wheheh... iets mis meequote:
Gelukkig zijn er veel topics op Fok die de mogelijkheid tot een FiPo bieden. En er is altijd nog wel ergens een leeg fotoboek.quote:
maar... maar... je overwerken dan? met de secretaresse?quote:
Ik hoop voor JJ dat ie dat niet doet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
maar... maar... je overwerken dan? met de secretaresse?
of is het deze week weer bezoek-week?
Buiten het eten klaarmaken niet...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Nog plannen vanavond OA?
Zeker niet!quote:
Ook zeker niet!quote:
Puicke TT!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
overwerken met de secretaresse...![]()
[KOFFIE SC #203] Waar overgewerkt wordt, met de secretaresse
Overwerken met de secretaresse.quote:
Bezoek-weekquote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
maar... maar... je overwerken dan? met de secretaresse?
of is het deze week weer bezoek-week?
papier... overwerken... met de secretaressequote:
Toffe plannen. Wat ga je fixen.quote:
OK.. ben je al startklaar voor de linkerbaan dan?quote:
Hamlapje in de marinade donderen!quote:
enquote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Hamlapje in de marinade donderen!![]()
Sowieso mie erbij met chilisaus en verder niets denk!![]()
Ohw lekker!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Hamlapje in de marinade donderen!![]()
Sowieso mie erbij met chilisaus en verder niets denk!![]()
Trouwens MPG.... Ik kan dus uit je woorden opmaken dat er met zekerheid een upate volgt heute?!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OK.. ben je al startklaar voor de linkerbaan dan?
ik ben niet boos lieverd..quote:
Dat zit wel in de planning jaquote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Trouwens MPG.... Ik kan dus uit je woorden opmaken dat er met zekerheid een upate volgt heute?!![]()
ah ok...maar dat kun je ook op een lieve manier zeggen...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben niet boos lieverd..
Ik wil alleen niet dat OA straks ziek wordt door een gebrek aan pitamientjes
Wellicht doe ik champions bij het vlees!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
enje
groenten
dan
?
Wel gezond eten heh![]()
!
Juist. 14!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah ok...maar dat kun je ook op een lieve manier zeggen...![]()
![]()
![]()
Dat gaat al de goede kant opquote:
Ik heb geen secretaressequote:
Slecht geregeld dan.quote:
Heb ik niet in huis en ik ga pas boodschappen doen na het eten...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat al de goede kant op
Misschien nog wat rauwkost erbij![]()
![]()
Ok.. ik zal het proberen:quote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah ok...maar dat kun je ook op een lieve manier zeggen...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
Ok.. ik zal het proberen:
OA, ik mis iets bij je maaltijd. Zou je niet wat groentes erbij nemen? Das beter voor je gezondheid
. Anders mis je de broodnodige pitamientjes
.
zo is het beter ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
OA, ik mis iets bij je maaltijd. Zou je niet wat groentes erbij nemen? Das beter voor je gezondheid
.
Bemoei je er ff lekker niet mee....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Yep! Ik ga nu wegquote:Op maandag 21 mei 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OK.. ben je al startklaar voor de linkerbaan dan?
Nog 1,5 minuut hier....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
Ha. Het is vijf uur. Succes onderweg voor diegenen die naar huis rijden.
Daaaaaaagquote:
Ambtelijke minuten.quote:
Ik zou dan ook vast een goede vader zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo is het beter ja...![]()
![]()
alleen je klinkt een beetje als mijn vader....![]()
Wanneer komen de mini eMmetjes.quote:
staat schoonoa nog niet klaar met draaiende motor dan?quote:
Als ik een lieve vriendin gevonden heb, we allebei klaar zijn met de studie, en we er allebei aan toe zijnquote:
Nee, die prutst nog wat polymeren in elkaar....quote:Op maandag 21 mei 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
staat schoonoa nog niet klaar met draaiende motor dan?
wheheh ... goed bezig die kerelquote:Op maandag 21 mei 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die prutst nog wat polymeren in elkaar....![]()
Wat een correct antwoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:01 schreef MPG het volgende:
Als ik een lieve vriendin gevonden heb, we allebei klaar zijn met de studie, en we er allebei aan toe zijn
of natuurlijk, 9 maanden na de koffie-date als er ergens een oeps-moment plaatsvindtquote:
schiet op dan! je bent aan het overwerken... dat moet je enkel doen MET secretaressequote:Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef OA het volgende:
Ik moet nog even wat brieven frankeren!
Moet ik niet vergeten, anders zijn het er morgen 2x zoveel...![]()
Vuilak!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
of natuurlijk, 9 maanden na de koffie-date als er ergens een oeps-moment plaatsvindt
En wie heb jij daarbij als slachtoffer in gedachte?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
of natuurlijk, 9 maanden na de koffie-date als er ergens een oeps-moment plaatsvindt
dat weet je... foto van via de msn...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
En wie heb jij daarbij als slachtoffer in gedachte?![]()
Ik geloof dat van alle vrouwelijke KSC'ers alleen BX nog vrij is....![]()
Oh? Wie wie wie?quote:
daaaaaaaaagquote:
---> MSNquote:
Okidoki.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
---> MSN
mogge eer-ikquote:
Oeh hoi! En en en ?quote:
Oja, de antwoorden worden na afloop gepubliceerd. Da's waar ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
een tel, ik pak even het correctievoorschrift erbij.
Voor zover ik me kan herinneren wat ik opgeschreven heb
mooi zoquote:
goed bezig 14quote:
morgen, 13:30, scheikundequote:
Ok succes dan alvastquote:Op maandag 21 mei 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
morgen, 13:30, scheikunde
Ik heb mezelf beloofd nu even te mogen chillen, maar vanavond ga ik apehard examens maken.
En morgenochtend ook.
uitermate puikquote:Op maandag 21 mei 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
oh, hoe was je lanweekend verder?
dankbaer.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok succes dan alvast
ik mag morgen om 14:00 tentamen glasvezelcommunicatie maken![]()
Daar kan ik zeker inkomenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
uitermate puikIk heb me kostelijk geamuseerd
lomp doen met rocketlaunchers in een kleine MoHAA map is leuk
Typisch iets voor mannen inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
Dat lijkt me ook wel mooi idd, ik hou wel van lomp doen wat dat betreft
Ja, ik kan bijna wel zeggen dat dat een hobby van me is.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
Juist ja. Oftewel: hoe maak ik gepulseerd licht? Hoe gedraagt licht zich in materiaal (breking ed)? Wat zijn de verliezen in een glasvezel (verzwakking tov ingestuurde hoeveelheid licht)? Hoe maak ik van lichtpulsjes weer een signaal? etc.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dankbaer.
Heb je al hard geleerd?
Wat valt er te leren over glasvezelcommunicatie?
Dat is toch gewoon een draadje waar wat info door gaat?![]()
Was zeker mooi... schiet, en ff later vliegt er een lijk 10 meter door de lucht ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan ik zeker inkomen
Dat lijkt me ook wel mooi idd, ik hou wel van lomp doen wat dat betreft
is het veel stof die je moet leren?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist ja. Oftewel: hoe maak ik gepulseerd licht? Hoe gedraagt licht zich in materiaal (breking ed)? Wat zijn de verliezen in een glasvezel (verzwakking tov ingestuurde hoeveelheid licht)? Hoe maak ik van lichtpulsjes weer een signaal? etc.
[..]
Was zeker mooi... schiet, en ff later viegt er een lijk 10 meter door de lucht ofzo
Mwaaa... valt wel mee. Is maar 600 pagina's boek, en het formulewerk blijft redelijk binnen de perken. 1 A4tje moet je van buiten kennen, 1 A4tje krijg je op tentamen erbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het veel stof die je moet leren?
Nou komt het wellicht dat ik er nooit wat over geleerd heb ofzo, maar het lijkt me niet echt zware stof eigenlijk
Maar goed, ik ben dan ook onwetend...
Dat vind ik idd het mooie van dat soort spellen, lekker lomp.
Ook bij UT, 10 rakketten in je rocketlauncher proppen en ongegeneerd iedereen neer pompen
nah, ik vind 600 pagina's best watquote:Op maandag 21 mei 2007 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa... valt wel mee. Is maar 600 pagina's boek, en het formulewerk blijft redelijk binnen de perken. 1 A4tje moet je van buiten kennen, 1 A4tje krijg je op tentamen erbij.
Sowiesoquote:
Guud lockquote:Op maandag 21 mei 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eens met het eten beginnen.
Ja. Varkenshaas met wokgroenten en aardappels.quote:
jup... vooral natuurkunde eigenlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, ik vind 600 pagina's best wat
Ik hoef het niet te leren nu...
Dat het formulewerk binnen de perken blijft is sowieso wel prettig...
Komt er veel natuurkunde bij kijken ofzo?
laturquote:
kijk, dat is goed voerquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Varkenshaas met wokgroenten en aardappels.
hmm, dan is het wellicht niet zo gemakkelijk als ik dachtquote:
Eetzequote:
Altijd in Huize JDK.quote:
21?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:53 schreef OA het volgende:
Eindelijk. Thuis.![]()
Ik lees net dat je examen wel goed ging!! 21
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Boh ik verbrand net gigantisch m'n mond aan de groenten. Ik dacht "even kijken of ze al gaar zijn" .
ja joh, je weet wel..... 14 en 7...quote:
goed spul.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was zeker goed te nakkeh!
Met aardappels en een balletje gehakt!
ik had je toch slimmer geschat!!!quote:
ja, maar ik heb nu net een examen achter de rug waarbij ik zwaar hard moest nadenken enzo he, dus dan heb ik nu wat braindamage opgelopen, wat even hersteld moet worden.quote:
Maak nie uit...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik heb nu net een examen achter de rug waarbij ik zwaar hard moest nadenken enzo he, dus dan heb ik nu wat braindamage opgelopen, wat even hersteld moet worden.
Daarom kwam ik er efen niet op
Ook erg lekkerquote:Op maandag 21 mei 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed spul.
Ik ga binnenkort denk ik weer eens asperges proberen.
Prei.......quote:
guud lockquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef OA het volgende:
[..]
Maak nie uit...![]()
Het was bij mij ook een brainwave hoor!
Zo. ook weer klaar met eten!
Lekker hamlapje gemarineerd en mie gemaakt met chilisaus!![]()
Nu ff afwassen en ztofzuigen...
Jij kan eerder koet lok gebruiken!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
guud lock
Ik ga me zo aan scheikunde wagen
mezelf kennende over 10 minuten...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef OA het volgende:
[..]
Jij kan eerder koet lok gebruiken!![]()
Bij deze dus!!![]()
Hoe laat ben je er weer!![]()
Succes met leren!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
guud lock
Ik ga me zo aan scheikunde wagen
ik heb er laatst wel over na zitten denken, vrijdag was dat, om een 72 uurs ban aan te vragenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Succes met leren!
Ga je weer een ban aanvragen?
Dan wens ik je veel succes met leren! En we spreken mekaar over een uur wel weer!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb er laatst wel over na zitten denken, vrijdag was dat, om een 72 uurs ban aan te vragen
maar stipt 19:00 peer ik 'm.
Hee hee het is 19.03quote:Op maandag 21 mei 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaar, ze heeft het gestaakt, ze snapte het echt neit
ben nu dus leren
Hij lult dan ook het volledige topic volquote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het valt op dat wanneer eer-ik weg is het een stuk rustiger is hier!
True true!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij lult dan ook het volledige topic vol
Duss....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik voelde me fantastisch,
ik was grappig, lief en zacht,
en ik had zo iets antarctisch,
nee, dat had ik niet verwacht.
Ik moest voortdurend lachen,
ook al was ik nog zo klein.
O, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
lalalalala![]()
![]()
Goed nummerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik voelde me fantastisch,
ik was grappig, lief en zacht,
en ik had zo iets antarctisch,
nee, dat had ik niet verwacht.
Ik moest voortdurend lachen,
ook al was ik nog zo klein.
O, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
lalalalala![]()
![]()
Nu wel mag ik hopenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik wist alleen niet wat je ermee bedoelde.
eer-ik en ondergetekende hebben eens samen 190 posts van de 300 in één topic geplaatst....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij lult dan ook het volledige topic vol
Be proud, power to the people!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik en ondergetekende hebben eens samen 190 posts van de 300 in één topic geplaatst.... [afbeelding]
nou...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Be proud, power to the people! [afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
Wie werkt er over met welke secretaresse?![]()
Oh, en hoi trouwens, benner weer!![]()
Wat weerhield je?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb er laatst wel over na zitten denken, vrijdag was dat, om een 72 uurs ban aan te vragen
maar stipt 19:00 peer ik 'm.
magnificentquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef BrandX het volgende:
hoe is je examen gegaan, eer-ik?
Wat?quote:
Lijkt me een goed plan... eindelijk eens een topic zonder spam...quote:
die smileyquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan... eindelijk eens een topic zonder spam... [afbeelding]
Nee, maar je hebt het toch al eens gedaan? dus vandaar!
Nee, is goed OA, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan... eindelijk eens een topic zonder spam... [afbeelding]
Nee, maar je hebt het toch al eens gedaan? dus vandaar!
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, is goed OA, ik zal het onthouden [afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent ff aan de slag gegaan met de smilies??quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ze zwaaien wel allemaal lekker statisch
Lekkerrrquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook!
en ff mijn kipcuisine uit de magno toveren
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!quote:
Goed gewerkt dus, CGM! Netjesquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:Mooi zo:Dgoeie avond trouwens:Dik heb de heg gesnoeid op een hele mooie dag vandaag .
en nu is de heg kaal;)
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!
Wilde eigenlijk mijn snijboontjes met kipfilet gaan verorberen, maar heb zo fucking hard getraint, dat ik mijn armen nauwelijks meer kan optillen
whaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!
Wilde eigenlijk mijn snijboontjes met kipfilet gaan verorberen, maar heb zo fucking hard getraint, dat ik mijn armen nauwelijks meer kan optillen
Goeie grap...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
je ziet spoken. Weet je zeker dat die champignons geen paddo's waren?
CGM = cablegunmaster = onregelmatig opduikende koffieleuterquote:
Cablegunmasterquote:
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?:{
OAquote:
Oh, kijk, dat verandert de zaak!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemen)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ04eMfEuik
Ik werk regelmatig over.. alleen niet met de secretaresse, want die heb ik niet. Wel met de inpaksterquote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
Wie werkt er over met welke secretaresse?![]()
Oh, en hoi trouwens, benner weer!![]()
Wat heeft ze nu weer gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eerst de schoonmaakster een paar pompers geven binnenkort
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat verandert de zaak!:D
Das wel mooi!B-)
Dat is het betere werk... wie maakt die goddamn avatars dan ook zo klein (60x60 pixels)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemen)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ04eMfEuik
en is die een beetjequote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werk regelmatig over.. alleen niet met de secretaresse, want die heb ik niet. Wel met de inpakster:Y
Het geheim is ontluistert!!! Danny is een amerikaan! EINS!!!TWEI!!!ROFLLOL!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het betere werk... wie maakt die goddamn avatars dan ook zo klein (60x60 pixels)}:|. Zeker de Amerikanen weer}:|
14.gif2quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
want:
amerika
bush
oorloglustig land
hypocriet land
scheinheilig land
ligt eraan welke er is. Agnieszka is welquote:
Nah, ze is vast veels te bruin, heet Agnieszka of Aneta of Malgorzata en heeft 2 plastic ballen ergens in laten brengen...quote:
Aha.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM = cablegunmaster = onregelmatig opduikende koffieleuter
Zie je, dat bedoel ik....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ligt eraan welke er is. Agnieszka is wel. Jammer dat Mariola er niet meer is
![]()
![]()
Dat vat de rest van de inpaksters wel samen jaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nah, ze is vast veels te bruin, heet Agnieszka of Aneta of Malgorzata en heeft 2 plastic ballen ergens in laten brengen...
wheheh... bij jullie op de zaak ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik....![]()
Overal duiken die Poolse hoeren keiharde werksters op...![]()
Het hele Westland zit er vol mee....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vat de rest van de inpaksters wel samen ja
Ben jij soms al eens bij ons op het werk geweest?
Kijk, zo zie ik tenminste wat het isquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef BrandX het volgende:
Overigens als je goed kijkt zie je rechtsonderin het logo van Rammstein. Hier de foto wat groter:
[afbeelding]
en dat is geen pijjp die hij in zijn mond heeft, maar de loop van een pistool
Waar ik nu werk gelukkig nog niet!!!quote:
Jij werkt ook gewoon tijdens je examens?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb deze week examens en ik werk ook veel![]()
Eer-ik heb je je examens goed gemaakt?
Ik herhaal:quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik tenminste wat het is:Y
Amerikanen:rdie avatars 60x60 pixels maken:r
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het geheim is ontluistert!!! Danny is een amerikaan! EINS!!!TWEI!!!ROFLLOL!!!
Noord-Limburg idem.quote:
cerzaaktquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heeft ze nu weer gedaan dan?
ik is CMGquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb deze week examens en ik werk ook veel![]()
Eer-ik heb je je examens goed gemaakt?
staat er iemand achterop m'n melk verpakking?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik is CMGhet duistere figuur op de achterkant van je melk verpakking.
Hehe, 10 kuub stof, mooi omschrevenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou. er ligt (lag inmiddels) zo ongeveer 10 kuub stof in m'n kamer
ja, heb er zelf maar even een doek en een stofzuiger doorheen gedonderd, maar ik ga dit natuurlijk wel in rekening brengen bij haarquote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, 10 kuub stof, mooi omschreven
Ik haat tv.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef BrandX het volgende:
hebben we zoveel televisiezenders in dit kleine heikneuterige kippenlandje (waar ik gek op ben overigens)
Waarom is het dan zo moeilijk om in ieder geval op 1 zender een fatsoenljke film uit te zenden![]()
Ik ben moe en wil gewoon dom kassie staren zonder me dood te ergeren aan debiel sjonnie en anita volk in nog vagere series op de buis![]()
![]()
ik wil geen bagger, ik wil gewoon een film.
en ik zie alleen maar
[afbeelding]
blijkbaar ik kijk er nooit op omdat ik mezelf best lelijk vind , dus maar in harrypotter 3 sta ik op de verpakkingquote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
staat er iemand achterop m'n melk verpakking?
Ik werkte dus in een kas..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Noord-Limburg idem.
Arcen (van Hertog Jan, ja) heeft 1200 inwoners en er zitten ook nog eens 600 Poolse arbeiders![]()
da's wel een bedrijf van formaat dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werkte dus in een kas..
Tijdens de drukke zomermaanden, werkten er soms tot 150 mensen in één kas van 5 ha.
Daarvan was de leiding Nederlands + 30/40 scholieren en de rest was/is Pools + een handjevol Grieken/Turken/anders...
hyper?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach eer- ik is weer eens hyper vandaag merk ik![]()
maarja , wat heb ik te klagen * lurpt![]()
En wij zijn inmiddels weg toch vriend?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel een bedrijf van formaat dan.
Bij ons werken er 2 polen, waarvan er 1 weg is en een eigen bedrijf is begonnen
In de zomer als het druk is, werken er wat turken, en voor de rest werkt er nu een of andere kerel vast, gozer van 19 ofzo.
Het is idd een flink bedrijf en dat was pas 1 van de 7 kassen...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel een bedrijf van formaat dan.
Bij ons werken er 2 polen, waarvan er 1 weg is en een eigen bedrijf is begonnen
In de zomer als het druk is, werken er wat turken, en voor de rest werkt er nu een of andere kerel vast, gozer van 19 ofzo.
Jaren gedaan gek! Leuke tijd gehad ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Eer-ik werk je in een kas?
Lijkt me echt kutwerk
ja ik zat te kijken 6 berichtjes van Eer-ikquote:
Ligt er natuurlijk heel erg aan wat voor soort werk je doet...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me echt kutwerk
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me echt kutwerk
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En wij zijn inmiddels weg toch vriend?!
Ja joh, maar die kwekers besparen overal op, voornamelijk het personeelquote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Het is idd een flink bedrijf en dat was pas 1 van de 7 kassen...
4 x 5ha.
1 x 3ha.
2 x 7ha.
Totaal dus 37ha.
Ik denk dat er met topdrukte rond 1000 mensen werken + verpakking + onderhoud + kantoor = 1150 personen... hmmmm, ja, vrij groot...en maar bezuinigen op alles en dat terwijl er 70 miljoen kg tomaten wordt verkocht a zoveel euro de kg...
![]()
waarom zit je te fokken met je vrienden?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik zat te kijken 6 berichtjes van Eer-ik
das best veel
maar vraagje wat moet ik met een stonede vriend die hier naast mij zit ?
ik weet het niet maar hij leest dit mee en als hij dit leest krijg ik klappen
Whehe....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das best veel
Succes buur!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja joh, maar die kwekers besparen overal op, voornamelijk het personeel
en nu ga ik echt weer leren, zit hier alweer 3 kwartier te pauzeren
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja joh, maar die kwekers besparen overal op, voornamelijk het personeel
en nu ga ik echt weer leren, zit hier alweer 3 kwartier te pauzeren
[afbeelding]
Dan zal ik het nog ff quoten en stoned zijn pwnedquote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das best veel
omdat hij het niet erg vindquote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zit je te fokken met je vrienden?
_____________________________________erik
Maar ik neem aan dat je dus niet thuis bent!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat hij het niet erg vinddaarom
![]()
hij heeft er niks op tegen.
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog ff quoten en stoned zijn pwned![]()
ik ben thuisquote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je dus niet thuis bent!
Doordeweeks niet dan voel je je chil kun je goed slapen en ben je de volgende dag uitgerustquote:
mijn evenwichts gevoel raak ik meestal kwijt voor 2 dagen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Doordeweeks niet dan voel je je chil kun je goed slapen en ben je de volgende dag uitgerust![]()
Dronken zijn en de volgende dag moeten werken gaat niet samen.
Ok, dus je hebt een goede daad verricht en dan mag je op internet...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben thuis![]()
ik heb de heg gedaan zie vorige paginamijn pa blij dat ik iets gedaaan yheb .
Dat zeg ik blowen ownedquote:Op maandag 21 mei 2007 20:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn evenwichts gevoel raak ik meestal kwijt voor 2 dagen.
quote:
whehehehe... iets met een strandquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zat trouwens net een mooi stukje in Eurotrip te kijken!![]()
Nee, niet eens....quote:
Altijd handig!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, die kutsite van ze.
Ik moet m'n cijfers weten, maar ik kan er niet op
Een newbie!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:24 schreef K-jozz het volgende:
klinkt als een goeie SC dit, zeker nu ik weer eens een avondje aan t ambtenaren ben
wheheh... das ook komisch jaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, niet eens....
het was een stukje met een mimespeler...![]()
Heb de OP min of meer gelezenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een newbie!Goedeavond!
Je moet natuurlijk wel koffie aan het drinken zijn nu hè
De OP ook gelezen?
Goede zaak! Wat voor werk doe je dan, je bent nog laat bezig!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Heb de OP min of meer gelezen, buiten koffie drinken is er weinig anders te doen hier
![]()
Ik ken dat werk. Mijn pa is ook ambtenaarquote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef K-jozz het volgende:
Ik werk nu als avondbode op het stadhuis....stelt niks voor aangezien er verder geen balies open zijn op het stadhuis. Alleen wat raadsvergaderingen waar ik niks mee te maken heb. Het is enkel zitten en mezelf vermaken...
hfquote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef ScarFace- het volgende:
Haha het begin van reno 911 doen de collega`s van zo`n agent net alsof de vrouw waarnaast ie ligt dood is.
Hij weet er niks meer van met ze dronken kop haha.
Gefeliciteerd met je verjaardag zeggen ze dan![]()
Mjah ik ben gamen.
Muckiequote:
Ik las net in een topic dat je toegepast communicatiedeskundige in wording bent. Ik doe nu Communicatie -en Informatiewetenschappen! Mooie bijbaan is dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:35 schreef K-jozz het volgende:
achjah, het is een bijbaantje om mn studentenleven te financierenmaar daarom niet minder relaxt.
MPG darlingquote:
Ik ik lees net dat je uit Friesland komt, nog een raakpunt!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:35 schreef K-jozz het volgende:
achjah, het is een bijbaantje om mn studentenleven te financierenmaar daarom niet minder relaxt.
Was er zo weinig te doen dan? Of was het gewoon ernstig eentonig, zonder geouwehoer met gezellige collegae?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG darling
nah, het was echt retesaaide tijd ging zoooooo langzaam
Muckquote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG darling
nah, het was echt retesaaide tijd ging zoooooo langzaam
ik heb hele leuek collega'squote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Was er zo weinig te doen dan? Of was het gewoon ernstig eentonig, zonder geouwehoer met gezellige collegae?
fritsquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muck![]()
Alles goed verder? Ondanks te trage tijd?
Cool!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
frits
ja heel goed
ik heb 2 kaartjes voor het friends for warchild concert![]()
![]()
de sukkelquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool!Jammer dat Robbie Williams niet komt
waar doe je dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las net in een topic dat je toegepast communicatiedeskundige in wording bent. Ik doe nu Communicatie -en Informatiewetenschappen! Mooie bijbaan is dat!
frieslandquote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef K-jozz het volgende:
Friesland is relaxt trouwens.. maar woon tegenwoordig wel in Enschede
Heerlijk om daar af en toe nog eens te komen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef K-jozz het volgende:
Friesland is relaxt trouwens.. maar woon tegenwoordig wel in Enschede
Heey pas op Muck!quote:
topquote:
Leuke taak is datquote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu eigenlijk heel druk, ik heb een briljante site gevonden voor allerlei scheikundige shit, en die ben ik even vakkundig aan het transporteren naar m'n GR
Dam you!quote:
Toegepaste Communicatiewetenschap...leuke studie, niet al te druk en Enschede valt me nog alles mee als studentenstad.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Utrecht!Heerlijke studentenstad.
Wat doe jij precies voor studie?
Hogeschool of Universiteit?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Dam you!
[..]
Toegepaste Communicatiewetenschap...leuke studie, niet al te druk en Enschede valt me nog alles mee als studentenstad.
Universiteit maar het niveau valt een klein beetje tegen. Het is dat ik genoeg andere dingen te doen hebquote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hogeschool of Universiteit?
Enschede, ik kan me er niets bij voorstellen.
nee, ik woon in ter aar, en ga naar utrecht.quote:
Dat is wel mooi danquote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Universiteit maar het niveau valt een klein beetje tegen. Het is dat ik genoeg andere dingen te doen heb.
Studentenverenigingenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:53 schreef K-jozz het volgende:
Ik ben zondag trouwens nog in Utrecht geweest. We hadden een rally puzzeltocht van Utrecht naar Enschede met mn studentenvereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |