Ongeschreven regels. Wat nou als Carragher dat ook deed? Zou er dan een natuurramp zijn gekomen zonder winnaarsquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:52 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik nog.. Toen dacht ik nog dat zijn ongeschreven regels die je niet mag tarten en na de rust kreeg ie op zn donder
Kan je nagaan wat een kutwebsite je hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef nuldertien.net het volgende:
op de prono;s op mijn website komt toch naar boven dat Liverpool favoriet is![]()
Die deed dat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ongeschreven regels. Wat nou als Carragher dat ook deed? Zou er dan een natuurramp zijn gekomen zonder winnaars?
Ze liepen het veld op voor de tweede helft en op de achtergrond zag je Gatusso naar de beker gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef BramKVO het volgende:
IK heb Gattuso dat ook niet zien doen.
Heeft Ajax nog kampioen gemaakt een tijdje terugquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef Soul79 het volgende:
Ik wou net zeggen, ik ken die gast ergens van![]()
Weet je niet, hij had het ook tijdens de warming up gedaan kunnen hebben.quote:
was adje met schminkquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Soul79 het volgende:
Was dat echt Ronaldo of een stand-in die Nederlands spreekt?
mis ik dat weer1!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Soul79 het volgende:
Was dat echt Ronaldo of een stand-in die Nederlands spreekt?
Hier ook verdommequote:
7 gespeeld, 4 gewonnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoeveel finales heeft Maldini gewonnen van de 8?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
7 gespeeld, 4 gewonnen.
8ste speelt ie vanavond, dacht ik.
how many of those ol' big ears do you have. thats what matters this eve...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
We won it five times
You haven't won it in 17 years.
ja leuk die atletiekbaan erom heenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een vet stadion is het toch.
Jammer dat het in zo'n schijtstad staat.
En vijf jaar daarvoor was hij er ook al bij, met kort haar tegen Steau.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ongelofelijk eigenlijk net zag je hem nog tegen Barcelona
Doe maar Milanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
ik weet niet voor wie ik moet zijn..![]()
Milan, geweldige ploeg met Seedorf en Kaka, gun Seedorf dat ding nog wel een keer..
Aan de andere kant, Liverpool met Kuijt en Gerrard, gun Kuijt hem ook wel. En bovendien is Barca dan tenminste uitgeschakeld door de winnaar..
hmmm..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Langs de Lijn : D: D
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
ik weet niet voor wie ik moet zijn..![]()
Milan, geweldige ploeg met Seedorf en Kaka, gun Seedorf dat ding nog wel een keer..
Aan de andere kant, Liverpool met Kuijt en Gerrard, gun Kuijt hem ook wel. En bovendien is Barca dan tenminste uitgeschakeld door de winnaar..
hmmm..![]()
Crouchquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Soul79 het volgende:
He waar is die lange pipo van Liverpool. Hoe heet ie ook al weer.
Crouch op de bankquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Soul79 het volgende:
He waar is die lange pipo van Liverpool. Hoe heet ie ook al weer.
Vaak wel het mooist type voetballer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Allebei maar 1 echte spits, over een paar jaar staan er enkel aanvallende middenvelders in.
Je hebt me bijna overtuigd, maar nog niet helemaal..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gattuso
Maldini
Seedorf
Kaka
Pirlo
vs.
Gerrard
evt. Kuyt
Fans
Forum Opties | |
---|---|