Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef mrkanarie het volgende:
Kan iemand ook misschien vertellen van wat voor 'n wapen het is geweest? Er staat alleen Lock en Austria op.
Een Glock he. Du'h.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef mrkanarie het volgende:
Kan iemand ook misschien vertellen van wat voor 'n wapen het is geweest? Er staat alleen Lock en Austria op.
Jij kan het weten gezien je usernamequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Laat de experts als FiveseveN mij verbeteren, maar het plaatje in de openingspost lijkt eerder op een BBgun magazijn (smaller, met name aan de bovenkant)
Precies, net als USB sticks.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef klipper het volgende:
Het verhaal lijkt me sterk overdreven, zeker als het gewoon op de achterbank lag.
Een huurauto word altijd schoongemaakt, en je loopt er samen omheen om de eventuele schade te noteren, lijkt me sterk dat het tijdens al deze acties niet gevonden is.
Lijkt er inderdaad veel op, alleen staat de kogelgrootte er niet op, staan de nummertjes náást de gaatjes i.p.v. erboven en is het metaal boven (op de foto achter de zichtbare kogel), rond i.p.v. rechthoekig. De diameter van de kogel die erin heeft gezeten is 9mm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Lijkt me uit een Glock te komen
[afbeelding]
Op de Glock staat ook Austria, en de magazijnen komen redelijk overeen.
Ik zou wel aangifte doen iig, en als je hem beet hebt gepakt moet je wss wel je vingerafdrukken geven om die te scheiden van anderen.
Idd, ze hadden natuurlijk ook een paardenhoofd in je bed kunnen leggen, maar dat geeft zoveel bloed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is gewoon een subtiele boodschap dat jij binnenkort aan de beurt bent
Volgensmij van een Glock 18 of 18c (de 18c variant is volautomatisch en moeilijk aan te komen)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef FiveseveN het volgende:
Op het eerste gezicht van een Glock17-pistool.
Hoe kan ik het verschil zien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij van een Glock 18 of 18c (de 18c variant is volautomatisch en moeilijk aan te komen)
Ik kan aan dat magazijn al zien dat hij van een Glock 18 is, een 18 passen namelijk de meeste kogels in. Je hebt ook nog een extra groot magzijn, maar dit is het standaard model. En gewoon naar de politie brengen lijkt mij het meest verstandig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Hoe kan ik het verschil zien?
En is het nu verstandig om aan te geven, ja of nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |