Een uur of zeven hoorde ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef enter het volgende:
BOEM, hoelaat ben jij vrijdag in Utrecht?
JIJ KOMT HELEMAAL NNIET STOMMERDquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:09 schreef Sebasser het volgende:
Hey allemaal smatjes, ik kom ook, en ik daag hierbij iedereen uit, diegene die mij kan vinden he, zo in utrecht daarzo he, die mag mij slaan.
En hard.
en ik zal niet terugslaan.
Ok?
Ha, dan ga ik zijn trein zo een bommelding doen, en dan zo van HA! JA! HIJ! DIE DAAR! HIJ KAN GOED NEDERLANDS PRATEN HOOR< MAAR ALS JE HET VRAAGT SPREEKT IE NOG WEL MEER DINGEN, EN HEUL GOED HOOR HAHHA, BOEM !!! HAHA TREINKAPOT.quote:
Tuuk wel, ik doe wel een paarse met groene stippen jas aan ofzo, en een hippiebroek.quote:
ik had zo een biertje toen voor hem gehaald want hij mocht die zo niet kopen daar want ze dacht dat hij zo 16 - wasquote:
Aaaah wat lief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik had zo een biertje toen voor hem gehaald want hij mocht die zo niet kopen daar want ze dacht dat hij zo 16 - was
Ff voor de onwetenden hiero
Juistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik had zo een biertje toen voor hem gehaald want hij mocht die zo niet kopen daar want ze dacht dat hij zo 16 - was
Ff voor de onwetenden hiero
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist
Misschien dit keer alvast tegen de barmensen zeggen dat hij wel 16+ isOf zo'n toffe batch op met: Ik ben 16+, biertje ?
Krijg je van mij een biertjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh men, dat gaat echt een feest worden ja, als ik over 8 jaar 16 ga worden.![]()
jeuj enzo.
Neuh, ik ben nog wel bezig met studeren de komende 8 jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer, ik stuur je wel een invite.
Niet verhuizen de komende 8 jaar dan he!
Zeg klapdeurjosti, als je ook maar enigzins de meettopics gevolgd had je kunnen weten dat zowel Boem-Dikkie als Surveillance-Fiets en , wat ik van Fiets begreep ook The Terminator met mij mee rijden. En mijn auto is nog steeds niet geel met een blauwe streep. (en dat wordt hij ook niet.)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, dan ga ik zijn trein zo een bommelding doen, en dan zo van HA! JA! HIJ! DIE DAAR! HIJ KAN GOED NEDERLANDS PRATEN HOOR< MAAR ALS JE HET VRAAGT SPREEKT IE NOG WEL MEER DINGEN, EN HEUL GOED HOOR HAHHA, BOEM !!! HAHA TREINKAPOT.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Tvp.. morgen even nalezen.
Utrecht is te doen.
Doorgaan tot de eerste trein is geen optie?quote:Zijn er eventueel slaapplekken ?
Ja eventeel is dat natuurlijk een optie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Doorgaan tot de eerste trein is geen optie?
Owja, sorry, ik was even vergeten dat mensen hier niet zo tolerant zijn.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef longinus het volgende:de meet
Dit keer laat ik mijn fototoestel thuis
quote:
quote:Ik eet vagina's
Omg, ben je nu alweer terug?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:40 schreef fivivf het volgende:
Ik kom ik kom!!!!
'T is een kloonquote:
Ben je nog aan de dunne van die bacterie?quote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben je nog aan de dunne van die bacterie?
Ze weten dat we komen op het stairwayforumquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat Paultjuhhh nog groepskorting regelen dan?
Geeft dat voordelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ze weten dat we komen op het stairwayforum
er zullen vast wel een paar zwervers/junks hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
Wie doen er allemaal nachtje utrecht centraal? Als ik kom ga ik er niet heel de nacht alleen zitten
Als jij het bier regelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
Wie doen er allemaal nachtje utrecht centraal? Als ik kom ga ik er niet heel de nacht alleen zitten
Vast ook wel een zwervers/junks van de meetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
er zullen vast wel een paar zwervers/junks hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |