oh? Sigme? Wetenschappelijke onderbouwing? Gezond = bi or gay?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
Maar kom op, elk gezond persoon rommelt toch wel eens met mensen van gelijke sexe?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
Maar kom op, elk gezond persoon rommelt toch wel eens met mensen van gelijke sexe?
That's harsh. Onder de gordel.quote:
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen in de taboes die er vooral onder mannen nog bestaan tov (seksuele) gevoelens voor de eigen seksequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
dit is 1028210, jij bent/was 1028211quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik was eerder.
Mannen zoenen niet met elkaar voordat ze voor het eerst met vrouwen zoenen. Onder vrouwen is dat schering en inslag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen in de taboes die er vooral onder mannen nog bestaan tov (seksuele) gevoelens voor de eigen sekse
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Nou, zoenen met een vrouw heb ik ook nooit anders dan kuis gedaan. Boven de gordel dan he.
Tijd voor de ultieme loyaliteitsvraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Oeh, jong Marokko vs jong NL.
Wilders mag mijn reet likken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Wilders Kamervragen gaat stellen.
Nog eentje die uit de kast komt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders mag mijn reet likken.
Als 1 anaalgefixeerd schaap over de dam is,...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nog eentje die uit de kast komt.Het is wel raak vandaag.
Is die net als Pim ook al niet vies van Marokkanenbilletjes?quote:
je loopt door de Schilderswijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Oeh, jong Marokko vs jong NL.
* Mutant01 kietelt zichzelf.quote:
Wat een bout wedstrijd.quote:
Dat zouden die wouten ook s moeten doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die nederlanders spelen weer agressief.
hoho, dat desertcamouflagepak is nieuw. Hij heeft ook geen bijpassende desertstrepen.. Opvallend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
lekker in je ouwe kloffie naar Uruzgan, effe een biertje happen.
Rotzooi je met je gelijke sekse, PJ, of vind je het leuk dat zij met haar eigen sekse rotzooit?quote:
Dat laatste, R3.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
Rotzooi je met je gelijke sekse, PJ, of vind je het leuk dat zij met haar eigen sekse rotzooit?
de afghanistansnitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoho, dat desertcamouflagepak is nieuw. Hij heeft ook geen bijpassende desertstrepen.. Opvallend.
Pfff 0-2quote:
Helaas je bent gezakt voor je inburgeringstest.quote:
AHWHHAWHAWHAHHAWHAWHAHWHAWAWH!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Helaas je bent gezakt voor je inburgeringstest.![]()
![]()
Ouwe kop heeft die kid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
lekker in je ouwe kloffie naar Uruzgan, effe een biertje happen.
U kent de route naar Schiphol?quote:
Een betere uitspraak was ook geweest dat elke gezonde vrouw wel 'ns rommelt met mensen van gelijke sexequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen in de taboes die er vooral onder mannen nog bestaan tov (seksuele) gevoelens voor de eigen sekse
Heeft CPN Ella daar geen potje voor?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, zou je mijn ticket + taxi willen betalen?![]()
Righto kiddo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef Monidique het volgende:
Breaking News: de doodstraf niet toepassen en een verbod op marteling luiden het einde van de Europese cultuur in.
Wat voor zeperd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
Sigme, kun je die zeperd van Elseetje even opzoeken aub. Gna..
Veel dank, ik ben te lui.
christmas is saved ho ho hoquote:
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jspquote:Knikkebollen
Echt, ik had er zin in. Ik zat er klaar voor, pen en papier in de aanslag. Zinnetjes noteren, lichaamstaal observeren. De opgave die ik mezelf had gesteld: binnen een halfuur na afloop van de uitzending een stukje op Bieslog plaatsen. Waarmee ik ook het voordeel van een weblog kon aantonen - voor de ochtendkranten is een tv-uitzending na elven 's avonds te laat om te bespreken.
In de afgelopen negentig dagen had ik geen opmerking, grappig bedoeld stukje, of pittig commentaartje aan de politiek kunnen wijden. Niemand zit erop te wachten, maar ik vind het een dankbaar en belangrijk onderwerp waar ik graag over bericht.
Toen begon de uitzending. 'Knevel en Van den Brink, geen das om', noteerde ik. 'Premier en vice-premiers aan tafel, kabinet is studiopubliek', is de tweede regel op mijn notitievel. Dat voor de rest wit is gebleven. Meer staat er niet.
Ik ben in slaap gevallen.
Als ik dit hier intik is het niet ironisch bedoeld - 'de discussie was slaapverwekkend'.
Nee, zo makkelijk had ik me er niet vanaf willen maken. Ik weet er gewoon niets over te melden, waarvoor ik mijn excuses aanbied.
Vlak voor het einde schoot ik wakker. Even dacht ik nog dat ik maar enkele seconden was weggevallen, want de opstelling aan tafel was dezelfde. Maar de presentatoren sloten af en kondigden de uitzending van morgen aan.
Zijn de andere ministers nog aan het woord geweest? Ik weet het niet, ik heb een uur zitten knikkebollen.
Licht beschaamd stommelde ik naar bed. Er zit iets onaangenaams, zo niet angstwekkends aan zo'n black-out. Dat je je niet meer het moment kunt herinneren waarop je wegviel! Het zal je in de auto gebeuren, terwijl je met honderd kilometer over de A1 rijdt.
'Nou ja, het was maar een tv-uitzending', moest ik mezelf inprenten, voor ik pas om een uur of twee (denk ik) in slaap viel.
Fascist, een beetje uitmaken wat gezond is.quote:Maar kom op, elk gezond persoon rommelt toch wel eens met mensen van gelijke sexe?
Ja, onomstotelijk en vaststaande materie. Dat staat als een paal boven water.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
Harry? Het was alleen een.
Maar toch..
[POL SC 1226] Een kabinet afzeiken doe je dus hier
Dit topic apropos: Twijfels...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Fascist, een beetje uitmaken wat gezond is.
Lijkt mij wel idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, onomstotelijk en vaststaande materie. Dat staat als een paal boven water.
Daarom is er volgens Femke Halsema geen Nederlandse cultuur, maar wel een Islamitische cultuur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef Monidique het volgende:
Breaking News: de doodstraf niet toepassen en een verbod op marteling luiden het einde van de Europese cultuur in.
IJsklontjes in je kraag gooien, kid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Afkoeling.
Brando, Apocalypse Now, Conrad´s Heart of Darkness.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
The horror, the horror...
(Overigens een quote uit een film, wie was de acteur die dit zei, welke film uiteraard, naar welk boek, en wat speelde er precies in die film/dat boek...)
Kliko staat buiten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:19 schreef Aoristus het volgende:
ik zit nog te gniffelen over je onthulling![]()
Jij bent historicus, dan tel je niet mee, schalk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Brando, Apocalypse Now, Conrad´s Heart of Darkness.
Ja, iedere willekeurige jaargenoot zou dit terstond hebben gewetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent historicus, dan tel je niet mee, schalk.
De ontaarding van het kolonialisme, of iets van die strekking. Het boek heet te verwijzen naar het privedomein van de Belgische vorst.quote:Maar wat speelde er in film en boek?
Ja, uiteraard, zou van een historicus niets anders verwachten ook. Hell, onze MP is historicus hè.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, iedere willekeurige jaargenoot zou dit terstond hebben geweten.
[..]
Ja, Conrad verwijst naar het kolonialisme dat specifiek door de Belgische koning in de Kongo werd uitgevoerd. Francis Ford Coppola trekt het vergelijk tussen de onmenselijke situatie in de Kongo indertijd en de Vietnamoorlog in de jaren 50-60-70 (in 'apocalypse, now redux' zie je ook Franse settlers en hun psychologie). Uiteindelijk is het een clash van culturen. Conrad heeft het over de onmenselijkheid van de Belgische kolonisatie in de 19de eeuw, die toen dat bekend werd internationaal veel stof deed opwaaien. Coppola laat zijn hoofdrolspeler (overigens zelfde achternaam als in Conrads novel) zeggen dat de VS de oorlog alleen maar zou kunnen winnen als zij net zo wreed zouden zijn als hun tegenstanders.quote:De ontaarding van het kolonialisme, of iets van die strekking. Het boek heet te verwijzen naar het privedomein van de Belgische vorst.
Good work, son.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
dit is 1028210, jij bent/was 1028211
Goei, ik drink ene biertje nog af (afbieren heet dat) en ga dan mijn meissie opzoeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
met die gedachte kruip ik onder de wol
Ik vervang de Internationale door ´´Ho Chi Minh is a son of a bitch´´ op je Creative Zen, slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
met die gedachte kruip ik onder de wol
Al die mannen om je heen maken je te heet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Afkoeling.
Ik ram hem wel uit hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, moet ik het licht uitdoen en morgen weer aandoen?
Ben je tegen Europa?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, moet ik het licht uitdoen en morgen weer aandoen?
Jij bent zo rock'n'roll de laatste tijd!quote:
Niet tegen Europa, wel tegen die kut-francofielen.quote:
Die lui zitten onaangenaam dicht opeen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ze houden van wolfkesquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die lui zitten onaangenaam dicht opeen.
Zoenen met een vrouw kun je alleen boven de gordel doen: een vrouw zoenen echter kan op allerlei manieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Nou, zoenen met een vrouw heb ik ook nooit anders dan kuis gedaan. Boven de gordel dan he.
Met enige vertraging, laat ik toch met genoegen de loftrompet schallen over dit staaltje onwetendheid.quote:Atheisme is de moeder van communisme en Darwin is de vader.
Om de opwarming te onderzoeken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zo, Finder_elf_towns is zojuist vertrokken naar Venus en omstreken. Ik denk dat ik het even van hem overneem.
Dan is het des te treffender dat je z´n vlaggen hebt overgenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Om zijn plaats in te nemen tussen legenden en sagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |