quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Mip1988 het volgende:
t ergste is dat ik geen tijd heb donderdag om te kijken en daarna pas maandag weer thuis ben..
Tis dat je een naamgenoot bent maar anders...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
HEY MANNEN IK HEB EEN GOEIE TEHEORIE VOGENS MIJ ZITTE ZE GEWOON IN PURGATORY TUSSEN HEMEL EN HEL DUS OFZO WAT DENKEN JULLIE???!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was die spoiler in het vorige topic net zoiets? Dan kan ik die ook gaan lezen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Symer het volgende:
Ik wilde eigenlijk helemaal spoilervrij blijven, maar nou heb ik toch deze gelezen:what the fuck staat daar nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was die spoiler in het vorige topic net zoiets? Dan kan ik die ook gaan lezen
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Een verklaring in een volgbare westerse taal zou inderdaad fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was die spoiler in het vorige topic net zoiets? Dan kan ik die ook gaan lezen
[/spoiler]
what the fuck staat daar nou weer![]()
sum da fax on what goin down in da finale!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was die spoiler in het vorige topic net zoiets? Dan kan ik die ook gaan lezen
[/spoiler]
what the fuck staat daar nou weer![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een verklaring in een volgbare westerse taal zou inderdaad fijn zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef BB-boy het volgende:Na tijdreizende ontzichtbare geesten kijk ik nergens meer van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo kan je het ook bekijkenquote:
Ik denk dat ze allemaal superkrachten hebben ontwikkeld door radio activiteitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
HEY MANNEN IK HEB EEN GOEIE TEHEORIE VOGENS MIJ ZITTE ZE GEWOON IN PURGATORY TUSSEN HEMEL EN HEL DUS OFZO WAT DENKEN JULLIE???!!!!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Symer het volgende:
Ik wilde eigenlijk helemaal spoilervrij blijven, maar nou heb ik toch deze gelezen:Na de eerste zin gestopt met lezen.Wie schrijft er nou zo achterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was die spoiler in het vorige topic net zoiets? Dan kan ik die ook gaan lezen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Lost goes Hulk/4400quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal superkrachten hebben ontwikkeld door radio activiteit
Eentje kan genezen
Eentje kan de toekomst zien
En eentje kan hele woeste scheten laten
waarschijnlijk Hurley
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal superkrachten hebben ontwikkeld door radio activiteit
Eentje kan genezen
Eentje kan de toekomst zien
En eentje kan hele woeste scheten laten