Waarschijnlijk weinig. Want wanneer ie niet naar Valencia gaat, komt er wel weer een andere club om de hoek kijken.quote:
Ik hoorde op Tien dat Urby vorig seizoen totaal 52 wedstrijden heeft gespeeld.quote:
Niet als er erg fisiek gespeeld wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef BobbyHill het volgende:
20-jarige jongens moeten juist veel wedstrijden kunnen spelen toch?
Hahah.. Ja Julien.. daar dacht je tijdens de bekerfinale vast wel anders over hequote:VI Juli 2006 - Gast in Gouda - Julien Jenner
"In de winterstop leek het er inderdaad op dat het tot een transfer naar Amsterdam zou komen. Maar helaas, er zijn factoren geweest die een overgang hebben gedwarsboomd. Als een club als Ajax je aan wilt trekken, en dat niet lukt, is het verschrikkelijk zuur!"
[..]
"Niet dat AZ nu 2de of 3de keus is, maar Ajax is gewoon de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de Top vier. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ook in je leven in dát rood-witte-shirt spelen
nadat hij die pingel gescoord had, stond hij een beetje het Ajax publiek te provoceren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef toma het volgende:
ik heb dat van Jenner en de beker gemist. Wat gebeurde er?
hij was waarschijnlijk zn 'vrienjes' aan het Jennen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
nadat hij die pingel gescoord had, stond hij een beetje het Ajax publiek te provoceren.
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef BobbyHill het volgende:
20-jarige jongens moeten juist veel wedstrijden kunnen spelen toch?
Dit is een interview van een jaar terug. Waarom dat nu in hemelsnaam weer gequote moet worden snap ik niet zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef Houniet het volgende:
ja zoiets ja, wat een piposlaat weer nergens op wat hij zegt in een interview tegenover VI
zal Dirk leuk vinden
Hij heeft al lang genoeg de tijd gehad om daar aan te werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Babel mag nog wel effe spelen om te oefenen op het scoren
quote:
Valencia-coach zit niet te wachten op Sneijder
23/5/2007 8 :45
Mochten Ajax en Valencia eruit komen en als ook Wesley Sneijder het persoonlijk eens wordt met de Spaanse club, dan komt de 22-jarige Utrechter niet automatisch in een gespreid bedje terecht.
Valencia-coach Quique Sánchez Flores staat niet springen om met Sneijder te gaan werken. 'Ik wil het niet over hem hebben omdat Valencia bezig is met de onderhandelingen', vertelde Sánchez Flores aan de zender Cadena SER. 'Wat ik wel kwijt wil is dat ik niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft. Maar ze hebben mij niet om mijn mening gevraagd.'
De uitlatingen van de trainer zijn het zoveelste bewijs van de gespannen verhoudingen binnen de club. Sánchez Flores en technisch directeur Amadeo Carboni zitten bepaald niet op één lijn. Zoals nu ook in het geval van Sneijder.
'De coach hoeft niet iedere naam voor te dragen, maar er moet wel overeenstemming zijn over welk soort spelers er moeten worden aangetrokken', verduidelijkte Sánchez Flores. 'Iedere club zou met een dergelijk gezond verstand moeten werken.'
Valencia klopte al twee keer aan bij Ajax om de Nederlandse international los te weken. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (tien en twaalf miljoen euro) niet voldoende. Sneijder wil zelf dolgraag de overstap maken.
Laten we het daar maar niet weer over hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft al lang genoeg de tijd gehad om daar aan te werken.
Zijn rendement is echt beneden peil.
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.
Zolang jij zelf geen profvoetballer bent geweest die 50 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, neem ik de mening van Urby, Van Geel, Ten Cate en Foppe de Haan toch iets serieuzer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
Als je de hele zomer en winter door speelt ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Riro het volgende:
[..]
Als je de hele zomer en winter door speelt ja.
Die 51 van dit seizoen is ongeveer in 10 maanden. Ik vind 51 wedstrijden in 40 weken toch behoorlijk veel
Inderdaad. Maar zat Louis ook niet te zeuren dat az zoveel wedstrijden heeft gespeeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...
Das dus incl play-offs,CL, voorrondes, bekers.
Das veel!
Wat maakt het uit dat er interlands bij zitten? Zijn die minder belastend ofzo? Ik zou juist zeggen van niet. Die gaan gepaard met reizen en een vreemde omgeving, namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....
In Engeland speelt iemand van de leeftijd van Emanuelson ook veel minder dan hij hier doet. Ze zijn daar over het algemeen veel voorzichtiger met jonge jongens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...
Das veel!
Lekkere opsteker voor Sneijder om dat soort verhalen zoals vermeld op vi.nl te lezen trouwens
Da's veel ja, en meer dan in de HCE. Maar die spelers zitten ook in dat ritme, en kunnen soms ook nog eens even een wedstrijdje of een helftje naar de kant worden gehaald.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Das veel!
Dan heb ik denk ik een andere bekerfinale gezien dan jij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In de bekerfinale, de bal van 2 meter voor een open doel huizenhoog overschieten vond ik toch wel ontzettend knap van hem
Volgens mij zat er nog een voetje van een Ajax-verdediger tussen inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan heb ik denk ik een andere bekerfinale gezien dan jij?
Stront uit je ogen wrijven voortaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Of je moet voortaan beter oplettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Na die handsbal van Boukhari(die door mocht). Was inderdaad 2 meter voor open goalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Heineken zat er misschien 2 cm naast, maar meer dan 2M was het toch echt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hij had zn klapper van Dirk voor zn ogen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was mijn VI's aan het opruimen.. en toem kwam ik deze tegen.. Ik dacht leuk om even te quotenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:
[..]
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.
[..]
Dit is een interview van een jaar terug. Waarom dat nu in hemelsnaam weer gequote moet worden snap ik niet zo.
Nee ik had tranende ogen van de rook van het stoere vuurwerk dat werd afgestoken....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had pijn in mn ogen van die afschuwelijke choreo van julliequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee ik had tranende ogen van de rook van het stoere vuurwerk dat werd afgestoken....![]()
Vraag me af of het er ooit uit gaat komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, als AZ-fan zijnde kan ik de Ajaxpersonen hier geen ongelijk geven wat betreft Jenner. Hij heeft wel wat snelheid, heeft meer scharen in huis dan menig homoseksuele kapper maar het rendement uit zijn acties is te laag, mede doordat hij nogal voorspelbaar is.
Hetzelfde heb ik overigens ook weer met Babel. Leuke acties, maar uiteindelijk lever het niets op. Een spits die je de hele wedstrijd niet ziet maar 1 actie doet en 1 keer scoort is meer effectief dan Babel met 6x zijn man voorbij spelen en dan 6x missen.
Maar goed, wellicht kunnen zowel Babel als Jenner hier nog aan trainen. Weten beiden hun acties uit te breiden en door te zetten naar wat rendement dan zijn het hele bruikbare spelers. Het talent zit er immers wel in.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik had pijn in mn ogen van die afschuwelijke choreo van jullie
Die beker
We breiden het uit, ook de bezoekers krijgen nu klappertjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Als ze die klappertje is achterwege laten.
en dat ..... "rettekettette kettet.... az" geroep mag ook wel verbannen worden. Dirk, er is werk aan de winkel....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Als ze die klappertje is achterwege laten.
Babel is natuurlijk wel drie jaar jonger dan Jenner, en is - vind ik - al duidelijk een betere speler. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar dat ligt denk ik voor een groot deel ook aan de speelstijl. Daarnaast maakt hij soms de moeilijkste ballen en mist hij de makkelijkste...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, wellicht kunnen zowel Babel als Jenner hier nog aan trainen. Weten beiden hun acties uit te breiden en door te zetten naar wat rendement dan zijn het hele bruikbare spelers. Het talent zit er immers wel in.
Idd, de ene keer is het alles (doelpunt van hem tegen Heerenveen) en de andere keer is het helemaal niks (wedstrijd tegen AZ, qua acties wel maar doeltreffendheid 0,0)!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is natuurlijk wel drie jaar jonger dan Jenner, en is - vind ik - al duidelijk een betere speler. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar dat ligt denk ik voor een groot deel ook aan de speelstijl. Daarnaast maakt hij soms de moeilijkste ballen en mist hij de makkelijkste...
Je weet tog....... Jullie hadden die vette coole shit, en die dope smoke!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
Wat wij op het veld gooiden waren echte rookbommen.
Je kan nu wel heel tof gaan doen, maar die rook was gewoon ok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je weet tog....... Jullie hadden die vette coole shit, en die dope smoke!
Ja, lekker inademen daar op lange zijdequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel tof gaan doen, maar die rook was gewoon ok.
Of even langs de pearl .. gvd wat stonden medespelers 2 keer vrij voor de AZ doelman en ging die voor eigen succes. En de keer dat ie nog tijd had om voor zijn rechter te kappen schiet ie met links waardeloos in .. puffffquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef Ordinair het volgende:
Babel is een geweldige spits, maar hij zou toch eens wat meer moeten werken aan zijn scoringsvermogen.
Welcome!quote:
Was jij laatst op bezoek bij FC Utrecht?quote:
quote:
quote:
quote:
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef BobbyHill het volgende:
Vreemd verhaal. Het is al weken bekend dat Valencia met Ajax aan het onderhandelen is en nu komt die trainer opeens vertellen dat hij hem niet nodig heeft. Alsof hij het gisteren voor het eerst hoorde. Lekkere communicatie dan.
Net als dat ' bewust' niks laten horen zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.
quote:
wel die van Wesley, dan moet hij daar maar niet heen gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Valencia kan dan spelen wat ze willen, er moet gewoon een heel goed bod komen. Alsof het ons probleem is als een trainer hem niet wil ofzo.
nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef paaskannekoekje het volgende:
doet stam eigenlijk mee zondag ?
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderdeel is van een spel zodat Valencia een signaal afgeeft dat ze niet bereid zijn om de hoofdprijs te betalen.
Right. En omdat die trainer zegt dat hij 'm niet wil hebben, haalt Ajax opeens vijf miljoen van de prijs af?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Zo zijn veel mediaberichten(geruchten) onzin. Dit om transfers proberen te beïnvloeden, of wedstrijden.
Kijk heel het seizoen maar wat voor stront er over Ajax is uitgekapt. En meestel voor belangrijke wedstrijden. De media geilt hier gewoon op.
En ik hoef dan verder geen namen te noemen.
terugt uit Italië?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Freak187 het volgende:
Nee ze halen niks van de prijs af, maar ze willen voorkomen dat ze nog meer moeten gaan betalen voor Wesley. Er zit nog steeds een gigantisch gat tussen vraagprijs en wat Valencia biedt.
Gelukkig zwicht Van Geel niet voor dit soort praktijken.
Wat moet je nu in hemelsnaam met Kluivert? Ik geloof dat ie inmiddels al wel heeft bewezen dat ie geen toevoegende waarde heeft. En ik ben echt niet bang dat Ajax hem haalt, en een hoop salaris geeft, vanwege dat ene doelpuntje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon het basisteam bij elkaar houden. Behalve De Mul. Die jankerd mag lekker voor veel te veel geld naar Sevilla ofzo oprotten. Voor die positie hebben we Bakircioglu ook al gehaald.
Verder nog een goede vervanger voor Grygera aantrekken en Kluivert als stand in voor Huntelaar halen en ik ben tevreden.
Al is het maar om te voorkomen dat hij naar retteketet gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat moet je nu in hemelsnaam met Kluivert? Ik geloof dat ie inmiddels al wel heeft bewezen dat ie geen toevoegende waarde heeft. En ik ben echt niet bang dat Ajax hem haalt, en een hoop salaris geeft, vanwege dat ene doelpuntje.
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt manquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat het het beste voor Sneijder is als hij vertrekt. Anders krijgt hij misschien wel hetzelfde als met van de Vaart. Die is eigenlijk een jaar te lang gebleven.
Volgens mij bedoelt-ie juist dat Sneijder dat komend seizoen zou kunnen overkomen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |