abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50002704
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef dubidub het volgende:
Ik les in een Honda civic met 1400cc, aantal pk's weet ik niet
Kenteken onthouden en dan opzoeken via rdw
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:28:09 #152
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_50002737
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:27 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Kenteken onthouden en dan opzoeken via rdw
Wilde ik ook doen, ben het vergeten Wel mooi gestijlde kar
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:42:57 #153
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_50003286
Ik leste in een BMW 320. Zo eentje dus:

Ook een benzine/gas combinatie

[ Bericht 17% gewijzigd door Rosu op 01-06-2007 16:20:41 ]
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_50004378
*lest in een Skoda fabia.

Vandaag had ie een nieuwere versie, was dus een les waarin ik op het begin nog even moest wennen
(koppeling en stuur zijn gevoeliger)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50005588
Jammer, ben gezakt.

Maakte een foutje bij het afslaan bij de rotonde werd toen zenuwachtig, liet ik de motor afslaan op een kruising toen nog zenuwachtiger en werd alles rommelig.

Helaas volgende keer beter.
pi_50005629
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Jammer, ben gezakt.

Maakte een foutje bij het afslaan bij de rotonde werd toen zenuwachtig, liet ik de motor afslaan op een kruising toen nog zenuwachtiger en werd alles rommelig.

Helaas volgende keer beter.
Beta blocker.
Dag van te voren even uitproberen hoe het voelt, dag van hete examen een half uurtje van te voren innemen.
pi_50006457
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Beta blocker.
Dag van te voren even uitproberen hoe het voelt, dag van hete examen een half uurtje van te voren innemen.
Instucteur zei dat ook ja. Zal er is over denken, ben zelf niet echt van die dingetjes, maar goed als het helpt is het altijd goed .
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:40:59 #158
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_50007234
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Dragoljub het volgende:
Ik ben van plan om mijn laatste 10 lessen bij de ANWB te gaan doen ivm. examendrukte bij mijn huidige rijschool. Denken jullie dat de ANWB dit accepteert of hebben ze een bepaald minimum aan aantal lessen?
Iemand?
pi_50007668
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Dragoljub het volgende:

[..]

Iemand?
welke auto lesde je nou in? ik was nieuwsgierig
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:21:42 #160
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_50008438
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:53 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

welke auto lesde je nou in? ik was nieuwsgierig
Een of andere Opel 1.4 diesel, ben ff de naam van het ding kwijt.
pi_50008545
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Instucteur zei dat ook ja. Zal er is over denken, ben zelf niet echt van die dingetjes, maar goed als het helpt is het altijd goed .
Je gaat er niet dood aan. Vraag gewoon aan je huisarts, die maakt er vaak geen probleem van.
pi_50008948
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Dragoljub het volgende:

[..]

Iemand?
Nope als je al bij een andere rijschool gelest hebt kun je niet meer bij de anwb lessen

Voorzover ik het weet (anders bel je ff )
pi_50050372
Over afgelopen vrijdag.

Ok, het was heel raar. Ik was net klaar met eten, staat er in een keer een auto voor ons huis.. Te wachten op mij. De jongen die voor mij moest stapte uit en ik twijfelde even. Moet ik nu aan de chauffeurs kant instappen? Jeej.. Wat raar.. Dat doe ik normaal nooit.. Ik stapte in en ik gaf de rijinstructeur een hand en ik stelde me voor. (ik had hem van te voren nog niet in real life gezien). Hij vroeg of ik al veel veel vaker had gereden. Dat heb ik al een paar keer eerder gedaan.

Nouja.. Ik mocht de auto starten en hem in zijn 1 zetten. Ik reed onze veel te lange inrit uit en ik ging de weg op.. Echt raar.. Het ging best goed.. Nouja, eerst hebben we de jongen thuis afgezet en daarna mocht ik al meer doen. (zowieso mocht ik vanaf het begin al richting aanzetten enzo). Maar goed.. Ik mocht ook remmen en nog wat meer.

Op een gegeven moment stopten we op een lange rechte weg. Hij gaf wat uitleg over het schakelen en hoe dat in zijn werk ging. Daarna mocht ik ook verder rijden over de weg en ook zelf schakelen. Het is best moeilijk want op dat moment ben je al met zoveel dingen tegelijk bezig en je moet overal op blijven letten. Op verkeersborden lette ik niet echt en ook niet op auto's die achter me reden. Nouja.. Daarna toen we weer bijna terug waren leerde ik ook hoe je terug moest schakelen als je bijvoorbeeld moet stoppen.

Al met al dus een erg drukke rijles geweest.. Maar goed, maandag is mijn tweede en ik heb er echt heel veel zin in. Yeah, nog meer autorijden. Autorijden is cool. En ik wil straks ook een keer mijn motorrijbewijs gaan halen, maar dat doe ik pas als ik mijn autorijbewijs al heb, denk ik.

Een BMW vind ik maar niets. Daarom (lol ) heeft mijn rijinstructeur een Audi:

http://www.rijtesten.nl/test.php?id=73

Enja.. Nu ga ik slapen want ik moet morgenvroeg weer vroeg op.
pi_50050739

Niet geslaagd gok ik
pi_50053224
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:57 schreef Steephh het volgende:
Over afgelopen vrijdag.

Ok, het was heel raar. Ik was net klaar met eten, staat er in een keer een auto voor ons huis.. Te wachten op mij. De jongen die voor mij moest stapte uit en ik twijfelde even. Moet ik nu aan de chauffeurs kant instappen? Jeej.. Wat raar.. Dat doe ik normaal nooit.. Ik stapte in en ik gaf de rijinstructeur een hand en ik stelde me voor. (ik had hem van te voren nog niet in real life gezien). Hij vroeg of ik al veel veel vaker had gereden. Dat heb ik al een paar keer eerder gedaan.

Nouja.. Ik mocht de auto starten en hem in zijn 1 zetten. Ik reed onze veel te lange inrit uit en ik ging de weg op.. Echt raar.. Het ging best goed.. Nouja, eerst hebben we de jongen thuis afgezet en daarna mocht ik al meer doen. (zowieso mocht ik vanaf het begin al richting aanzetten enzo). Maar goed.. Ik mocht ook remmen en nog wat meer.

Op een gegeven moment stopten we op een lange rechte weg. Hij gaf wat uitleg over het schakelen en hoe dat in zijn werk ging. Daarna mocht ik ook verder rijden over de weg en ook zelf schakelen. Het is best moeilijk want op dat moment ben je al met zoveel dingen tegelijk bezig en je moet overal op blijven letten. Op verkeersborden lette ik niet echt en ook niet op auto's die achter me reden. Nouja.. Daarna toen we weer bijna terug waren leerde ik ook hoe je terug moest schakelen als je bijvoorbeeld moet stoppen.

Al met al dus een erg drukke rijles geweest.. Maar goed, maandag is mijn tweede en ik heb er echt heel veel zin in. Yeah, nog meer autorijden. Autorijden is cool. En ik wil straks ook een keer mijn motorrijbewijs gaan halen, maar dat doe ik pas als ik mijn autorijbewijs al heb, denk ik.

Een BMW vind ik maar niets. Daarom (lol ) heeft mijn rijinstructeur een Audi:

http://www.rijtesten.nl/test.php?id=73

Enja.. Nu ga ik slapen want ik moet morgenvroeg weer vroeg op.
Geniet van de eerste paar rijlessen, wat het wordt wat minder leuk als je zelf op dat verkeer moet gaan letten.
pi_50057508
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:33 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Geniet van de eerste paar rijlessen, wat het wordt wat minder leuk als je zelf op dat verkeer moet gaan letten.
Hmm.. Dat lijkt me nóg leuker. Nu is het maar saai.. Eigenlijk...
pi_50070408
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:12 schreef Steephh het volgende:

[..]

Hmm.. Dat lijkt me nóg leuker. Nu is het maar saai.. Eigenlijk...
Ik spreek je over een paar weken nog wel...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_50070504
Hierna wordt het alleen maar saaier.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:05:15 #169
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_50071207
Voor iedereen die nog examen moet doen:

Voor mij is mijn B-rijbewijs al weer een tijdje geleden, en C en CE trouwens ook. Ik heb echter altijd last van zenuwachtig zijn bij examens (ook op school enzo, gewoon onverklaarbaar denk ik) en ik had bij mijn rijbewijs dus ook pilletjes genomen. Het werkt echt heel goed, ik wist van mezelf dat ik goed kon rijden omdat ik altijd al met auto's bezig ben (monteur, veel rijden enzo) en het sowieso hobby is, dus niet slagen de eerste keer kon eigenlijk al niet.
Neem gewoon die pilletjes als je niet 100% zeker van jezelf bent, het helpt echt heel erg!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 3 juni 2007 @ 21:10:12 #170
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_50071340
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:39 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik spreek je over een paar weken nog wel...
Je moet het gewoon leuk maken. Zelf experimenteren met de koppeling, tussengas, koppeling laten schieten enzo. Gegarandeerd dat je een boze instructeur krjigt.

Priceless.

pi_50072308
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:10 schreef Dragoljub het volgende:

[..]

Je moet het gewoon leuk maken. Zelf experimenteren met de koppeling, tussengas, koppeling laten schieten enzo. Gegarandeerd dat je een boze instructeur krjigt.

Priceless.

Ik word daar niet boos om.
Als je aanwijzingen expres niet opvolgt duurt het langer voor je rijdt zoals het CBR het wil zien.
Je weet wel, de mensen die bepalen of jij je rbw krijgt of niet...........
Vooral niet luisteren en lekker klooien, kun je doen maar het kost je zelf geld.
Je blijft immers extra lessen omdat het niet goed gaat?

Dit is echt het meest waardeloze advies ever.
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 23:07:41 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50075256
True. Ik vind het ook wel eens saai, maar in een stad als Groningen ís het eigenlijk niet saai. Hij vind dus dat ik mij goed gedraag tussen het verkeer, ook wanneer we de drukke kleine straatjes opzoeken. Wel áf en toe een voorrangsfoutje of een zebrapadje die rechts zit terwijl je links kijkt om te schatten om tussen het verkeer te komen en rechts fietsen voorbij rijden en tegenover je een auto rijd. Ondertussen komt een gezin aan de overkant van de brug lopen.

A) Ik moest maar geduld hebben
B) De auto tegenover me had voorrang
C) Het was krap an om er tussen te komen (snel schakelen )
D) Ik moest mijn 2e keer schouder niet vergeten en dus het zebrapad
1) Gezien hebben
2) Dat gezin voor laten gaan
3) Fietsers gezien hebben die misschien er aan kwamen

wánt ik reed vanuit een uitrit.

Soms is het ff druk aan je hoofd !!!

Morgen weer om 10:00, nog een lesje of 6 á 7 geloof ik.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_50076226
Ik reed in 2005 les in een Golf 1.9 TDI 130pk

Het ergste qua lesrijden vond ik voorbij het academiegebouw. Met die kutstudenten die denken altijd voorrang te krijgen .

En soms leidde mn rijlesvent me door de hoerenbuurt, zei ie zo: Ah mooi uitzicht
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 23:42:43 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50076337
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik reed in 2005 les in een Golf 1.9 TDI 130pk

Het ergste qua lesrijden vond ik voorbij het academiegebouw. Met die kutstudenten die denken altijd voorrang te krijgen .

En soms leidde mn rijlesvent me door de hoerenbuurt, zei ie zo: Ah mooi uitzicht
Zelfde auto, maar dan de nieuwste.
pi_50076360
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zelfde auto, maar dan de nieuwste.
Jup, ik had een Golf IV, de V was toen net leverbaar dacht ik.

Ik had dus ook les in groningen
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 23:56:33 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50076799
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Jup, ik had een Golf IV, de V was toen net leverbaar dacht ik.

Ik had dus ook les in groningen
Hmmm, er rijden heeeel veeeel van die golfjes als rijles. Dus je kan overal gelest hebben ANWB, v/d Heide,Spits, en de kleinere.

Academiegebouw ben ik nog niet langs gekomen, wel het Zernike (doh, vaste prik in het begin, i've get used to it) en de oranjewijk en oosterpoort. Zuiderdiep ook wel Ach, Groningen heet té veel kleine kut straatjes met téveel fietsen !
  zondag 3 juni 2007 @ 23:58:30 #177
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_50076879
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:40 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik word daar niet boos om.
Als je aanwijzingen expres niet opvolgt duurt het langer voor je rijdt zoals het CBR het wil zien.
Je weet wel, de mensen die bepalen of jij je rbw krijgt of niet...........
Vooral niet luisteren en lekker klooien, kun je doen maar het kost je zelf geld.
Je blijft immers extra lessen omdat het niet goed gaat?

Dit is echt het meest waardeloze advies ever.
pi_50076921
Ik reed bij één van de kleinere uit een van de dorpen om Groningen heen. Eerste 3 lessen hier in de buurt.

Daarna Vinkhuizen en de Wijert enkele lessen. En daarna alleen maar centrum en de wat grotere belangrijke wegen, zoals langs station, zuiderdiep.

Een van de laatste lessen moest ik vanuit Paterswolde (waar en beginneling heen reed) :s naar Groningen toegaan.. Dus A28.. Hij gaf verder geen aanwijzingen, hij wilde zo even mij een echte praktijktest laten ondergaan . Tering, wat wordt dat druk bij t julianaplein als je t niet gewend bent. 7 of 8 rijstroken allemaal dezelfde richting uit, en ik wist t toen ff niet meer.
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 00:00:14 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50076934
Je hebt tijd zat als je eenmaal je rijbewijs hebt Dan mag je net als mijn broer proberen in de 3 op te trekken bij het stoplicht en mag je 160 rijden op de snelweg en plots uitwijken voor een auto die links rijd met 90kmph. Je moet dan vervolgens rechts uitwijken en inhalen.

Je moet toch wat.
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik reed bij één van de kleinere uit een van de dorpen om Groningen heen. Eerste 3 lessen hier in de buurt.

Daarna Vinkhuizen en de Wijert enkele lessen. En daarna alleen maar centrum e.d.
Ah. Ik kan nu gissen gaan kom zelf ook uit 'een kleiner dorp'

Paddepoel, ben je Paddepoel niet vergeten? Daar zit het soms zwárt van de rijlessers!
pi_50077052
Paddepoel kwam ik nauwelijks langs, paddepoel ligt wel dicht tegen Vinkhuizen aan, maar Paddepoel is inderdaad wat drukker. Paddepoel zit ten oosten van de Friesestraatweg, en Vinkehuizen ten westen ervan.

En ik mocht ook 160rijden met riijles eenmalig, dat wel
gewoonlijk 130 op de snelweg.
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 00:07:27 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50077137
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Paddepoel kwam ik nauwelijks langs, paddepoel ligt wel dicht tegen Vinkhuizen aan, maar Paddepoel is inderdaad wat drukker. Paddepoel zit ten oosten van de Friesestraatweg, en Vinkehuizen ten westen ervan.

Klopt Maar Paddepoel is meer voor de smallere straten wegens dubbel geparkeerde auto's en het manoeuvreren ertussen. Vinkhuizen is de laatste tijd zo veranderd dat alles is verhuist. De bekende U-turn kan niet meer op de Diamantlaan (bij het CBR) etcetera.

Ik kom dagelijks in vinkhuizen, dus ik weet wat je bedoeld !

Maar goed, genoeg slowchat
pi_50077450
Ik heb m,n rijbewijs trouwens al sinds 21,22 of 23 dec 2005 En gelukkig dat mooie roze papiertje dezelfde middag opgehaald

Vinkhuizen is mooi om het parkeren te leren. Achteruit inparkeren had ik geen oefening bij nodig, maar fileparkeren was wat moeilijker.
pi_50081510
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Dragoljub het volgende:

[..]

[afbeelding]
Leuk, alleen smilies.
Je hebt geen tegenargumenten dus.
pi_50082566
Vanmiddag om 15.50 mijn tweede poging
  maandag 4 juni 2007 @ 10:05:43 #185
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_50083863
Ik ben geslaagd
  maandag 4 juni 2007 @ 10:07:24 #186
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_50083891
quote:
Op maandag 4 juni 2007 06:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Leuk, alleen smilies.
Je hebt geen tegenargumenten dus.
Anders ga je er even een serieuze discussie van maken zeg.
pi_50085812
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

Ik mocht vandaag in de Audi A4 2.0 TDI Avant eens een keer flink optrekken. Lekker tot de 4000 toeren doorgassen en dan pas verder schakelen. Yeahhie, die dingen trekken echt. Vanaf morgen mag ik in een andere auto, dat is er een met leren bekleding en 190 pk in plaats van 130.
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 11:21:10 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50085859
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:05 schreef kcin22 het volgende:
Ik ben geslaagd
Tof!
pi_50086459
Ik heb zo'n pakket met rijlessen, die vooraf zijn ingepland. En als je een keer tóch niet kunt, kunnen ze de les ook niet voor je verplaatsen, dat valt ie gewoon uit, is dat niet vreemd? Iedereen kan een keer ziek worden o.i.d., toch? Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek met een bedrijf dat alleen op vrijdagen nieuwe mensen ontvangt, maar die dag ook rijles. En nou weet ik niet welke van de twee ik moet afzeggen, want beide kunnen niet verplaatst worden.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 11:45:49 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50086510
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef imago het volgende:
Ik heb zo'n pakket met rijlessen, die vooraf zijn ingepland. En als je een keer tóch niet kunt, kunnen ze de les ook niet voor je verplaatsen, dat valt ie gewoon uit, is dat niet vreemd? Iedereen kan een keer ziek worden o.i.d., toch? Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek met een bedrijf dat alleen op vrijdagen nieuwe mensen ontvangt, maar die dag ook rijles. En nou weet ik niet welke van de twee ik moet afzeggen, want beide kunnen niet verplaatst worden.
Doh.
Rijles !!!!

Sollicitatiegesprek gaat voor natuurlijk!
  maandag 4 juni 2007 @ 12:00:03 #191
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_50086911
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:21 schreef Renesite het volgende:

[..]

Tof!
Zeker

Had nu een vrouw als examinator. Voelde me toch meer op mijn gemak bij haar dan bij die ouwe zuurpruim van de vorige keer.
pi_50087052
Ik had bij de man meer vertrouwen, die kwam ook al op zijn motor aanrijden, en mijn instructeur zei achteraf, ben blij dat je hem had, want hij houd wel van snel optrekken.
pi_50087377
Afgelopen zaterdag gelest. 4 uurtjes rijden, en het ging echt klote. Alles ging mis, ik word te zenuwachtig. Hopen dat het aanstaande zaterdag beter gaat, want dan moet ik afrijden. (wel 2 uurtjes les van tevoren.

Ik moet wat meer in mezelf geloven ( Tjakka ), dan gaat het wel. Ik laat het teveel over me heenkomen, doe een beetje aanklooien met het aan en afkoppelen, vragen stellen waarvan ik het antwoord allang weet. Gewoon rijden doe ik nu nog alsof ik een luxe-auto zit. Gevolg is dat ik te snel schakel, verkeerd schakel, verkeerd voorsorteer, zelfs de vrachtauto uit laten vallen (van 2 naar 8 ipv 4 is niet aan te raden). Het CBR is vast niet zo blij als ik zo roekeloos met de combinatie rij.
pi_50089429
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:13 schreef Ridocar het volgende:
Ik moet wat meer in mezelf geloven ( Tjakka ), dan gaat het wel.
Tegen mij zegt de instructeur dat ik de ene keer te onzeker rij (voorrang niet nemen als ik het heb/krijg). En de andere keer weer te roekeloos
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 14:42:18 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50091660
Ik toon goed initiatief, maar ik rij niet constant.

maandag 4 juni 2007 @ 14:44:10 #196
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_50091707
2uur les van te voren zou ik niet doen.
je bent dan al een beetje moe van die 2uren les, en dan kijk je sowieso al minder.
Ik zou zelf gewoon kwartiertje van te voren evenrijden, verder niets.
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 14:52:53 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50091926
Ik rijd van te voren van half 2 tot 2 uur eventjes, omdat hij voor mij 1 examen heeft en er ongeveer een half uur á 3 kwartier tussen zit. Dat word ff de motorkap bij langs gaan en een korte examenroute
  maandag 4 juni 2007 @ 15:38:23 #198
149079 Sabinee
Wanderer
pi_50093156
Pff net mijn eerste rijles gehad (BMW 320 ook) en het ging best goed. Wel spannend hoor, en inderdaad een paar keer af laten slaan bij rotondes en kruispunten..en ik duw de rem nog wel eens te hard door..
De hellingproef heb ik al wel gehaald
Maar mijn instructeur (toffe kerel) zei dat ik er gevoel voor heb Ohja ik rij bij F. de Lange uit Assen
pi_50093499
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

Klopt Maar Paddepoel is meer voor de smallere straten wegens dubbel geparkeerde auto's en het manoeuvreren ertussen. Vinkhuizen is de laatste tijd zo veranderd dat alles is verhuist. De bekende U-turn kan niet meer op de Diamantlaan (bij het CBR) etcetera.

Ik kom dagelijks in vinkhuizen, dus ik weet wat je bedoeld !

Maar goed, genoeg slowchat
En door trekken tot 5 á 6000 toeren
pi_50096104
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Tegen mij zegt de instructeur dat ik de ene keer te onzeker rij (voorrang niet nemen als ik het heb/krijg). En de andere keer weer te roekeloos
Herkenbaar.
Ik kan niet hetgeen doen dat tussen roekeloos rijgedrag en gebrek aan besluitvaardigheid (zoals ze dat mooi uitdrukken) valt.
Dat midden vinden tussen die twee vind ik moeilijk.
pi_50096156
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef LegerNeger het volgende:
2uur les van te voren zou ik niet doen.
je bent dan al een beetje moe van die 2uren les, en dan kijk je sowieso al minder.
Ik zou zelf gewoon kwartiertje van te voren evenrijden, verder niets.
Normaal gesproken rij ik blokken van 4 uur, dus 2 uurtjes is best te overzien.
pi_50096755
Ik ben geslaagd!! Whoehoe feestje We gaan daar achteraf zo zitten in dat kantoortje, zegt ie meteen: proficiat je bent geslaagd. Geen opmerkingen of niks, het was gewoon goed.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:21:52 #203
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_50096882
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Billige het volgende:
Ik ben geslaagd!! Whoehoe feestje We gaan daar achteraf zo zitten in dat kantoortje, zegt ie meteen: proficiat je bent geslaagd. Geen opmerkingen of niks, het was gewoon goed.
Gefeliciteerd
Tics van je petten.
pi_50100747
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Billige het volgende:
Gefeliciteerd

Ik pak morgen de draad weer op, ik heb een rijschool gevonden
en rij in een Seat Leon ,heeft iemand daar ervaring mee ?
pi_50104197
Ik heb vanavond een formulier opgestuurd om me aan te melden bij een rijschool
pi_50106130
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef Barcaconia het volgende:... Neem gewoon die pilletjes als je niet 100% zeker van jezelf bent, het helpt echt heel erg!
Wat voor iets heb je daarvoor genomen? Of heb je wat bij de huisarts gehaald?
pi_50117327
En toch, ik heb het niet zo met pilletjes. Ik neem bijna nooit een pilletje.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:01:21 #208
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50120658
Ik heb voor mijn TTT een keertje Plantival gebruikt..
Dat werkte best redelijk..

Bij mijn examen heb ik niets gebruikt, ik stapte de auto in en ik was rustig!
En dat was ik de hele les ook, terwijl mijn examinator de hele tijd tegen me aan zat te babbelen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:10:14 #209
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_50122964
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb het ook niet zo op zakken.

Ik weet niet meer welk pilletje het was, gewoon bij de apotheek gehaald.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_50123257
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:10 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet zo op zakken.

Ik weet niet meer welk pilletje het was, gewoon bij de apotheek gehaald.
Ja daarom ga ik het ook gewoon proberen, ik ga hem wel eerst uitproberen, straks werkt het niet ofzo
pi_50123281
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ook niet, ik ben dan ook wel 2 keer gezakt doordat ik nerveus was/werd gemaakt door de examinator.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ja daarom ga ik het ook gewoon proberen, ik ga hem wel eerst uitproberen, straks werkt het niet ofzo
Vorige week vrijdag nog een college gehad over dat soort medicatie. Gewoon 1x een dag van te voren nemen en kijken hoe je er zelf op reageerd (dat je ff er aan went dat je hart wel heel wat minder snel gaat kloppen, maar dat is niet gevaarlijk). Daarna gewoon een half uur voor je examen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:34:37 #212
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_50129340
Net, les 2, gekoppeld, geremd en geschakeld. 1 keer te snel ontkoppeld, daardoor beetje schokken. 'k kan merken dat ik veel op 'n heftruck heb gekoppeld Leuk
pi_50132831
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Steephh het volgende:

[..]

Ik mocht vandaag in de Audi A4 2.0 TDI Avant eens een keer flink optrekken. Lekker tot de 4000 toeren doorgassen en dan pas verder schakelen. Yeahhie, die dingen trekken echt. Vanaf morgen mag ik in een andere auto, dat is er een met leren bekleding en 190 pk in plaats van 130.
En dat is dus deze:

Vette bak. ^^

Onder de motorkap.
pi_50135570
Nou, weer eens een verslagje van mijn avontuurtjes op de stadse weg,..

De hele les ging goed, totdat ik weer terug naar huis reed (was de laatste), totdat er een autogastje ons ging vertellen dat ik het wel goed moest leren en invoegend verkeer voor moest laten. Auto zat een autolengte achter ons en moest wachten omdat er eentje naar rechts ging, kon er zeker niet tegen dat ik wat sneller optrok! !

En ik heb deze les maar 1 keer de motor af laten slaan, bijna voor m'n deur aan het eind.

dinsdag 5 juni 2007 @ 20:26:00 #215
178196 Dragoljub
Mihailovic
pi_50139465
Heb ik ook altijd, op het laatst word ik altijd iets slordiger. Zo zagen ik (en de instructeur) laatst een drempel over het hoofd.

Lekker met 50 eroverheen.
  Moderator dinsdag 5 juni 2007 @ 21:01:28 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50141062
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef Dragoljub het volgende:
Heb ik ook altijd, op het laatst word ik altijd iets slordiger. Zo zagen ik (en de instructeur) laatst een drempel over het hoofd.

Lekker met 50 eroverheen.
Ik een weg van rechts. Ik wachtte altijd op de kans om mijn reactievermogen te testen.
En wat deed ik? Eigenlijk niet veel, alleen met open mond kijken. Hij gelijk boven op de rem.

Ik FUCK! !!!!

En vervolgens moest ik rechts de auto parkeren voorbij de weg. De leerling kwam nog voor de weg aanlopen. Er was dáár geen parkeerplaats, dus ik moest ff die weg voorbij.

Grmbl !
pi_50142038
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef woutabest het volgende:
totdat er een autogastje ons ging vertellen dat ik het wel goed moest leren en invoegend verkeer voor moest laten.
De snelweg is een voorrangsweg, invoegend verkeer heeft nooit voorrang. Alleen als je er niemand anders mee laat schrikken of als je er niemand mee in gevaar brengt mag je iemand voor laten gaan of bijvoorbeeld zelf een rijstrook naar links opschuiven.
pi_50142890
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

De snelweg is een voorrangsweg, invoegend verkeer heeft nooit voorrang. Alleen als je er niemand anders mee laat schrikken of als je er niemand mee in gevaar brengt mag je iemand voor laten gaan of bijvoorbeeld zelf een rijstrook naar links opschuiven.
Ik zat nog niet eens op de snelweg, gewoon een wegversmalling binnen de bebouwde kom.
pi_50143268
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:39 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ik zat nog niet eens op de snelweg, gewoon een wegversmalling binnen de bebouwde kom.
Invoegen in de bebouwde kom..?
pi_50143448
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Invoegen in de bebouwde kom..?
Den Haag, Randstad, heb je een heleboel banen die samen gaan, en ja, dan moet 1 baan invoegen op de andere
pi_50143610
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef woutabest het volgende:

[..]

Den Haag, Randstad, heb je een heleboel banen die samen gaan, en ja, dan moet 1 baan invoegen op de andere
Alles is ook zo simpel hier in het Noorden.
  Moderator dinsdag 5 juni 2007 @ 21:57:28 #222
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50143727
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Alles is ook zo simpel hier in het Noorden.
Groningen valt wel mee !
pi_50143886
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:

[..]

Groningen valt wel mee !
Daar heb ik al mijn rijlessen gehad
Er gaat NIETS boven Groningen!
  Moderator dinsdag 5 juni 2007 @ 22:05:49 #224
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50144082
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Daar heb ik al mijn rijlessen gehad
Er gaat NIETS boven Groningen!
Ik bedoel... qua simpelheid!

De straatjes zijn vrij klein in het centrum. Verkeersplein (okay, easy peasy, but hey...) veel rotondes, een richtingsweggetjes.

Maar verder niet veel drukte

(He tof! Je komt uit Roden !)
pi_50144203
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik bedoel... qua simpelheid!

De straatjes zijn vrij klein in het centrum. Verkeersplein (okay, easy peasy, but hey...) veel rotondes, een richtingsweggetjes.

Maar verder niet veel drukte

(He tof! Je komt uit Roden !)
Je kan toch vanalles verkloten op die rotonde hoor.
(Ik woon idd nu in Roden )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')