fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Voor de zoveelste keer ik haal de op uit wiki dus mensen dus ook de mods moeten de wiki aanpassen daar is dat ding voor bedoeltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef remlof het volgende:
Lijstje komers even geupdate uit vorige OP.
Het kan zijn dat met het aanmaken van het vorige topic wat mensen zijn weggevallen trouwens, Paultjuhh's nauwkeurigheid kennende
Ik kan niet eens inloggen op die *&^@^*&% wikiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ik haal de op uit wiki dus mensen dus ook de mods moeten de wiki aanpassen daar is dat ding voor bedoelt
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mijn naam ook maar ik de OP. Bij 'misschieners' komers.
is niet nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet eens inloggen op die *&^@^*&% wiki
hee jij was er vorige keer ook bij nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Quara het volgende:
Jeetje, kan bijna niet wachten!!!!
voor of nadat je jezelf hebt opgeblazen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga mijn halallul aan jullie laten zien
Jij ziet/voelt hem ver vantevoren alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
voor of nadat je jezelf hebt opgeblazen?
Ik denk dat ik jou alleen maar ga uitlachen vrijdagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij ziet/voelt hem ver vantevoren al
Als je uberbaupt komtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou alleen maar ga uitlachen vrijdag
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kan ie jou ook op z'n lijstje zetten
Da's mooi kut, maar het zit nog wel ongeveer in je hoofd, toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben mn lijstje trouwens kwijt, stond op mn andere pc en die is kapoet..
Da's waarschijnlijk maar het beste ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Q. het volgende:
Alles wat ooit in mijn hoofd zat heb ik al lang weggespoeld met grote hoeveelheden bier.
Je hebt ooit de volledige lijst ergens gepost, weet je dat ik net helemaal heb zitten zoeken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Q. het volgende:
Ik ben mn lijstje trouwens kwijt, stond op mn andere pc en die is kapoet..
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef enter het volgende:
Komen er nog mensen vanuit Den Haag?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oeh ik ben nu binnen een kwartiertje in Utrecht en hoef niet te kutten met treinen.
Iedereen krijgt vakantiegeld hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mits het gesponsord word jaIk heb nog 15 euro voor deze maand
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dribbel_ komt ook moest ik zeggen
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dribbel_ komt ook moest ik zeggen
Owwwww, dan kan je ons mooi gezelschap houden op utrecht centraal in de nachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oeh ik ben nu binnen een kwartiertje in Utrecht en hoef niet te kutten met treinen.
quote:Paultjuhh zegt:
wat hoor ik nou je komt naar de fokmeet
Dribbel zegt:
ow niks ik verveel me
Dribbel zegt:
ik
Dribbel zegt:
nee ik kan inet gek ik zit in limburg dan
Paultjuhh zegt:
zegt bonnie in fokmeet topic
Dribbel zegt:
ja ik zag het
krijgt dribbel de schuldquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel is een aandachtshoer![]()
Wel een hele lieve natuurlijk
Iemand moet de schuld krijgenquote:
Waarom vraag je het als je het al weetquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wanneer is de 25ste? Da's vrijdag, dan heb ik al andere afspraken staan.
Als je er rond 19:00 nog maar bentquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
wie is er al om 6 uur daar?
Behalve als het regent?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sala-adin het volgende:
Ik blijf trouwens niet lang jeweets
Alsof iemand vrijwillig met een afhgaan over straat wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sala-adin het volgende:
En ik wil eten rond half 8!
Dan moet er iemand met me mee want ik durf niet alleen
Qua personeel zit daar bijna geen verschil inquote:
Ik ben er wel om 6 uur. En de rest van de arnhemmers natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
wie is er al om 6 uur daar?
Soms ben ik een muts.. Maar op zich wil ik wel graag komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het al weet?
Wie moet ik meenemen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Qua personeel zit daar bijna geen verschil in![]()
Kom je trouwens alleen of neem je iemand mee![]()
tof,chillen met remlofquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er wel om 6 uur. En de rest van de arnhemmers natuurlijk
Wat remlof zegtquote:
zijn breeza skypesletjes weer niet hequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat remlof zegt![]()
Iljas is stom![]()
hij heeft een grotere harem dan jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
zijn breeza skypesletjes weer niet he
boeie, ik heb mijn handen vol aan een dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft een grotere harem dan jou jij
heeft ze dikke jetsers dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
boeie, ik heb mijn handen vol aan een dus
ik kom er wel achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |