Ik had de laatste postquote:Opmaandag 21 mei 2007 22:12schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zat me voor te bereiden om de nieuwe te openen:')
grquote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
zo, nog effe en dan ga ik weer verder.
Heb al 12 lappen tekst in m'n gr gezet, gecatagoriseerd en wel:Y
Keurig, zoveel moeite stak ik er niet in. Ook omdat ik niet wist hoe ik dat moest doen. Heb jij zo'n kabeltje ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
zo, nog effe en dan ga ik weer verder.
Heb al 12 lappen tekst in m'n gr gezet, gecatagoriseerd en wel
eer-ik??quote:
Het was toch mijn fipo in dit topic?!quote:
Gaernequote:
nee, ik typ me wezenloos op dat dingquote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig, zoveel moeite stak ik er niet in. Ook omdat ik niet wist hoe ik dat moest doen. Heb jij zo'n kabeltje ofzo?
ohw. Toen ik nog op de middelbare school zat, moesten we een rekenmachine waar cos/sin/tan enz. op zat kopen via school. Die kostte toen 82 gulden. Tegenwoordig krijg je die gratis bij een tankbeurt ofzoquote:
Deed ik ook immer!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik typ me wezenloos op dat ding
Echt bar, maar 't is voor m'n eigen bestwil.
Het mooiste is nog, ik zet echt letterlijk alles erin, en zodoende leer ik er ondertussen ook van
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to datequote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaerne
Bij mijn weten lopen we er 3 achter.
of 4.
Kan ook
Maar ik heb de vorige keer 9 topics geupdate en ik heb het druk
Dus als je wilt...
is het niet handig om voor topic 101-200 ook zo'n tagje te maken als voor de eerste 100?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to date:7
Ik had dat ding vandaag al es onder handen genomen:Y
Dat zijn nog eens voordelen!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik typ me wezenloos op dat ding
Echt bar, maar 't is voor m'n eigen bestwil.
Het mooiste is nog, ik zet echt letterlijk alles erin, en zodoende leer ik er ondertussen ook van
mijn batterij is goed leeg gegaan gister, gelukkig zei m'n GR dat gisteravond, zodat ik vanochtend op zoek kon gaan naar nieuwequote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Toen ik nog op de middelbare school zat, moesten we een rekenmachine waar cos/sin/tan enz. op zat kopen via school. Die kostte toen 82 gulden. Tegenwoordig krijg je die gratis bij een tankbeurt ofzo![]()
Maar heb hem, ruim 20 jaar later (kocht hem toen ik 14 was ofzo), nog steeds! uberbriljant ding. Maar vrees dat hij heden ten dage niet mee mee zou kunnen komen op de middelbare school. Voor mijn HBO voldoet hij echter nog uitstekend. Overigens zit er ook nog steeds de originele batterij in!![]()
Ik wilde dat doen wanneer we in de buurt van de 0,3k komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het niet handig om voor topic 101-200 ook zo'n tagje te maken als voor de eerste 100?
Die koleredingen waren een jaar of 5 geleden ook nog een goede 90 euro hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Toen ik nog op de middelbare school zat, moesten we een rekenmachine waar cos/sin/tan enz. op zat kopen via school. Die kostte toen 82 gulden. Tegenwoordig krijg je die gratis bij een tankbeurt ofzo![]()
Maar heb hem, ruim 20 jaar later (kocht hem toen ik 14 was ofzo), nog steeds! uberbriljant ding. Maar vrees dat hij heden ten dage niet mee mee zou kunnen komen op de middelbare school. Voor mijn HBO voldoet hij echter nog uitstekend. Overigens zit er ook nog steeds de originele batterij in!![]()
Die dingen zijn echt meestelijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben er nog effe niet uit of ik nou moet zeggen dat het goed is of slechtquote:
Kijk, dat zijn goeie zakenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to date
Ik had dat ding vandaag al es onder handen genomen
Die corporale verenigingen kan ik echt niet uitstaan, koorballenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef K-jozz het volgende:
Ach ik zit niet bij een corporale vereniging ofzo en ik vermaak me er prima, op de dagen dat er wat minder te doen is in de rest van de stad kan je dan lekker even naar de Soos....
Mwah.. het helpt!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben er nog effe niet uit of ik nou moet zeggen dat het goed is of slecht
[..]
Kijk, dat zijn goeie zaken
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to date
Ik had dat ding vandaag al es onder handen genomen
serieus???quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die koleredingen waren een jaar of 5 geleden ook nog een goede 90 euro hoor!:r
En de mijne is in bruikleen bij eer-ik's broertje.
Inderdaad! Dat ding heeft me de havo doorgeholpen, heeft heel deurne (paardenschool) doorlopen, tig verhuizingen en doet nu briljant dienst voor mijn huidige studiequote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt meestelijk!_O_
En niet kapot te krijgen...:s)
Anticlimax?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
MPG...ik dacht dat jij een update had gedaan?!
![]()
Goede dingen idd!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
serieus???
die van mij heeft een werelds inverse knopje voor memoriedingetjes. Kan je de hele sessie getallen in wegzetten en mee rekenen. Super goed!
[..]
Inderdaad! Dat ding heeft me de havo doorgeholpen, heeft heel deurne (paardenschool) doorlopen, tig verhuizingen en doet nu briljant dienst voor mijn huidige studie... En anders dan andere dingen, raak ik hem ook niet kwijt ofzo, weet hem altijd te vinden, ookal gebruik ik hem een paar maanden niet!
![]()
Hij is zelfs een keer in de afwaswater gevallenmaar is daar ongeschonden uitgekomen [afbeelding]
Dat is heel mooi!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef K-jozz het volgende:
De terrasjes zijn ook zeker goed hier...er zitten een stuk of 10 kroegen om de oude markt heen, als het druk is is dat 1 groot terras. Zeker mooi...
corpsballenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die corporale verenigingen kan ik echt niet uitstaan, koorballen
Ze lopen er altijd zo sneu bij!
Die Soos klinkt dan wel weer leuk, maar ik studeer in de Utrechtse binnenstad en daar zijn zat kroegjes/terrasjes waar je heen kunt
heb ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
MPG...ik dacht dat jij een update had gedaan?!
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
scroll anders ekkes 3 posts omhoog
Whehehe...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
...... check.......
...
.......
.... thanks!
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef BrandX het volgende:![]()
ik heb mijn minicruise naar newcastle geboekt!
![]()
sooooowwww!! daar ben ik zo fuckig' aan toe, ff een paar daagjes er helemaal tussenuit!![]()
zaterdagmiddag 2 juni, maandag middag 4 juni terug. En ook nog op tijd genoeg voor mijn training, dus die hoef ik niet te missenquote:
yep!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef OA het volgende:
Ah, das al snel dan!!:D
Lekker boeiend.... gewoon gaan!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep!
klein addertje onder de gras, maandag dus een vrije dag opgenomen, maar nog niet goedgekeurd door mijn leidinggevend
maar dat zal geen problemen opleveren
Ook leukquote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee joh, mijn minicruise naar newcastle
Tuurlijk zijn we morgen aan de koffiequote:
Assenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens 2 sept naar allerlei races op het circuit van Assen!![]()
Althans, als het allemaal lukt... er zijn niet zoveel kaarten meer......![]()
tofquote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens 2 sept naar allerlei races op het circuit van Assen!![]()
Althans, als het allemaal lukt... er zijn niet zoveel kaarten meer......![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens 2 sept naar allerlei races op het circuit van Assen!:s)
Althans, als het allemaal lukt... er zijn niet zoveel kaarten meer......:X
ikke welquote:
ik zou ook wel graag eens zelf racenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:46 schreef OA het volgende:
Lijkt mij ook tof.
We nemen staplaatsen, dan kan je je nog een beetje vrij bewegen langs het circuit!![]()
Als je zitplaatsen hebt kan dat natuurlijk ook, maar dan doe je dat minder snel, vanwege de prijs per stoeltje...![]()
Idem!quote:
je maakt dankbaar gebruik van m'n smiliecreaties?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Idem!![]()
Ben tot nu toe echter niet verder gekomen dan karten... [afbeelding]
Hoe kom je daar ineens bij om die te maken??quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je maakt dankbaar gebruik van m'n smiliecreaties?
Heb je nog een verzoekje?
Dan maak ik die even
Ik vind het wel mooi om daarmee te kutten...
ik heb deze laatst gemaakt:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij om die te maken??
Cooll man! Die tong is goed zwart trouwens!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb deze laatst gemaakt:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
j, ik heb geen flauw idee hoe dat komt..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cooll man! Die tong is goed zwart trouwens!
Hehe, mooie hobby wel!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
j, ik heb geen flauw idee hoe dat komt..
Zeker! 21quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je maakt dankbaar gebruik van m'n smiliecreaties?
Heb je nog een verzoekje?
Dan maak ik die even
Ik vind het wel mooi om daarmee te kutten...
no problem.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:59 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! 21
Ik heb wel een verzoekje ja:met een zwaaihandje
Combi van &
![]()
Combi van &
= 21....
![]()
Ik schenk mezelf even een glaasje appel-kiwi drank in !!quote:
Die kleur is hier wel goed hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
alleen de kleur
Ik snap niet hoe dat komt, maar het is steeds zwart wit.
In het programma niet, maar hier wel
[afbeelding]
ja? hmm.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die kleur is hier wel goed hoor!
Nee, daar is die tong zwart vanquote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja? hmm.
van deze ook dan?
[afbeelding]
eeeh, ik bedoel zwart geel.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die kleur is hier wel goed hoor!
juist.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar is die tong zwart van
juist.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze is goed: [afbeelding]
Deze ook: [afbeelding]
Ja ook idd, maar ik dacht dat die dat normaal ook wasquote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist.
Is die peuk van die met dat handje niet zwart dan?
Die onderste is bij mij ook gewoon zwartquote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist.
[..]
juist.
De bovenste heeft een zwart ding in z'n bek, de onderste een rooie.
OA, ik vogel het woensdag even uit, hoe het zit met die kleuren, dan fix ik die andere emo ook nog even voor jequote:
emo'squote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA, ik vogel het woensdag even uit, hoe het zit met die kleuren, dan fix ik die andere emo ook nog even voor je
Top!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA, ik vogel het woensdag even uit, hoe het zit met die kleuren, dan fix ik die andere emo ook nog even voor je
welke?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef OA het volgende:
[..]
Top! [afbeelding]
Dan kan ik nu gan slapen!![]()
Die laatste moet trouwens ook met een zwaaihandje komen, links, voor hem rechts!![]()
Tot morgen. A demain.![]()
Dan is ie wel cool ja!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef OA het volgende:
[..]
Top! [afbeelding]
Dan kan ik nu gan slapen!![]()
Die laatste moet trouwens ook met een zwaaihandje komen, links, voor hem rechts!![]()
Tot morgen. A demain.![]()
quote:
Dat moet OA zelf maar uitzoekenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alle updates weer binnen vriend
Sanderquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Sander170 het volgende:
Een goedeavond allemaal.![]()
Hebben jullie er weer zin in, nou ik wel, er mag weer gebeukt worden.![]()
Vriend/collega!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef Sander170 het volgende:
Een goedeavond allemaal.![]()
Hebben jullie er weer zin in, nou ik wel, er mag weer gebeukt worden.![]()
Dus je gaat er nu alweer vandoor, of blijf je nog heel even ?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend/collega!
Ik ga je niet vergezellen vannacht. Ik moet er om 5 uur uit
Jazekerquote:
Ik blijf nog heel even.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus je gaat er nu alweer vandoor, of blijf je nog heel even ?
En waar ga je heen om 5 uur, zo vroeg ?
Zeg je het even wanneer je gaat, dan kan ik je uitzwaaien.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik blijf nog heel even.
Ik moet morgen host spelen in de RAI om half 8 beginnen, maar met de trein moet ik al vroeg weg
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan. En de tijd van gaan, is nu gekomen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeg je het even wanneer je gaat, dan kan ik je uitzwaaien.![]()
zeker !!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:04 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal een GoedeNacht, hier met de NachtWacht.![]()
We gaan er weer voor.![]()
Een keertje op tijd naar bed zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik niet iig, straks maar weer eens te bed..
Meestal zo rond 04:00 soms ietsje later.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga over een half uurtje onder de dekens denk ik.Hoelaat ga jij doorgaans slapen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oeh oeh wat heb je veel vrienden trouwens
Goedemorgen Brandx..quote:
Ach Kuuk, je bent niet de enige!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:51 schreef Kuukske het volgende:
Werken.
Dan ga je toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen Brandx..![]()
![]()
![]()
![]()
...ik ben al 2 uurtjes wakker.....
...zou zo weer mijn bedje in kunnen....
![]()
En dat doe je niet want?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Brandx..![]()
![]()
![]()
![]()
...ik ben al 2 uurtjes wakker.....
...zou zo weer mijn bedje in kunnen....
![]()
Nee weet ik. Maar toch. Vakantie hebben was zo fijn.quote:
ik moet vandaag heel veel doen en denk dat de dag te kort wordt, al helemaal als ik nog ga slapen...quote:
Ik kan in iedereen zijn fobo kijken, maar als ik naar die van mij ga, dan heb ik gewoon een leeg vlak op de plek waar mijn info en de reacties moeten staan. Nu kan ik niet zien wat Tim Frits heeft geschrevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoezo hij doet het niet.......ik kan er zo in....
![]()
Je bent maar een druk baasje! Je hebt helemaal geen tijd om te werken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet vandaag heel veel doen en denk dat de dag te kort wordt, al helemaal als ik nog ga slapen...![]()
wat raar want ik kan het wel zien...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan in iedereen zijn fobo kijken, maar als ik naar die van mij ga, dan heb ik gewoon een leeg vlak op de plek waar mijn info en de reacties moeten staan. Nu kan ik niet zien wat Tim Frits heeft geschreven![]()
ik ben juist druk bezig een baan te "krijgen"....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent maar een druk baasje! Je hebt helemaal geen tijd om te werken...![]()
Vaagheid zo op de vroege ochtend...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat raar want ik kan het wel zien...![]()
Naar de vorige bladzijde gaan. Da's een bugje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:57 schreef BrandX het volgende:
Ik kan in iedereen zijn fobo kijken, maar als ik naar die van mij ga, dan heb ik gewoon een leeg vlak op de plek waar mijn info en de reacties moeten staan. Nu kan ik niet zien wat Tim Frits heeft geschreven![]()
Goed bezig dan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben juist druk bezig een baan te "krijgen"....![]()
snap het ook niet. naja, als hij het vanavond (vanaf mijn thuis pc) het nog niet doet, dan ga ik FB wel in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat raar want ik kan het wel zien...![]()
Ook dat kan niet. Ik zie gewoon helemaal niets, alleen het linkermenu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar de vorige bladzijde gaan. Da's een bugje.
Of verder naar beneden scrollen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:57 schreef BrandX het volgende:
yep, ff motivatie punten opschrijven...wat ik altijd moeilijk vind....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
snap het ook niet. naja, als hij het vanavond (vanaf mijn thuis pc) het nog niet doet, dan ga ik FB wel in.
Wat moet je allemaal doen dan vandaag? Solliciteren?![]()
Oeh, dat zijn niet de makkelijkste dingen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep, ff motivatie punten opschrijven...wat ik altijd moeilijk vind......en een CV in het engels schrijven...
![]()
dat is 'm inderdaad...quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep, ff motivatie punten opschrijven...wat ik altijd moeilijk vind......en een CV in het engels schrijven...
![]()
mijn competenties zijn niet echt een punt, het is meer het "waarom wil je bij ons komen werken" wat ik zo moeilijk vind....ik weet het wel, maar moet het ook verwoorden en DAT vind ik moeilijk...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn niet de makkelijkste dingen...![]()
Het vervelendste is altijd om je competenties zo even op te lepelen...![]()
Als je dan antwoordt: omdat ik geld wil verdienen.... dan is het ook weer niet goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn competenties zijn niet echt een punt, het is meer het "waarom wil je bij ons komen werken" wat ik zo moeilijk vind....ik weet het wel, maar moet het ook verwoorden en DAT vind ik moeilijk...![]()
euhhh nee lijkt me ook niet echt gepast nee....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dan antwoordt: omdat ik geld wil verdienen.... dan is het ook weer niet goed
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:.
.
Jeez, de koffie corner alhier is nog voorzien van oude koffie..
I need it! Gimme the caffeine!
iewww koude koffie....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:.
.
Jeez, de koffie corner alhier is nog voorzien van oude koffie..
I need it! Gimme the caffeine!
neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...goedemorgen.......alles ok....
![]()
foei cross.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:22 schreef crossover het volgende:
Ik heb me verslapen
Nu kan ik niet naar het hoorcollege
niet zeuren....ik ben sinds 05:30 wakker...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee
Tyfuskutvolk hier
Een stel bouwvakkers vond het nodig om om half 7 te gaan heien hier
Heb ik uiteraard alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
foei cross.....![]()
neem dan maar een lekker bakkie...![]()
Heyquote:
ja, maar voor jou is dat normaal...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zeuren....ik ben sinds 05:30 wakker...![]()
![]()
drukte van jewelste dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Kom toch even hoi zeggen. Heb het druk op stage, heb vanavond autorijles daarna training, morgen stage daarna werk en daarna trainen, donderdag stage en vroeg op bed. Vrijdagochtend rij-examen. Vrijdag avond naar Utrecht voor de ONZ meet.Druk!
het werkt ook altijd....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Kom toch even hoi zeggen. Heb het druk op stage, heb vanavond autorijles daarna training, morgen stage daarna werk en daarna trainen, donderdag stage en vroeg op bed. Vrijdagochtend rij-examen. Vrijdag avond naar Utrecht voor de ONZ meet.Druk!
nou ja normaal....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar voor jou is dat normaal...
Voor mij niet.
echt wel gezien BrandX...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:36 schreef BrandX het volgende:eer ik! Kom je die bolus eventjes langsbrengen hier?
![]()
@ JJ, heb je de 'subtiele' toevoeging aan mijn UI gezien?![]()
Dachten ze hier gisteren dat ik 'gewoon' een amerikaanse vlag in mijn UI had laten verwerkenquote:
jeweet!!quote:
mannen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dachten ze hier gisteren dat ik 'gewoon' een amerikaanse vlag in mijn UI had laten verwerken
heb het de boys maar even uitgelegd.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dachten ze hier gisteren dat ik 'gewoon' een amerikaanse vlag in mijn UI had laten verwerken
heb het de boys maar even uitgelegd.![]()
Die koffie zet apparaten hier zijn zooo ingewikkeld. En groot. Ik kan alleen koffie zetten op m'n eigen apparaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jo0lz, snel nieuwe zetten dus!
hier alvast een bakkie van mij![]()
Ik hoefde het niet te proeven om te weten, maar idd het is smerig als de helllllll.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
iewww koude koffie....![]()
![]()
..ik heb hier verse, jij ook een bakkie dan maar.....
???
veel sterkte/succes/plezier dan maar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:01 schreef BrandX het volgende:ik ga de nodige vergaderingen/bijeenkomsten/brainstormsessies in, tot vanmiddag/vanavond
![]()
![]()
liev zijn voor elkaar hè?![]()
Is er een vete gaande tussen deze twee statistiekspecialisten??quote:Hoi OA!
Je statistiekenverzoek voor toppostspertopic is ontvangen en geaccepteerd. Ik zou het zeer op prijs stellen als je de uiterst geheime gegevens niet doorspeelt aan Arcee.
kuukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik snak naar mijn bed.
nee joh, het is allemaal bullcrap wat daarin staatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Ik vraag net een statistiek op, krijg ik volgende auto-mail terug:
[..]
Is er een vete gaande tussen deze twee statistiekspecialisten??![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Ik vraag net een statistiek op, krijg ik volgende auto-mail terug:
[..]
Is er een vete gaande tussen deze twee statistiekspecialisten??![]()
Ah, dacht ik eigenlijk ook al....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, het is allemaal bullcrap wat daarin staat
want...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
nee, dit gaat niks worden vandaag 13.gif
ik probeer nog even te lerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef vdvorst het volgende:
Trouwens nog aardig rustig hier
zijn sommige gewoon echt aan het werk?![]()
Dat mag hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik probeer nog even te leren
dwz, dingen in m' GR zetten
ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat mag he
deed ik vorig jaar met examens ook
Ik ben echt aan het werk ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef vdvorst het volgende:
Verdomd, nou je het zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef vdvorst het volgende:
daarom,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook
En ja, het is toegestaan.
Staat in de examenregelementen
Succes dan1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:41 schreef crossover het volgende:
Ik ben weg! Moet een presentatie geven die niet is voorbereid
Waar een SC al niet goed dan wel slechts voor is....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:27 schreef Arcee het volgende:* KSC Maandcijfers voor mei 2007 * (t/m 17 mei)
2. 3411 Kuukske
7. 2747 Pheno
9. 2599 OA
10. 2377 eer-ik
11. 2292 Houniet
12. 2265 juon_jacket1
17. 2104 MPG
18. 2030 Sebasser
47. 1166 indahnesia.com
49. 1153 Papierversnipperaar
53. 1111 buzzer
61. 1059 vdvorst
85. 910 Muck
89. 888 Sander170
105. 804 vrolijke-frits
174. 595 BrandX
240. 499 crossover
271. 465 Jo0Lz
300. 436 Frutsel
Gaaf!!quote:
als het goed is zometeen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gaaf!!
wanneer?
trouwens, 61. 1059 vdvorst
in 17 dagen???
Oei.... dan moet ik zeker weer gaan wikiënquote:
tel daar de dagen weekend maar gerust vanafquote:
Ik had mijn eigen UI veranderdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei.... dan moet ik zeker weer gaan wikiën?
goedemorgen MPG...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei.... dan moet ik zeker weer gaan wikiën?
GR is toch bij alle vakken toegestaan? Afaik zelfs bij de talenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daarom,
wel lastig bij vakken waar geen GR toegestaan is
Goeiemorgen JJquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen MPG...![]()
![]()
![]()
![]()
..ja als het goed is wel ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
murp is weg.......en ik kan em niet invoeren...
...want hij pakt em niet....
![]()
Das goed nieuws!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel balen... waar gaat het mis?
Owja, ik heb mijn tentamen van 11 mei gehaaldweliswaar maar een zesje, maar gehaald is gehaald
![]()
hij zegt dat ie niet toegestaan is....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel balen... waar gaat het mis?
Owja, ik heb mijn tentamen van 11 mei gehaaldweliswaar maar een zesje, maar gehaald is gehaald
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:37 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 21 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 450 Kuukske
002. 309 Sebasser
006. 215 eer-ik
008. 188 OA
015. 155 Muck
019. 146 Pheno
021. 138 juon_jacket1
022. 137 MPG
023. 135 vrolijke-frits
033. 114 Papierversnipperaar
035. 107 Sander170
037. 104 Lenny_Leonard
039. 103 buzzer
069. 072 BrandX
089. 061 indahnesia.com
199. 039 Jo0Lz
199. 039 Frutsel
heel vaag probleemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij zegt dat ie niet toegestaan is......snap de ballen er niet van....
![]()
SUPER MPG..IK WIST WEL DAT JE HET KON....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:05 schreef OA het volgende:
Hier weer een cijferlijstje!!!! [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ik zit mooi in de middenmootquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Waar een SC al niet goed dan wel slechts voor is.... [afbeelding]
FRIS!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar dit moet em worden....:
[afbeelding]
Ik kan me verdedigen: ik was vrij en had nergens zin inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:05 schreef OA het volgende:
Hier weer een cijferlijstje!!!! [afbeelding]
[afbeelding]
Is ie te groot?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar ik krijg em er niet in....![]()
![]()
![]()
dit krijg ik als melding...quote:
quote:Fout bestandstype: het bestand met type '' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
JaJa,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan me verdedigen: ik was vrij en had nergens zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |