fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Voor de zoveelste keer ik haal de op uit wiki dus mensen dus ook de mods moeten de wiki aanpassen daar is dat ding voor bedoeltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef remlof het volgende:
Lijstje komers even geupdate uit vorige OP.
Het kan zijn dat met het aanmaken van het vorige topic wat mensen zijn weggevallen trouwens, Paultjuhh's nauwkeurigheid kennende
Ik kan niet eens inloggen op die *&^@^*&% wikiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ik haal de op uit wiki dus mensen dus ook de mods moeten de wiki aanpassen daar is dat ding voor bedoelt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mijn naam ook maar ik de OP. Bij 'misschieners' komers.
is niet nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet eens inloggen op die *&^@^*&% wiki
hee jij was er vorige keer ook bij nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Quara het volgende:
Jeetje, kan bijna niet wachten!!!!
voor of nadat je jezelf hebt opgeblazen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga mijn halallul aan jullie laten zien
Jij ziet/voelt hem ver vantevoren alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
voor of nadat je jezelf hebt opgeblazen?
Ik denk dat ik jou alleen maar ga uitlachen vrijdagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij ziet/voelt hem ver vantevoren al
Als je uberbaupt komtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou alleen maar ga uitlachen vrijdag
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kan ie jou ook op z'n lijstje zetten
Da's mooi kut, maar het zit nog wel ongeveer in je hoofd, toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben mn lijstje trouwens kwijt, stond op mn andere pc en die is kapoet..
Da's waarschijnlijk maar het beste ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Q. het volgende:
Alles wat ooit in mijn hoofd zat heb ik al lang weggespoeld met grote hoeveelheden bier.
Je hebt ooit de volledige lijst ergens gepost, weet je dat ik net helemaal heb zitten zoeken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben mn lijstje trouwens kwijt, stond op mn andere pc en die is kapoet..
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef enter het volgende:
Komen er nog mensen vanuit Den Haag?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oeh ik ben nu binnen een kwartiertje in Utrecht en hoef niet te kutten met treinen.
Iedereen krijgt vakantiegeld hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits het gesponsord word jaIk heb nog 15 euro voor deze maand
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dribbel_ komt ook moest ik zeggen
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dribbel_ komt ook moest ik zeggen
Owwwww, dan kan je ons mooi gezelschap houden op utrecht centraal in de nachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oeh ik ben nu binnen een kwartiertje in Utrecht en hoef niet te kutten met treinen.
quote:Paultjuhh zegt:
wat hoor ik nou je komt naar de fokmeet
Dribbel zegt:
ow niks ik verveel me
Dribbel zegt:
ik
Dribbel zegt:
nee ik kan inet gek ik zit in limburg dan
Paultjuhh zegt:
zegt bonnie in fokmeet topic
Dribbel zegt:
ja ik zag het
krijgt dribbel de schuldquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel is een aandachtshoer![]()
Wel een hele lieve natuurlijk
Iemand moet de schuld krijgenquote:
Waarom vraag je het als je het al weetquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer is de 25ste? Da's vrijdag, dan heb ik al andere afspraken staan.
Als je er rond 19:00 nog maar bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
wie is er al om 6 uur daar?
Behalve als het regent?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sala-adin het volgende:
Ik blijf trouwens niet lang jeweets
Alsof iemand vrijwillig met een afhgaan over straat wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sala-adin het volgende:
En ik wil eten rond half 8!
Dan moet er iemand met me mee want ik durf niet alleen
Qua personeel zit daar bijna geen verschil inquote:
Ik ben er wel om 6 uur. En de rest van de arnhemmers natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
wie is er al om 6 uur daar?
Soms ben ik een muts.. Maar op zich wil ik wel graag komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het al weet?
Wie moet ik meenemen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Qua personeel zit daar bijna geen verschil in![]()
Kom je trouwens alleen of neem je iemand mee![]()
tof,chillen met remlofquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er wel om 6 uur. En de rest van de arnhemmers natuurlijk
Wat remlof zegtquote:
zijn breeza skypesletjes weer niet hequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat remlof zegt![]()
Iljas is stom![]()
hij heeft een grotere harem dan jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
zijn breeza skypesletjes weer niet he
boeie, ik heb mijn handen vol aan een dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft een grotere harem dan jou jij
heeft ze dikke jetsers dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
boeie, ik heb mijn handen vol aan een dus
ik kom er wel achterquote:
Non, devo lavorare, percio.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee
zodat jij mij in elkaar kan slaan zeker?
Lavorare č per pirliquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Non, devo lavorare, percio.![]()
Owquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als EU burger binnen de EU hoeft dat niet, dan kan je gaan en staan waar je wil
Met Sinte Juttemisquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ow
Wanneer komt Afghanistan in de EU?
ik verslikte mequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ow
Ik denk eerder dat China het economisch inlijft ergens gedurende deze eeuwquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ow
Nee, daar gaat het alleen maar over bier en tietenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef Sala-adin het volgende:
Gaan we op de meet ook zo tof praten?
Over economie enzo
Heb jij je vragenlijst over de uitbreiding van de poolse economie nog niet af dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef Sala-adin het volgende:
Gaan we op de meet ook zo tof praten?
Over economie enzo
Ze moeten eerst af van die fag lovers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij je vragenlijst over de uitbreiding van de poolse economie nog niet af dan ?![]()
Dat kan maar dan alleenl door de bokito's aan de deurquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je ook gebanned worden op een meet?
2 welgeschapen vrouwen genaamd Yvonne?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan maar dan alleenl door de bokito's aan de deur![]()
yvonne komt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
2 welgeschapen vrouwen genaamd Yvonne?
Jawel hoor, mits over de meetquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Slowtjetten mag niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zal hierbij de opstelling van paultjuhhh en matties ten toonstellen:
Paultjuhhh
Sjoerdjuhh
Zakdoek
DJ rapid rodge ( wie kent hem niet )
Eelco
Viswijfje ;Dquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]![]()
Ik kom trouwens niet als Sala-adin maar onder mijn diepe undercover kloon die heel erg geliefd is
Mark niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Sjoerdjuhh
Zakdoek
Eelco
Leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Sjoerdjuhh
Zakdoek
Eelco
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee jij was er vorige keer ook bij niet
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Afmeldbericht. Weinig geld. Ik kan dus van de 'komers' lijst af.
Ik heb je doorgestreeptquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Dingie heeft een kortingskaart...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Beroof een bank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
goftedomme bobquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat zij zegtquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingie heeft een kortingskaart...
wat zij zegt dat zij zegt. en jeej dingie kom je nou welquote:
25e toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Bob krijg je geen studiefinancering? Vakantiegeld? Loon? Of andere prut deze week?
Dat is toch vrijdag balknakquote:
Ja hequote:
you WHAT now!?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik kom ook niet, ik heb ook geen geld
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die dingen aantrekken, als we ze op tijd krijgen
Ik denk: ik quote het nog maar even want volgens mij heeft iedereen erover heen gelezen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kom bij de volgende meet, mits er lekkere wijven zijn en appelsap
jij bent heul geen lekker wijfquote:
maar hij is wel appelsapquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent heul geen lekker wijf
welke tap?quote:
Dat zal ik even doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan ik verplaatst worden naar de 'misschien" lijst?
Ik heb een adres en dergelijke voor jequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk: ik quote het nog maar even want volgens mij heeft iedereen erover heen gelezen.
En ja, dit is een verkapte TVP
Verder even een mededeling voor The_Terminator: in welk gedeelte van de wereldstad die Gasselternijveenschemond heet moet ik jou ophalen?
15:15 - 15:30 zoietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Aaah Snakey en PDL!
Hoelaatworden wij opgehaald Fiets?
Je hebt 'mquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
OKeeuh!
[afbeelding]
Die neemk welm ee voor in de auto![]()
!
waarom misschienquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt 'm.
En ik sta bij misschien... dus ja... misschien.
Wat is datquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
OKeeuh!
[afbeelding]
Die neemk welm ee voor in de auto![]()
!
Neuhquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
is het de moeite waard trouwens?
Shrekquote:
Gameboy Micro, kan Gameboy Advanced spelletjes spelen. Is maar 50 euro bij de Bart Smitquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar dat ding, een gemorfde gameboy ofzeau
Tofquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Nosh het volgende:
Ik kom misschien 's avonds nog even een biertje doen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Nosh het volgende:
haha, neen, ik ga je gewoon bruut negeren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:20 schreef roooosje het volgende:
Ik ken jullie allemaal nietDus doe aardig tegen me als ik er ben
Ja , dat probeerde Janetje ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, neen, ik ga je gewoon bruut negeren.
je zei ook letterlijk "Boem"?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja , dat probeerde Janetje ook.
Néé ikga je negeren
Op de meet, hoi wie ben jij ?
Boem
Ooooohh... oké!![]()
Het hele mooie is dat ik er niet eens ben, dus voor mij is het een koud kunstje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja , dat probeerde Janetje ook.
Néé ikga je negeren
Op de meet, hoi wie ben jij ?
Boem
Ooooohh... oké!![]()
Dat deed je de vorige keer anders niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, neen, ik ga je gewoon bruut negeren.
Was je er toen ook dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef roooosje het volgende:
[..]
Dat deed je de vorige keer anders niet.![]()
Wannabe-Amersfoorts grut. Altijd goed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:20 schreef roooosje het volgende:
Ik ken jullie allemaal nietDus doe aardig tegen me als ik er ben
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wannabe-Amersfoorts grut. Altijd goed..
Dat ging zo:quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was je er toen ook dan?
Oh, nou, dan nu lekker wel.
S: Kun je bier voor me halen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef roooosje het volgende:
[..]
Dat ging zo:
R: En wie ben jij
S: Sebasser. En wie ben jij
R: Roooosje.
S: Nou leuk.
R: Heel fijn idd.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
S: Kun je bier voor me halen?
R: Kun je dat zelf niet?
S: Nee ze geloven niet dat ik 16 ben!!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Even. Ik ga de boel van een afstand overzien, en goedkeurend knikken.quote:
R: Net of ze dat van mij wel gelovenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je gaat modden op een meet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Even. Ik ga de boel van een afstand overzien, en goedkeurend knikken.
Pluizenknuffeltjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Nosh het volgende:
En het stomme was dat ze pas gingen twijfelen na mijn 4de biertje ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan ik verplaatst worden naar de 'misschien" lijst?
Je komt maar mooi!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef purplerose het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners, ik weet het nog steeds niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser jij moet gewoon komen man wat doe je nou je bent de gangmaker op de meet
en waaag het eens om aan eric te zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb mijn brood voor onderweg morgen al gesmeerd![]()
Hij krijgt toch geen bier meequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser jij moet gewoon komen man wat doe je nou je bent de gangmaker op de meet
Sodemieter nou eens een keer op met dat vuile gestook van je, kut puber.quote:
We weten het nu wel, en als hier iemand sebasser basht dan ben ik het wel jaquote:
Gestook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Sodemieter nou eens een keer op met dat vuile gestook van je, kut puber.
Hou maar rekening met 10/15.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
hoeveel PUB'ers komen er eigenlijk?![]()
Nee gekquote:
misschien gaan ze nog dood?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heel snel geteld kom ik op 8, maar ik vergeet er sowieso een stel.
jij zou toch juist komen als het niet regende?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
Kut weer geen regen dus ik ben er niet
Als het regende zou ik komen, nerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
jij zou toch juist komen als het niet regende?
Nu kom ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Teveel pubers voor mijn smaak, je kan me wel van de komerslijst halen
Hey, gewoon komen hoor,quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Bluf !quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sebasser weet dat ik hem mag, dus doe maar ssst.
Wat paul dus zegt.quote:
hoe weet jij dat ie aids heeft?quote:
Neequote:
Oh wow die was al niet meer leuk meer toen jij nog nieteens geboren was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Om er maar eens een cliché doorheen te gooien;
ben je ongesteld ofzo!?
Waar blijven dequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Misschien kom ik wel... Ligt een beetje aan hoe het hier morgen vordert met inpakken en sjouwen.
Jammer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef renz0r het volgende:
=HUISHOUDELIJKE MEDEDELING=
Ik kom morgen niet naar de fokmeet, jammer maar helaas. Gaat me niet meer lukken. Haal me maar van de misschienlijst af.
Fijne dag toegewenst!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ze had jou met diezelfde mes jou en je achterliggende generatie uitgemoord
Mits je ook afzegd, was je net voorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef guitarist.nl het volgende:
Is het grote afzeggen al begonnen?
(zal ik dan maar beginnen dan?![]()
)
jaja, zorg nou maar dat je op tijd bij de trein staat.quote:
Bonnie kan er ook niet van slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan ook niet slapen
Ga eindelijk bonnie meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |