Kloptquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef WeebI het volgende:
gelukkig geen Evert.
Nu is Snoeks ook niet geweldig, maar alles is beter dan Evert
gelukkig zit ik in de kantine vanavondquote:
Wil je zn nummer? Kan je misschien een afspraakje regelen.quote:
Whahahquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wil je zn nummer? Kan je misschien een afspraakje regelen.
wie nog meer op Chelsea na dan? Bordeaux of Galatasaray?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef mcyodogg het volgende:
Hup Milan. Dat klote Liverpool heeft gewoon de 2 coolste clubs op aarde eruit geknikkerd![]()
Dat ze Barcelona hebben uitgeschakeld helpt dan wel weer een beetje![]()
Mij maakt het niets uit wie er wintquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef BonJovi het volgende:
Ik wil dat Milan wint omdat ik dat Paultjuhhh gun
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef knnth het volgende:
[..]
ah, kuijt weer met z'n nobel gedrag. laat hem zendeling worden ofzo.
en ik lees het AD niet
speciaal voor jouquote:Droomfinale met speciale missie
Door MAARTEN WIJFFELS
ATHENE - Dirk Kuyt speelt vanavond de belangrijkste wedstrijd in zijn carrière. De belangrijkste man in zijn leven is er niet bij. Zijn vader, Dirk Kuyt senior, is te ziek om het vliegtuig naar Athene te nemen.
+ afbeelding vergroten Dirk Kuyt dinsdagavond tijdens een training in het Olympisch Stadion van Athene. FOTO REUTERS
Een half jaar geleden leek hij na een levensreddende slokdarmoperatie kankervrij, maar de ziekte is in volle hevigheid teruggekomen.
,,Mijn vader was er hier in Athene heel graag bij geweest, maar het is te zwaar voor hem,’’ zegt de spits van Liverpool.
,,Hij zou te veel trappen moeten lopen, met te veel drukte om hem heen. Te vermoeiend allemaal. Vorige week heeft hij nog een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Hij is nu naar mijn huis in Engeland, in Liverpool gevlogen. Hij zal het daar vanavond met de tv moeten doen.’’
Het contrast met hoe vader en zoon Kuyt aan dit seizoen begonnen, is groot, beseft de voetballer op een avond als vandaag.
Als vanzelf komen de beelden van augustus 2006 terug. Het televisiegala waar hij tot beste eredivisiespeler werd verkozen en zijn vader die hem de gouden schoen overhandigde. Prachtig tafereel van twee trotse mannen. De een tankte energie voor zijn zware operatie, drie dagen daarna. De ander blies stoom af, drie dagen na het rondkomen van de transfer naar Liverpool.
,,Als we vanavond van Milan winnen, kan ik mijn vader op mijn beurt een prijs overhandigen. En dan meteen de mooiste die je op clubniveau kunt winnen. Die gedachte zit al weken in mijn kop. Het móét gewoon lukken, want we weten niet hoeveel tijd hem nog rest. Ik hoop dat hij zo langzaam mogelijk achteruit zal gaan, want ik kan hem nog helemaal niet missen.’’
Wel aanwezig in Athene zijn acht Katwijkse vrienden van Kuyt. Er ontgaat hen niets van het volgende hoofdstuk in een carrière die leest als een jongensboek.
Bij een zege van Milan pakt Clarence Seedorf zijn vierde ‘beker met de grote oren’, de veertiende hoofdprijs in totaal. Op het staatje van Kuyt prijkt welgeteld één prijs, de KNVB-beker uit 2003 met FC Utrecht.
Ondanks zijn onervarenheid op dit niveau en hoewel hij niet Liverpools beste speler is, vertolkte Kuyt op weg naar de finale een cruciale rol in de tactiek van coach Rafael Benítez. Ook vanavond is hij weer de speler die op en neer moet pendelen tussen twee posities.
Bij balbezit is hij de tweede spits achter - waarschijnlijk - Peter Crouch. Bij balverlies wordt hij Liverpools vijfde middenvelder.
Het verdere strijdplan is de afgelopen acht dagen in het diepste geheim voorbereid. Net als voor de achtste finales tegen FC Barcelona is Liverpool vijf dagen in het buitenland op trainingskamp gegaan.
Benítez koos het Spaanse La Manga vanwege de klimatologische omstandigheden die veel gelijkenis vertonen met die van Athene.
Hij liet de spelers elke dag ’s avonds trainen op het tijdstip van de finale en uiteraard sleep Liverpool tot in detail vrije trapvarianten in waarmee de tegenstander moet worden verrast.
,,Aan de professionaliteit in onze voorbereidingen ben ik inmiddels gewend, maar dit was toch weer een overtreffende trap,’’ stelt Kuyt, die in La Manga voor aanvang van elke training op de weegschaal stond en na afloop weer.
De staf wilde per speler precies het gewichtsverlies in kaart brengen. Op basis van die gegevens werd precies bepaald hoeveel iedereen moest drinken.
Kuyt weet nog hoe hij van Foeke Booy bij FC Utrecht zijn eerste tip kreeg op het gebied van voeding en drank. ,,Foeke was mijn trainer en zei: Je moet na een wedstrijd gewoon net zoveel water drinken tot je plas geen kleur meer heeft. Inmiddels ben ik zeker dertig tips verder. We hebben vorige week geëxperimenteerd met speciale ijsvesten. Die kunnen helpen om na de warming-up en in de rust van wedstrijden het verhitte lichaam snel af te koelen. Het zijn dingen die nét het verschil kunnen maken.
,,Ik vind dat soort testen interessant. Iedere Liverpool-speler heeft zijn eigen medische dossier en na de tweede halve finale tegen Chelsea las ik daarin terug dat ik 16 kilometer had gelopen. Toch had ik aan het eind nog energie over.’’
Bij de bekerfinale AZ - Ajax had in de slotfase de helft van alle spelers kramp, zag Kuyt op tv. ,,Dat zul je bij Liverpool niet meer tegenkomen. Ja, twee jaar geleden in de vorige finale tegen Milan nog wel, maar Milan had toen al zijn beroemde MilanLab en nu heeft Liverpool het ook fantastisch voor elkaar.’’
De bizarre finale van 2005 bekeek hij op een beeldscherm in Huis ter Duin. Hij was destijds met Oranje in voorbereiding.
Toen het bij rust 3-0 voor Milan stond, hield de helft van de Oranje-spelers het voor gezien. Kuyt bleef zitten, ‘omdat ik me gewoon niet kon voorstellen dat Liverpool zich al gewonnen gaf.’
,,Ik denk dat hooguit nog zeven andere jongens bleven kijken. Pas toen later de penaltyreeks bezig was, stroomde de zaal opnieuw vol.’’
Van ploeggenoten als Steven Gerrard en Jurek Dudek hoorde hij in de afgelopen periode de verhalen van Milan-spelers die in de rust in Istanbul de beker al aanraakten. Zij juichten al.
,,Ik geloof dat Gattuso de beker zelfs al kuste op weg naar de kleedkamer. Dat is de goden verzoeken. Ik zal de beker pas aanraken als alles beslist is en dan laat ik hem liefst ook niet meer los. Deze zomer word ik 27 jaar, op dit niveau zal ik hooguit tot 20, 25 wedstrijden kunnen reiken. Misschien blijkt dit straks de enige kans op de Champions League-winst te zijn geweest.’’
Fijn dat je in de kroeg kijkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
[..]
ga deaud.
En ik hoor gelukkig toch niets in de kroeg vanavond.
MILAN
Telegraaf staat ook een stuk erover in. Dit keer kan ik het van Kuyt wel voorstellen, maar ik moet je nageven dat het een enorme kontelikker is. Hopen dat AC Milan ze alle hoekjes van het veld laat zien net zoals de vorige Engelse club die ze tegen kwamen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef knnth het volgende:
[..]
ah, kuijt weer met z'n nobel gedrag. laat hem zendeling worden ofzo.
en ik lees het AD niet
dank jequote:
Denk het niet, zal eenzijdig worden, een simpele overwinning voor Milan denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef Grimm het volgende:
Hopelijk weer een leuke wedstrijd
Dirk Kut heeft nog nooit gescoord in een wedstrijd waar het om gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:07 schreef Bernard0s het volgende:
Milant wint met 2-1 denk ik. Kuyt en Seedorf scoren allebei, wordt Nederlandse finale!
Hij heeft ook nog geen 1x gespeeld voor Liverpool in een finale.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dirk Kut heeft nog nooit gescoord in een wedstrijd waar het om gaat.
Hell, hij heeft nog geen 1x gescoord voor Liverpool in de finale..
Hij wacht zelfs nog op zijn eerste CL doelpunt dacht ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Let maar op, vandaag gebeurt het. Dat zul je altijd zien in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist even beide teams tegen elkaar laten spelen in PES6 en Milan wint met 2-1 door 2 goals van Pippo
De care meter maakt geen overuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist even beide teams tegen elkaar laten spelen in PES6 en Milan wint met 2-1 door 2 goals van Pippo
Die kop van Dudek op 5:25 is meestelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef mcyodogg het volgende:
Zoals 2 jaar geleden wordt het sowieso niet
http://www.youtube.com/watch?v=D8f1jr2TnL0
maar voor de wedstrijd van vanavond maakt dat het wel extra mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:17 schreef Skwish het volgende:
Forza AC Milan natuurlijk![]()
liverpool had nooit die beker mogen winnen twee jaar geleden.
Dat je vind dat AC mag winnen, dat kan een mens nou eenmaal overkomen, maar dat het ACM het meer verdiend is natuurlijk zwakzinnig gelul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef Katana het volgende:
Van mij mag Milan hem ook winnen. Fantastisch voetbal spelen ze en over het hele seizoen hebben zij het het meest verdient
Neem er een club bij. Vergroot de kans.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
haha, ik heb anders op verschillende Liverpool fora, een lijst aan omens gezien waarom ze het wel gaan redden
Succes vanavond. Ik kan niet precies zeggen hoe je je voelt, aangezien een ploeg van mij nog nooit in een CL-finale gestaan heeft, maar ik heb wel een idee.
2 is zat, dalijk hou ik naast het voetbal, geen weekend meer overquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Neem er een club bij. Vergroot de kans.
Die redding (2x) ook, vertelt Sheva hem daar ook ffquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die kop van Dudek op 5:25 is meestelijk
Moet je Jupiler League nemen, dan spelen ze op vrijdag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
2 is zat, dalijk hou ik naast het voetbal, geen weekend meer over![]()
Dan heeft ie nog geen club die de CL-finale haaltquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je Jupiler League nemen, dan spelen ze op vrijdag.
Misschien wel UEFA Cup, als ze de knvb beker winnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geen club die de CL-finale haalt
Dat bedoelde ik dus. Mist alleen nog een deelquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij wacht zelfs nog op zijn eerste CL doelpunt dacht ik.
echt een Interisti hé jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb hetzelfde Liverpool shirt aan die ik 2 jaar terug ook aan had.
Ik deed hem wel pas aan toen Liverpool met 3-0 achterstond als goede hoop
Ik had dat shirt al voor de finalequote:
Net als bondcoach Kuhn van Zwitserland op het afgelopen WK. Ging ie naar binnen toen de strafschoppenserie begon tegen Oekraine. Maar dat liep wat minder goed afquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Anekdote over Doc. Ik denk de grootste Liverpool suporter op Fok.
Bij de penalties 2 jaar geleden hield ie het niet meer van de zenuwen. Durfde niet meer te kijken. Ging douchen en uit bijgeloof gaat ie nu steeds als het spannend wordt onder de straal staan
maar je deed het wel aan omdat je als Interisti Milan op z'n wilde zien gaan wellichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had dat shirt al voor de finale
Nee toen Liverpool met 3-0 achterstond.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
maar je deed het wel aan omdat je als Interisti Milan op z'n wilde zien gaan wellicht![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb hetzelfde Liverpool shirt aan die ik 2 jaar terug ook aan had.
Ik deed hem wel pas aan toen Liverpool met 3-0 achterstond als goede hoop
quote:Number 5 came like a gift from the Gods,
In Istanbul and against all the odds.
Jose, Sir Alex and the rest beneath us,
Europe's best could not defeat us.
Now Athens awaits and history repeats,
Milan again! Can we equal past feats?
Scousers with cameras will take the pics
Of Stevie and Rafa and Number Six!
Is je tv 20 minuten lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben weg
Naar de tv waar ik liverpool ga toejuichen
vind je Milan geen mooie clubhistorie hebben dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Ordinair het volgende:
Als ik naar de spelers kijk kies ik voor Milan maar als ik naar de club historie kijk kies ik voor Liverpool. Ik ben gewoon voor een mooie pot!
Zeg ik dat dan? Die van Liverpool en supporters vind ik gewoon mooier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
vind je Milan geen mooie clubhistorie hebben dan?![]()
Ik denk dat ik thuis kijk. Enkele vrienden van me willen samen op café kijken, maar heb geen zin om tussen enkele l'pool gekken te zitten![]()
Uitzending begint om 20.00 uur. Wedstrijd zoals gebruikelijk om 20.45quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Ordinair het volgende:
Als ik naar de spelers kijk kies ik voor Milan maar als ik naar de club historie kijk kies ik voor Liverpool. Ik ben gewoon voor een mooie pot!
Hoe laat begint het trouwens? Op Nederland 2 toch?
Haha, dat weet ik nog.. Toen dacht ik nog dat zijn ongeschreven regels die je niet mag tarten en na de rust kreeg ie op zn donderquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef paultjuhhh het volgende:
,,Ik geloof dat Gattuso de beker zelfs al kuste op weg naar de kleedkamer. Dat is de goden verzoeken. Ik zal de beker pas aanraken als alles beslist is en dan laat ik hem liefst ook niet meer los. Deze zomer word ik 27 jaar, op dit niveau zal ik hooguit tot 20, 25 wedstrijden kunnen reiken. Misschien blijkt dit straks de enige kans op de Champions League-winst te zijn geweest.’’
Ongeschreven regels. Wat nou als Carragher dat ook deed? Zou er dan een natuurramp zijn gekomen zonder winnaarsquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:52 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog.. Toen dacht ik nog dat zijn ongeschreven regels die je niet mag tarten en na de rust kreeg ie op zn donder
Kan je nagaan wat een kutwebsite je hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef nuldertien.net het volgende:
op de prono;s op mijn website komt toch naar boven dat Liverpool favoriet is![]()
Die deed dat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ongeschreven regels. Wat nou als Carragher dat ook deed? Zou er dan een natuurramp zijn gekomen zonder winnaars?
Ze liepen het veld op voor de tweede helft en op de achtergrond zag je Gatusso naar de beker gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef BramKVO het volgende:
IK heb Gattuso dat ook niet zien doen.
Heeft Ajax nog kampioen gemaakt een tijdje terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef Soul79 het volgende:
Ik wou net zeggen, ik ken die gast ergens van![]()
Weet je niet, hij had het ook tijdens de warming up gedaan kunnen hebben.quote:
was adje met schminkquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Soul79 het volgende:
Was dat echt Ronaldo of een stand-in die Nederlands spreekt?
mis ik dat weer1!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Soul79 het volgende:
Was dat echt Ronaldo of een stand-in die Nederlands spreekt?
Hier ook verdommequote:
7 gespeeld, 4 gewonnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoeveel finales heeft Maldini gewonnen van de 8?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
7 gespeeld, 4 gewonnen.
8ste speelt ie vanavond, dacht ik.
how many of those ol' big ears do you have. thats what matters this eve...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
We won it five times
You haven't won it in 17 years.
ja leuk die atletiekbaan erom heenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een vet stadion is het toch.
Jammer dat het in zo'n schijtstad staat.
En vijf jaar daarvoor was hij er ook al bij, met kort haar tegen Steau.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ongelofelijk eigenlijk net zag je hem nog tegen Barcelona
Doe maar Milanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
ik weet niet voor wie ik moet zijn..![]()
Milan, geweldige ploeg met Seedorf en Kaka, gun Seedorf dat ding nog wel een keer..
Aan de andere kant, Liverpool met Kuijt en Gerrard, gun Kuijt hem ook wel. En bovendien is Barca dan tenminste uitgeschakeld door de winnaar..
hmmm..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Langs de Lijn : D: D
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
ik weet niet voor wie ik moet zijn..![]()
Milan, geweldige ploeg met Seedorf en Kaka, gun Seedorf dat ding nog wel een keer..
Aan de andere kant, Liverpool met Kuijt en Gerrard, gun Kuijt hem ook wel. En bovendien is Barca dan tenminste uitgeschakeld door de winnaar..
hmmm..![]()
Crouchquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Soul79 het volgende:
He waar is die lange pipo van Liverpool. Hoe heet ie ook al weer.
Crouch op de bankquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Soul79 het volgende:
He waar is die lange pipo van Liverpool. Hoe heet ie ook al weer.
Vaak wel het mooist type voetballer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Allebei maar 1 echte spits, over een paar jaar staan er enkel aanvallende middenvelders in.
Je hebt me bijna overtuigd, maar nog niet helemaal..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gattuso
Maldini
Seedorf
Kaka
Pirlo
vs.
Gerrard
evt. Kuyt
Fans
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
verdomme langs de lijn loopt een seconde voor
AC Milan naaide PSV in den aarsquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt me bijna overtuigd, maar nog niet helemaal.. [afbeelding]
Ik twijfel nog..![]()
Ik verwacht ook dat Milan haar eerste 3 doelpunten zeer ingetogen zal vieren. Misschien zelfs helemaal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Wat nu wel klote is, mocht er een club met 3-0 voorkomen kun je geen voorpret heben
valse tussenstandquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 JAAAAAAAAAAAAAAAA
Pas nou op tong..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 JAAAAAAAAAAAAAAAA
Mjah, daar kan ik niet zo mee zitten.. Wel lullig hoor, daar niet van..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
AC Milan naaide PSV in den aars
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Milan haar eerste 3 doelpunten zeer ingetogen zal vieren. Misschien zelfs helemaal niet.
als ajacied hoor je voor milan te zijn, dat doe ik dan dus ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
Come on Liverpool
wat een goede redenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als ajacied hoor je voor milan te zijn, dat doe ik dan dus ook.![]()
Idd, niveautje RKC-VVV tot nu toequote:
Dat brengt geluk vinden ze. Twee jaar geleden waren ze ook al de thuisspelende ploegquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef Apfel. het volgende:
Hoezo speelt Milan in t uitshirt terwijl ze de thuisspelende ploeg zijn?
Mooie anekdote toen John Mergod bij Nottingham Forrest speelde waren op trainingskamp toen de EC-1 finale van Ajax bezig was. De helft ging halverwege snookeren omdat ze er niks aanvonden. Niks aan zei de keeper. Metgod zei zorg maar eens een finale te bereiken. Ach zei Ray Clemence : 'Ik heb er twee gewonnen.'quote:
http://futbol24.com/quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef HenkdeTank het volgende:
Wat is het adres van die site ook al weer die piept als er gescoord wordt?
Milan speelt in de finale bijna altijd in het wit. Alleen in '93 tegen Marseille niet. Tegen Ajax speelden ze ook in het wit, terwijl Ajax zelf ook het uittenue aanhad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef Apfel. het volgende:
Hoezo speelt Milan in t uitshirt terwijl ze de thuisspelende ploeg zijn?
Jongen, was toch alleen een knipoog naar al die Liverpool-fans die afgelopen zaterdag schreven dat dat de slechtste finale ooit was, en dat de wereld maar moest wachten op woensdag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn net 12 minuten bezig zeg, wat een kansloze opmerking.
En vergeten dat ze ons hebben uitgeschakelt een aantal jaar terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als ajacied hoor je voor milan te zijn, dat doe ik dan dus ook.![]()
afgelopen zaterdag?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jongen, was toch alleen een knipoog naar al die Liverpool-fans die afgelopen zaterdag schreven dat dat de slechtste finale ooit was, en dat de wereld maar moest wachten op woensdag.
Dat was een Feijenoorderquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
En vergeten dat ze ons hebben uitgeschakelt een aantal jaar terug![]()
gewoon Inzaghi... die feyenoorder moest er nog zonodig aankomenquote:
Was niet best nee 'voor de neutrale kijker'. Maar ja, dit soort wedstrijden zijn niet bedoeld voor de neutrale kijker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh ja duh, was die zo rampzalig dan?
Geef hem eens ongelijk, voor het eerst in zijn leven winnen van ajaxquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
gewoon Inzaghi... die feyenoorder moest er nog zonodig aankomen![]()
nu even de cijfers van de CL opzoeken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Snoeks zonet: Inzaghi is meer voor de doelpunten, Kuyt meer voor het meespelen.
hellomoto1992 pakt de statistieken op vi.nl er bij![]()
inzaghi: 20/2
kuyt: 34/12
![]()
Ja, en van de 20x was ie meer dan de helft invaller.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Snoeks zonet: Inzaghi is meer voor de doelpunten, Kuyt meer voor het meespelen.
hellomoto1992 pakt de statistieken op vi.nl er bij![]()
inzaghi: 20/2
kuyt: 34/12
![]()
Keurig inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef BonJovi het volgende:
Kaka wat een actie
was zijlijn geweest denk ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef Soul79 het volgende:
Jaja Zenden moet je niet tegenkomen in een donker steegje, met z'n zwarte band judo.
Gattuso ook niet volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef Soul79 het volgende:
Jaja Zenden moet je niet tegenkomen in een donker steegje,
Ik denk dat Milan deze keer pas in de tweede helft 3-0 wil maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Pff nog steeds geen 3-0.
ik zeg niet dat Inzaghi slechter dan Kuyt is, maar als Snoeks zegt dat Inzaghi een echte scorer is gaat er bij mij een belletje rinkelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en van de 20x was ie meer dan de helft invaller.
Hoe noemde Co dit ook alweer? Scorebordjournalistiek?
En hoeveel goals heeft heilige Dirk al in de CL. Precies.. 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |