf, want is zo lief om al die domme kut FOK!-usertjes een tegoedbon van ¤ 10,- te geven. En nu zijn al die domme randdebilio's als een leipo een bestelling aan het plaatsen bij BOL waarbij ze ¤ 10,- in mindering kunnen brengen.
Leuke aan die laatste is dat ze nu dus allemaal wat gaan bestellen bij BOL, dus ze halen hun eigen bestelargument onderuit, en BOL verdient aan hen, want ze maken nog steeds winst, ofwel hebben het gewoon tegen kostprijs verkocht
Oh, en sorry voor mijn 'gescheld' op onze 'edele' FOK! loosers uit die BOL topics, maar zo noemden ze mij![]()
BrandX had gewoon gelijk, hadden ze maar moeten luisteren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over?? [afbeelding]
Ik heb vast eea gemist....![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
goedkope camera's bij bol.comquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
Oquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
goedkope camera's bij bol.com
net zoiets als de wehkamp-printer
camera die voor 30 euro bij BOL te koop stond, waarbij het overduidelijk was dat de komma een plaatsje teveel naar links stond.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ooow, ok... vandaar... weet ik voldoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
! nee, mijn tandarts is mijn soort van voogd. Niet echt, maar legt de relatie wel het makkelijkste uit
(lang verhaal, bla bla enz)
Inmiddels heb ik even wat opgezocht....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
camera die voor 30 euro bij BOL te koop stond, waarbij het overduidelijk was dat de komma een plaatsje teveel naar links stond.
Goede beslissing, zonde van je tijd geweest. En nu ben je ook helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik even wat opgezocht....![]()
Dáár ging dat "bol.com-tientje-topic" dus over....![]()
Ik had geen zin om dat te lezen......![]()
ho isquote:
hoidoeiquote:
latersquote:
MPG, wat staat er verder op jouw programma für heute?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb net een enorme boer gelaten.Mijn collega is enigzins geschokt!
![]()
Ik mijn eerste in mijn hele levenquote:
Notulen tikken, bijna afquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, wat staat er verder op jouw programma für heute?![]()
whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb net een enorme boer gelaten.Mijn collega is enigzins geschokt!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |