abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:20:26 #101
178220 Seat_Terra
230. Ech wel.
pi_49713181
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:

[gezever]
Hopelijk is jouw zusje hard verkracht.
pi_49713406
Had al zo`n gevoel toen ik het bericht van de TS las dat er binnen een paar dagen politie voor de deur zou staan
pi_49713478
Hoaxen maken op Fok! kan dus ook niet meer.. .. maak je een (matig) grappig topic met daarop een magazijn op de feateaux staat later de politie voor je deur.
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:58:12 #104
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_49713684
TS is pwned

In luciano we trust
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  Eindredactie Games donderdag 24 mei 2007 @ 09:05:17 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49713811
als ik de TS was, zou ik gewoon luciano tracen, een mobiele telefoon kopen van 2 tientjes met prepay, en dan de polite vertellen dat ie een heel arsenaal heeft aan wapens en dat ie een terrorist is. Dat zal hem leren
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:07:25 #106
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49713863
Bovendien heeft iedereen wel wat te verbergen. Ik bedoel, als je een gat graaft in je eigen tuin, en je gooit de aarde weer terug, is het technisch gezien bodemvervuiling. Je stoep niet vegen als het sneeuwt is strafbaar, niet strooien is strafbaar als het ijzelt. Je hand niet opsteken voor een bus is strafbaar volgens sommige APV's en last but not least, als je iemand ziet struikelen maar je helpt niet ben je ook strafbaar.

En uiteraard heb je ten alle tijden licht op je fiets, en rij je nooit te hard.
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 mei 2007 @ 10:04:16 #107
22592 crew  Ole
pi_49715397
luciano

triest hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:11:19 #108
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_49715623
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef Seat_Terra het volgende:

[..]

Hopelijk is jouw zusje hard verkracht.
Wat heeft zijn zusje met zijn uitspraken te maken? Je kunt hemzelf wat mij betreft alles toewensen maar haar toch niet? (Er van uitgaande dat hij daadwerkelijk een zusje heeft nav zijn gemopper richting TS)
be nice or go away
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:43:38 #109
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_49716590
Luciano (alleen die naam al).... Wat een spannend leven maak jij er voor jezelf van. Had je de TS niet eerst kunnen vragen of hij misschien van plan was het stuk metaal de volgende dag aan te geven?
Een sich heiltje is bij jou wel op zn plaats. Hielenlikker!
pi_49716793
En kan de TT eens veranderd worden. Een pistool een geweer noemen is net als een auto een motorfiets noemen...
pi_49717016
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef mrkanarie het volgende:
Maar als jij jezelf graag als held ziet sta ik je niet in de weg.
Zo dacht ik er ook over.
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:10:52 #112
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_49717405
Noem me dom... maar ik weet niet of dit nou een hoax is of niet
Frysk bloed tsjoch op!
pi_49717464
Waarom zou het een hoax zijn? Zo bijzonder is een patroonhouder nou ook weer niet...
pi_49718207
tvp, gaaf topic. FOK!'ers en politie
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:37:50 #115
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_49718310
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
En kan de TT eens veranderd worden. Een pistool een geweer noemen is net als een auto een motorfiets noemen...
Misschien is ie hier uit gevallen?

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_49718560
Had ik een keer met een vermoeden dat een huisgenoot een computer had gestolen, dit had ik op fok gepost. (was een vrij nieuwe compacte pc met een duidelijk afgekrabte sticker). Dag later belde de politie op en daarna kwamen ze de computer halen.
Hij is niet gepakt trouwens, want was geen bewijs.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:52:00 #117
145755 kahaarin
pi_49718781
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Had ik een keer met een vermoeden dat een huisgenoot een computer had gestolen, dit had ik op fok gepost. (was een vrij nieuwe compacte pc met een duidelijk afgekrabte sticker). Dag later belde de politie op en daarna kwamen ze de computer halen.
Hij is niet gepakt trouwens, want was geen bewijs.
Heeft Luciano misschien nog iets op te biechten?
be nice or go away
pi_49720303
luciano !!
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_49725521
Tja, geweer, pistool, ga er ook niet dagelijks mee om moet je maar rekenen. En voor de mensen die het nog steeds niet vertrouwen, het is geen hoax.
pi_49726020
Jeeez...iedereen zit altijd te zeiken dat mensen zelf eens actie moeten ondernemen.

Gebeurt het een keer, is het weer niet goed.

Fucking kutzeikertjes hierzo...
pi_49726130
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef luciano het volgende:

[..]
-Triest verhaal van de gefrustreerde nep agent/ beveiliger-
quote:
Geboortedatum: 06-02-1963
Opleiding: vwo
Beroep: beveiliging
Welk deel heb je gelogen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_49726132
en het heet een patroonhouder
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
pi_49726166
Oja Luciano ga even langs marokko.nl en dan het forum, heb je nog heel wat te doen rechercheur.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_49726407
wat een bout topic.. Als het echt is, is het idioot dat de politie daarvoor al die moeite doet en TS uit zn nest haalt laat ze lekker een afspraak maken om langs te komen over een week, dat moeten wij ook als we ze een keer nodig hebben
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:11:48 #125
145755 kahaarin
pi_49729279
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:05 schreef LoggedIn het volgende:
wat een bout topic.. Als het echt is, is het idioot dat de politie daarvoor al die moeite doet en TS uit zn nest haalt laat ze lekker een afspraak maken om langs te komen over een week, dat moeten wij ook als we ze een keer nodig hebben
Jamaar dat is anders, inbraak oid is niet zo stoer als een patroonhouder en mensen van hun bed halen is leuk!
be nice or go away
pi_49730789
Luciano
-AJAX AMSTERDAM-
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:13:05 #127
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_49731500
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik zal je uit de droom helpen .

IK heb deze post vannacht omstreeks 03.00 gelezen , en daar ik gezien mijn leeftijd wat meer gezond verstand bezit EN meer ervaring met dit soort zaken heb , heb ik het volgende nummer gedraaid : 0900-8844 / meldkamer Rotterdam / doorverbonden met meldkamer Twenthe / doorverbonden met District Almelo .......... link van jouw post doorgegeven .....

No offense , maar met dit soort zaken mag je gerust op FOK gaan zitten en vertellen hoor , maar EERST mee naar het politiebureau , OOK al meldt je dit 's avonds om 22.00 uur pas . Je had ook tijd om dit alles hier te typen en de reacties af te wachten , dus OOK om naar het bureau te rijden , OF nog beter , hen te bellen , en dan krijg je service aan huis .
Want men is waarschijnlijk niet alleen geinteresseerd in het magazijn , maar ook in evt andere sporen in de leenauto ........

03.00 uur >>>>>> 05.45 uur .......... PETJE AF VOOR DE SNELHEID VAN DE POLITIE DEZE KEER !!!

Ik neem aan dat je ook wel eens leest van jochies die trots een pistool showen op youtube .. nooit gelezen dat deze ook indien mogelijk worden getraceerd !?

Het zou ook JOUW kleine zusje zijn welke is aangerand en gedood dankzij dit magazijn , dan zou je diegene die dit magazijn vindt dankbaar zijn voor mijn actie nu , i.v.m. evt vingerafdrukken , als je daarvan nog wat hebt overgelaten , want ik ben bang dat jij en al je vrienden deze nu wel hebben uitgewist helaas......

Ze zullen jou dit toch niet gaan vertellen , maar je mag natrekken bij bureau Almelo , of er omstreeks 03.00 iemand uit Rotterdam heeft gebeld hierover .

Nogmaals geen offense , maar ik hoop dat je zelf ook zo snugger geweest zou zijn om DEZE morgen naar het bureau te gaan met dit magazijn ( wat ik betwijfel....... daar je niet 1 x antwoord hebt gegeven op deze vraag van anderen ....... daarom heb IK je een handje geholpen !

Voortaan logisch nadenken jongeman ......... normen / waarden / respect / en meer van dat soort zaken .

EERST handelen met logica , DAARNA ermee naar FOK gaan ............
Moraal ridder. Je had ook een PM kunnen sturen i.p.v meteen als een NSB'er de politie te bellen. Ik hoop voor jouw dat degene die eigenaar was van dat magazijn niet effe op internet gespeurd heeft want ik had binnen 1 hit al je huis in Hellevoetsluis te pakken. Misschien verstandig om je persoonlijke gegevens beter te verbergen. En voordat je mij ook aangeeft bij de politie dit is geen bedreiging maar gewoon goede raad. Er lopen een hoop frusti's rond op internet.

Verder heb je natuurlijk gelijk dat je dat soort dingen beter kan melden aan de politie. Ik persoonlijk zou het anoniem op het bureau afgeven je weet nooit wie je ermee in de problemen brengt en op problemen met psycho criminelen zit niemand te wachten.
pi_49732873
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:13 schreef Buschetta het volgende:

[..]

een NSB'er
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_49732941
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef jogy het volgende:
Je had de TS ook wel even zelf de mogelijkheid kunnen geven om het juiste te doen, dunkt me.
Het lijkt me dan ook dat dergelijk gedrag, waarbij je iemand in het dagelijks leven in diskrediet, en zelfs in gevaar brengt, en zeker ook in de problemen, op fok compleet ongewenst is.
pi_49733003
Wel 'leuk' om te bedenken dat wij nu allemaal tot de directe contacten van TS in de afgelopen uren behoren. En dat TS is nagetrokken en zeer snel is opgespoort, en vermoedelijk niet door de stagiair op het lokale politiebureau. Wat er waarsch. op neer komt dat iedereen hier de komende dagen ook iets meer lezers en luisteraars heeft dan normaalgesproken bij een telefoongesprek/post :-)
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:06:16 #131
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_49735077
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel 'leuk' om te bedenken dat wij nu allemaal tot de directe contacten van TS in de afgelopen uren behoren. En dat TS is nagetrokken en zeer snel is opgespoort, en vermoedelijk niet door de stagiair op het lokale politiebureau. Wat er waarsch. op neer komt dat iedereen hier de komende dagen ook iets meer lezers en luisteraars heeft dan normaalgesproken bij een telefoongesprek/post :-)
Denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ze naar die garage gaan en dan navragen welke mensen die leenauto hebben gereden. Dan gaan ze al die mensen na om te kijken of er iemand geregistreerd wapen vergunning houder is of misschien te boek staat als vuurwapen gevaarlijk. Zo ja dan gaan die die persoon eens flink aan de tand voelen. Wellicht een huiszoeking doen bij die persoon.

En besides ik zit in het buitenland dus ik heb een alibi. Jij daarintegen moet i.d.d je telefoon verkeer misschien beperken de komende weken Lee, zeker als je een picknick gepland hebt op een "grassig heuveltje" hehe
pi_49735185
Zeker weer aan iemand van Defensie uitgeleend geweest. Zeker dat het geen USB stick is?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_49735290
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ze naar die garage gaan en dan navragen welke mensen die leenauto hebben gereden. Dan gaan ze al die mensen na om te kijken of er iemand geregistreerd wapen vergunning houder is of misschien te boek staat als vuurwapen gevaarlijk. Zo ja dan gaan die die persoon eens flink aan de tand voelen. Wellicht een huiszoeking doen bij die persoon.

En besides ik zit in het buitenland dus ik heb een alibi. Jij daarintegen moet i.d.d je telefoon verkeer misschien beperken de komende weken Lee, zeker als je een picknick gepland hebt op een "grassig heuveltje" hehe
Misschien dat ze daarom om mijn mobiele nr vroegen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:12:34 #134
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_49735309
Ik ben tegen het gebruik van het woord NSB'er maar luciano; je bent een NSB'er
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:13:23 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_49735343
Wat ik me overigens afvraag. Hoe krijgt de politie zo snel de provider en IP adres? Dat moeten ze via Fok hebben gehad. Om 3 uur 's nachts?
pi_49735472
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:13 schreef Gunner het volgende:
Wat ik me overigens afvraag. Hoe krijgt de politie zo snel de provider en IP adres? Dat moeten ze via Fok hebben gehad. Om 3 uur 's nachts?
Lijkt me waarschijnlijker dat ze me via de gegevens in mijn profiel hebben opgespoord. Zijn er maar twee in Nijverdal met mijn geboortedatum en voornaam dus.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:18:10 #137
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_49735532
hmm ja dat is wel aannemelijk ja
pi_49735590
quote:
je kijkt teveel films....
pi_49737800
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

Lijkt me waarschijnlijker dat ze me via de gegevens in mijn profiel hebben opgespoord. Zijn er maar twee in Nijverdal met mijn geboortedatum en voornaam dus.
Haha, en dan de verkeerde uit bed halen. Dat zou een mooie streek zijn
pi_49737853
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

Dan nog zal er uitgezocht moeten worden wie dat is
pi_49740010
luciano
............................
pi_49740992
Wat een NSB streek van luciano. Ohh maar mischien is je zusje er mee vermoord... kom op het is maar een patroonhouder. Als ik TS was geweest had ik gewoon tegen de politie gezegt dat ik gelogen had over het hele verhaal om stoer te doen en dat magazijn als hebbedingetje gehouden.
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:17:05 #143
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_49742513
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef Jakie het volgende:
Wat een NSB streek van luciano. Ohh maar mischien is je zusje er mee vermoord... kom op het is maar een patroonhouder. Als ik TS was geweest had ik gewoon tegen de politie gezegt dat ik gelogen had over het hele verhaal om stoer te doen en dat magazijn als hebbedingetje gehouden bij luciano door de bus gedaan.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_49744688
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:17 schreef vbmot het volgende:

[..]
Dan had ik zover moeten rijden, en dat zo vroeg in de ochtend... maar de wereld is nu wel een stukje veiliger dankzij luciano, laten we dat maar voorop stellen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:05:27 #145
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_49750925
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef mrkanarie het volgende:
maar de wereld is nu wel een stukje veiliger dankzij luciano, laten we dat maar voorop stellen.
Idd er is een levensgevaarlijke lege patroonhouder in beslag genomen en het bijbehorende wapen zwerft nog steeds ergens rond, ik voel me een stuk veiliger met die wetenschap.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:20:21 #146
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49751096
quote:
Ja, een internetforum met tienduizend willekeurige pubers, niet werkende kantoorslaven en arme studenten. Allemaal Al-Quaida (of hoe je dat ook schrijft)!!!!
pi_49751342
pi_49751491
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef luciano het volgende:
ALS JE FUKKIN NIKS TE VERBERGEN HEBT , HOEF JE OOK NIETS TE VREZEN !

Ga hier maar eens met zijn allen over discussieren ........ ik ben klaar in dit topic.
Zeiklul. Ik zie het al: een beveiliger: LBO-er dus die parkeergarages beveiligt die zichzelf even belangrijk wilde voelen
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49752072
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zeiklul. Ik zie het al: een beveiliger: LBO-er dus die parkeergarages beveiligt die zichzelf even belangrijk wilde voelen
Kon hij de volgende dag lijp doen tegen z'n mede parkeergarage beveliggers. Weet je wat ik vanacht heb gedaan, een pannenkoek die in z'n leen auto een magazijn gevonden had aangegeven..

Zeker wete dan hun mond open valt.. Van Zoo, wat ben jij goed bezig. Eindelijk een keer iets meer gedaan dan lopen kwijlen over die fiat panda..
pi_49752246
Luciano wat ben jij een kanker NSB'er.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:19:58 #151
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_49754248
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Angeliquetje het volgende:
Luciano (alleen die naam al).... Wat een spannend leven maak jij er voor jezelf van. Had je de TS niet eerst kunnen vragen of hij misschien van plan was het stuk metaal de volgende dag aan te geven?
Een sich heiltje is bij jou wel op zn plaats. Hielenlikker!
Tsjah. Ik vind Luciano niet echt tof. Heb je zn post historie wel es bekeken? Echt triest gewoon.
Verder vind ik het vreemd waarom meneer luigi niet even reageert op het feit dat hij de TS wel op een andere manier had kunnen kennis geven van de melding aan de politie.
Optreden tegen onterrechte criminele zaken is goed! Een normale user als mrkanarie verdient het niet om als een crimineel behandeld te worden. Maarjah dan komen we weer terug op dat stukje NSB.

Sich heil Luciano! Hielenlikker uit het onderste vat.
pi_49755140
Dit topic gaat nu natuurlijk nergens meer over...
pi_49755466
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef niekth het volgende:
Dit topic gaat nu natuurlijk nergens meer over...
ging het vroeger wel ergens over dan?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:05:03 #154
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_49755775
Wat een topic echt, NSB'ers united1!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 07:37:22 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49784867
Ah, lekker mijn eerste slotje van vandaag

reden: bagger en bash
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')