nah, ik vind 600 pagina's best watquote:Op maandag 21 mei 2007 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa... valt wel mee. Is maar 600 pagina's boek, en het formulewerk blijft redelijk binnen de perken. 1 A4tje moet je van buiten kennen, 1 A4tje krijg je op tentamen erbij.
Sowiesoquote:
Guud lockquote:Op maandag 21 mei 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eens met het eten beginnen.
Ja. Varkenshaas met wokgroenten en aardappels.quote:
jup... vooral natuurkunde eigenlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, ik vind 600 pagina's best wat
Ik hoef het niet te leren nu...
Dat het formulewerk binnen de perken blijft is sowieso wel prettig...
Komt er veel natuurkunde bij kijken ofzo?
laturquote:
kijk, dat is goed voerquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Varkenshaas met wokgroenten en aardappels.
hmm, dan is het wellicht niet zo gemakkelijk als ik dachtquote:
Eetzequote:
Altijd in Huize JDK.quote:
21?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:53 schreef OA het volgende:
Eindelijk. Thuis.![]()
Ik lees net dat je examen wel goed ging!! 21
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Boh ik verbrand net gigantisch m'n mond aan de groenten. Ik dacht "even kijken of ze al gaar zijn" .
ja joh, je weet wel..... 14 en 7...quote:
goed spul.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was zeker goed te nakkeh!
Met aardappels en een balletje gehakt!
ik had je toch slimmer geschat!!!quote:
ja, maar ik heb nu net een examen achter de rug waarbij ik zwaar hard moest nadenken enzo he, dus dan heb ik nu wat braindamage opgelopen, wat even hersteld moet worden.quote:
Maak nie uit...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik heb nu net een examen achter de rug waarbij ik zwaar hard moest nadenken enzo he, dus dan heb ik nu wat braindamage opgelopen, wat even hersteld moet worden.
Daarom kwam ik er efen niet op
Ook erg lekkerquote:Op maandag 21 mei 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed spul.
Ik ga binnenkort denk ik weer eens asperges proberen.
Prei.......quote:
guud lockquote:Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef OA het volgende:
[..]
Maak nie uit...![]()
Het was bij mij ook een brainwave hoor!
Zo. ook weer klaar met eten!
Lekker hamlapje gemarineerd en mie gemaakt met chilisaus!![]()
Nu ff afwassen en ztofzuigen...
Jij kan eerder koet lok gebruiken!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
guud lock
Ik ga me zo aan scheikunde wagen
mezelf kennende over 10 minuten...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef OA het volgende:
[..]
Jij kan eerder koet lok gebruiken!![]()
Bij deze dus!!![]()
Hoe laat ben je er weer!![]()
Succes met leren!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
guud lock
Ik ga me zo aan scheikunde wagen
ik heb er laatst wel over na zitten denken, vrijdag was dat, om een 72 uurs ban aan te vragenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Succes met leren!
Ga je weer een ban aanvragen?
Dan wens ik je veel succes met leren! En we spreken mekaar over een uur wel weer!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb er laatst wel over na zitten denken, vrijdag was dat, om een 72 uurs ban aan te vragen
maar stipt 19:00 peer ik 'm.
Hee hee het is 19.03quote:Op maandag 21 mei 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaar, ze heeft het gestaakt, ze snapte het echt neit
ben nu dus leren
Hij lult dan ook het volledige topic volquote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het valt op dat wanneer eer-ik weg is het een stuk rustiger is hier!
True true!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij lult dan ook het volledige topic vol
Duss....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik voelde me fantastisch,
ik was grappig, lief en zacht,
en ik had zo iets antarctisch,
nee, dat had ik niet verwacht.
Ik moest voortdurend lachen,
ook al was ik nog zo klein.
O, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
lalalalala![]()
![]()
Goed nummerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik voelde me fantastisch,
ik was grappig, lief en zacht,
en ik had zo iets antarctisch,
nee, dat had ik niet verwacht.
Ik moest voortdurend lachen,
ook al was ik nog zo klein.
O, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
lalalalala![]()
![]()
Nu wel mag ik hopenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik wist alleen niet wat je ermee bedoelde.
eer-ik en ondergetekende hebben eens samen 190 posts van de 300 in één topic geplaatst....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij lult dan ook het volledige topic vol
Be proud, power to the people!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik en ondergetekende hebben eens samen 190 posts van de 300 in één topic geplaatst.... [afbeelding]
nou...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Be proud, power to the people! [afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
Wie werkt er over met welke secretaresse?![]()
Oh, en hoi trouwens, benner weer!![]()
Wat weerhield je?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb er laatst wel over na zitten denken, vrijdag was dat, om een 72 uurs ban aan te vragen
maar stipt 19:00 peer ik 'm.
magnificentquote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef BrandX het volgende:
hoe is je examen gegaan, eer-ik?
Wat?quote:
Lijkt me een goed plan... eindelijk eens een topic zonder spam...quote:
die smileyquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan... eindelijk eens een topic zonder spam... [afbeelding]
Nee, maar je hebt het toch al eens gedaan? dus vandaar!
Nee, is goed OA, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan... eindelijk eens een topic zonder spam... [afbeelding]
Nee, maar je hebt het toch al eens gedaan? dus vandaar!
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, is goed OA, ik zal het onthouden [afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent ff aan de slag gegaan met de smilies??quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ze zwaaien wel allemaal lekker statisch
Lekkerrrquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook!
en ff mijn kipcuisine uit de magno toveren
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!quote:
Goed gewerkt dus, CGM! Netjesquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:Mooi zo:Dgoeie avond trouwens:Dik heb de heg gesnoeid op een hele mooie dag vandaag .
en nu is de heg kaal;)
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!
Wilde eigenlijk mijn snijboontjes met kipfilet gaan verorberen, maar heb zo fucking hard getraint, dat ik mijn armen nauwelijks meer kan optillen
whaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!
Wilde eigenlijk mijn snijboontjes met kipfilet gaan verorberen, maar heb zo fucking hard getraint, dat ik mijn armen nauwelijks meer kan optillen
Goeie grap...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
je ziet spoken. Weet je zeker dat die champignons geen paddo's waren?
CGM = cablegunmaster = onregelmatig opduikende koffieleuterquote:
Cablegunmasterquote:
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?:{
OAquote:
Oh, kijk, dat verandert de zaak!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemen)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ04eMfEuik
Ik werk regelmatig over.. alleen niet met de secretaresse, want die heb ik niet. Wel met de inpaksterquote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
Wie werkt er over met welke secretaresse?![]()
Oh, en hoi trouwens, benner weer!![]()
Wat heeft ze nu weer gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eerst de schoonmaakster een paar pompers geven binnenkort
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat verandert de zaak!:D
Das wel mooi!B-)
Dat is het betere werk... wie maakt die goddamn avatars dan ook zo klein (60x60 pixels)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemen)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ04eMfEuik
en is die een beetjequote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werk regelmatig over.. alleen niet met de secretaresse, want die heb ik niet. Wel met de inpakster:Y
Het geheim is ontluistert!!! Danny is een amerikaan! EINS!!!TWEI!!!ROFLLOL!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het betere werk... wie maakt die goddamn avatars dan ook zo klein (60x60 pixels)}:|. Zeker de Amerikanen weer}:|
14.gif2quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
want:
amerika
bush
oorloglustig land
hypocriet land
scheinheilig land
ligt eraan welke er is. Agnieszka is welquote:
Nah, ze is vast veels te bruin, heet Agnieszka of Aneta of Malgorzata en heeft 2 plastic ballen ergens in laten brengen...quote:
Aha.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM = cablegunmaster = onregelmatig opduikende koffieleuter
Zie je, dat bedoel ik....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ligt eraan welke er is. Agnieszka is wel. Jammer dat Mariola er niet meer is
![]()
![]()
Dat vat de rest van de inpaksters wel samen jaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nah, ze is vast veels te bruin, heet Agnieszka of Aneta of Malgorzata en heeft 2 plastic ballen ergens in laten brengen...
wheheh... bij jullie op de zaak ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik....![]()
Overal duiken die Poolse hoeren keiharde werksters op...![]()
Het hele Westland zit er vol mee....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vat de rest van de inpaksters wel samen ja
Ben jij soms al eens bij ons op het werk geweest?
Kijk, zo zie ik tenminste wat het isquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef BrandX het volgende:
Overigens als je goed kijkt zie je rechtsonderin het logo van Rammstein. Hier de foto wat groter:
[afbeelding]
en dat is geen pijjp die hij in zijn mond heeft, maar de loop van een pistool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |