De VVD in een notendop.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dales heeft een bruine tong van het reetlikken van Cohen.
Trusten.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, apropoppers ook weer voor geweest, ik groet u allen hedenavond en kruip onder de lakens!![]()
![]()
Jazekers.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
Dekbed neem ik aan.
De gezelligheid wordt gestolen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Gezellige boel hoor.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
De gezelligheid wordt gestolen.
Juist, en als er geen overheid meer zou zijn, dan zou het weer gezellig worden, niet?quote:
Maar Balkenende en co. gaan dat allemaal oplossen. Knap hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
De portier ziet het respect afnemen.
Wij als klanten zien het respect bij de portiers weer afnemen ook, en wij reageren daarop.
Geen idee.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
Juist, en als er geen overheid meer zou zijn, dan zou het weer gezellig worden, niet?
Zit je Balkenende nu af te zeiken?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Maar Balkenende en co. gaan dat allemaal oplossen. Knap hoor.
En wanneer kunnen we weer ophouden met investeren in Spangen?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Meer dan 10 jaar is er geïnvesteerd in Spangen. Het gaat nu beter.
Tijdens Paars begonnen dus..
Nu?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:57 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we weer ophouden met investeren in Spangen?
Ik ben bang dat de afgelopen 5 jaar op veel gebieden geen ruk ten goede is veranderd.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Onder van Agt ging het niet goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:58 schreef Aoristus het volgende:
Onder Lubbers ging het goed, daarom kwam er Paars en is er nu Balkenende
Maakt Spangen nu winst?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Meer dan 10 jaar is er geïnvesteerd in Spangen.
Ah, dat is precies het soort rendement waar we als samenleving op zitten te wachten. Daarom worden we gedwongen om in Spangen te beleggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ze exporteren nu de verslaafden.
Yup, ik zag het ook op de voorpagina staan. Helaas mikken de buren doordeweeks de NRC Next en in het weekend de dikke NRC door de brievenbus. Volgens hun is de nrc next voor 'jongeren'.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onder van Agt ging het niet goed.
Vandaag was er een groot artikel over van Agt in NRC btw?
Je zei dat je me niet graag Floripast.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef Apropos het volgende:
Volgens hen, Harry.
Dat klopt, ik heb dan ook niet gekird.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zei dat je me niet graag Floripast.
Op welk ministerie hangt die de meneer uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef Aoristus het volgende:
wat vond jij van Troy eigenlijk?
Ik had uit het Groot Puzzelwoordenboek natuurlijk het synoniem ´´bagatel´´ moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
gelukkig is mijn fantasie daar niet toereikend genoeg voor
Wat zou dat in 10 jaar gekost hebben? En wat is het resultaat?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Juist jij zou voorstander moeten zijn van oneindig lang investeren?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de afgelopen 5 jaar op veel gebieden geen ruk ten goede is veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |