Ongeschreven regels. Wat nou als Carragher dat ook deed? Zou er dan een natuurramp zijn gekomen zonder winnaarsquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:52 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog.. Toen dacht ik nog dat zijn ongeschreven regels die je niet mag tarten en na de rust kreeg ie op zn donder

Kan je nagaan wat een kutwebsite je hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef nuldertien.net het volgende:
op de prono;s op mijn website komt toch naar boven dat Liverpool favoriet is![]()

Die deed dat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ongeschreven regels. Wat nou als Carragher dat ook deed? Zou er dan een natuurramp zijn gekomen zonder winnaars?

Ze liepen het veld op voor de tweede helft en op de achtergrond zag je Gatusso naar de beker gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef BramKVO het volgende:
IK heb Gattuso dat ook niet zien doen.

Heeft Ajax nog kampioen gemaakt een tijdje terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef Soul79 het volgende:
Ik wou net zeggen, ik ken die gast ergens van![]()

Weet je niet, hij had het ook tijdens de warming up gedaan kunnen hebben.quote:

was adje met schminkquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Soul79 het volgende:
Was dat echt Ronaldo of een stand-in die Nederlands spreekt?

mis ik dat weer1!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Soul79 het volgende:
Was dat echt Ronaldo of een stand-in die Nederlands spreekt?

Hier ook verdommequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |