oh? Sigme? Wetenschappelijke onderbouwing? Gezond = bi or gay?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
Maar kom op, elk gezond persoon rommelt toch wel eens met mensen van gelijke sexe?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
Maar kom op, elk gezond persoon rommelt toch wel eens met mensen van gelijke sexe?
That's harsh. Onder de gordel.quote:
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen in de taboes die er vooral onder mannen nog bestaan tov (seksuele) gevoelens voor de eigen seksequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
dit is 1028210, jij bent/was 1028211quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik was eerder.
Mannen zoenen niet met elkaar voordat ze voor het eerst met vrouwen zoenen. Onder vrouwen is dat schering en inslag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen in de taboes die er vooral onder mannen nog bestaan tov (seksuele) gevoelens voor de eigen sekse
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Nou, zoenen met een vrouw heb ik ook nooit anders dan kuis gedaan. Boven de gordel dan he.
Tijd voor de ultieme loyaliteitsvraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Oeh, jong Marokko vs jong NL.
Wilders mag mijn reet likken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Wilders Kamervragen gaat stellen.
Nog eentje die uit de kast komt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders mag mijn reet likken.
Als 1 anaalgefixeerd schaap over de dam is,...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nog eentje die uit de kast komt.Het is wel raak vandaag.
Is die net als Pim ook al niet vies van Marokkanenbilletjes?quote:
je loopt door de Schilderswijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Oeh, jong Marokko vs jong NL.
* Mutant01 kietelt zichzelf.quote:
Wat een bout wedstrijd.quote:
Dat zouden die wouten ook s moeten doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die nederlanders spelen weer agressief.
hoho, dat desertcamouflagepak is nieuw. Hij heeft ook geen bijpassende desertstrepen.. Opvallend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
lekker in je ouwe kloffie naar Uruzgan, effe een biertje happen.
Rotzooi je met je gelijke sekse, PJ, of vind je het leuk dat zij met haar eigen sekse rotzooit?quote:
Dat laatste, R3.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
Rotzooi je met je gelijke sekse, PJ, of vind je het leuk dat zij met haar eigen sekse rotzooit?
de afghanistansnitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoho, dat desertcamouflagepak is nieuw. Hij heeft ook geen bijpassende desertstrepen.. Opvallend.
Pfff 0-2quote:
Helaas je bent gezakt voor je inburgeringstest.quote:
AHWHHAWHAWHAHHAWHAWHAHWHAWAWH!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Helaas je bent gezakt voor je inburgeringstest.![]()
![]()
Ouwe kop heeft die kid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
lekker in je ouwe kloffie naar Uruzgan, effe een biertje happen.
U kent de route naar Schiphol?quote:
Een betere uitspraak was ook geweest dat elke gezonde vrouw wel 'ns rommelt met mensen van gelijke sexequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen in de taboes die er vooral onder mannen nog bestaan tov (seksuele) gevoelens voor de eigen sekse
Heeft CPN Ella daar geen potje voor?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, zou je mijn ticket + taxi willen betalen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |