Morgenavondquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Aflevering 22 is als het goed is vandaag geaired in Amerika, is het niet?
Nee, morgennacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Aflevering 22 is als het goed is vandaag geaired in Amerika, is het niet?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:27 schreef neilpad het volgende:
Nu sterft hij waarschijnlijk een pijnlijke dood ofzo.![]()
Bernard is nodig als scherpschutterquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Oi, honden raken we niet aan!
Ja ik snap echt niet wat Bernard daar doet lol. Daarbij is ie nog irritant ook.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:15 schreef Symer het volgende:
Natuurlijk, als íemand weet hoe hij met geweren om moet gaan zijn het wel tandartsen op pensioengerechtigde leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Shadowcat het volgende:
Claire houden ze er denk ik in om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat denk ik ook
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Shadowcat het volgende:
Claire houden ze er denk ik in om...Maar dat weet hij toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |