De VVD in een notendop.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dales heeft een bruine tong van het reetlikken van Cohen.
Trusten.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, apropoppers ook weer voor geweest, ik groet u allen hedenavond en kruip onder de lakens!![]()
![]()
Jazekers.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
Dekbed neem ik aan.
De gezelligheid wordt gestolen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Gezellige boel hoor.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
De gezelligheid wordt gestolen.
Juist, en als er geen overheid meer zou zijn, dan zou het weer gezellig worden, niet?quote:
Maar Balkenende en co. gaan dat allemaal oplossen. Knap hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
De portier ziet het respect afnemen.
Wij als klanten zien het respect bij de portiers weer afnemen ook, en wij reageren daarop.
Geen idee.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
Juist, en als er geen overheid meer zou zijn, dan zou het weer gezellig worden, niet?
Zit je Balkenende nu af te zeiken?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Maar Balkenende en co. gaan dat allemaal oplossen. Knap hoor.
En wanneer kunnen we weer ophouden met investeren in Spangen?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Meer dan 10 jaar is er geïnvesteerd in Spangen. Het gaat nu beter.
Tijdens Paars begonnen dus..
Nu?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we weer ophouden met investeren in Spangen?
Ik ben bang dat de afgelopen 5 jaar op veel gebieden geen ruk ten goede is veranderd.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Onder van Agt ging het niet goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef Aoristus het volgende:
Onder Lubbers ging het goed, daarom kwam er Paars en is er nu Balkenende
Maakt Spangen nu winst?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Meer dan 10 jaar is er geïnvesteerd in Spangen.
Ah, dat is precies het soort rendement waar we als samenleving op zitten te wachten. Daarom worden we gedwongen om in Spangen te beleggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ze exporteren nu de verslaafden.
Yup, ik zag het ook op de voorpagina staan. Helaas mikken de buren doordeweeks de NRC Next en in het weekend de dikke NRC door de brievenbus. Volgens hun is de nrc next voor 'jongeren'.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onder van Agt ging het niet goed.
Vandaag was er een groot artikel over van Agt in NRC btw?
Je zei dat je me niet graag Floripast.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef Apropos het volgende:
Volgens hen, Harry.
Dat klopt, ik heb dan ook niet gekird.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zei dat je me niet graag Floripast.
Op welk ministerie hangt die de meneer uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Aoristus het volgende:
wat vond jij van Troy eigenlijk?
Ik had uit het Groot Puzzelwoordenboek natuurlijk het synoniem ´´bagatel´´ moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
gelukkig is mijn fantasie daar niet toereikend genoeg voor
Wat zou dat in 10 jaar gekost hebben? En wat is het resultaat?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Juist jij zou voorstander moeten zijn van oneindig lang investeren?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de afgelopen 5 jaar op veel gebieden geen ruk ten goede is veranderd.
Zodat ook in andere wijken kan worden geinvesteerd. Verslaafden als wijkredmiddel. Slim van Ivo.quote:
quote:
Wat deed van Agt zo slecht?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onder van Agt ging het niet goed.
Vandaag was er een groot artikel over van Agt in NRC btw?
Ja, voor de Femke Halsema Jugend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yup, ik zag het ook op de voorpagina staan. Helaas mikken de buren doordeweeks de NRC Next en in het weekend de dikke NRC door de brievenbus. Volgens hun is de nrc next voor 'jongeren'.
Waarop schat? Voor flashen moet je wel wat meer doen dan het eisen hoorquote:
Ik had je een breezer aangeboden. Wat wil je dan? Hamburger?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarop schat? Voor flashen moet je wel wat meer doen dan het eisen hoor
Hè gatver, wil je me dik hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik had je een breezer aangeboden. Wat wil je dan? Hamburger?
quote:Er was eens, ergens in een ver land, een dorp met een hele grote dierentuin. Het dorp had ook een burgemeester die toevallig gek op dieren was. De dorpsburgemeester vond de dieren zo lief, wat ze inderdaad in meerderheid waren, dat hij hele dagen in de Zoo doorbracht om hen gade te slaan.
Als hij ’s avonds weer thuis was, dook hij onmiddellijk in zijn geliefde boek, ’Animal farm’ van George Orwell. Op een dag kwam de burgemeester op het idee om de bewoners van zijn dierentuin versneld aan het dorpsleven te laten participeren. Toen hij op een middag hij alweer in de dierentuin liep te wandelen, werd hij door een oersterke gorilla nageroepen. De burgemeester keek op en kreeg van de gorilla, die achter een vier meter brede sloot stond, een handvol pinda’s en twee bananen toegeworpen. De gorilla, die heel slim was, had pinda’s en bananen opgespaard om de burgemeester te verleiden. Want hoe oprecht en goedbedoelend die man ook kon zijn, iedereen wist, inclusief de gorilla, dat de burgervader ook een verschrikkelijke naïeveling was die heel makkelijk om de dierentuin te leiden was. En zo ontstond een heel bijzondere relatie tussen het dorpshoofd en de grote aap. Iedere dag bracht de gefascineerde burgemeester veel tijd door met zijn nieuwe vriend. Hij kreeg pinda’s en bananen van het beest en als tegenprestatie liet hij de gorilla kannen vol thee bezorgen. Toen deed de gorilla een voorstel: ’Beste burgemeester laat de participatie van de dieren aan mij over. Als je nu een enorme gorillatempel in het centrum van het dorp bouwt, dan zorg ik van daaruit voor een perfecte integratie en zo wordt de boel bij elkaar gehouden.’ De naïeve burgemeester werd laaiend enthousiast. De dorpelingen niet. Ze lieten de burgermeester weten dat het beest levensgevaarlijk was. Hij deed zich anders voor maar was in feite een orthodoxe bruut met fundamentele bijbedoelingen. In werkelijkheid, zeiden de dorpelingen, was de gorilla een wolf in schaapskleren. De burgervader, die de metafoor te ingewikkeld vond, antwoordde: ’Maar als ik lach, lacht hij terug!’ En hij legde alvast de eerste steen van het gorillatempel. Het liep niet goed af. Door tal van malversaties en ruzies werd de bouw van het tempel stopgezet en de boze gorilla begon de burgemeester te dreigen: ’Ik ga dan meteen oproepen tot een gorillademonstratie. Busjes vol gorilla’s uit heel Europa, dat wordt druk hoor. Ik verwacht onder hen een opstand, natuurlijk binnen de wettelijke grenzen, geweldloos, maar toch: onze gorilla’s zijn emotioneler dat u, mensen. En er kan zomaar een gek tussen lopen.’ De burgemeester schrok zich een aapje maar keek gerustgesteld naar de brede sloot die hem van de slinkse primaat scheidde. Hij durfde het niet toe te geven maar wist wel dat hij als enige in het dorp de ware aard van het beest niet had weten te doorgronden. Nu hij bedreigd en gechanteerd werd, voelde hij zich een grote onbenul. Hij keerde zich van de gorilla af, liep enkele meters weg maar hoorde plots een enorme plons achter zijn rug. Op dat moment voelde de burgemeester zijn geweten opspelen en een rare adem in zijn nek.
Identiteitscrisis?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef sigme het volgende:
Je zou zo graag een speler zijn
Maar je staat aarzelend langs de lijn
Bang om op je bek te gaan
Je durft niet te kiezen
Je mocht 'ns verliezen
Zo bang om straks alleen te staan
Maar ergens halverwege kijk je om en krijg je spijt
Levend voor morgen raak je nu je toekomst kwijt
In de boot genomen door de Zilvervloot
Sparend voor later ga je straks ook sparend dood
En later later is allang begonnen
Later later is allang begonnen
En vandaag komt nooit meer terug
Spelend op zeker
Tegen alles ingeent
Spring je braaf in het gelid
Het verlangen afgeleerd
Je gevoel geamputeerd
Blijf je zitten waar je zit
En vandaag komt nooit meer
terug
Als ik dan een leacher ben, dan is natuurlijk de vraag wie de seeder is...quote:
Hij is leuk gevonden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ephimenco de Geweldige schrijft weer:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/international/#5284726quote:Piraterij bij Somalië loopt uit de hand
De Amerikaanse marine heeft een waarschuwing doen uitgaan naar alle schepen die langs Somalië varen. Om aanvallen van piraten te vermijden, moeten de vaartuigen zeker 200 zeemijl van de Somalische kust vandaan blijven, zegt het maritieme verbindingskantoor van de Amerikanen in Bahrein. Ook de Verenigde Naties hebben hun zorgen uitgesproken over de toenemende piraterij voor de Somalische kust. Vanwege de onveilige situatie heeft het VN-Voedselprogramma WFP de leveranties aan Somalië voorlopig stilgelegd.
De afgelopen weken zijn er verscheidene aanvallen geweest. Zo werd een vrachtschip uit Zuid-Afrika beschoten met raketwerpers en machinegeweren. Bij een aanval op twee Zuid-Koreaanse vaartuigen werden tientallen bemanningsleden gegijzeld. Piraterij is altijd al een groot probleem geweest in Somalië. Sinds de streng-islamitische milities begin dit jaar uit de hoofdstad Mogadishu werden verdreven, is dat nog erger geworden.
quote:
Van goed investeren niet van een zwalkend beleid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist jij zou voorstander moeten zijn van oneindig lang investeren?
Nee, dat is ook niet echt de strekking van dat nummerquote:
Het ging ook niet over de strekking van het nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet echt de strekking van dat nummer.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Sidekick het volgende:
De piraterij zorgt ervoor dat overheidshandelen door de UN wordt gedwarsboomd. Uiteindelijk levert dat meer vrijheid op, thus proving het succes van het Somalisch libertarisme.
quote:
quote:Feederism is a sexual fetish (specifically a type of body alteration fetishism), centered on the practice of eating large amounts of food. The feeder provides the gainer with an abundant supply of food, either to encourage weight gain or simply for delight in the act of feeding. The feeder is typically more dominant, while the gainer is often more submissive, although this is not always the case. The fetish caters to those who have fantasies of growing fatter, or feeding another.
Feederism has come under scrutiny in the public due to films, news programming, and media attention on obesity and its effect on health. Within feederism communities, it is generally accepted that some adults engage in behaviors that are considered risky to health, such as smoking or extreme sports, and that this is another valid form of self-expression. Critics posit that one party or both may not realize they are in harmful relationships, as can happen with many forms of abuse. Gainers are at all the same risks that any other obese or overweight person is, such as heart disease and adult onset diabetes.
Several aspects of the fetish are discouraged by popular culture. Obesity and the desire to gain weight are less acceptable aspects in the first world, due to health concerns and beauty ideals.
Wat ik daarvan zeg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
. Wat zeg je van dat hamburgertje, sexy-dinges?
De vraag is, hoe komt DrW aan deze kennis?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Yeah baby, kinky!
Feeders zijn vaak dunne, stakige mannen met een brilletje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De vraag is, hoe komt DrW aan deze kennis?
Uhuh...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik hoorde het een keer toevallig toen ze op de faculteit.
Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vanmiddag om 14.30 weer een sollicitatie gesprek.
Dank! Tweede gesprek. Eerste gesprek ging voortvarend, dus ik heb goede hoop.quote:
Ligt de functie al helemaal vast? Of is er wat ruimte voor je eigen wensen en interesses?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dank! Tweede gesprek. Eerste gesprek ging voortvarend, dus ik heb goede hoop.
Het is een traineeship, daarin heb ik al aangegeven wat ik zou willen en kunnen, maar we gaan ook nog spreken over wat daarna nog mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ligt de functie al helemaal vast? Of is er wat ruimte voor je eigen wensen en interesses?
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gpo9f6daquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:47 schreef pberends het volgende:
Adamsappel 'lastige' homo er uitgerukt
De multiculturele samenleving van België in optima forma.
quote:Eén van de verdachten, de achttienjarige Nabil, een Belg van allochtone origine, stal immers de gsm van Frans. Hij werd zaterdag opgepakt. Zondag was het de beurt aan de 21-jarige Frank en de twintigjarige N'Singa, twee zwarten met de Belgisch nationaliteit en maandag volgde nummer vier, de 22-jarige Olivier.
quote:Hij woonde op de derde verdieping terwijl Frans de vierde betrok. Zijn moordenaar, een Litouwer, staat internationaal geseind, maar werd nog niet opgepakt.
Bij wat voor bedrijf/instelling?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef du_ke het volgende:
Succes Rock!
Ik heb vrijdag een orienterend gesprek.
De vraag is, wie nou wiens reet loopt te kussen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.dumpert.nl/mediabase/15643/c2fe1c78/index.html
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De vraag is, wie nou wiens reet loopt te kussen...
http://www.ad.nl/buitenland/article1386944.ecequote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De vraag is, wie nou wiens reet loopt te kussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |