Je hebt ooit de volledige lijst ergens gepost, weet je dat ik net helemaal heb zitten zoeken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben mn lijstje trouwens kwijt, stond op mn andere pc en die is kapoet..
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef enter het volgende:
Komen er nog mensen vanuit Den Haag?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oeh ik ben nu binnen een kwartiertje in Utrecht en hoef niet te kutten met treinen.
Iedereen krijgt vakantiegeld hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits het gesponsord word jaIk heb nog 15 euro voor deze maand
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dribbel_ komt ook moest ik zeggen
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dribbel_ komt ook moest ik zeggen
Owwwww, dan kan je ons mooi gezelschap houden op utrecht centraal in de nachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oeh ik ben nu binnen een kwartiertje in Utrecht en hoef niet te kutten met treinen.
quote:Paultjuhh zegt:
wat hoor ik nou je komt naar de fokmeet
Dribbel zegt:
ow niks ik verveel me
Dribbel zegt:
ik
Dribbel zegt:
nee ik kan inet gek ik zit in limburg dan
Paultjuhh zegt:
zegt bonnie in fokmeet topic
Dribbel zegt:
ja ik zag het
krijgt dribbel de schuldquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel is een aandachtshoer![]()
Wel een hele lieve natuurlijk
Iemand moet de schuld krijgenquote:
Waarom vraag je het als je het al weetquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer is de 25ste? Da's vrijdag, dan heb ik al andere afspraken staan.
Als je er rond 19:00 nog maar bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
wie is er al om 6 uur daar?
Behalve als het regent?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sala-adin het volgende:
Ik blijf trouwens niet lang jeweets
Alsof iemand vrijwillig met een afhgaan over straat wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sala-adin het volgende:
En ik wil eten rond half 8!
Dan moet er iemand met me mee want ik durf niet alleen
Qua personeel zit daar bijna geen verschil inquote:
Ik ben er wel om 6 uur. En de rest van de arnhemmers natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
wie is er al om 6 uur daar?
Soms ben ik een muts.. Maar op zich wil ik wel graag komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het al weet?
Wie moet ik meenemen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Qua personeel zit daar bijna geen verschil in![]()
Kom je trouwens alleen of neem je iemand mee![]()
tof,chillen met remlofquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er wel om 6 uur. En de rest van de arnhemmers natuurlijk
Wat remlof zegtquote:
zijn breeza skypesletjes weer niet hequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat remlof zegt![]()
Iljas is stom![]()
hij heeft een grotere harem dan jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
zijn breeza skypesletjes weer niet he
boeie, ik heb mijn handen vol aan een dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft een grotere harem dan jou jij
heeft ze dikke jetsers dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
boeie, ik heb mijn handen vol aan een dus
ik kom er wel achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |