Normaal gesproken rij ik blokken van 4 uur, dus 2 uurtjes is best te overzien.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef LegerNeger het volgende:
2uur les van te voren zou ik niet doen.
je bent dan al een beetje moe van die 2uren les, en dan kijk je sowieso al minder.
Ik zou zelf gewoon kwartiertje van te voren evenrijden, verder niets.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Billige het volgende:
Ik ben geslaagd!!Whoehoe feestje
We gaan daar achteraf zo zitten in dat kantoortje, zegt ie meteen: proficiat je bent geslaagd. Geen opmerkingen of niks, het was gewoon goed.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Billige het volgende:
Ik ben geslaagd!!Whoehoe feestje
We gaan daar achteraf zo zitten in dat kantoortje, zegt ie meteen: proficiat je bent geslaagd. Geen opmerkingen of niks, het was gewoon goed.
![]()
Wat voor iets heb je daarvoor genomen? Of heb je wat bij de huisarts gehaald?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef Barcaconia het volgende:... Neem gewoon die pilletjes als je niet 100% zeker van jezelf bent, het helpt echt heel erg!
Ik heb het ook niet zo op zakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
En toch, ik heb het niet zo met pilletjes. Ik neem bijna nooit een pilletje.
Ja daarom ga ik het ook gewoon proberen, ik ga hem wel eerst uitproberen, straks werkt het niet ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op zakken.
Ik weet niet meer welk pilletje het was, gewoon bij de apotheek gehaald.
Ik ook niet, ik ben dan ook wel 2 keer gezakt doordat ik nerveus was/werd gemaakt door de examinator.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
En toch, ik heb het niet zo met pilletjes. Ik neem bijna nooit een pilletje.
Vorige week vrijdag nog een college gehad over dat soort medicatie. Gewoon 1x een dag van te voren nemen en kijken hoe je er zelf op reageerd (dat je ff er aan went dat je hart wel heel wat minder snel gaat kloppen, maar dat is niet gevaarlijk). Daarna gewoon een half uur voor je examen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ja daarom ga ik het ook gewoon proberen, ik ga hem wel eerst uitproberen, straks werkt het niet ofzo
En dat is dus deze:quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Steephh het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag in de Audi A4 2.0 TDI Avant eens een keer flink optrekken. Lekker tot de 4000 toeren doorgassen en dan pas verder schakelen. Yeahhie, die dingen trekken echt. Vanaf morgen mag ik in een andere auto, dat is er een met leren bekleding en 190 pk in plaats van 130.
Ik een weg van rechts. Ik wachtte altijd op de kans om mijn reactievermogen te testen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef Dragoljub het volgende:
Heb ik ook altijd, op het laatst word ik altijd iets slordiger. Zo zagen ik (en de instructeur) laatst een drempel over het hoofd.
Lekker met 50 eroverheen.
De snelweg is een voorrangsweg, invoegend verkeer heeft nooit voorrang. Alleen als je er niemand anders mee laat schrikken of als je er niemand mee in gevaar brengt mag je iemand voor laten gaan of bijvoorbeeld zelf een rijstrook naar links opschuiven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef woutabest het volgende:
totdat er een autogastje ons ging vertellen dat ik het wel goed moest leren en invoegend verkeer voor moest laten.
Ik zat nog niet eens op de snelweg, gewoon een wegversmalling binnen de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
De snelweg is een voorrangsweg, invoegend verkeer heeft nooit voorrang. Alleen als je er niemand anders mee laat schrikken of als je er niemand mee in gevaar brengt mag je iemand voor laten gaan of bijvoorbeeld zelf een rijstrook naar links opschuiven.
Invoegen in de bebouwde kom..?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens op de snelweg, gewoon een wegversmalling binnen de bebouwde kom.
Den Haag, Randstad, heb je een heleboel banen die samen gaan, en ja, dan moet 1 baan invoegen op de anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Invoegen in de bebouwde kom..?![]()
Alles is ook zo simpel hier in het Noorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Den Haag, Randstad, heb je een heleboel banen die samen gaan, en ja, dan moet 1 baan invoegen op de andere
Groningen valt wel meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Alles is ook zo simpel hier in het Noorden.![]()
Ik bedoel... qua simpelheid!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Daar heb ik al mijn rijlessen gehad![]()
Er gaat NIETS boven Groningen!![]()
Je kan toch vanalles verkloten op die rotonde hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel... qua simpelheid!
De straatjes zijn vrij klein in het centrum. Verkeersplein (okay, easy peasy, but hey...) veel rotondes, een richtingsweggetjes.
Maar verder niet veel drukte![]()
(He tof! Je komt uit Roden!)
Roden is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Je kan toch vanalles verkloten op die rotonde hoor.
(Ik woon idd nu in Roden)
Nee ik zei het verkeerd, herexamen + 5 lessen (waarvan ik er inmiddels 2 gehad heb)quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
500 euro voor 3 lessen? Of is dat inclusief het volgende examen?
Leuke auto, alleen te duur voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef Renesite het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=54408938&p_type_lijst=RL&o_id=4265090
DIE MOET IK HEBBEN!!!!
Nu nog een rijbewijs kopen!
quote:
Heb jij ook van die achterlijk wachttijden?quote:
Volgens de examinatrice, keek ik te onrunstig. Voor haar keek ik te snel, maar ik kan gewoon alles zien. Ik vroeg haar nog hoe weet je wat ik zie, majah daar kon ze niet echt op antwoorden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zondewaarop/waarom ben je gezakt?
Yup, en omdat ik 's avonds wil/moet lessen ivm werk is het sowieso langer wachten omdat heel veel mensen werkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook van die achterlijk wachttijden?
Een vriend van mij gaat binnenkort beginnen met lessen, hij heeft 1 rijschool kunnen vinden waar hij in feite gelijk kon beginnen met lessen en de andere hier om de omgeving hadden allemaal wachttijden van ongeveer 4 weken![]()
Volgens mij hetzelfde als je nu zakt, dat je dan echt lang kan wachten op je herexamen. Ik kon in januari laat maar zeggen gelijk weer als ik was gezakt. Dan is het in 5 maanden tijd echt bizar druk geworden bij het CBR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |