JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
verdomme langs de lijn loopt een seconde voor

AC Milan naaide PSV in den aarsquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt me bijna overtuigd, maar nog niet helemaal.. [afbeelding]
Ik twijfel nog..![]()

Ik verwacht ook dat Milan haar eerste 3 doelpunten zeer ingetogen zal vieren. Misschien zelfs helemaal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Wat nu wel klote is, mocht er een club met 3-0 voorkomen kun je geen voorpret heben

valse tussenstandquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 JAAAAAAAAAAAAAAAA

Pas nou op tong..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 JAAAAAAAAAAAAAAAA

Mjah, daar kan ik niet zo mee zitten.. Wel lullig hoor, daar niet van..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
AC Milan naaide PSV in den aars

quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Milan haar eerste 3 doelpunten zeer ingetogen zal vieren. Misschien zelfs helemaal niet.

als ajacied hoor je voor milan te zijn, dat doe ik dan dus ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
Come on Liverpool

wat een goede redenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als ajacied hoor je voor milan te zijn, dat doe ik dan dus ook.![]()

Idd, niveautje RKC-VVV tot nu toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |