Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef mrkanarie het volgende:
Kan iemand ook misschien vertellen van wat voor 'n wapen het is geweest? Er staat alleen Lock en Austria op.
Een Glock he. Du'h.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef mrkanarie het volgende:
Kan iemand ook misschien vertellen van wat voor 'n wapen het is geweest? Er staat alleen Lock en Austria op.
Jij kan het weten gezien je usernamequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Laat de experts als FiveseveN mij verbeteren, maar het plaatje in de openingspost lijkt eerder op een BBgun magazijn (smaller, met name aan de bovenkant)
Precies, net als USB sticks.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef klipper het volgende:
Het verhaal lijkt me sterk overdreven, zeker als het gewoon op de achterbank lag.
Een huurauto word altijd schoongemaakt, en je loopt er samen omheen om de eventuele schade te noteren, lijkt me sterk dat het tijdens al deze acties niet gevonden is.
Lijkt er inderdaad veel op, alleen staat de kogelgrootte er niet op, staan de nummertjes náást de gaatjes i.p.v. erboven en is het metaal boven (op de foto achter de zichtbare kogel), rond i.p.v. rechthoekig. De diameter van de kogel die erin heeft gezeten is 9mm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Lijkt me uit een Glock te komen
[afbeelding]
Op de Glock staat ook Austria, en de magazijnen komen redelijk overeen.
Ik zou wel aangifte doen iig, en als je hem beet hebt gepakt moet je wss wel je vingerafdrukken geven om die te scheiden van anderen.
Idd, ze hadden natuurlijk ook een paardenhoofd in je bed kunnen leggen, maar dat geeft zoveel bloed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is gewoon een subtiele boodschap dat jij binnenkort aan de beurt bent
Volgensmij van een Glock 18 of 18c (de 18c variant is volautomatisch en moeilijk aan te komen)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef FiveseveN het volgende:
Op het eerste gezicht van een Glock17-pistool.
Hoe kan ik het verschil zien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij van een Glock 18 of 18c (de 18c variant is volautomatisch en moeilijk aan te komen)
Ik kan aan dat magazijn al zien dat hij van een Glock 18 is, een 18 passen namelijk de meeste kogels in. Je hebt ook nog een extra groot magzijn, maar dit is het standaard model. En gewoon naar de politie brengen lijkt mij het meest verstandig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het verschil zien?
En is het nu verstandig om aan te geven, ja of nee?
Ze hadden gewoon mrkanarie opgezocht in het telefoonboek zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2007 05:51 schreef mrkanarie het volgende:
Staat hier zojuist de politie voor de deur om 'm op te halen, ik zo van: wtf?!Schijnbaar zit de politie tegenwoordig ook op al Fok, en kun je ook hier al niets meer in vertrouwen kwijt!
![]()
Hij zei dat het strafbaar was om wapens of magazijnhouders in huis te hebben, en dat hij waarschijnlijk van een Glock 17 was.
Dus voor iedereen: behoed je voor wat je op Fok! zet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon mrkanarie opgezocht in het telefoonboek zeker?
Deze post is nog lachwekkender dan je OPquote:Op woensdag 23 mei 2007 05:51 schreef mrkanarie het volgende:
Staat hier zojuist de politie voor de deur om 'm op te halen, ik zo van: wtf?!Schijnbaar zit de politie tegenwoordig ook op al Fok, en kun je ook hier al niets meer in vertrouwen kwijt!
![]()
Hij zei dat het strafbaar was om wapens of magazijnhouders in huis te hebben, en dat hij waarschijnlijk van een Glock 17 was.
Dus voor iedereen: behoed je voor wat je op Fok! zet.
Ze zijn er bang voor dat je een terrorist bent,... ik wist het, al die jaren!!!111onequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef mrkanarie het volgende:
Ze hadden met best kunnen uitfilteren op geboortedatum, woonplaats, voornaam. Maar ik vind het vreemd dat ze me dan om kwart voor 6 uit bed halen voor zoiets.
Ik zal je uit de droom helpen .quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef mrkanarie het volgende:
Ze hadden met best kunnen uitfilteren op geboortedatum, woonplaats, voornaam. Maar ik vind het vreemd dat ze me dan om kwart voor 6 uit bed halen voor zoiets.
Wat een moraalridder ben jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef luciano het volgende:
Dacht ik al dit soort reacties ........... lees dat stukje over dat kleine aangerande en gedode zusje nog eens , en denk nog 1 keertje na..........
Pcies, ik vind dat sommige mensen er een te grote drukte van maken. Ja, er kán iemand mee zijn vermoord en er kán een misdrijf mee zijn gepleegd, maar dat had ook nog wel tot vanmorgen vroeg kunnen wachten.quote:
Het is maar Havo hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef mrkanarie het volgende:
Pcies, ik vind dat sommige mensen er een te grote drukte van maken. Ja, er kán iemand mee zijn vermoord en er kán een misdrijf mee zijn gepleegd, maar dat had ook nog wel tot vanmorgen vroeg kunnen wachten.
Luciano, je bent mijn held, petje af. Door jou is mijn nachtrust verstoord en zal ik vandaag minder presteren op mijn eindexamen natuurkunde. Hulde!![]()
Nou en, gaat om het principe dat mijn nachtrust is verstoord terwijl dat niet nodig was geweest.quote:
Ik kan alleen maar toejuichen dat mensen IRL de dupe worden van wat ze posten op Fokquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef mrkanarie het volgende:
Nou en, gaat om het principe dat mijn nachtrust is verstoord terwijl dat niet nodig was geweest.
Je weet niet wat er met het pistool is gedaan!!OMGPASOPhelp!!111 En de al lang uitgewiste vingerafdrukken hadden nog verder uitgewist kunnen worden. Daar mag je best een jaartje voor zakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Pcies, ik vind dat sommige mensen er een te grote drukte van maken. Ja, er kán iemand mee zijn vermoord en er kán een misdrijf mee zijn gepleegd, maar dat had ook nog wel tot vanmorgen vroeg kunnen wachten.
Luciano, je bent mijn held, petje af. Door jou is mijn nachtrust verstoord en zal ik vandaag minder presteren op mijn eindexamen natuurkunde. Hulde!![]()
No worries man.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:14 schreef erwindeheld het volgende:
[..]
Je weet niet wat er met het pistool is gedaan!!OMGPASOPhelp!!111 En de al lang uitgewiste vingerafdrukken hadden nog verder uitgewist kunnen worden. Daar mag je best een jaartje voor zakken.
Morgen een arrestatieteam in je slaapkamerquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
No worries man.Als er al een misdrijf mee is gepleegd is het nu toch al gebeurd en kan het niet worden teruggedraaid. Maar dat ding zit nu idd vol met mijn vingerafdrukken, zo be it.
En dan laten ze zeker een wapen liggen na de schietpartij en ben ik weer het haasje om 'm te vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Morgen een arrestatieteam in je slaapkamer.
Zal dat niet aan het feit liggen dat je gister met je "homies" bent wezen touren in je leenauto?? :pquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja redelijk, als ik mijn nachtrust volledig had gehad had ik misschien wel wat beter gescoord maar het zij zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan hier wel om lachen eigenlijk.![]()
Hoe is je examen gegaan?![]()
Denk je wat zinnigs te kunnen zeggen? Lees dan eerst het hele topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef Fastmatti het volgende:
Denk je dat het van de politie is? Ja, bel dan de Telegraaf of Peter R. de Vries en dat meen ik serieus.
politie gebruikt geen Glock'squote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef Fastmatti het volgende:
Denk je dat het van de politie is? Ja, bel dan de Telegraaf of Peter R. de Vries en dat meen ik serieus.
En dat... doen ze dus wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef Andyy het volgende:
politie gebruikt geen Glock's
alleen de Arrestatieteam(en Defensie) maar denk niet dat zij huurauto's huren
AT is politie slimmerik, maar die gebruiken inderdaad geen Glocks. Krijgsmacht en dus de KMAR gebruiken wel Glocks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
politie gebruikt geen Glock's
alleen de Arrestatieteam(en Defensie) maar denk niet dat zij huurauto's huren
standaard politie niet, die gebruiken WP5's, maar de arrestatie team gebruikt weldegelijk Glocksquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
AT is politie slimmerik, maar die gebruiken inderdaad geen Glocks. Krijgsmacht en dus de KMAR gebruiken wel Glocks.
Die gebruiken dezelfde magazijnen. De 9mm magazijnen voor alle Glocks zijn uitwisselbaar. Mits ze lang genoeg zijn om in het model te passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij van een Glock 18 of 18c (de 18c variant is volautomatisch en moeilijk aan te komen)
OK, excuus, ik dacht dat zij ook P5's droegen, AT is in ieder geval geen krijgsmacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
standaard politie niet, die gebruiken WP5's, maar de arrestatie team gebruikt weldegelijk Glocks
http://www.arrestatieteam.nl/artikelen/glockvoorats.php
18 is sowieso vol automatisch en C staat voor compensated (compensator op de loop)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoeveel aangerande en gedode zusjes heb jij dankzij een magazijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef luciano het volgende:
Dacht ik al dit soort reacties ........... lees dat stukje over dat kleine aangerande en gedode zusje nog eens , en denk nog 1 keertje na..........
Dat je in dit geval de politie belt is misschien wat overdreven, maar je hebt wel een punt. Het zou met een misdaad te maken kunnen hebben gehad, alhoewel de kans daarop niet zo groot is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik heb gewoon gedaan wat idd ELKE burger zou moeten doen in dit geval , daar mrkanarie NIET zelf had aangegeven , ( na diverse malen gevraagd te zijn hiernaar ..... ) dat hij überhaupt van plan was om er ZELF mee naar de politie te gaan .
En ja , het misdrijf kan dan al gepleegd zijn , maar je had zo wijs moeten zijn om het niet aan jan en alleman te geven , met de daaraan verbonden valse vingerafdrukken nu. Enig lichtpuntje kan nu nog zijn , dat de vorige huurder van de auto een verklaring kan gaan afleggen , of de vorige vorige , of de beheerder van het wagenpark waartoe de leenauto behoort .
Lijkt me dat ik het enige en juiste heb gedaan , en NOGMAALS ..........
HULDE aan de snelle response van politie Twenthe en de internetprovider , welke heeft moeten meewerken aan het verkrijgen van je woonadres .
Zaak gesloten wat mij betreft ( ik had nog willen vragen hoe je examen is gegaan , maar dat heb ik al gelezen nu ) , sterkte , en beter nadenken voortaan.
Ik ben zelfs ZO"N moraalridder , dat wat mij betreft er een GIGAGROTE nederlandse site wordt opgericht door justitie , waarop ELKE burger die een beveiligingscamera heeft met daarop beelden van WELK INCIDENT OF MISDRIJF dan ook , zich toegang mag verschaffen , en de beelden , HET LIEFST BINNEN 1 UUR daarop mag plaatsen .
Dit wordt dan een site met MEGAHITS , maar ook garandeer ik je dat 50% van ALLE zaken wordt opgelost dan .
Maar helaas zeiken nog steeds te veel burgers over de wet op de privacy.......
ALS JE FUKKIN NIKS TE VERBERGEN HEBT , HOEF JE OOK NIETS TE VREZEN !
Ga hier maar eens met zijn allen over discussieren ........ ik ben klaar in dit topic.
Het gaat over een magazijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat je in dit geval de politie belt is misschien wat overdreven, maar je hebt wel een punt. Het zou met een misdaad te maken kunnen hebben gehad, alhoewel de kans daarop niet zo groot is.
Door dit soort paniekerige reacties krijg je dat wel helaas. Ik zie niet in waarom (als het verhaal uberhaubt waar is) TS niet de gelegenheid kreeg om het magazijn zelf in te leveren.quote:Als je maar niet iedere keer de politie belt wanneer je een wapen op fok ziet, er posten hier genoeg legale wapenbezitters...
Dat lijkt me niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef Repeat het volgende:
Maareh hoe is de politie dan aan zn naam en adres ed gekomen?
Stakker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:
Niks stakker, het wordt is tijd dat we elkaar weer een beetje mogen gaan helpen/corrigeren hier in Nederland, het is alleen maar ikke ikke ikke.quote:
Tussen helpen en iedereen als verdachte beschouwen zit nogal een afstand.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Niks stakker, het wordt is tijd dat we elkaar weer een beetje mogen gaan helpen/corrigeren hier in Nederland, het is alleen maar ikke ikke ikke.
wat een vieze nsb'er ben je!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:
--vuige praktijken--
Kneus. Ultieme kneus. Jij bepaalt niet of wat je hebt te verbergen is, dat doet de overheid voor je. Wat vandaag legaal is is morgen strafbaar, en ga je jezelf dan ook aangeven, omdat je de verkeerde partij steunt? Hulde aan het opheffen van alle privacy wetgeving!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:
Wat heeft zijn zusje met zijn uitspraken te maken? Je kunt hemzelf wat mij betreft alles toewensen maar haar toch niet? (Er van uitgaande dat hij daadwerkelijk een zusje heeft nav zijn gemopper richting TS)quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Hopelijk is jouw zusje hard verkracht.
Zo dacht ik er ook over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef mrkanarie het volgende:
Maar als jij jezelf graag als held ziet sta ik je niet in de weg.
Misschien is ie hier uit gevallen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
En kan de TT eens veranderd worden. Een pistool een geweer noemen is net als een auto een motorfiets noemen...
Heeft Luciano misschien nog iets op te biechten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Had ik een keer met een vermoeden dat een huisgenoot een computer had gestolen, dit had ik op fok gepost. (was een vrij nieuwe compacte pc met een duidelijk afgekrabte sticker). Dag later belde de politie op en daarna kwamen ze de computer halen.
Hij is niet gepakt trouwens, want was geen bewijs.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef luciano het volgende:
[..]
-Triest verhaal van de gefrustreerde nep agent/ beveiliger-
Welk deel heb je gelogenquote:Geboortedatum: 06-02-1963
Opleiding: vwo
Beroep: beveiliging
Jamaar dat is anders, inbraak oid is niet zo stoer als een patroonhouder en mensen van hun bed halen is leuk!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:05 schreef LoggedIn het volgende:
wat een bout topic.. Als het echt is, is het idioot dat de politie daarvoor al die moeite doet en TS uit zn nest haaltlaat ze lekker een afspraak maken om langs te komen over een week, dat moeten wij ook als we ze een keer nodig hebben
Moraal ridder. Je had ook een PM kunnen sturen i.p.v meteen als een NSB'er de politie te bellen. Ik hoop voor jouw dat degene die eigenaar was van dat magazijn niet effe op internet gespeurd heeft want ik had binnen 1 hit al je huis in Hellevoetsluis te pakken. Misschien verstandig om je persoonlijke gegevens beter te verbergen. En voordat je mij ook aangeeft bij de politie dit is geen bedreiging maar gewoon goede raad. Er lopen een hoop frusti's rond op internet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen .
IK heb deze post vannacht omstreeks 03.00 gelezen , en daar ik gezien mijn leeftijd wat meer gezond verstand bezit EN meer ervaring met dit soort zaken heb , heb ik het volgende nummer gedraaid : 0900-8844 / meldkamer Rotterdam / doorverbonden met meldkamer Twenthe / doorverbonden met District Almelo .......... link van jouw post doorgegeven .....
No offense , maar met dit soort zaken mag je gerust op FOK gaan zitten en vertellen hoor , maar EERST mee naar het politiebureau , OOK al meldt je dit 's avonds om 22.00 uur pas . Je had ook tijd om dit alles hier te typen en de reacties af te wachten , dus OOK om naar het bureau te rijden , OF nog beter , hen te bellen , en dan krijg je service aan huis .
Want men is waarschijnlijk niet alleen geinteresseerd in het magazijn , maar ook in evt andere sporen in de leenauto ........
03.00 uur >>>>>> 05.45 uur .......... PETJE AF VOOR DE SNELHEID VAN DE POLITIE DEZE KEER !!!
Ik neem aan dat je ook wel eens leest van jochies die trots een pistool showen op youtube .. nooit gelezen dat deze ook indien mogelijk worden getraceerd !?
Het zou ook JOUW kleine zusje zijn welke is aangerand en gedood dankzij dit magazijn , dan zou je diegene die dit magazijn vindt dankbaar zijn voor mijn actie nu , i.v.m. evt vingerafdrukken , als je daarvan nog wat hebt overgelaten , want ik ben bang dat jij en al je vrienden deze nu wel hebben uitgewist helaas......
Ze zullen jou dit toch niet gaan vertellen , maar je mag natrekken bij bureau Almelo , of er omstreeks 03.00 iemand uit Rotterdam heeft gebeld hierover .
Nogmaals geen offense , maar ik hoop dat je zelf ook zo snugger geweest zou zijn om DEZE morgen naar het bureau te gaan met dit magazijn ( wat ik betwijfel....... daar je niet 1 x antwoord hebt gegeven op deze vraag van anderen ....... daarom heb IK je een handje geholpen !
Voortaan logisch nadenken jongeman ......... normen / waarden / respect / en meer van dat soort zaken .
EERST handelen met logica , DAARNA ermee naar FOK gaan ............
Het lijkt me dan ook dat dergelijk gedrag, waarbij je iemand in het dagelijks leven in diskrediet, en zelfs in gevaar brengt, en zeker ook in de problemen, op fok compleet ongewenst is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef jogy het volgende:
Je had de TS ook wel even zelf de mogelijkheid kunnen geven om het juiste te doen, dunkt me.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel 'leuk' om te bedenken dat wij nu allemaal tot de directe contacten van TS in de afgelopen uren behoren. En dat TS is nagetrokken en zeer snel is opgespoort, en vermoedelijk niet door de stagiair op het lokale politiebureau. Wat er waarsch. op neer komt dat iedereen hier de komende dagen ook iets meer lezers en luisteraars heeft dan normaalgesproken bij een telefoongesprek/post :-)
Misschien dat ze daarom om mijn mobiele nr vroegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Buschetta het volgende:
[..]Denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ze naar die garage gaan en dan navragen welke mensen die leenauto hebben gereden. Dan gaan ze al die mensen na om te kijken of er iemand geregistreerd wapen vergunning houder is of misschien te boek staat als vuurwapen gevaarlijk. Zo ja dan gaan die die persoon eens flink aan de tand voelen. Wellicht een huiszoeking doen bij die persoon.
En besides ik zit in het buitenland dus ik heb een alibi. Jij daarintegen moet i.d.d je telefoon verkeer misschien beperken de komende weken Lee, zeker als je een picknick gepland hebt op een "grassig heuveltje"hehe
Lijkt me waarschijnlijker dat ze me via de gegevens in mijn profiel hebben opgespoord. Zijn er maar twee in Nijverdal met mijn geboortedatum en voornaam dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:13 schreef Gunner het volgende:
Wat ik me overigens afvraag. Hoe krijgt de politie zo snel de provider en IP adres? Dat moeten ze via Fok hebben gehad. Om 3 uur 's nachts?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel 'leuk' om te bedenken dat wij nu allemaal tot de directe contacten van TS in de afgelopen uren behoren. En dat TS is nagetrokken en zeer snel is opgespoort, en vermoedelijk niet door de stagiair op het lokale politiebureau. Wat er waarsch. op neer komt dat iedereen hier de komende dagen ook iets meer lezers en luisteraars heeft dan normaalgesproken bij een telefoongesprek/post :-)
Haha, en dan de verkeerde uit bed halen. Dat zou een mooie streek zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Lijkt me waarschijnlijker dat ze me via de gegevens in mijn profiel hebben opgespoord. Zijn er maar twee in Nijverdal met mijn geboortedatum en voornaam dus.
Dan nog zal er uitgezocht moeten worden wie dat isquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Lijkt me waarschijnlijker dat ze me via de gegevens in mijn profiel hebben opgespoord. Zijn er maar twee in Nijverdal met mijn geboortedatum en voornaam dus.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef Jakie het volgende:
Wat een NSB streek van luciano. Ohh maar mischien is je zusje er mee vermoord... kom op het is maar een patroonhouder. Als ik TS was geweest had ik gewoon tegen de politie gezegt dat ik gelogen had over het hele verhaal om stoer te doen en dat magazijn als hebbedingetje gehouden bij luciano door de bus gedaan.
Dan had ik zover moeten rijden, en dat zo vroeg in de ochtend... maar de wereld is nu wel een stukje veiliger dankzij luciano, laten we dat maar voorop stellen.quote:
Idd er is een levensgevaarlijke lege patroonhouder in beslag genomen en het bijbehorende wapen zwerft nog steeds ergens rond, ik voel me een stuk veiliger met die wetenschap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef mrkanarie het volgende:
maar de wereld is nu wel een stukje veiliger dankzij luciano, laten we dat maar voorop stellen.
Ja, een internetforum met tienduizend willekeurige pubers, niet werkende kantoorslaven en arme studenten. Allemaal Al-Quaida (of hoe je dat ook schrijft)!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zeiklul. Ik zie het al: een beveiliger: LBO-er dus die parkeergarages beveiligt die zichzelf even belangrijk wilde voelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:
Ga hier maar eens met zijn allen over discussieren ........ ik ben klaar in dit topic.
Kon hij de volgende dag lijp doen tegen z'n mede parkeergarage beveliggers. Weet je wat ik vanacht heb gedaan, een pannenkoek die in z'n leen auto een magazijn gevonden had aangegeven..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeiklul. Ik zie het al: een beveiliger: LBO-er dus die parkeergarages beveiligt die zichzelf even belangrijk wilde voelen
Tsjah. Ik vind Luciano niet echt tof. Heb je zn post historie wel es bekeken? Echt triest gewoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Angeliquetje het volgende:
Luciano (alleen die naam al).... Wat een spannend leven maak jij er voor jezelf van. Had je de TS niet eerst kunnen vragen of hij misschien van plan was het stuk metaal de volgende dag aan te geven?
Een sich heiltje is bij jou wel op zn plaats. Hielenlikker!
ging het vroeger wel ergens over dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef niekth het volgende:
Dit topic gaat nu natuurlijk nergens meer over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |