Ik had de laatste postquote:Opmaandag 21 mei 2007 22:12schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zat me voor te bereiden om de nieuwe te openen:')
grquote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
zo, nog effe en dan ga ik weer verder.
Heb al 12 lappen tekst in m'n gr gezet, gecatagoriseerd en wel:Y
Keurig, zoveel moeite stak ik er niet in. Ook omdat ik niet wist hoe ik dat moest doen. Heb jij zo'n kabeltje ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
zo, nog effe en dan ga ik weer verder.
Heb al 12 lappen tekst in m'n gr gezet, gecatagoriseerd en wel
eer-ik??quote:
Het was toch mijn fipo in dit topic?!quote:
Gaernequote:
nee, ik typ me wezenloos op dat dingquote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig, zoveel moeite stak ik er niet in. Ook omdat ik niet wist hoe ik dat moest doen. Heb jij zo'n kabeltje ofzo?
ohw. Toen ik nog op de middelbare school zat, moesten we een rekenmachine waar cos/sin/tan enz. op zat kopen via school. Die kostte toen 82 gulden. Tegenwoordig krijg je die gratis bij een tankbeurt ofzoquote:
Deed ik ook immer!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik typ me wezenloos op dat ding
Echt bar, maar 't is voor m'n eigen bestwil.
Het mooiste is nog, ik zet echt letterlijk alles erin, en zodoende leer ik er ondertussen ook van
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to datequote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaerne
Bij mijn weten lopen we er 3 achter.
of 4.
Kan ook
Maar ik heb de vorige keer 9 topics geupdate en ik heb het druk
Dus als je wilt...
is het niet handig om voor topic 101-200 ook zo'n tagje te maken als voor de eerste 100?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to date:7
Ik had dat ding vandaag al es onder handen genomen:Y
Dat zijn nog eens voordelen!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik typ me wezenloos op dat ding
Echt bar, maar 't is voor m'n eigen bestwil.
Het mooiste is nog, ik zet echt letterlijk alles erin, en zodoende leer ik er ondertussen ook van
mijn batterij is goed leeg gegaan gister, gelukkig zei m'n GR dat gisteravond, zodat ik vanochtend op zoek kon gaan naar nieuwequote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Toen ik nog op de middelbare school zat, moesten we een rekenmachine waar cos/sin/tan enz. op zat kopen via school. Die kostte toen 82 gulden. Tegenwoordig krijg je die gratis bij een tankbeurt ofzo![]()
Maar heb hem, ruim 20 jaar later (kocht hem toen ik 14 was ofzo), nog steeds! uberbriljant ding. Maar vrees dat hij heden ten dage niet mee mee zou kunnen komen op de middelbare school. Voor mijn HBO voldoet hij echter nog uitstekend. Overigens zit er ook nog steeds de originele batterij in!![]()
Ik wilde dat doen wanneer we in de buurt van de 0,3k komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het niet handig om voor topic 101-200 ook zo'n tagje te maken als voor de eerste 100?
Die koleredingen waren een jaar of 5 geleden ook nog een goede 90 euro hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Toen ik nog op de middelbare school zat, moesten we een rekenmachine waar cos/sin/tan enz. op zat kopen via school. Die kostte toen 82 gulden. Tegenwoordig krijg je die gratis bij een tankbeurt ofzo![]()
Maar heb hem, ruim 20 jaar later (kocht hem toen ik 14 was ofzo), nog steeds! uberbriljant ding. Maar vrees dat hij heden ten dage niet mee mee zou kunnen komen op de middelbare school. Voor mijn HBO voldoet hij echter nog uitstekend. Overigens zit er ook nog steeds de originele batterij in!![]()
Die dingen zijn echt meestelijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben er nog effe niet uit of ik nou moet zeggen dat het goed is of slechtquote:
Kijk, dat zijn goeie zakenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to date
Ik had dat ding vandaag al es onder handen genomen
Die corporale verenigingen kan ik echt niet uitstaan, koorballenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:16 schreef K-jozz het volgende:
Ach ik zit niet bij een corporale vereniging ofzo en ik vermaak me er prima, op de dagen dat er wat minder te doen is in de rest van de stad kan je dan lekker even naar de Soos....
Mwah.. het helpt!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben er nog effe niet uit of ik nou moet zeggen dat het goed is of slecht
[..]
Kijk, dat zijn goeie zaken
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We lopen 0, niks achter. Ik heb NU alleen deze erbij gezet en de wiki is geheel up to date
Ik had dat ding vandaag al es onder handen genomen
serieus???quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die koleredingen waren een jaar of 5 geleden ook nog een goede 90 euro hoor!:r
En de mijne is in bruikleen bij eer-ik's broertje.
Inderdaad! Dat ding heeft me de havo doorgeholpen, heeft heel deurne (paardenschool) doorlopen, tig verhuizingen en doet nu briljant dienst voor mijn huidige studiequote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt meestelijk!_O_
En niet kapot te krijgen...:s)
Anticlimax?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
MPG...ik dacht dat jij een update had gedaan?!
![]()
Goede dingen idd!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
serieus???
die van mij heeft een werelds inverse knopje voor memoriedingetjes. Kan je de hele sessie getallen in wegzetten en mee rekenen. Super goed!
[..]
Inderdaad! Dat ding heeft me de havo doorgeholpen, heeft heel deurne (paardenschool) doorlopen, tig verhuizingen en doet nu briljant dienst voor mijn huidige studie... En anders dan andere dingen, raak ik hem ook niet kwijt ofzo, weet hem altijd te vinden, ookal gebruik ik hem een paar maanden niet!
![]()
Hij is zelfs een keer in de afwaswater gevallenmaar is daar ongeschonden uitgekomen [afbeelding]
Dat is heel mooi!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef K-jozz het volgende:
De terrasjes zijn ook zeker goed hier...er zitten een stuk of 10 kroegen om de oude markt heen, als het druk is is dat 1 groot terras. Zeker mooi...
corpsballenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die corporale verenigingen kan ik echt niet uitstaan, koorballen
Ze lopen er altijd zo sneu bij!
Die Soos klinkt dan wel weer leuk, maar ik studeer in de Utrechtse binnenstad en daar zijn zat kroegjes/terrasjes waar je heen kunt
heb ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
MPG...ik dacht dat jij een update had gedaan?!
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
scroll anders ekkes 3 posts omhoog
Whehehe...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
...... check.......
...
.......
.... thanks!
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef BrandX het volgende:![]()
ik heb mijn minicruise naar newcastle geboekt!
![]()
sooooowwww!! daar ben ik zo fuckig' aan toe, ff een paar daagjes er helemaal tussenuit!![]()
zaterdagmiddag 2 juni, maandag middag 4 juni terug. En ook nog op tijd genoeg voor mijn training, dus die hoef ik niet te missenquote:
yep!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef OA het volgende:
Ah, das al snel dan!!:D
Lekker boeiend.... gewoon gaan!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep!
klein addertje onder de gras, maandag dus een vrije dag opgenomen, maar nog niet goedgekeurd door mijn leidinggevend
maar dat zal geen problemen opleveren
Ook leukquote:Op maandag 21 mei 2007 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee joh, mijn minicruise naar newcastle
Tuurlijk zijn we morgen aan de koffiequote:
Assenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens 2 sept naar allerlei races op het circuit van Assen!![]()
Althans, als het allemaal lukt... er zijn niet zoveel kaarten meer......![]()
tofquote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens 2 sept naar allerlei races op het circuit van Assen!![]()
Althans, als het allemaal lukt... er zijn niet zoveel kaarten meer......![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens 2 sept naar allerlei races op het circuit van Assen!:s)
Althans, als het allemaal lukt... er zijn niet zoveel kaarten meer......:X
ikke welquote:
ik zou ook wel graag eens zelf racenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:46 schreef OA het volgende:
Lijkt mij ook tof.
We nemen staplaatsen, dan kan je je nog een beetje vrij bewegen langs het circuit!![]()
Als je zitplaatsen hebt kan dat natuurlijk ook, maar dan doe je dat minder snel, vanwege de prijs per stoeltje...![]()
Idem!quote:
je maakt dankbaar gebruik van m'n smiliecreaties?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Idem!![]()
Ben tot nu toe echter niet verder gekomen dan karten... [afbeelding]
Hoe kom je daar ineens bij om die te maken??quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je maakt dankbaar gebruik van m'n smiliecreaties?
Heb je nog een verzoekje?
Dan maak ik die even
Ik vind het wel mooi om daarmee te kutten...
ik heb deze laatst gemaakt:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij om die te maken??
Cooll man! Die tong is goed zwart trouwens!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb deze laatst gemaakt:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |