quote:
quote:
Wat is hier gaende??quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ, geloof jij dat het huwelijk een zakelijke overeenkomst is? (of iig vroeger zo ontstaan)![]()
vroeger was het denk ik zeker een zakelijke overeenkomst..nu niet meer denk ik...waarom vraag je dat...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ, geloof jij dat het huwelijk een zakelijke overeenkomst is? (of iig vroeger zo ontstaan)![]()
Hij wilt met je trouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroeger was het denk ik zeker een zakelijke overeenkomst..nu niet meer denk ik...waarom vraag je dat...![]()
1. Enerzijdsquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
1.Notulen tikken, bijna af
2.Zelfstudie
3.Update
4.MSN met 52746
5.en verder zie ik nog wel
iemand?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Hoe hard mag je eigelijk rijden in de USA?
Mag je daar in de stad bijv ook maar 30?
En buiten de bebouwde kom?
Iemand?
Die vraag zit mij nu al 2 minuten dwars.
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. Ik lig niet op mn knieëenquote:
je zit op je knieen lieverd...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. Ik lig niet op mn knieëen![]()
omg, en dan met die afstanden tussen dingen daar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij op de snelweg iets van 70 km per uur.....zoiets..iig niet echt snel...
![]()
Een kleine discussie in R&Pquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroeger was het denk ik zeker een zakelijke overeenkomst..nu niet meer denk ik...waarom vraag je dat...![]()
maar waarom je vraag...???quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou zeg, het is gewoon een vraag hoor. Ik lig niet op mn knieëen![]()
nu al...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA PAPIER ZIT OP ZIJN KNIEEN.
Nu gaat ie je een huwelijks aanzoek doen!
mijn ex gaat erg vaak naar de US voor zijn werk, en hij vertelde altijd hoe erg het is om daar te rijden ivm de snelheid...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, en dan met die afstanden tussen dingen daar?
Neen, dat denk ik niet.
1. afgerond, en verstuurd met de mailquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
1. Enerzijdsanderzijds: goed bezig
2. Nogmaals goed bezig!![]()
3. Je wordt steeds beter!![]()
4. Moet je zelf weten....![]()
5. Leuk!![]()
Vraag het aan iemand die het interesseertquote:
oeh....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
1. afgerond, en verstuurd met de mail
2. ga ik zo aan beginnen, eerst de tweede kan koffie aanbreken
3.![]()
4. Druk mee bezig al
5. absoluut
teringquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij op de snelweg iets van 70 km per uur.....zoiets..iig niet echt snel...
![]()
Ach, fu.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand die het interesseert![]()
ik kom zeker niet graag in Duitsland....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
tering
doe mij de Autobahn maar... 155 per uur
(harder loopt MPGauto niet)
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu al.....nee echt niet....
![]()
![]()
![]()
en wie zegt dat ik wil trouwen...![]()
![]()
whehequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn ex gaat erg vaak naar de US voor zijn werk, en hij vertelde altijd hoe erg het is om daar te rijden ivm de snelheid...![]()
Het is dat ze Autobahnen hebben en goedkope sprietquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kom zeker niet graag in Duitsland.......maar daar is het idd wel lekker rijden ja...
![]()
![]()
dat ben ik al...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Maar als je nou heel rijk was...
nope snel weg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een grapje maakte ofzo.![]()
Zo sloom...
Maar dat is dan binnen de bebouwde kom zeker?
Lijkt me dat je op de snelwegen toch wel een stukje harder mag?
sms gestuurd..U krijgt als het goed is zo antwoord...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo sloom...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sms gestuurd..U krijgt als het goed is zo antwoord...![]()
dit vond ik :quote:
In de foute jaren 80 was er nog een rock-liedje over: 55! (mijl/h = 88 km/h) Maar op sommige plekken mag je 65 (=104 km/h)quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo sloom...
wel 104quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de foute jaren 80 was er nog een rock-liedje over: 55! (mijl/h = 88 km/h) Maar op sommige plekken mag je 65 (=104 km/h)
Ik geef gas met mijn linkervoet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
wel 104
dan mag ik wel uitkijken met mijn rechtervoet
Nee joh, je mag daar gewoon iets van 70 mile/h, dus iets van 110 km/hquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Oh, nou, dan is het vast niet in elke staat hetzelfde...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn ex gaat erg vaak naar de US voor zijn werk, en hij vertelde altijd hoe erg het is om daar te rijden ivm de snelheid...![]()
Duitsland is een prima land hoor, niets mis mee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kom zeker niet graag in Duitsland.......maar daar is het idd wel lekker rijden ja...
![]()
![]()
Ja dat dus, maar ik heb nu geen zin meer om het grootste gedeelte hierboven weg te halen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit vond ik :
Maximumsnelheid
Op stedelijke wegen mag u over het algemeen niet harder dan 25-35 mijl per uur (56 km/u); op snelwegen loopt de toegestane snelheid uiteen van een maximum van 55 tot 65-70 mijl per uur.
Getolereerd? Dat betekend dat je op een normale manier word aangehouden en niet meteen door 15 auto's word achtervolgt, beschoten en lastig gevallen met spijkermatten en helikopters.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit vond ik :
Maximumsnelheid
Op stedelijke wegen mag u over het algemeen niet harder dan 25-35 mijl per uur (56 km/u); op snelwegen loopt de toegestane snelheid uiteen van een maximum van 55 tot 65-70 mijl per uur. Hoewel veel Amerikanen mij hebben bezweerd dat op highways snelheden van 10 mijl per uur boven de maximumsnelheid door de politie getolereerd worden, raad ik u absoluut af harder dan toegestaan te rijden. De reden is, dat diezelfde Amerikanen continu over hun schouder zaten te kijken of er geen politiewagen in zicht was.
jaja...ok..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, je mag daar gewoon iets van 70 mile/h, dus iets van 110 km/h![]()
[..]
Oh, nou, dan is het vast niet in elke staat hetzelfde...![]()
[..]
Duitsland is een prima land hoor, niets mis mee!![]()
Het rijdt niet altijd lekker... afgelopen zomer meer dan 2uur volledig stil gestaan bij München....![]()
[..]
Ja dat dus, maar ik heb nu geen zin meer om het grootste gedeelte hierboven weg te halen...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Getolereerd? Dat betekand dat je op een normale manier word aangehouden en niet meteen door 15 auto's word achtervolgt, beschoten en lastig gevallen met spijkermatten en helikopters.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Getolereerd? Dat betekend dat je op een normale manier word aangehouden en niet meteen door 15 auto's word achtervolgt, beschoten en lastig gevallen met spijkermatten en helikopters.
Wat?quote:
Ben je filmregisseur geworden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
Over een half uurtje is mijn film klaar.
Sneakers.
Schijnt een goeie film te zijn.
ik vermoed dat hij hem downl.. kooptquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je filmregisseur geworden?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
We could tell you what it's about. But then, of course, we'd have to kill you.
Jaja.
Altijd al geweest, reeds vele jaren zeer succesvol in hollywood.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je filmregisseur geworden?
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Altijd al geweest, reeds vele jaren zeer succesvol in hollywood.
Wil je nu serieus zeggen dat je dat niet wist van mij?
wat zal de aarde van de klacht dan zijn..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Hmmmm, net weer een opstandige chauffeur hier... zal weer even een klacht moeten schrijven!![]()
Laat zien dan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik heb toch al best veel films gemaakt hoor.
dierenbeul....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
omg, ik had gisteren een spin gevonden in mijn kamer.
en best een grote.
Dus ik pak zo wat tape, ik druk het zachtjes tegen zijn lijfje en poten zodat ie zonder pijn te lijden toch vast zit.
En nu net denk ik er pas aan dat ie er al meer dan 15 uur opzit ofzo.
En dat beest leeft nog gewoon.
Straks ff vasttapen op iemands raam.![]()
Prima, kom de DVD's maar afhalen.quote:
Wat is de klacht dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Hmmmm, net weer een opstandige chauffeur hier... zal weer even een klacht moeten schrijven!![]()
Waar! Waar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima, kom de DVD's maar afhalen.
Mag je ze best wel even lenen, en kopieeren.
Want ik vind dat iedereen mijn werk moet hebben, legaal of niet.
je bedoelt een tvpquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Zo'n post waarmee dit topic in m'n actives komt te staan.
Oh!!quote:
ben wat traag ivm met een zeker msn gesprekquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vroeg ik al.....maar ik krijg geen antwoord...
![]()
ahhh owkey...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
ben wat traag ivm met een zeker msn gesprek
Omdat jij geen antwoord krijgt vraag ik het nogmaals
Sorry, daar kan ik niet komen met de auto. Adres-achtig iets?quote:
Whehe..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:29 schreef Sebasser het volgende:
Hey MPG, heb je wel door dat die paar posts met daar daar ja ja hier waar ect precies hetzelfde is als het gemiddelde pr0n script?
De regels op het terrein overtreden!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat zal de aarde van de klacht dan zijn..???
Zie hierboven!quote:
Whehehehehehe! Ik moest echt lachen!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
omg, ik had gisteren een spin gevonden in mijn kamer.
en best een grote.
Dus ik pak zo wat tape, ik druk het zachtjes tegen zijn lijfje en poten zodat ie zonder pijn te lijden toch vast zit.
En nu net denk ik er pas aan dat ie er al meer dan 15 uur opzit ofzo.
En dat beest leeft nog gewoon.
Straks ff vasttapen op iemands raam.![]()
Ja, hé, ik was dus druk doende de klacht te schrijven!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat vroeg ik al.....maar ik krijg geen antwoord...
![]()
Ja, daar moet jij alles van weten....quote:
Rik de ruiterlaan 4 in groningen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet komen met de auto. Adres-achtig iets?
Wat heeft ie op t terrein wel of niet gedaan dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
De regels op het terrein overtreden!![]()
[..]
Zie hierboven!![]()
[..]
Whehehehehehe! Ik moest echt lachen!!![]()
![]()
[..]
Ja, hé, ik was dus druk doende de klacht te schrijven!![]()
Inmiddels is ie klaar en ga ik nog even denken of ik er nog iets vervelends bij kan zetten!![]()
[..]
Ja, daar moet jij alles van weten....![]()
OA....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
De regels op het terrein overtreden!![]()
[..]
Zie hierboven!![]()
[..]
Whehehehehehe! Ik moest echt lachen!!![]()
![]()
[..]
Ja, hé, ik was dus druk doende de klacht te schrijven!![]()
Inmiddels is ie klaar en ga ik nog even denken of ik er nog iets vervelends bij kan zetten!![]()
[..]
Ja, daar moet jij alles van weten....![]()
Beetje ver. TPG?quote:
Dat is geheime informatie, waarover ik niemand kan inlichten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heeft ie op t terrein wel of niet gedaan dan?
Die klacht moet natuurlijk wel overkomen en indruk maken!!quote:
ja ok....je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die klacht moet natuurlijk wel overkomen en indruk maken!!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok....je hebt gelijk(al geeft ik dat niet graag toe....
)
Wheheh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is geheime informatie, waarover ik niemand kan inlichten!![]()
Henk Wijngaard's pakketpost?quote:
zou wel willen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trusten j_j1
Zo moe dat je nu al gaat slapen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Henk Wijngaard's pakketpost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |