quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist even beide teams tegen elkaar laten spelen in PES6 en Milan wint met 2-1 door 2 goals van Pippo
De care meter maakt geen overuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist even beide teams tegen elkaar laten spelen in PES6 en Milan wint met 2-1 door 2 goals van Pippo
Die kop van Dudek op 5:25 is meestelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef mcyodogg het volgende:
Zoals 2 jaar geleden wordt het sowieso niet
http://www.youtube.com/watch?v=D8f1jr2TnL0
maar voor de wedstrijd van vanavond maakt dat het wel extra mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:17 schreef Skwish het volgende:
Forza AC Milan natuurlijk![]()
liverpool had nooit die beker mogen winnen twee jaar geleden.
Dat je vind dat AC mag winnen, dat kan een mens nou eenmaal overkomen, maar dat het ACM het meer verdiend is natuurlijk zwakzinnig gelul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef Katana het volgende:
Van mij mag Milan hem ook winnen. Fantastisch voetbal spelen ze en over het hele seizoen hebben zij het het meest verdient
Neem er een club bij. Vergroot de kans.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
haha, ik heb anders op verschillende Liverpool fora, een lijst aan omens gezien waarom ze het wel gaan redden
Succes vanavond. Ik kan niet precies zeggen hoe je je voelt, aangezien een ploeg van mij nog nooit in een CL-finale gestaan heeft, maar ik heb wel een idee.
2 is zat, dalijk hou ik naast het voetbal, geen weekend meer overquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Neem er een club bij. Vergroot de kans.
Die redding (2x) ook, vertelt Sheva hem daar ook ffquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die kop van Dudek op 5:25 is meestelijk
Moet je Jupiler League nemen, dan spelen ze op vrijdag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
2 is zat, dalijk hou ik naast het voetbal, geen weekend meer over![]()
Dan heeft ie nog geen club die de CL-finale haaltquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je Jupiler League nemen, dan spelen ze op vrijdag.
Misschien wel UEFA Cup, als ze de knvb beker winnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geen club die de CL-finale haalt
Dat bedoelde ik dus. Mist alleen nog een deelquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij wacht zelfs nog op zijn eerste CL doelpunt dacht ik.
echt een Interisti hé jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb hetzelfde Liverpool shirt aan die ik 2 jaar terug ook aan had.
Ik deed hem wel pas aan toen Liverpool met 3-0 achterstond als goede hoop
Ik had dat shirt al voor de finalequote:
Net als bondcoach Kuhn van Zwitserland op het afgelopen WK. Ging ie naar binnen toen de strafschoppenserie begon tegen Oekraine. Maar dat liep wat minder goed afquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Anekdote over Doc. Ik denk de grootste Liverpool suporter op Fok.
Bij de penalties 2 jaar geleden hield ie het niet meer van de zenuwen. Durfde niet meer te kijken. Ging douchen en uit bijgeloof gaat ie nu steeds als het spannend wordt onder de straal staan
maar je deed het wel aan omdat je als Interisti Milan op z'n wilde zien gaan wellichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had dat shirt al voor de finale
Nee toen Liverpool met 3-0 achterstond.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
maar je deed het wel aan omdat je als Interisti Milan op z'n wilde zien gaan wellicht![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb hetzelfde Liverpool shirt aan die ik 2 jaar terug ook aan had.
Ik deed hem wel pas aan toen Liverpool met 3-0 achterstond als goede hoop
quote:Number 5 came like a gift from the Gods,
In Istanbul and against all the odds.
Jose, Sir Alex and the rest beneath us,
Europe's best could not defeat us.
Now Athens awaits and history repeats,
Milan again! Can we equal past feats?
Scousers with cameras will take the pics
Of Stevie and Rafa and Number Six!
Is je tv 20 minuten lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben weg
Naar de tv waar ik liverpool ga toejuichen
vind je Milan geen mooie clubhistorie hebben dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Ordinair het volgende:
Als ik naar de spelers kijk kies ik voor Milan maar als ik naar de club historie kijk kies ik voor Liverpool. Ik ben gewoon voor een mooie pot!
Zeg ik dat dan? Die van Liverpool en supporters vind ik gewoon mooier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
vind je Milan geen mooie clubhistorie hebben dan?![]()
Ik denk dat ik thuis kijk. Enkele vrienden van me willen samen op café kijken, maar heb geen zin om tussen enkele l'pool gekken te zitten![]()
Uitzending begint om 20.00 uur. Wedstrijd zoals gebruikelijk om 20.45quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Ordinair het volgende:
Als ik naar de spelers kijk kies ik voor Milan maar als ik naar de club historie kijk kies ik voor Liverpool. Ik ben gewoon voor een mooie pot!
Hoe laat begint het trouwens? Op Nederland 2 toch?
Haha, dat weet ik nog.. Toen dacht ik nog dat zijn ongeschreven regels die je niet mag tarten en na de rust kreeg ie op zn donderquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef paultjuhhh het volgende:
,,Ik geloof dat Gattuso de beker zelfs al kuste op weg naar de kleedkamer. Dat is de goden verzoeken. Ik zal de beker pas aanraken als alles beslist is en dan laat ik hem liefst ook niet meer los. Deze zomer word ik 27 jaar, op dit niveau zal ik hooguit tot 20, 25 wedstrijden kunnen reiken. Misschien blijkt dit straks de enige kans op de Champions League-winst te zijn geweest.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |