quote:
Ik durf 'm wel aan : Super-Ham op 1 ... pole (grotere kans dan race) en race (door pole). Realistisch is anders ... dit is echt een 50-50 gok. Maar hij kan het wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Hammy hem wéér op het podium zet he
Ik zou zeggen Studio Sport... kun je 't niet opnemen??quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef sander89 het volgende:
Heb F1 topics ook ondektVolg het niet altijd de F1, maar als ik de tijd heb kijk ik het wel.
Word weer leuk de F1 MonacoKan jammer genoeg niet kwalificatie kijken moet werken
![]()
Misschien domme vraag maar op welke zender kan ik het best samenvatting kijken zaterdagavond van de kwalificatie?
Jij ook?!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik durf 'm wel aan : Super-Ham op 1 ... pole (grotere kans dan race) en race (door pole). Realistisch is anders ... dit is echt een 50-50 gok. Maar hij kan het wel!
GO SUPER-LEWY!
uitleg : hij is absoluut de meest gedreven, meest nuchtere en redelijk ervaren coureur op dit circuit. Hij heeft het materiaal (en maar hopen dat de McLarens het dit jaar WEL uithouden) in tegenstelling tot andere gedreven rookie coureurs.
ik = fan
Hij kent het circuit vanuit de F3 tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook?!!![]()
Ik ben alleen benieuwd of hij het circuit kent... Het komt hier toch aan op de stuurkwaliteiten, lijkt me!
Okey!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij kent het circuit vanuit de F3 tijd
Net als Sutil, die het ronderecord voor F3 in handen heeft. Albers krijgt dus een zware dobber.
Dank!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:53 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de naam, volgens mij ligt er na de tunnel al jaren een chicane
Het circuit is al jaren niet meer verandert. Volgens mij heette die voorheen de bus-stop-chicane.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Okey!![]()
Zeg, weet je dan ook of de Nouvelle Chicane een nieuwe bocht is, of heetie alleen maar zo?![]()
Zie 'm in de OP ook staan...
[[url=http://www.imagehoop.com/view_thumb/208ac254/Circuit_Monaco.JPG]afbeelding][/url]
plaatje
Dat is overigens ook de chicane waar Button in 2003 (?) hard crashte!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:53 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de naam, volgens mij ligt er na de tunnel al jaren een chicane
Zou me niks verbazen. Zolang hij dan maar twee Ferrari's voor zich heeft. Dan vind ik het wel best.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Hammy hem wéér op het podium zet he
NEEEEE!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:25 schreef HPoi het volgende:
Ham gaat crashen.
Schiet mij maar lek hoor, maar die ligt toch echt op Spa-Francorchampsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Het circuit is al jaren niet meer verandert. Volgens mij heette die voorheen de bus-stop-chicane.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek hoor, maar die ligt toch echt op Spa-Francorchamps![]()
[afbeelding]
Omdat het eerst gewoon een bochtje was?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef vosss het volgende:
Dan is het nog vreemd om hem "nieuwe chicane" te noemen. Ik bedoel "nieuwe", dan lijkt het net of er ook een "oude chicane" was toch?
Of eerst geen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef vosss het volgende:
Dan is het nog vreemd om hem "nieuwe chicane" te noemen. Ik bedoel "nieuwe", dan lijkt het net of er ook een "oude chicane" was toch?
Hahaha, dat is vandaag gebeurd??quote:
Ham heeft race en win ervaring op Monaco. Geloof mij maar dat de man een goede kans maaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:25 schreef HPoi het volgende:
Ham gaat crashen.
quote:The 22-year-old Briton believes he can add this achievement to his already glittering CV, and not without justification. Hamilton has raced three times on that claustrophobic ribbon of tarmac laid out between intimidating and unyielding guard rails and has won on all three occasions.
In 2005 he drove his formula three Dallara-Mercedes to a brace of dominant victories in the grand prix supporting events on the Saturday and Sunday of the big weekend, tightening his stranglehold on the Euro series points lead in the process. Last year he dominated the GP2 race in his Dallara-Renault, another giant stride towards clinching his title success in this key feeder series supporting the formula one championship cavalcade.
quote:Perhaps the most telling endorsement of Hamilton's potential was offered by Keke Rosberg, the 1982 world champion who won at Monaco in 1983 and whose son Nico, himself a Williams driver, spent four years as a kart racing team-mate to the British youngster.
"Of course Lewis can win at Monaco, why wouldn't he?" said Rosberg. "Lewis is a good street racer and, if the McLaren is the best car on the day, of course he will only have one driver to beat. Monaco is a totally different technical challenge. But I think this could be a really great grand prix weekend and I'll really be looking forward to it, as I expect a lot of other people will too."
je hebt gelijk. Ik twijfelde al enigsinds, maar had geen zin het op te zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek hoor, maar die ligt toch echt op Spa-Francorchamps![]()
[afbeelding]
Dat is de fameuze MS parkeer actie tijdens de 2006 2005 (?) kwaliquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, dat is vandaag gebeurd??
Edit: niet, dus... Ferrari rijdt niet meer met de 1 rond... Dat moet MS zijn!
Dat is in 2005. Op de achtergrond Barrichello en naast hem Villeneuve.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, dat is vandaag gebeurd??
Edit: niet, dus... Ferrari rijdt niet meer met de 1 rond... Dat moet MS zijn!
Hij heeft nu z'n eigen jacht gekocht voor die gelegenhedenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef HPoi het volgende:
Kimi's favo plek in Monaco als hij weer eens uitgevallen is:
[afbeelding]
Luie zak hooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:12 schreef sanger het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik twijfelde al enigsinds, maar had geen zin het op te zoeken
Nee, dit is in 2005 tijdens de race. Die andere foto is de parking actie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat is de fameuze MS parkeer actie tijdens de 2006 kwalide hufter
Waarom ligt er dan een ferrari spoiler op de grond?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, dit is in 2005 tijdens de race. Die andere foto is de parking actie.
Schumi moest remmen voor iets voor hem en toen gebeurde dit. Enne Schumi kon zijn weg vervolgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom ligt er dan een ferrari spoiler op de grond?
En kijk hoe de wielen staan ten opzichte van de vangrail
Omdat Schumi uit de race werd getikt tijdens de safetycar situatie? Volgens mij is dit 2004.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom ligt er dan een ferrari spoiler op de grond?
En kijk hoe de wielen staat ten opzichte van de vangrail
Nee, in 2004 had de Ferrari geen onderspoilertje, zoals je nog ziet bij Barrichello. Dit is 2005.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat Schumi uit de race werd getikt tijdens de safetycar situatie? Volgens mij is dit 2004.
Het is effe goed ervoor zitten en kijken, anders zie je die niet eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, in 2004 had de Ferrari geen onderspoilertje, zoals je nog ziet bij Barrichello. Dit is 2005.Ik ben het filmpje aan het zoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=cV7eDwgpD-k&NR=1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef HPoi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=byfKFL5UOIg
Nou, dan maar de crash van Ralf in de kwalificatie in 2005. (Monaco GP)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cV7eDwgpD-k&NR=1
heel kort stukje op 4:05
3:17quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cV7eDwgpD-k&NR=1
heel kort stukje op 4:05
Daar had ie volkomen gelijk in imo.quote:This is fucking crazy!
This today is bullshit!!!!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef vosss het volgende:
Daar kwamen er maar een stuk of 3 of 4 aan de finish als ik me dat goed herrinner of niet?
Was toen nog Ligier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Tackleberry het volgende:
De enige overwinning van Panis in een Prost als ik me niet vergis?
Ligier indd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Tackleberry het volgende:
Panis heeft er toch sowieso maar eentje gewonnen of niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Tackleberry het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Panis heeft er toch sowieso maar eentje gewonnen of niet?
Beter dan Jos.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Panis heeft er toch sowieso maar eentje gewonnen of niet?
Waarom moet die godverquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef HPoi het volgende:
HHF.
Om jou te pesten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom moet die godver![]()
@!!1$%# lamlul in elk topic genoemd worden?
dat was einde tunnel gebeurt toen schumacher als een idioot ging remmenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat Schumi uit de race werd getikt tijdens de safetycar situatie? Volgens mij is dit 2004.
die uitspraak was van Amerika, staat trouwens leuk op me telefoon als er een sms komt dan zegt die "this is fucking Grazyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
3:17
[..]
Daar had ie volkomen gelijk in imo.
Ik mis Stoddart wel een beetje hoor
Altijd mooi om dit soort compilaties een paar jaar later terug te zien
ps: van Kimi met dat wiel was ook jammer he; in de laatste ronde eraf
* Sally is jaloers....quote:
alweer de hoeveelste monaco GP is dit wel niet van jequote:
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik het ook fucking crazy en ook this today is bullshit vondquote:
Ik zal het nakijken, en voor volgend seizoen (proberen te onthouden) invoegen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:31 schreef voyeur het volgende:
Ah West, neem volgend jaar ook de legendarische Bellof op in dit stukje, Die startte op de 20e plaats (!!!) en joeg bij het afvlaggen al op Senna. Hij ging harder dus als de race toen uitgereden was .... Nooit haalde iemand meer mensen in op Monaco dan Bellof!
Veel te lang doorgegaan die gozer. Zn punten dit en vorig jaar had elke gemiddelde coureur wel behaald!!quote:
Dit is nr 4quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef WEST het volgende:
[..]
alweer de hoeveelste monaco GP is dit wel niet van je![]()
Vooralsnog krijgt hij nog het volle vertrouwen van Christian Horner, Adrian Newey en wat anderen van de technische staf bij RBR. Doornbos niet. Toch knap denk je niet. Geef eens aan welke andere gemiddelde coureurs hetzelfde hadden behaald en waarom? Klien, Liuzzi, Doornbos en Webber (de laatste in mindere mate) leggen het af tegen Coulthard.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Veel te lang doorgegaan die gozer. Zn punten dit en vorig jaar had elke gemiddelde coureur wel behaald!!
Gewoon weg met die gast!!
erm ... Doornbos heeft maar 3 kansen gehad tegen Coulthard en was 2 keer sneller, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Acathla het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt hij nog het volle vertrouwen van Christian Horner, Adrian Newey en wat anderen van de technische staf bij RBR. Doornbos niet. Toch knap denk je niet. Geef eens aan welke andere gemiddelde coureurs hetzelfde hadden behaald en waarom? Klien, Liuzzi, Doornbos en Webber (de laatste in mindere mate) leggen het af tegen Coulthard.
RD was toch echt sneller dan DC in de 3 races die ze samen reden hoor. RD heeft voor racen gekozen ipv testclown. En hij doet het vooralsnog goed dus ik zie niet in waarom RBR door zou gaan met een oudere middelmatige coureur als je een goeie vervanger hebt die nog veel kan leren. RD zit pas net (relatief gezien) in de autosport hé!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Acathla het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt hij nog het volle vertrouwen van Christian Horner, Adrian Newey en wat anderen van de technische staf bij RBR. Doornbos niet. Toch knap denk je niet. Geef eens aan welke andere gemiddelde coureurs hetzelfde hadden behaald en waarom? Klien, Liuzzi, Doornbos en Webber (de laatste in mindere mate) leggen het af tegen Coulthard.
idd en helaas dat Kubica hem een kans op top 10 finish ontnam in de eerste van de 3 races. Maar verder is DC beter hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
erm ... Doornbos heeft maar 3 kansen gehad tegen Coulthard en was 2 keer sneller, toch?
DC heeft sloten meer ervaring maar acties zoals op Wurz (de befaamde Nearly Headless Wurz-move) laten wel zien dat DC er echt ALLES aan doet om zichzelf in de lichten te rijden. Dat heeft niet zozeer meer te maken met z'n skills maar met hoe ver hij wil gaan ten koste van anderen om volgend jaar toch nog een plek te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
idd en helaas dat Kubica hem een kans op top 10 finish ontnam in de eerste van de 3 races. Maar verder is DC beter hoor![]()
Ofniet Googol?
Dan ga je alleen voorbij aan de ervaring van DC bij een TOPTEAM. Hij weet hoe een topteam moet opereren. En daarvoor is hij voor RBR van onschatbare waarde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
DC heeft sloten meer ervaring maar acties zoals op Wurz (de befaamde Nearly Headless Wurz-move) laten wel zien dat DC er echt ALLES aan doet om zichzelf in de lichten te rijden. Dat heeft niet zozeer meer te maken met z'n skills maar met hoe ver hij wil gaan ten koste van anderen om volgend jaar toch nog een plek te hebben.
In de basis denk ik dat RD meer potentieel heeft. Ik denk ook dat Coulthard er volgend jaar niet bij is (bij Red Bull). Red Bull heeft bakken met geld en dacht met twee ervaren coureurs er wel te komen dit jaar. Als Dieter ziet dat hij effe 10 miljoen ofzo kan besparen door bijvoorbeeld een Doornbos een kans te geven met dezelfde of betere resultaten dan is hetDC .
Komt bij: Red Bull is een bedrijf dat de jongere generaties aanspreekt he ... als DC te vaak in het nieuws komt dat ie z'n leeftijd moet verdedigen schaadt dat de image van Red Bull.
My 2 cents
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Tackleberry het volgende:
DC's enige 'uique selling point' is zijn ervaring, dat helpt enorm bij het ontwikkelen van de auto en het team (mits hij dat goed kan overbrengen, maar dat zal wel goed zitten)...
Met Mansell in zijn nek bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
het mooiste rondje op Monaco is nog altijd van Senna
Als het gaat regenen verwacht ik dat het na afloop van de race zal gebeuren. Al hoop ik dat ik ongelijk ga krijgen. Ga net zoals jou ook voor Massa. Hij is op het moment de man in vorm bij Ferrari. Overigens is Schumacher ook aanwezig. Dus hij kan Massa altijd nog tips geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb echt zin in Monaco. Hopelijk gaat het echt regenen, zoals er beweerd wordt. Ik ga voor Massa deze GP, ja toch weer hem. Vorig jaar heb ik niet veel van hem kunnen zien omdat hij zijn kwalificatie vergooide. Hij is misschien wel heel goed op Monaco + hij heeft het aangetoond dat hij het kan.
Ik vlak een Red Bull of een Williams trouwens niet uit op het podium. Vooral Coulthard, Williams en Trulli zullen denk ik voor verrassingen gaan zorgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als het gaat regenen verwacht ik dat het na afloop van de race zal gebeuren. Al hoop ik dat ik ongelijk ga krijgen. Ga net zoals jou ook voor Massa. Hij is op het moment de man in vorm bij Ferrari. Overigens is Schumacher ook aanwezig. Dus hij kan Massa altijd nog tips geven.
Die vlak ik ook niet uit. Tevens verwacht ik veel van Webber. Deed het vorig jaar (en in 2005) ook goed, totdat zijn motor kapot ging. Ook is hij meestal wel goed in de kwalificatie. Dus hij kan al een aardig eind naar voren staan. En Monaco is toch wel bij uitstek een circuit waar dat belangrijk is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik vlak een Red Bull of een Williams trouwens niet uit op het podium. Vooral Coulthard, Williams en Trulli zullen denk ik voor verrassingen gaan zorgen.
Albers raggelt die bak als 1e in de muur als t regentquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:29 schreef MIster911 het volgende:
Is er dit weekend nog een aero- update voor spijker? Eerlijk gezegd denk ik wel dat ze een kans hebben op een goede eindpositie dit keer.
Let it rain...
Daar heeft Chris echt geen regen voor nodig...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Albers raggelt die bak als 1e in de muur als t regent
Inderdaad. Prachtweekend. Mijn zondag staat vast als een huis. Alleen kut dat Ajax-AZ er ook ergens tussenin nog is. Maar dat kijk ik dan wel een keertje op teletekst ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Monaco & Indy 500, m'n favoriete race weekendje van het jaar
Bizarre race zeg. Volgens mij waren er wel 6 auto's geklasseerd omdat er in de laatste ronde nog eens drie auto's opelkaar reden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef vosss het volgende:
Daar kwamen er maar een stuk of 3 of 4 aan de finish als ik me dat goed herrinner of niet?
Er zijn 7 mensen geklasseerd. Hiervan zijn 3 echt over de eindstreep gekomen, en Frentzen werd 4e op 1 rondje. De rest lag er in de 70e ronde uit (die auto's die op elkaar reden).quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bizarre race zeg. Volgens mij waren er wel 6 auto's geklasseerd omdat er in de laatste ronde nog eens drie auto's opelkaar reden.
Hopelijk wordt het geen saaie optocht.
Tijd genoeg voor op RTL!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Inderdaad. Prachtweekend. Mijn zondag staat vast als een huis. Alleen kut dat Ajax-AZ er ook ergens tussenin nog is. Maar dat kijk ik dan wel een keertje op teletekst ofzo.
En dáárom heb ik deze keer voor webber en trulli gekozen met de f1 manager (ja okay, ook omdat ik niet genoeg geld had voor hamiltonquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die vlak ik ook niet uit. Tevens verwacht ik veel van Webber. Deed het vorig jaar (en in 2005) ook goed, totdat zijn motor kapot ging. Ook is hij meestal wel goed in de kwalificatie. Dus hij kan al een aardig eind naar voren staan. En Monaco is toch wel bij uitstek een circuit waar dat belangrijk is.
ja das klote dat net Ajax- AZ er tussen valtquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Inderdaad. Prachtweekend. Mijn zondag staat vast als een huis. Alleen kut dat Ajax-AZ er ook ergens tussenin nog is. Maar dat kijk ik dan wel een keertje op teletekst ofzo.
Morgen?quote:
Vandaar dat ik op de belg kijk, straks krijg ik de neiging om de tussenstand bij ajax op te zoeken tijdens de reclamesquote:
Disipline jongen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op de belg kijk, straks krijg ik de neiging om de tussenstand bij ajax op te zoeken tijdens de reclames![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op de belg kijk, straks krijg ik de neiging om de tussenstand bij ajax op te zoeken tijdens de reclames![]()
Hoe kon je déze nou vergeten??quote:
Albers heeft geluisterd. Hij is weer gecrashed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
CA herhaal dat nog eens aub hahahahahah
Hami wint de race!!
Het is ook ongelovelijk he. Heeft iemand al meer nieuws? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Albers heeft geluisterd. Hij is weer gecrashed.
I stand corrected. Zag een rode vlag en Albers op een stop, dus ik dacht het is weer zover.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef Rover het volgende:
Hij is alleen gestopt op de track
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Albers heeft geluisterd. Hij is weer gecrashed.
Dat kan ook een crash inhouden. Waarom zouden ze anders een rode vlag zwaaien? Zo smal is Monaco ook weer niet. Ik weet het niet, laten we niet hopen dat hij de Spyker heeft kortgereden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef Rover het volgende:
Hij is alleen gestopt op de track
Dat kan ja. Maar ik meen dat Monaco smal genoeg is om een rode vlag te zwaaien als er een auto in een bocht is stilgevallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:47 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat kan ook een crash inhouden. Waarom zouden ze anders een rode vlag zwaaien? Zo smal is Monaco ook weer niet. Ik weet het niet, laten we niet hopen dat hij de Spyker heeft kortgereden.
Schumacher weet daar ook wel raad meequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar ik meen dat Monaco smal genoeg is om een rode vlag te zwaaien als er een auto in een bocht is stilgevallen.
Hij hoort ook in de OP te staan... Heeftie wel eens gestaan, maar waarom die er nu weer uit is, geeeeeen idee!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef vosss het volgende:
Kan iemand nog eens die link voor de livetiming geven?
Ik heb mijn pc weer eens geformatteerd en natuurlijk weer vergeten om mn favorieten te backuppen
Kijk op http://www.formula1.com/quote:
dankjequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk op http://www.formula1.com/
Daar vind je - niet altijd - de link naar Live Timing
Voor monaco:
http://www.formula1.com/race/livetiming/774.html
Als je steeds een cijfertje opschuift, kom je vanzelf bij de nieuwe race uit!quote:
Hamilton is uitgestapt wegens een technisch probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Hami weinig rondjes dat vind ik opvallend en Button is ver gezakt hij stond ooit 9de
Hopen dat dat niet gebeurt in de qualy of race....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hamilton is uitgestapt wegens een technisch probleem.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopen dat dat niet gebeurt in de qualy of race....
Hehehe...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hopen dat dat niet gebeurt in de qualy of race....
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
Oeh, Ferrerai speelt weer verstoppertje.
slordigquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef HPoi het volgende:
Schijnt dat de starter van Mclaren kapot was en die de aandrijving van Ham's McLaren heeft beschadigd.
quote:New Ferrari livery
Ferrari has introduced a new colour scheme at Monaco. The cars will henceforth be seen in a darker red than has been the case in recent years, when the red was changed to get closer to the colour scheme used by Marlboro. The new colour is similar to the colour used back in the 1970s and 1980s.
quote:Monaco: Eerste vrije training: Topspeeds
Tijdens de eerste vrije training is de hoogste topsnelheid gereden door Kubica met de BMW. McLaren piloot Lewis Hamilton vinden we op de tweede plaats. Drie is voor Fisichella in de Renault.
1 Robert Kubica 286.1
2 Lewis Hamilton 285.7
3 Giancarlo Fisichella 284.2
4 Nick Heidfeld 283.8
5 Heikki Kovalainen 283.2
6 Mark Webber 283.1
7 Kimi Räikkönen 282.2
8 Felipe Massa 282.1
9 Fernando Alonso 282.0
10 Scott Speed 281.0
11 Alexander Wurz 280.9
12 David Coulthard 280.3
13 Nico Rosberg 280.0
14 Vitantonio Liuzzi 280.0
15 Rubens Barrichello 280.0
16 Jenson Button 278.4
17 Jarno Trulli 276.4
18 Anthony Davidson 275.8
19 Ralf Schumacher 275.7
20 Takuma Sato 275.2
21 Adrian Sutil 270.6
22 Christijan Albers 261.0
Nee, iedereen gaat met weinig benzine rijden in de kwali en dan is Ferrari gewoon te snel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
Ik durf 'm wel aanSuper-Ham pole op zaterdag
lolquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Googolplexian is een kloon van Olav M.
We zullen zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, iedereen gaat met weinig benzine rijden in de kwali en dan is Ferrari gewoon te snel.
Ik ga ervan uit dat de Belg het gewoon uitzendt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zend de belg het niet uit dit weekend dan ofzo? Zou kunnen ivm fietsen ofzo
Sutil blijft chronisch een halve seconde sneller dan Albers tot nu toe.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Qwie het volgende:
Sutil weer 1 seconde ook alberts..
ow zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat de Belg het gewoon uitzendt!
Ik bedoelde dat ik ook op de belg ga kijken... Ik vroeg me af waarom jij de tussenstand niet wilde weten van Ajax-AZ... Omdat je die wedstrijd opneemt?
Geel?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Beterrrrrrrr dat Ferrari eindelijk weer hun oude kleur terug krijgt.
Sutil is alweer snellerquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Qwie het volgende:
verrek! alberts voorbij sutil wat krijgen we nou!
Denk het ... kwam de pits uitrijden en toen hij wilde gassen voor eerste sector >ploep< weg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef SupaMario het volgende:
weer hamilton?? zou ie weer stuk zijn??
uhohquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef leroytje het volgende:
HAMILTON IS IN THE BARRIERS AT STE DEVOTE!!! It's a big one for the McLaren driver.
Aldus eurosport
Da week niet, ik kijk gewoon op www.eurosport.com en dan commentarenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef kepler het volgende:
[..]
uhoh
waar kan je de live-stream ook alweer volgen?
http://eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172575.htmlquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef kepler het volgende:
[..]
uhoh
waar kan je de live-stream ook alweer volgen?
ik bedoel beeldenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172575.html
Lekker op tijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ADRIAN SUTIL CRASHES AT PORTIER! That's knocked the whole left side off his Spyker
En Button als winnaar over de streepquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef TJDoornbos het volgende:
t gaat lekker, nog beetje regen en de rest crasht er ook af
Is hij toch nog een top-3 coureur. Voor hem alleen in de verkeerde volgorde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef HPoi het volgende:
Ralf.............................
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef Bernard0s het volgende:
Ik wil foto's zien van de crashes!
Filmpje ook goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef Bernard0s het volgende:
Ik wil foto's zien van de crashes!
dat is het ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:55 schreef SupaMario het volgende:
[afbeelding]
deze foto lijkt het net of het een super smal autobandje is ofzo!
klopt. staat op een truck op 4 autobanden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:58 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is het ookdenk ik
de F1-wagen ligt op oude autobanden zo te zien
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En Button als winnaar over de streep
kent ralf die plek nog wel, of was die crash die ralf eerder in monaco had voor het zwembad en na tabak?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef HPoi het volgende:
Crashfilmpje Ralf:
http://www.dailymotion.co(...)onaco-ralf-crash-fp2
zelfde plek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef WEST het volgende:
[..]
kent ralf die plek nog wel, of was die crash die ralf eerder in monaco had voor het zwembad en na tabak?
Ok. idd. die van nu is 2 chicanes later.quote:
Er zitten wel speenvarkens in het publiek zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dit filmpje is gaver.
Crash vanaf de tribune gefilmd.
klik
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef HPoi het volgende:
Crashfilmpje Ralf:
http://www.dailymotion.co(...)onaco-ralf-crash-fp2
quote:That's what a team does not like to see....... a slow driver crashing...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Qwie het volgende:
Sutil weer 1 seconde ook alberts..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:17 schreef Qwie het volgende:
Alberts nu nog "maar" een halve seconde achter..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Qwie het volgende:
verrek! alberts voorbij sutil wat krijgen we nou!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Qwie het volgende:
alberts nu zelf sato voorbij! moet niet gekker worden;)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Qwie het volgende:
Aan alberts de taak om te counteren...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Qwie het volgende:
alberts in zijn outlap..
Sorry hoor lieverd, maar het lijkt of je een fan bent van onze Nederlandse coureur... Slechts 1 bericht van je ging over Alonso...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Qwie het volgende:
albert in de 1:18 ..sato weer voorbij:)
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry hoor lieverd, maar het lijkt of je een fan bent van onze Nederlandse coureur... Slechts 1 bericht van je ging over Alonso...
Leer dan eerst de naam van onze landgenoot eens goed schrijven, zou ik zeggen![]()
A L B E R S
zonder TTTTTTTT!!!
En voor Coulthard!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:24 schreef vosss het volgende:
Trullie doet het weer best goed zie ik.
Hopen dattie zondag een beetje vooraan mee kan komen.
Dat hoop ik ook voor Webber trouwens
Zie ook de OP (Weather Channel), maar ik gebruik veelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Iemand een goede link voor betrouwbare weersvoorspelling? Zie nogal wat tegenstrijdige berichten namelijk
Volgens mij was dat als testcoureur. Dus op zich is het dan niet zo heel raar dat hij niet is gegaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef Bernard0s het volgende:
Ik lees net dat Albers vorig jaar had kunnen tekenen voor Williams.. Wat zal hij een spijt hebben op het moment.
Volgens Olav Mol was dat voor racecoureur volgens mij. Maargoed, hij heeft wel aanbiedingen gehad. Op zich was Spyker een mooie aanbieding natuurlijk, maar helaas loopt het nog allemaal niet zo goed. Maarja, het seizoen is nog maar 4 wedstrijdjes oud en het team ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij was dat als testcoureur. Dus op zich is het dan niet zo heel raar dat hij niet is gegaan.
Als het echt als racecoureur zou zijn, dan vind ik het toch wel behoorlijk dom van hem. De kans dat Williams het weer zo slecht zou doen zoals vorig seizoen was toch niet echt groot. En ook al zouden ze het nu weer zo slecht doen, dan nog is het beter dan Spyker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:12 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Volgens Olav Mol was dat voor racecoureur volgens mij. Maargoed, hij heeft wel aanbiedingen gehad. Op zich was Spyker een mooie aanbieding natuurlijk, maar helaas loopt het nog allemaal niet zo goed. Maarja, het seizoen is nog maar 4 wedstrijdjes oud en het team ook.
Ik denk dat er veel beloofd is aan CA vanuit Spyker. Gascoyne kwam + nog meer goede mensen. Er zou een financiele basis zijn en de auto zou goed wezen. Nu is hier nog weinig van terecht gekomen, maar dat kan nog komen. Albers moet zich alleen nu wel in de kijker gaan rijden wil hij volgend jaar ook 'ergens' rijden. Het verhaal over zijn rijstijl icm de banden geloof ik wel, maar hij zal er toch iets op moeten vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als het echt als racecoureur zou zijn, dan vind ik het toch wel behoorlijk dom van hem. De kans dat Williams het weer zo slecht zou doen zoals vorig seizoen was toch niet echt groot. En ook al zouden ze het nu weer zo slecht doen, dan nog is het beter dan Spyker.
Het gepiep over de banden heb ik wel genoeg gehoord...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel beloofd is aan CA vanuit Spyker. Gascoyne kwam + nog meer goede mensen. Er zou een financiele basis zijn en de auto zou goed wezen. Nu is hier nog weinig van terecht gekomen, maar dat kan nog komen. Albers moet zich alleen nu wel in de kijker gaan rijden wil hij volgend jaar ook 'ergens' rijden. Het verhaal over zijn rijstijl icm de banden geloof ik wel, maar hij zal er toch iets op moeten vinden.
Dat denk ik ook, maar dan nog vind ik het wel een beetje naïef van hem om te denken dat daarmee wel goed zou zitten. Dat een goede financiële basis niet alles zegt zien we wel aan Toyota. Het duurt toch even eer je zoiets opbouwt en Albers is ook al 28. Persoonlijk zou ik dat niet afwachten en richting Williams zijn vertrokken. De kans dat je bij Williams op korte termijn aansprekende resultaten zou kunnen boeken is een stuk groter dan bij een klein en relatief nieuw team als Spyker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel beloofd is aan CA vanuit Spyker. Gascoyne kwam + nog meer goede mensen. Er zou een financiele basis zijn en de auto zou goed wezen. Nu is hier nog weinig van terecht gekomen, maar dat kan nog komen. Albers moet zich alleen nu wel in de kijker gaan rijden wil hij volgend jaar ook 'ergens' rijden. Het verhaal over zijn rijstijl icm de banden geloof ik wel, maar hij zal er toch iets op moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |