Of lekker naar Noorwegen voor de Uefa-cupquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
AFCA
Zondag az oprollen zodat ik weer kan sparen voor die achterlijk dure CL-kaartjes
Nu z'n naam nog correct spellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Messenga het volgende:
Bousaffa is rond met Ajax.
Boussoufa. En ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Messenga het volgende:
Bousaffa is rond met Ajax.
Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt dat een speler deed alsof hij doodging.. Ze wilde hem letterlijk bijna reanimeren. En toen de ambulance er was, was ie opeens weer helemaal beter.quote:
Meerdere Belgische sites zouden het melden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boussoufa. En ik geloof er niks van.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik word zeer verdrieting van jouw taalverkrachting.
Daar is inderdaad ook niks mis mee. Maar dan vrees ik dat het lastig wordt om toppers aan te trekken van de zomer en we lopen een hoop centjes mis. Verder vind ik Uefa-cup net zo tof als CLquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Of lekker naar Noorwegen voor de Uefa-cup![]()
En dan Babel centraal..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boussoufa. En ik geloof er niks van.
Mbark zou wel een verademing zijn als linksbuiten in plaats van Babel.
quote:Chakib Tayeb speelt ook volgend seizoen voor Ajax. De 20-jarige linksbuiten verlengt zijn aflopende contract met een jaar. Hij speelt volgend seizoen opnieuw in het beloftenteam van Ajax.
quote:Kwamé Quansah heeft zijn aflopende contract bij Heracles Almelo met twee jaar verlengd. De oud-Ajacied speelt sinds het kampioensjaar 2005 in Almelo.
quote:Supporters die plannen hebben om dit seizoen een training van Ajax te bezoeken, moeten opschieten. De ploeg heeft na de wedstrijd van zondag tegen AZ op maandag nog een uitlooptraining.
De Ajacieden hebben daarna tot en met donderdag 5 juli vakantie. Dat geldt overigens niet voor de internationals. Het is niet bekend wanneer zij weer de training zullen hervatten.
Ajax speelt in elk geval op zaterdag 14 juli de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. De ploeg van coach Henk ten Cate gaat dan in Noorwijkerhout op bezoek bij VVSB.
quote:Oud-Ajacied Mido stuurt aan op een snel vertrek bij Tottenham Hotspur. De 24jarige aanvaller zei in een interview op de Egyptische televisie dat hij zich ongelukkig voelt bij de club van coach Martin Jol.
"Ik heb een grote fout gemaakt door een permanent contract te ondertekenen", aldus Mido. "Ik wist dat het problemen zou kunnen opleveren. "
Mido speelde eerst achttien maanden op huurbasis in Londen, voordat de Spurs hem vorig jaar definitief overnamen van AS Roma. Hij stond afgelopen seizoen, mede door blessures en grote concurrentie, slechts zeven keer in de basis.
Dat kan hij zeker, maar ik vind hem veel gevaarlijker vanaf de flanken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan Babel centraal..
Maar ehm, hij kan toch ook op 10 spelen?
Er is een groot verschil tussen een typo en eeuwig werkwoorden verkeerd vervoegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
och iedereen typt wel eens een foutje, verschil is alleen dat jij de moeite nam hem er gelijk uit te editten
Gewoon Huntelaar houden. Bousoufa op links, Huntelaar in de spits en Bakircioglu op rechts. Tenminste aan het begin van het seizoen. Als Leo fit is, mag hij van mij weer spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan Babel centraal..
Maar ehm, hij kan toch ook op 10 spelen?
Wat heeft Leo gedaan, waarom hij zoveel krediet krijgtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon Huntelaar houden. Bousoufa op links, Huntelaar in de spits en Bakircioglu op rechts. Tenminste aan het begin van het seizoen. Als Leo fit is, mag hij van mij weer spelen![]()
Zinloze dribbels opzetten en verontwaardigd kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heeft Leo gedaan, waarom hij zoveel krediet krijgt![]()
wat heeft hij in jouw ogen verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Goed gespeeld. Wat anders?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd maar huilen en zeiken op alles en iedereen, en eigenlijk heeft hij nog niet veel gepresteerd alleen die wedstrijd tegen Groningen die hij goed speelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat heeft hij in jouw ogen verkeerd gedaan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zinloze dribbels opzetten en verontwaardigd kijken. Belangrijke goals gemaakt, voor veel dreiging gezorgt en prachtige actie's gemaakt die ik al tijden niet meer in de Arena had gezien.
Amen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef Black-Death het volgende:
Nog even terugkomend op het vorige topic (de laatste plusminus 30 reacties): dat er mensen zijn die Leonardo deze blessure toewensen en het niet erg vinden dat hij weg is, walgelijk. Het is godverdomme een speler van Ajax, het team waar je zo'n fan van bent, en dan wens je een van je spelers een vreselijke blessure toe? Rot toch op. Hij was een hartstikke snelle en gevaarlijke speler.... Ik kan me niemand herinneren die liep te k*nkeren toen hij binnen 3 minuten de 1-0 maakte tegen Bremen thuis..
Gadverdamme
Die hij goed speelde?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd maar huilen en zeiken op alles en iedereen, en eigenlijk heeft hij nog niet veel gepresteerd alleen die wedstrijd tegen Groningen die hij goed speelde.
Ik zit iedere week in het stadion, en als je al niet tegen Utrecht en Haarlem uit kan blinken verdien je het nog niet eens om in het Ajaxshirt te spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die hij goed speelde?![]()
Kijk jij sowieso wel eens een wedstrijd? Toen deed hij maar een half uurtje mee. Hij maakte de belangrijke 2-3, maar goed speelde hij verder niet. Dat deed hij wel tegen bijvoorbeeld utrecht, Haarlem en Werder Bremen thuis.
Ik ben vanaf het begin positief over hem geweest. Ga maar lekker zoeken of je negatieve posts van mij over hem kan vinden. Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zit iedere week in het stadion, en als je al niet tegen Utrecht en Haarlem uit kan blinken verdien je het nog niet eens om in het Ajaxshirt te spelen.
En dan nog ik kan me wel herinneren toen hij werd gekocht was iedereen er op tegen, en nu is hij het knuffelbrazilliaantje van iedereen![]()
![]()
Wat een bullshit, hij is een speler van Ajax voor (bijna) iedereen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zit iedere week in het stadion, en als je al niet tegen Utrecht en Haarlem uit kan blinken verdien je het nog niet eens om in het Ajaxshirt te spelen.
En dan nog ik kan me wel herinneren toen hij werd gekocht was iedereen er op tegen, en nu is hij het knuffelbrazilliaantje van iedereen![]()
![]()
En van mij idem!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het begin positief over hem geweest. Ga maar lekker zoeken of je negatieve posts van mij over hem kan vinden. Succes![]()
Als hij eens een paar wedstrijden achter elkaar goed speelt (lees 10 ofzo) mag hij van mij lekker starten in de Basis, anders lekker Babel of Mitea opstellen. Ik snap echt niet wat hij heeft verdiend om meteen maar in de basis te staan.quote:
Zijn basis kwaliteiten zijn gewoon al hoger dan Mitea.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij eens een paar wedstrijden achter elkaar goed speelt (lees 10 ofzo) mag hij van mij lekker starten in de Basis, anders lekker Babel of Mitea opstellen. Ik snap echt niet wat hij heeft verdiend om meteen maar in de basis te staan.
Ik zeg nergens dat hij in de basis hoort te staan hoor, maar als hij beter presteerd dan zijn concurenten wat mij erg aannemelijk lijkt dan verdient hij een plek in de basis zonder bullshit over zijn verleden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij eens een paar wedstrijden achter elkaar goed speelt (lees 10 ofzo) mag hij van mij lekker starten in de Basis, anders lekker Babel of Mitea opstellen. Ik snap echt niet wat hij heeft verdiend om meteen maar in de basis te staan.
Nee Leonardo is zijn hele carriere lekker fit geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Black-Death het volgende:
Ja, nog even als toevoeging: dat er users zijn die Manucharyan en Mitea hoger inschatten van Leonardoik geloof best dat Mitea en Manu talent hebben, maar ze zijn van glas en dan heb je er alsnog niets aan..
Nee leonardo is lekker blessurevrijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef Black-Death het volgende:
Ja, nog even als toevoeging: dat er users zijn die Manucharyan en Mitea hoger inschatten van Leonardoik geloof best dat Mitea en Manu talent hebben, maar ze zijn van glas en dan heb je er alsnog niets aan..
De knieën van Leonardo zijn er volgens mij nog slechter aan toe als die van Kluivert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef Black-Death het volgende:
Leonardo is iig minder blessuregevoelig dat Manu. Die scheurt elke keer dat ie speelt wel weer een spier...
Daarom kwam ie wel door de medische keuring..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
De knieën van Leonardo zijn er volgens mij nog slechter aan toe als die van Kluivert.
Net als kopenhagen uit toen jij voor die auto stond waar dat wijf in zatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Sethje het volgende:
Benieuwd wie we loten voor de voorrondekan weer een leuk tripje worden
en leo niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef Black-Death het volgende:
Leonardo is iig minder blessuregevoelig dat Manu. Die scheurt elke keer dat ie speelt wel weer een spier...
Zullen we anders eerst even afwachten of Ajax het redt tegen AZ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat zijn ongeveer de mogelijkheden qua loting? Zeker van die clubs zoals FC Kopenhagen, Brondby, malmo, kalmar etc?
Dan geldt dat toch lekker voor AZquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zullen we anders eerst even afwachten of Ajax het redt tegen AZ?
Mooi.quote:Emanuelson ziet af van EK
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 22-mei-2007 20:14
Urby Emanuelson komt niet in actie op het EK voor spelers tot 21 jaar. Hoewel de enkelblessure die de Ajacied zondag tegen AZ opliep, meevalt, maakte de KNVB dinsdag bekend dat na overleg tussen de medische staf van Ajax en die van Jong Oranje is besloten dat de Amsterdammer niet speelt. De linksback is "onvoldoende fit" bevonden.
Voor bondscoach Foppe de Haan is het gemis van Emanuelson een forse aderlating. De Friese oefenmeester heeft nog niet laten weten hoe hij het gemis van de Ajacied gaat opvangen. Emanuelson kende vorig jaar na het EK voor beloften een periode van extreme vermoeidheid. Uit voorzorg is daarom besloten het toernooi over te slaan.
Hij heeft een contract tot 2009, dus hij gaat sowieso niet gratis weg volgend jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
Poll: Wesley Sneijder mag weg voor een bedrag vanaf :10 Miljoen 12 Miljoen 14 Miljoen 16 Miljoen 18 Miljoen Meer dan 18 Miljoen Volgend jaar gratis laten gaan.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ben benieuwd hoe jullie er over denken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft een contract tot 2009, dus hij gaat sowieso niet gratis weg volgend jaar.
Lekker laten denken. Mooi dat Urby niet aan dat EK mee doetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
En die feyenoorders nu denken dat Drenthe beter is![]()
Denk alleen niet dat we er pakweg 25 krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind 20 miljoen nog te weinig voor Sneijder eigenlijk!
ze zijn er mee bezig toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar komt die Marokaan van Anderlecht nou naar Ajax ofniet?
Als ze spelen, spelen ze allebei. Urby linksback en Drenthe op de half positie. Of andersom. Heeft niets te maken met wie beter is. Urby heeft dit seizoen niets bijzonders laten zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Die speelt wel hoor, gaat erom dat hij geen heel toernooi erbij kan doen en wéér een zomer zonder veel rust.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maargoed... Hij is dus vermoeid. Ook niet mee laten spelen tegen AZ dus.
Natuurlijk wel, volgens Foppe heeft hij nog een goede wedstrijd in zich.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ze spelen, spelen ze allebei. Urby linksback en Drenthe op de half positie. Of andersom. Heeft niets te maken met wie beter is. Urby heeft dit seizoen niets bijzonders laten zijn.
Valt wel mee vind ik:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ze spelen, spelen ze allebei. Urby linksback en Drenthe op de half positie. Of andersom. Heeft niets te maken met wie beter is. Urby heeft dit seizoen niets bijzonders laten zijn.
passes ala Frank de Boer en rushes ala Trabelsiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:
Wat voor bijzondere dingen behalve goed verdedigen moet een linksback laten zien?
Was dat zijn inbreng van dit seizoen? Op 1 hand te tellen dus! Zegt al genoeg dat je precies punten op kunt noemen van hem. Zou ik van Drenthe niet kunnen. Die heeft gewoon een goed 1e seizoen gespeelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik:Afstandsschot tegen Groningen (3-2 vlak voor tijd) Geweldige pass op Huntelaar bij Twente uit. Begin van het seizoen speelde hij geweldig was na Sneijder vaak één van de beteren. Dit seizoen zijn debuut gemaakt in Oranje.
Huh?quote:
Jong Oranje-Jong Marokko. Blunder van Vermeer. Ik ben sowieso geen fan van hem en waarom ik dat niet ben dat bevestigde hij net weer evenquote:
Of hij dat is blijft nog wel een aantal jaar de vraag, feit is wel dat hij dit jaar meer heeft laten zien, terwijl het z'n eerste hele seizoen is, en hij in een kutteam speelt; dit jaar is hij dus zeker beter te noemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Hey PLAE@quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef ajaxclub het volgende:
ik vond urby juist 1 van de sterkere spelers van ajax juist dit seizoen
dit was het bijzondere wat Urby dit seizoen heeft gepresteerd dit seizoen bij Ajax. Goede inbreng vinden wij heel normaal bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Was dat zijn inbreng van dit seizoen? Op 1 hand te tellen dus! Zegt al genoeg dat je precies punten op kunt noemen van hem. Zou ik van Drenthe niet kunnen. Die heeft gewoon een goed 1e seizoen gespeelt.
Uitstekend? Wat voor goeds heeft hij dan gedaan? Behalve dat hij BIJNA een pingel heeft gehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Messenga het volgende:
Vermeer keepte overigens weer uitstekend. Zat er ook goed bij met de penalty, maar het schot was te goed geplaatst.
Denk dat hij het eerste doelpunt niet had gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitstekend? Wat voor goeds heeft hij dan gedaan? Behalve dat hij BIJNA een pingel heeft gehouden.
En die blunder die heb je zeker even gemist?
Dat heb ik even gemist ja. Wat ik van em zag vond ik goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitstekend? Wat voor goeds heeft hij dan gedaan? Behalve dat hij BIJNA een pingel heeft gehouden.
En die blunder die heb je zeker even gemist?
De 25% minder dan 12 Miljoen zijn gestemd door figuren uit 010 zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
Poll: Wesley Sneijder mag weg voor een bedrag vanaf :Minder dan 12 Miljoen 12 Miljoen 16 Miljoen 18 Miljoen 20 Miljoen 22 Miljoen 24 Miljoen 26 Miljoen Meer dan 26 Miljoen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ben benieuwd hoe jullie er over denken
P.S.
Zijn contract loopt in 2009 pas af.
Hij is toch al verhuurd voor volgend seizoen aan WillemII ?? Of is dat nog niet rondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef koningdavid het volgende:
Vermeer moet echt verhuurd worden om meer ervaring op te doen. Het is vast een groot talent maar hij oogde vanavond nog erg onzeker en straalt lang niet het zelfvertrouwen uit van bijvoorbeeld een Vorm of Waterman.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef VoreG het volgende:
Groenendijk heeft beloofd dat er zondag gewoon gewonnen wordt van AZ. M'n pa kwam hem net tegen op een feest.
Gingen die niet alsnog verder met Aerts?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
Hij is toch al verhuurd voor volgend seizoen aan WillemII ?? Of is dat nog niet rond
Volgens mij is het nog niet rond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
Hij is toch al verhuurd voor volgend seizoen aan WillemII ?? Of is dat nog niet rond
ik dacht allebijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gingen die niet alsnog verder met Aerts?
Steek is onze keeper.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
Dacht altijd dat hij 1e keeper moest worden. Maar als die onzeker is gaan we er nog niet op voorruit. Ze moeten is bij van der sar onformeren:D
Voor wat het waard isquote:22/5/2007 - 'Coach Valencia wil Sneijder helemaal niet'
(Gepost door RvN)
Terwijl de technisch directeur van Valencia alle moeite doet om Wesley Sneijder binnen te halen, liet de coach van de Spaanse club dinsdag volgens het Algemeen Dagblad weten helemaal geen behoefte te hebben aan de komst van Sneijder. ,,Sneijder past misschien in een ploeg als die van Barcelona, maar niet in die van ons. Daar zou hij op de positie van Deco kunnen spelen, maar die rol bestaat bij ons helemaal niet. Ik wil Ivan de la Peña, niet Sneijder.’’
Waarschijnlijk weinig. Want wanneer ie niet naar Valencia gaat, komt er wel weer een andere club om de hoek kijken.quote:
Ik hoorde op Tien dat Urby vorig seizoen totaal 52 wedstrijden heeft gespeeld.quote:
Niet als er erg fisiek gespeeld wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef BobbyHill het volgende:
20-jarige jongens moeten juist veel wedstrijden kunnen spelen toch?
Hahah.. Ja Julien.. daar dacht je tijdens de bekerfinale vast wel anders over hequote:VI Juli 2006 - Gast in Gouda - Julien Jenner
"In de winterstop leek het er inderdaad op dat het tot een transfer naar Amsterdam zou komen. Maar helaas, er zijn factoren geweest die een overgang hebben gedwarsboomd. Als een club als Ajax je aan wilt trekken, en dat niet lukt, is het verschrikkelijk zuur!"
[..]
"Niet dat AZ nu 2de of 3de keus is, maar Ajax is gewoon de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de Top vier. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ook in je leven in dát rood-witte-shirt spelen
nadat hij die pingel gescoord had, stond hij een beetje het Ajax publiek te provoceren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef toma het volgende:
ik heb dat van Jenner en de beker gemist. Wat gebeurde er?
hij was waarschijnlijk zn 'vrienjes' aan het Jennen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
nadat hij die pingel gescoord had, stond hij een beetje het Ajax publiek te provoceren.
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef BobbyHill het volgende:
20-jarige jongens moeten juist veel wedstrijden kunnen spelen toch?
Dit is een interview van een jaar terug. Waarom dat nu in hemelsnaam weer gequote moet worden snap ik niet zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef Houniet het volgende:
ja zoiets ja, wat een piposlaat weer nergens op wat hij zegt in een interview tegenover VI
zal Dirk leuk vinden
Hij heeft al lang genoeg de tijd gehad om daar aan te werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Babel mag nog wel effe spelen om te oefenen op het scoren
quote:
Valencia-coach zit niet te wachten op Sneijder
23/5/2007 8 :45
Mochten Ajax en Valencia eruit komen en als ook Wesley Sneijder het persoonlijk eens wordt met de Spaanse club, dan komt de 22-jarige Utrechter niet automatisch in een gespreid bedje terecht.
Valencia-coach Quique Sánchez Flores staat niet springen om met Sneijder te gaan werken. 'Ik wil het niet over hem hebben omdat Valencia bezig is met de onderhandelingen', vertelde Sánchez Flores aan de zender Cadena SER. 'Wat ik wel kwijt wil is dat ik niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft. Maar ze hebben mij niet om mijn mening gevraagd.'
De uitlatingen van de trainer zijn het zoveelste bewijs van de gespannen verhoudingen binnen de club. Sánchez Flores en technisch directeur Amadeo Carboni zitten bepaald niet op één lijn. Zoals nu ook in het geval van Sneijder.
'De coach hoeft niet iedere naam voor te dragen, maar er moet wel overeenstemming zijn over welk soort spelers er moeten worden aangetrokken', verduidelijkte Sánchez Flores. 'Iedere club zou met een dergelijk gezond verstand moeten werken.'
Valencia klopte al twee keer aan bij Ajax om de Nederlandse international los te weken. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (tien en twaalf miljoen euro) niet voldoende. Sneijder wil zelf dolgraag de overstap maken.
Laten we het daar maar niet weer over hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft al lang genoeg de tijd gehad om daar aan te werken.
Zijn rendement is echt beneden peil.
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.
Zolang jij zelf geen profvoetballer bent geweest die 50 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, neem ik de mening van Urby, Van Geel, Ten Cate en Foppe de Haan toch iets serieuzer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
Als je de hele zomer en winter door speelt ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Riro het volgende:
[..]
Als je de hele zomer en winter door speelt ja.
Die 51 van dit seizoen is ongeveer in 10 maanden. Ik vind 51 wedstrijden in 40 weken toch behoorlijk veel
Inderdaad. Maar zat Louis ook niet te zeuren dat az zoveel wedstrijden heeft gespeeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...
Das dus incl play-offs,CL, voorrondes, bekers.
Das veel!
Wat maakt het uit dat er interlands bij zitten? Zijn die minder belastend ofzo? Ik zou juist zeggen van niet. Die gaan gepaard met reizen en een vreemde omgeving, namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....
In Engeland speelt iemand van de leeftijd van Emanuelson ook veel minder dan hij hier doet. Ze zijn daar over het algemeen veel voorzichtiger met jonge jongens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...
Das veel!
Lekkere opsteker voor Sneijder om dat soort verhalen zoals vermeld op vi.nl te lezen trouwens
Da's veel ja, en meer dan in de HCE. Maar die spelers zitten ook in dat ritme, en kunnen soms ook nog eens even een wedstrijdje of een helftje naar de kant worden gehaald.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Das veel!
Dan heb ik denk ik een andere bekerfinale gezien dan jij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In de bekerfinale, de bal van 2 meter voor een open doel huizenhoog overschieten vond ik toch wel ontzettend knap van hem
Volgens mij zat er nog een voetje van een Ajax-verdediger tussen inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan heb ik denk ik een andere bekerfinale gezien dan jij?
Stront uit je ogen wrijven voortaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Of je moet voortaan beter oplettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Na die handsbal van Boukhari(die door mocht). Was inderdaad 2 meter voor open goalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Heineken zat er misschien 2 cm naast, maar meer dan 2M was het toch echt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hij had zn klapper van Dirk voor zn ogen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was mijn VI's aan het opruimen.. en toem kwam ik deze tegen.. Ik dacht leuk om even te quotenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:
[..]
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.
[..]
Dit is een interview van een jaar terug. Waarom dat nu in hemelsnaam weer gequote moet worden snap ik niet zo.
Nee ik had tranende ogen van de rook van het stoere vuurwerk dat werd afgestoken....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had pijn in mn ogen van die afschuwelijke choreo van julliequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee ik had tranende ogen van de rook van het stoere vuurwerk dat werd afgestoken....![]()
Vraag me af of het er ooit uit gaat komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, als AZ-fan zijnde kan ik de Ajaxpersonen hier geen ongelijk geven wat betreft Jenner. Hij heeft wel wat snelheid, heeft meer scharen in huis dan menig homoseksuele kapper maar het rendement uit zijn acties is te laag, mede doordat hij nogal voorspelbaar is.
Hetzelfde heb ik overigens ook weer met Babel. Leuke acties, maar uiteindelijk lever het niets op. Een spits die je de hele wedstrijd niet ziet maar 1 actie doet en 1 keer scoort is meer effectief dan Babel met 6x zijn man voorbij spelen en dan 6x missen.
Maar goed, wellicht kunnen zowel Babel als Jenner hier nog aan trainen. Weten beiden hun acties uit te breiden en door te zetten naar wat rendement dan zijn het hele bruikbare spelers. Het talent zit er immers wel in.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik had pijn in mn ogen van die afschuwelijke choreo van jullie
Die beker
We breiden het uit, ook de bezoekers krijgen nu klappertjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Als ze die klappertje is achterwege laten.
en dat ..... "rettekettette kettet.... az" geroep mag ook wel verbannen worden. Dirk, er is werk aan de winkel....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Als ze die klappertje is achterwege laten.
Babel is natuurlijk wel drie jaar jonger dan Jenner, en is - vind ik - al duidelijk een betere speler. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar dat ligt denk ik voor een groot deel ook aan de speelstijl. Daarnaast maakt hij soms de moeilijkste ballen en mist hij de makkelijkste...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, wellicht kunnen zowel Babel als Jenner hier nog aan trainen. Weten beiden hun acties uit te breiden en door te zetten naar wat rendement dan zijn het hele bruikbare spelers. Het talent zit er immers wel in.
Idd, de ene keer is het alles (doelpunt van hem tegen Heerenveen) en de andere keer is het helemaal niks (wedstrijd tegen AZ, qua acties wel maar doeltreffendheid 0,0)!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is natuurlijk wel drie jaar jonger dan Jenner, en is - vind ik - al duidelijk een betere speler. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar dat ligt denk ik voor een groot deel ook aan de speelstijl. Daarnaast maakt hij soms de moeilijkste ballen en mist hij de makkelijkste...
Je weet tog....... Jullie hadden die vette coole shit, en die dope smoke!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
Wat wij op het veld gooiden waren echte rookbommen.
Je kan nu wel heel tof gaan doen, maar die rook was gewoon ok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je weet tog....... Jullie hadden die vette coole shit, en die dope smoke!
Ja, lekker inademen daar op lange zijdequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel tof gaan doen, maar die rook was gewoon ok.
Of even langs de pearl .. gvd wat stonden medespelers 2 keer vrij voor de AZ doelman en ging die voor eigen succes. En de keer dat ie nog tijd had om voor zijn rechter te kappen schiet ie met links waardeloos in .. puffffquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef Ordinair het volgende:
Babel is een geweldige spits, maar hij zou toch eens wat meer moeten werken aan zijn scoringsvermogen.
Welcome!quote:
Was jij laatst op bezoek bij FC Utrecht?quote:
quote:
quote:
quote:
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef BobbyHill het volgende:
Vreemd verhaal. Het is al weken bekend dat Valencia met Ajax aan het onderhandelen is en nu komt die trainer opeens vertellen dat hij hem niet nodig heeft. Alsof hij het gisteren voor het eerst hoorde. Lekkere communicatie dan.
Net als dat ' bewust' niks laten horen zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.
quote:
wel die van Wesley, dan moet hij daar maar niet heen gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Valencia kan dan spelen wat ze willen, er moet gewoon een heel goed bod komen. Alsof het ons probleem is als een trainer hem niet wil ofzo.
nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef paaskannekoekje het volgende:
doet stam eigenlijk mee zondag ?
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.
Right. En omdat die trainer zegt dat hij 'm niet wil hebben, haalt Ajax opeens vijf miljoen van de prijs af?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Zo zijn veel mediaberichten(geruchten) onzin. Dit om transfers proberen te beïnvloeden, of wedstrijden.
Kijk heel het seizoen maar wat voor stront er over Ajax is uitgekapt. En meestel voor belangrijke wedstrijden. De media geilt hier gewoon op.
En ik hoef dan verder geen namen te noemen.
terugt uit Italië?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Freak187 het volgende:
Nee ze halen niks van de prijs af, maar ze willen voorkomen dat ze nog meer moeten gaan betalen voor Wesley. Er zit nog steeds een gigantisch gat tussen vraagprijs en wat Valencia biedt.
Gelukkig zwicht Van Geel niet voor dit soort praktijken.
Wat moet je nu in hemelsnaam met Kluivert? Ik geloof dat ie inmiddels al wel heeft bewezen dat ie geen toevoegende waarde heeft. En ik ben echt niet bang dat Ajax hem haalt, en een hoop salaris geeft, vanwege dat ene doelpuntje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon het basisteam bij elkaar houden. Behalve De Mul. Die jankerd mag lekker voor veel te veel geld naar Sevilla ofzo oprotten. Voor die positie hebben we Bakircioglu ook al gehaald.
Verder nog een goede vervanger voor Grygera aantrekken en Kluivert als stand in voor Huntelaar halen en ik ben tevreden.
Al is het maar om te voorkomen dat hij naar retteketet gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat moet je nu in hemelsnaam met Kluivert? Ik geloof dat ie inmiddels al wel heeft bewezen dat ie geen toevoegende waarde heeft. En ik ben echt niet bang dat Ajax hem haalt, en een hoop salaris geeft, vanwege dat ene doelpuntje.
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt manquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat het het beste voor Sneijder is als hij vertrekt. Anders krijgt hij misschien wel hetzelfde als met van de Vaart. Die is eigenlijk een jaar te lang gebleven.
Volgens mij bedoelt-ie juist dat Sneijder dat komend seizoen zou kunnen overkomen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt man![]()
OMG leer eens lezen! Waarom denk je dat ik zeg dat van de Vaart een jaar te lang is gebleven? Omdat hij het laatste jaar kut speelde. Ik vermoed dat Sneijder die ook krijgt als hij nog een jaar blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt man![]()
Sorry ik las het inderdaad foutquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
OMG leer eens lezen! Waarom denk je dat ik zeg dat van de Vaart een jaar te lang is gebleven? Omdat hij het laatste jaar kut speelde. Ik vermoed dat Sneijder die ook krijgt als hij nog een jaar blijft.
Das wat lul je nou... Zeg dan niets![]()
En dan tegen mij zeggen dat ik eerst goed moet nadeken voordat ik iets zegquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt-ie juist dat Sneijder dat komend seizoen zou kunnen overkomen dan..
Ik zou de naam van z'n vrouw niet eens weten. En de rest van Nederland ook niet, anders was die allang in de stadions misbruikt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Het verschil tussen Van der Vaart en Sneijder is dat Van der Vaart zelfs door de eigen supporters op de hak werd genomen wat Sylvie betreft en zich dus in eigen huis niet meer op z'n gemak voelde. Ik denk niet dat Wesley zo'n dip zou krijgen.
quote:Ajax stuurt plannen van Anderlecht in de war PDF Afdrukken E-mail
woensdag 23 mei 2007
ImageEXCLUSIEF - Het wordt bijzonder moeilijk voor Anderlecht om François Sterchele volgend seizoen naar het Constant Vanden Stockstadion te halen. Paars-wit krijgt nu ook af te rekenen met Ajax. De Nederlanders zoeken een vervanger voor Klaas-Jan Huntelaar. Die vertrekt wellicht naar een Europese topclub.
Ajax lijkt ook veel meer geneigd dan Anderlecht om de transfersom van vier miljoen euro op tafel te leggen. Het is overigens niet de eerste keer dat de Amsterdammers een topspits uit de Belgische competitie komen halen.
Eerder werd ook Wesley Sonck al van RC Genk aangetrokken. Bovendien is het niet de eerste keer dat Germinal Beerschot en Ajax zaken met elkaar doen.
Anderlecht is niet bereid om meer dan 2,5 miljoen euro te betalen voor Sterchele. Dat wordt wellicht een groot probleem als clubs als Ajax zullen bieden op de topschutter. Verder heeft ook Newcastle interesse in hem.
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekostquote:
Ik wilde net gaan vragen waarom er zo positief over die twee gedaan wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekost![]()
Topscorer van België, net als Wesley Sonck een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nooit van die Strechele ofzo gehoord.
Zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Topscorer van België, net als Wesley Sonck een paar jaar geleden.
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Laat lekker de jeugd doorstromen dan zon achterlijke kut belg kopen, die er toch niks van bakt.
Behalve Vermaelen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.
Idd, ja. Beter halen we een pool ofzo, 2 bij 2, van die berenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.
Fouten kan iedereen overkomen, als Ronaldinho een fout zou maken is hij toch ook niet gelijk een wissel en een slecht speler?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekost![]()
Het is ook niet zeker dat Huntelaar en Sneijder weggaan, Valencia coach wil liever de la Pena, dus als Ajax ff de prijs zo houd dan word het geen Valencia denk ik, en de vraag is dan of er nog iets anders komt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het dan een stuk realistischer zijn over Huntelaar dan (door mij) werd aangenomen?
Als Huntelaar en Sneijder daadwerkelijk weggaan, en Perez ook nog weg gaat dan ben je de sjaak.
Waarom kan er niet doorgebouwd worden als team zijnde. Je wilt toch een stabiele basis? Dan moet je mijn inziens niet je beste spits en je 2 belangrijkste middenvelders verpatsen.
van Perez is het nog niet zeker, maar mocht dit wel zo zijn dan ben ik benieuwd wat er aan talent terug gekocht zal worden.
Tis een kunst om goede belgen te kopen idd....![]()
Moussa Dembele is een Malinees, geen Belg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het dan een stuk realistischer zijn over Huntelaar dan (door mij) werd aangenomen?
Als Huntelaar en Sneijder daadwerkelijk weggaan, en Perez ook nog weg gaat dan ben je de sjaak.
Waarom kan er niet doorgebouwd worden als team zijnde. Je wilt toch een stabiele basis? Dan moet je mijn inziens niet je beste spits en je 2 belangrijkste middenvelders verpatsen.
van Perez is het nog niet zeker, maar mocht dit wel zo zijn dan ben ik benieuwd wat er aan talent terug gekocht zal worden.
Tis een kunst om goede belgen te kopen idd....![]()
Als ik Sneijder was zou ik dan lekker bij Ajax blijven (of er moet nog ergens anders een mooi bod vandaan komen, in sportieve zin).quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Het is ook niet zeker dat Huntelaar en Sneijder weggaan, Valencia coach wil liever de la Pena, dus als Ajax ff de prijs zo houd dan word het geen Valencia denk ik, en de vraag is dan of er nog iets anders komt.
Ja en NL onder de 21 speelde gisteren tegen Amsterdam...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moussa Dembele is een Malinees, geen Belg.
Mentaliteit zit in je genen, wordt dus niet bepaald door je geboorteland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja en NL onder de 21 speelde gisteren tegen Amsterdam...![]()
Martens is wel een belg?, of is die weer een Pool ofzo?! haha
http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=711quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Dembélé speelt toch echt voor België, al zes interlands. Kanouté speelt wel voor Mali.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het niet Valencia wordt, komen er nog wel andere clubs. Wat dat betreft wordt het een angstige, lange zomer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik Sneijder was zou ik dan lekker bij Ajax blijven (of er moet nog ergens anders een mooi bod vandaan komen, in sportieve zin).
Naar Valencia en dan misschien niet spelen onder deze trainen. Dat kan je gewoon een vol jaar kosten waarin je dus eerder achteruit gaat dan vooruit. Als je moet kiezen tussen bankje Valencia met zo nu en dan een invalbeurt omdat iemand geschorst/geblesseerd is of full-time bij Ajax aan de slag, dan het laatste lijkt mij. Als jij een dragende speler bent volgend jaar omdat je zover boven de rest uitsteekt leer je daar ook weer van. Qua leeftijd is er nog geen haast bij, dus mochten die geruchten waar zijn dan hoop ik dat Wesley zich nog eens achter de oren krabt.
en ook al gaan we naar italie of ergens anders heen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
A-J-A-X de rest die doet ons niks
Heuh, dat is bij mij toch echt mijn vriendin/familie hoor....^^quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Apfel. het volgende:
en ook al gaan we naar italie of ergens anders heen.
Voor ons is AJAX altijd nummer 1!
Bergkamp en Jonkquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Apfel. het volgende:
[..]
en ook al gaan we naar italie of ergens anders heen.
Voor ons is AJAX altijd nummer 1!
Niet dan?quote:
Je weet dat hij, uit eigen zak betaalt, extra trainingen volgt volgens de Coerver-methode? Niet echt iets voor iemand die de luiheid in zijn genen heeft zitten lijkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mentaliteit zit in je genen, wordt dus niet bepaald door je geboorteland.
Ryan Babel is dan bijvoorbeeld wel een Nederlander, maar het blijft qua mentaliteit een luie Surinamer.
Kan me kapot aan hem ergeren, als hij weer eens op zijn dooie gemak uit buitenspelpositie komt wandelen.![]()
Dat ligt ergens in Zweden geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef Heero87 het volgende:
Tuurlijk is Moussa Dembele geen Belg. Dembele is een Antwerpenaar.![]()
Nee, dat is die stad waar half Nederland elke zomer rondhangt.quote:b]Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Chadi het volgende:[/b]
[..]
Dat ligt ergens in Zweden geloof ik![]()
Ja één keer in ons leven op verplichte schoolexcursie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef BonJovi het volgende:
Ach alsof de belgen nooit naar Amsterdam komen
Haha, die heb ik een tijd niet meer gehoord. Een klassieker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
A-J-A-X de rest die doet ons niks
Jammer genoeg duurt de verplichte schoolexcursie voor de MUl wel langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja één keer in ons leven op verplichte schoolexcursie.
Het is op zich wel een leuke stad .. Lekker biosje of terrasje of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee, dat is die stad waar half Nederland elke zomer rondhangt.
Maar goed we geraken off-topic...
Langs de hoeren zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Eens.quote:23/5/2007 - Van Geel: Perez moet speelminuten krijgen
(Gepost door RvN)
Martin van Geel bevestigde tegenover het Algemeen Dagblad dat hij binnenkort met Kenneth Perez om de tafel zal gaan zitten om te praten over zijn toekomst. 'Kenneth is een speler van een bepaalde leeftijd met veel kwaliteit. Zo'n speler moet speelminuten krijgen. Daarom gaan we binnenkort met Kenneth om de tafel zitten, al hebben we nog geen specifieke afspraak gemaakt.'
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso zit een mentaliteitsverschil niet in de genen. Als je dat echt vindt ben je imho een racist.
Nee, maar tegen Werder thuis zat ik daar wel. Reuze gezellig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef BB-boy het volgende:
Zitten er hier mensen op 413?
Perez kun je niet echt vergelijken met Sneijder. Maar het is geen stap achteruit ofzo. Perez is in mijn ogen een goede vervanger voor Sneijder! Davids, Perez en Gabri!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef ajaxclub het volgende:
perez is cker een speler die minuten moet krijgen. vindt het ook onbegrijpelijk dat er een opvolger voor sneijder gezocht wordt terwijl je perez op de bank hebt zitten. als de band met ten cate niet zo super is moeten ze beide maar laten zien dat het in het belang van ajax is
Je moet wel op de hoogte blijven he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:23 schreef StarGazer het volgende:
Leuk straks zijn we Sneijder, Perez en Huntelaar kwijt, en krijgen we Delorge, Elia en die belg in de plaats. Lijken wel of de Knoeiman tijden gaan herleven!
Dan nog. De namen die ik lees als mogelijke "versterkingen" maken mij nou niet enthousiast, sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je moet wel op de hoogte blijven he.
Delorge is voor de breedte, Elia gaat eerst verhuurd worden en die Belg komt misschien als vervanger van Huntelaar.
Ga weg Anthonyquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef Ordinair het volgende:
Elia moet 1,5 miljoen euro kosten.Lijkt mij dat je daar voor wel iets beters kan vinden toch? En koop trouwens eerst een beer van een verdediger!
GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Sterchele, check dit fraaie doelpunt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=53hQHCpZ1SM
zal vast al wel gepost zijn, maar goed.
ROFL! wat een goal zeg! hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Sterchele, check dit fraaie doelpunt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=53hQHCpZ1SM
zal vast al wel gepost zijn, maar goed.
Laat hem het maar heel goed doen. Is meteen duidelijk wie Sneijder gaat opvolgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad Perez speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax als vervanger van Sneijder.
quote:De AFCA Supportersclub houdt zich over het algemeen niet bezig met het technisch beleid van onze club, maar wij vinden het wel eens tijd worden om Kenneth Perez openlijk te steunen.
Via de media komt het bericht naar buiten, dat onze club mogelijk van Kenneth Perez af zou willen. De timing van het bericht is opvallend zo vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen AZ, maar we weten dat sommige media daar zo hun bedoelingen mee hebben. Uiteraard is het moeilijk om de betrouwbaarheid van dergelijke berichtgeving te controleren.
Toch vinden wij dat het geen kwaad kan om aan Henk ten Cate en de clubleiding een signaal af te geven, dat wij als supporters graag zien dat Perez behouden blijft voor de club. Zijn kwaliteit en ervaring kan in het nieuwe seizoen enorm belangrijk zijn.
Kenneth is voor ons méér dan een wisselspeler…
Ajacieden: laat je horen en steun Kenneth Perez !
Bron: www.afcasupportersclub.nl
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig dat doelpunt, maar dat mag toch helemaal niet? Of ben ik nou gek
hehe ik snap em eigenlijk ook niet.. is het omdat de keeper em niet op de lijn legt ofsow?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig dat doelpunt, maar dat mag toch helemaal niet? Of ben ik nou gek
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wil
idd, maar niet iedereen snapt de uitleg van die Belgquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wil
d8, ofsow, ziet wel grappig uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..![]()
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Perez? Hij heeft voor mij na dat incident wel afgedaan en ik ben nooit echt fan geweest van hem.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Perez? Hij heeft voor mij na dat incident wel afgedaan en ik ben nooit echt fan geweest van hem.
Scheve opmerking.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef kurk_droog het volgende:
Van Geel doet goed aankopen maar die liggen voor de hand, de echte talenten heb ik hem nog niet zien aantrekken.
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef Wooldoor het volgende:
Wat boeit het wat hij gezegd heeft in een emotionele opwelling?
Ach, jij bent zeker zon heiligboontje die nooit scheld op iemand...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.
Dat heb je als je n grote club bent.. Supporters World Widequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
godverdomme, kut dagjesvolk!! Nu is Ajax-az nog bijna uitverkocht ook!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |