Roden is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Je kan toch vanalles verkloten op die rotonde hoor.
(Ik woon idd nu in Roden)
Nee ik zei het verkeerd, herexamen + 5 lessen (waarvan ik er inmiddels 2 gehad heb)quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
500 euro voor 3 lessen? Of is dat inclusief het volgende examen?
Leuke auto, alleen te duur voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef Renesite het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=54408938&p_type_lijst=RL&o_id=4265090
DIE MOET IK HEBBEN!!!!
Nu nog een rijbewijs kopen!
quote:
Heb jij ook van die achterlijk wachttijden?quote:
Volgens de examinatrice, keek ik te onrunstig. Voor haar keek ik te snel, maar ik kan gewoon alles zien. Ik vroeg haar nog hoe weet je wat ik zie, majah daar kon ze niet echt op antwoorden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zondewaarop/waarom ben je gezakt?
Yup, en omdat ik 's avonds wil/moet lessen ivm werk is het sowieso langer wachten omdat heel veel mensen werkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook van die achterlijk wachttijden?
Een vriend van mij gaat binnenkort beginnen met lessen, hij heeft 1 rijschool kunnen vinden waar hij in feite gelijk kon beginnen met lessen en de andere hier om de omgeving hadden allemaal wachttijden van ongeveer 4 weken![]()
Volgens mij hetzelfde als je nu zakt, dat je dan echt lang kan wachten op je herexamen. Ik kon in januari laat maar zeggen gelijk weer als ik was gezakt. Dan is het in 5 maanden tijd echt bizar druk geworden bij het CBR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |