abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49637829

"Lost" is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)

3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07 The Brig
3.20 - 9 mei 07 The Man Behind the Curtain
3.21 - 16 mei 07 Greatest Hits
3.22,23 - 23 mei 07 Through the Looking Glass(Seizoensfinale - dubbele aflevering)

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  •   dinsdag 22 mei 2007 @ 11:24:18 #2
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49637878
    24 - afgelopen
    Heroes - afgelopen
    Lost - nog 2 dagen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49637900
    Nieuwe podcast staat op de ipod Altijd leuk voor in de trein.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 22 mei 2007 @ 11:28:16 #4
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49638038
    Kan niet wachten, dit moet gewoon een spectaculair einde gaan worden
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 22 mei 2007 @ 11:35:04 #5
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49638262
    Gisteren the answers gekeken was leuk alles weer even weer te zien. Komende aflevering gaat de beste van allemaal worden denk ik
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 22 mei 2007 @ 11:35:52 #6
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49638294
    Tragere aflevering, kon me wel goed inleven in Charlie, Desmond is OOK een held.

Mooie opzet naar volgende aflevering, ben benieuwd hoe het gaat lopen...

Echt, ik HOU van Lost !
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49638569
    Nah, met spoiler erbij blijft de finale nog steeds briljant
      dinsdag 22 mei 2007 @ 11:52:35 #8
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49638901
    Can't wait!
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      dinsdag 22 mei 2007 @ 11:59:41 #9
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_49639181
    Gaat gaaf worden
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_49639378
    Zoveel briljante uitspraken en dan zo'n TT . Wel zin in natuurlijk .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_49639783
    Tijd niet in dit topic geweest zeg. Is er al wat meer nieuws over het aantal seizoenen? Of rekken ze gewoon zolang ze nog enigzins kijkers hebben.
    -
    pi_49639845
    Nog twee dagen en dan is het bijna een jaar wachten op het vervolg. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan een trilogie. Misschien begint 4400 binnenkort wel weer....
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
    pi_49640054
    Donderdag weer
      dinsdag 22 mei 2007 @ 12:29:17 #14
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49640305
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef splendor het volgende:
    Tijd niet in dit topic geweest zeg. Is er al wat meer nieuws over het aantal seizoenen? Of rekken ze gewoon zolang ze nog enigzins kijkers hebben.
    NIET WEER
    Steppin out tonight
      dinsdag 22 mei 2007 @ 12:31:00 #15
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49640364
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef splendor het volgende:
    quote:
    ABC announced on March 21, 2007 that Lost has been renewed for a fourth season.[42] On May 7, 2007, ABC Entertainment President Stephen McPherson announced that Lost will end during the 2009-2010 season with a "highly anticipated and shocking finale."[43] "We felt that this was the only way to give it [Lost] a proper creative conclusion," McPherson said. Beginning with the 2007-2008 television season, the final 48 episodes of Lost will be aired as three seasons with sixteen episodes each. Thus, Lost will conclude with its sixth season. These seasons are to air uninterrupted from February to May.

The announcement by ABC was called "bold and unprecedented" by Lost's executive producers Damon Lindelof and Carlton Cuse. Lindelof and Cuse also stated that they "always envisioned Lost as a show with a beginning, middle, and end," and that by announcing when the show would end that viewers would "have the security of knowing that the story will play out as we've intended."
    pi_49640463
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
    24 - afgelopen
    Heroes - afgelopen
    Lost - nog 2 dagen.
    Heroes is nog niet afgelopen ?!

Edit: O vandaag natuurlijk
      dinsdag 22 mei 2007 @ 12:35:11 #17
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49640527
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:33 schreef jlve het volgende:

[..]

Heroes is nog niet afgelopen ?
    Seizoen is afgelopen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49640732
    whoohooo lost
    pi_49640752
    En van lost ook bijna Echt kut dat we daarna zo lang moeten wachten ..
    pi_49641860
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 12:31 schreef Dos37 het volgende:

[..]

[..]
    Dankje, ik had het ergens al gelezen maar daar stond het nogal ingewikkeld. Maar dit bedoelen ze dus.
    -
      dinsdag 22 mei 2007 @ 13:36:03 #21
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_49642640
    godver, alles loopt af

24
    lost
    l word
    the unit
    shark
    en standoff kan ik enkel op maandag hier op tv zien omdat NL voorloopt op de US
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      dinsdag 22 mei 2007 @ 13:36:18 #22
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_49642652
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 11:35 schreef Dos37 het volgende:
    Komende aflevering gaat de beste van allemaal worden denk ik
    Ik hoop het.Tot nu toe vond ik 'The man behind the curtain' één van de beste
    Ben
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      dinsdag 22 mei 2007 @ 13:50:23 #23
    24313 Gremen
    Eindbaas
    pi_49643217
    Sawyer

Bijna tijd om los! te gaan
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_49644073
    thank god dat ik nog niet aan nieuwe 24 en heroes begonnen ben..hoe moet ik anders de tijd weer doorkomen zonder lost en pb anders
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      dinsdag 22 mei 2007 @ 14:17:57 #25
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49644366
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 13:36 schreef Suerte het volgende:

[..]

Ik hoop het.Tot nu toe vond ik 'The man behind the curtain' één van de beste
    Ben
    Vorig seizoen de finale vond ik de beste. Jammer dat er verder weinig tot niets meer is gebeurd.
    pi_49651423
    Ja nog 2 daagjes
      dinsdag 22 mei 2007 @ 17:17:04 #27
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49651766
    Kheb nog genoeg te kijken, plus dat ik vanaf S1 weer eens opnieuw ga kijken de komende tijd
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49652989
    twee dagen te lang als je het mij vraagt
    [14.gif]
    pi_49653686
    t ergste is dat ik geen tijd heb donderdag om te kijken en daarna pas maandag weer thuis ben..
    pi_49655352
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Mip1988 het volgende:
    t ergste is dat ik geen tijd heb donderdag om te kijken en daarna pas maandag weer thuis ben..
    [14.gif]
    pi_49659867
    HEY MANNEN IK HEB EEN GOEIE TEHEORIE VOGENS MIJ ZITTE ZE GEWOON IN PURGATORY TUSSEN HEMEL EN HEL DUS OFZO WAT DENKEN JULLIE???!!!!
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_49660025
    Volgens mij is het een natte droom van Jack.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_49660077
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
    HEY MANNEN IK HEB EEN GOEIE TEHEORIE VOGENS MIJ ZITTE ZE GEWOON IN PURGATORY TUSSEN HEMEL EN HEL DUS OFZO WAT DENKEN JULLIE???!!!!
    Tis dat je een naamgenoot bent maar anders...
    pi_49660239
    Achja, een tvp klinkt zo saai anders he. .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    pi_49661220
    season finale alweer!!??
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_49661486
    Ik wilde eigenlijk helemaal spoilervrij blijven, maar nou heb ik toch deze gelezen:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Was die spoiler in het vorige topic net zoiets? Dan kan ik die ook gaan lezen
      dinsdag 22 mei 2007 @ 21:09:13 #37
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_49661576
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef Slayage het volgende:
    season finale alweer!!??
    't Is nog maar de derde hoor.
    pi_49661626
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Symer het volgende:
    Ik wilde eigenlijk helemaal spoilervrij blijven, maar nou heb ik toch deze gelezen:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    what the fuck staat daar nou weer
    pi_49661793
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[/spoiler]

Een verklaring in een volgbare westerse taal zou inderdaad fijn zijn.
    pi_49662013
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[/spoiler]

sum da fax on what goin down in da finale!
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Een verklaring in een volgbare westerse taal zou inderdaad fijn zijn.
    SPOILER
    pi_49662325
    SPOILER
    pi_49662441
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef BB-boy het volgende:
    SPOILER
    Na tijdreizende ontzichtbare geesten kijk ik nergens meer van op.
    pi_49662891
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

't Is nog maar de derde hoor.
    zo kan je het ook bekijken
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_49663899
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
    Ik denk dat ze allemaal superkrachten hebben ontwikkeld door radio activiteit
    Eentje kan genezen
    Eentje kan de toekomst zien
    En eentje kan hele woeste scheten laten
    waarschijnlijk Hurley
    pi_49663991
    Ik wil helemaal geen spoilers lezen
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 22 mei 2007 @ 23:52:56 #46
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_49669710
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef Addict89 het volgende:
    Ik wil helemaal geen spoilers lezen
    Niet doen dan, is toch zonde, de spanning van LOST is het beste.
      woensdag 23 mei 2007 @ 00:06:44 #47
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_49670196
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Symer het volgende:
    SPOILER
    Na de eerste zin gestopt met lezen.Wie schrijft er nou zo achterlijk
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_49670614
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Eentje kan genezen
    waarschijnlijk Hurley
    Lost goes Hulk/4400
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    pi_49671673
    quote:
    Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Eentje kan genezen
    waarschijnlijk Hurley
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
    pi_49671966
    Ik heb niet teveel rondgeplozen hier op deze thread want ik moet aflevering 21 nog zien van seizoen 3. Maar ik wou wel even kwijt dat de tweede helft van seizoen 3 vreselijk wreed is. Ik weet niet hoe ze t doen maar ze weten ELKE keer weer de spanning op te bouwen of met nieuwe bewonderingswaardigheden op de proppen te komen.

Ik heb niet eerder een serie gezien die me zo aan t scherm deed kluisteren.
    Aflevering 22 is als het goed is vandaag geaired in Amerika, is het niet?

Ik heb trouwens de eerste twee seizoenen op DVD gezien en wilde seizoen drie op tv zien, totdat die kneuzen van Net 5 ineens besloten om de serie tussendoor even af te kappen. Sowieso liggen me die reclameblokken niet en bij aflevering twee zagen we niet 'previously in Lost' waardoor we dachten dat het een andere serie betrof, totdat we ineens doorhadden dat het kind Hurly was.
      woensdag 23 mei 2007 @ 01:24:07 #51
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_49671991
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef alex4allofyou het volgende:
    Morgenavond
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      woensdag 23 mei 2007 @ 01:28:32 #52
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_49672039
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef alex4allofyou het volgende:
    Nee, morgennacht.
    En ik kan me geen andere manier meer voorstellen om een serie te volgen dan via internet, downloaden wanneer available en kijken wanneer ik wil, zonder commercials
      woensdag 23 mei 2007 @ 02:03:21 #53
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_49672496
    Wat me nog een beetje dwars zit is de abrupte dood van Locke Hoezo dat? Alleen omdat ie Jacob hoorde praten?
    Weisst
    pi_49672659
    Locke is echt nog niet dood.
    pi_49672701
    Desmond had dus waarschijnlijk iets heel anders gezien en dus ook al helemaal geplant dat hij naar beneden zou gaan ipv Charlie... Die klap had hij waarschijnlijk niet zien aankomen...

Of hij had wel alles zo gezien zoals het verlopen is, alleen heeft hij voor Charlie een ander, meer heldhaftig, einde verzonnen, zodat hij zeker zou gaan. Nu sterft hij waarschijnlijk een pijnlijke dood ofzo.
    Money won is twice as sweet as money earned.
      woensdag 23 mei 2007 @ 07:03:05 #56
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49673249
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 02:27 schreef neilpad het volgende:
    Nu sterft hij waarschijnlijk een pijnlijke dood ofzo.
    Ik hoop het Het wordt echt wel tijd dat Charlie sterft.
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49674114
    Vooral na de laatste aflevering hoop ik dat Charlie blijft leven

Doordat Charlie z'n lot in eigen handen nam zal dat lot wel veranderd zijn.

Hoewel Charlie volgens het visioen zou verdrinken nádat hij de knop indrukt, en dat heeft hij nog niet gedaan...
      woensdag 23 mei 2007 @ 08:50:21 #58
    150152 Queen_Bee
    pi_49674206
    Noes! Zolang zou hij dood gaan. Elke nieuwe epi was het de vraag "Gaat Charlie vandaag dan dood?" En nooit, nooit ging hij dood. En dan nu zeker "Hihihihi Charlie gaat toch niet dood ." Nou ik dacht het niet
    I'm super sonic man
    pi_49674406
    Juist daardoor zou Charlie's dood veel te voorspelbaar zijn.
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:02:36 #60
    150152 Queen_Bee
    pi_49674454
    Juist daardoor zou het ^$:@^$@^>TQFWQR# zijn als ie niet doodgaat.
    I'm super sonic man
    pi_49674474
    Heb meelij met de hobbit.

Hij heeft het al zo zwaar gehad
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:04:29 #62
    150152 Queen_Bee
    pi_49674496
    Ja en hij voegt niets boeiends toe .

Stuur Claire er ook maar achteraan kunnen ze ergens anders vader en moedertje gaan spelen .
    I'm super sonic man
    pi_49674523
    Claire ook?!

Aaron dan ook maar?
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:06:39 #64
    150152 Queen_Bee
    pi_49674538
    Wel ja, en Bernard mag dan opa komen spelen .
    I'm super sonic man
    pi_49674578
    Bernard mag idd wel eens over de kling gejaagd worden

Vincent voegt trouwens ook niks boeiends toe...
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:09:38 #66
    150152 Queen_Bee
    pi_49674601
    Oi, honden raken we niet aan!

Ja ik snap echt niet wat Bernard daar doet lol. Daarbij is ie nog irritant ook .
    I'm super sonic man
    pi_49674647
    Rose is wel cool echter. Als Bernard eindelijk dood is wordt die helemaal depressief en dat is eigenlijk ook weer niet de bedoeling.
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:14:27 #68
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49674691
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 09:09 schreef Queen_Bee het volgende:
    Oi, honden raken we niet aan!

Ja ik snap echt niet wat Bernard daar doet lol. Daarbij is ie nog irritant ook .
    Bernard is nodig als scherpschutter
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_49674715
    Natuurlijk, als íemand weet hoe hij met geweren om moet gaan zijn het wel tandartsen op pensioengerechtigde leeftijd.
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:17:17 #70
    150152 Queen_Bee
    pi_49674747
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 09:15 schreef Symer het volgende:
    Natuurlijk, als íemand weet hoe hij met geweren om moet gaan zijn het wel tandartsen op pensioengerechtigde leeftijd.
    Nou inderdaad Rose vind ik soms ook wel vervelend met haar ik ben oud en wijs weet alles beter dus ik ben lekker koppig .

.
    I'm super sonic man
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:27:26 #71
    67615 Shadowcat
    Macho does not prove mucho
    pi_49674954
    Claire houden ze er denk ik in om...
    SPOILER
    I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
      woensdag 23 mei 2007 @ 09:42:36 #72
    150152 Queen_Bee
    pi_49675308
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Shadowcat het volgende:
    SPOILER
    dat denk ik ook
    I'm super sonic man
    pi_49676107
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Shadowcat het volgende:
    SPOILER
    Maar dat weet hij toch niet?
    [14.gif]
      woensdag 23 mei 2007 @ 10:16:44 #74
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49676265
    Daar kan ie toch achter komen...
      woensdag 23 mei 2007 @ 10:17:14 #75
    150152 Queen_Bee
    pi_49676288
    Lijkt me ook
    I'm super sonic man
    pi_49678128
    Morgen gaat Charly dood
    pi_49679303
    Het is iig al anders verlopen dan Desmond beweerde.. qua Charlie. Ben er wel benieuwd naar..
    En of die reddingshelicopter dan nog wel kan komen. Of misschien loopt het nog wél zoals Desmond voorspelde. Duurt het ff nog wat langer.

En die Bernard schiet niet zo goed omdat ie tandarts is maar omdat ie jaagt.. Das logisch toch?

En Locke is niet dood denk ik. Net zoals die gozer van het hek die dood leek, zal hij ook wel weer beter worden omdat ie niet vrij snel dood was.
    pi_49679941
    Nog 1 dag.
    Ik had zelfs een theorie op gezet (hoewel ik er zelf ook niet van overtuigd ben - het is slecht een optie) dat Bernard een Other zou zijn.
    Gewoon even alle feitjes op een rij gezet - Hij had de walkietalkie al vanaf het begin, uit zijn groep (tailies) verdwenen het snelst de meeste mensen. Hij kan goed schieten, hij hield de groep op met loze 'help-on-the-beach' schrijf acties. En het belangrijkste: Hij geeft veel om Rose en heeft haar al eerder voor enorm veel geld naar een healer gestuurd; wat niet werkte. Wat nou als je veel geld hebt en een zieke vrouw wilt helpen --> island.

Anyway. Het schijnt in een interview dat de cast (van horen zeggen, hoor) kippenvel kreeg bij de 'plot-twist' van de season finale. Dus ik ben echt beniewd, haha.
    pi_49679945
    Hij is geen jager maar een kleiduivenschieter, je weet wel zo'n disc van klei die ze wegschieten en daarna kapot moeten schieten(duckhunt op de nes!).
      woensdag 23 mei 2007 @ 13:22:08 #80
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49683229
    Ik heb er zin in
    pi_49685080
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef Haunter het volgende:
    Ik heb er zin in
    Ik denk wel meer mensen.
    pi_49687866
    Heeft Juliette nou gelogen over dat underwater-station, dat "Looking-glass". Volgens haar was dat hele zooitje ondergelopen. Tenminste dat had Ben haar vertelt zei ze...
    Maar het lijkt me nogal sterk dat er wel mensen zitten en dat zij daar dan niks van wist...
    Hopelijk krijgen we wat antwoorden morgen .
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_49687935
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef neilpad het volgende:

Reken er nou maar op dat je 1 of 2 antwoordjes krijgt maar dat je met nog veeeeeeeel meer vragen de seizoensstop in gaat, lijkt me een stuk realistischer.
    pi_49689230
    Maakt t wel weer extra spannend nu blijkt dat er toch nog 2 dames bij underwater-station zitten ipv leeg. Zou 't Charlie lukken de switch toch nog om te halen (tijdelijk wellicht). Maar dat kan nog wel even duren.. de boel zal wel flink gerekt worden nu ze laatste hebben gezegd dat serie tot 2010 doorgaat.. die zitten daar nog wel even op t eiland dan..

zag link/bericht nog niet eerder langskomen dus bij deze ..

Het bericht van Nu.nl

" Serie Lost nog te zien tot 2010
    Uitgegeven: 8 mei 2007 12:04

AMSTERDAM - De avonturenserie Lost is nog tot 2010 te zien. Dat maakte de Amerikaanse televisieproducent ABC maandag bekend. Door het aantal seizoenen beperkt te houden, wil ABC de kelderende kijkcijfers van de show een halt toeroepen.

Ook wordt het aantal afleveringen per seizoen teruggebracht van 22 tot zestien.

De veelgeprezen serie, over een groep mensen die na een vliegtuigcrash op een onbewoond eiland terecht komen, kreeg in het derde seizoen heel wat kritiek te verduren. Het plot zou te veel uitwaaieren. Nieuwe personages wisten de harten van verstokte fans niet te veroveren.

Het derde seizoen van Lost, dat in 2005 een Emmy kreeg in de categorie beste dramaserie, wordt momenteel in Nederland uitgezonden door Net 5.

(c) Novum "
    http://www.nu.nl/news/107(...)e_zien_tot_2010.html

[ Bericht 48% gewijzigd door funrider op 23-05-2007 15:57:24 ]
      woensdag 23 mei 2007 @ 16:15:31 #85
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_49690282
    Beetje jammer dat sommige dingen ^^ gewoon 5> keer terugkomen in dit soort topics, ze gaan gewoon te snel voor de af-en-toe-meelezer en zijn irritant voor de op-de-voet-volgers
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
      woensdag 23 mei 2007 @ 16:19:43 #86
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_49690478
    Ik twijfel, gisteren net de aflevering 'Exposé' gekeken op dvd. Zal ik een Lost-athon gaan houden, en dan met de rest van jullie Losties de finale gaan kijken?
      woensdag 23 mei 2007 @ 16:23:31 #87
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49690616
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Aventura het volgende:
    Ik twijfel, gisteren net de aflevering 'Exposé' gekeken op dvd. Zal ik een Lost-athon gaan houden, en dan met de rest van jullie Losties de finale gaan kijken?
    Tuurlijk gezellig meepraten morgen.. iedereen (denk ik) vet enthousiast
      woensdag 23 mei 2007 @ 16:32:22 #88
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_49690956
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef Haunter het volgende:

[..]

Tuurlijk gezellig meepraten morgen.. iedereen (denk ik) vet enthousiast
    Afgelopen seizoenen volgende ik het ook op de voet (lees: wo. nacht snel downloaden). Op de een of andere manier ben ik het spoor bijster geraakt ( ) en ben ik pas vorige week weer gaan kijken.
    Ik vond het begin van seizoen drie niet meer zo leuk, maar de afgelopen 4 afleveringen heb ik weer heel veel oh en ah's geslaakt. Dat had ik in het begin ook, puntje van je stoel en niet wachten tot de volgende aflevering begint
    pi_49691055
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Aventura het volgende:
    Uiteraard
      woensdag 23 mei 2007 @ 16:53:10 #90
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49691819
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Afgelopen seizoenen volgende ik het ook op de voet (lees: wo. nacht snel downloaden). Op de een of andere manier ben ik het spoor bijster geraakt ( ) en ben ik pas vorige week weer gaan kijken.
    Ik vond het begin van seizoen drie niet meer zo leuk, maar de afgelopen 4 afleveringen heb ik weer heel veel oh en ah's geslaakt. Dat had ik in het begin ook, puntje van je stoel en niet wachten tot de volgende aflevering begint
    Rond Expose begint het ook weer erg sterk te worden juist Maar ik heb sowiezo met Lost als ik enkele afleveringen nog niet gezien heb, dat ik die afleveringen allemaal wel achter elkaar kan kijken (ik had seizoen 1 en 2 ook zo afgekeken in de vakantie)
      woensdag 23 mei 2007 @ 17:09:17 #91
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49692373
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef neilpad het volgende:
    Ik heb gehoord dat eréén huge antwoord komt!
    Steppin out tonight
    pi_49692533
    Ik weet wat er gaat gebeuren

Het einde zal vele vragen oproepen
    Goed op de flashbacks letten morgen
    pi_49694370
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Waarom leven wij?
    [14.gif]
      woensdag 23 mei 2007 @ 18:22:52 #94
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_49694682
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ze gaan eindelijk onthullen aan welke stoornis de scriptschrijvers lijden.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_49695336
    Hoe zit het eigenlijk met die Lost Game?
    [14.gif]
      woensdag 23 mei 2007 @ 18:52:11 #96
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_49695649
    He, hoelaat komt de lost aflevering online ong. ? Ik blijf misschien ook wel wakker
      woensdag 23 mei 2007 @ 18:52:49 #97
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49695673
    Is het eigenlijk een dubbele aflevering.
    pi_49695858
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Shrien het volgende:
    He, hoelaat komt de lost aflevering online ong. ? Ik blijf misschien ook wel wakker
    Ik denk zo 3:30 tot 5:30, het is natuurlijk een dubbele dus het uploaden duurt misschien wat langer?
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Dos37 het volgende:
    Is het eigenlijk een dubbele aflevering.
    Jawohl.
    [14.gif]
    pi_49696048
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Chen het volgende:
    Hoe zit het eigenlijk met die Lost Game?
    Gaat een soort FarCry worden op Lost-eiland, met nieuwe personages. Verder nog niks nieuws over bekend.
    pi_49696435
    quote:
    Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
    Hij is geen jager maar een kleiduivenschieter, je weet wel zo'n disc van klei die ze wegschieten en daarna kapot moeten schieten(duckhunt op de nes!).
    Oja, dat was het Maar goed, bij beide moet je iig kunnen schieten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')