Jij bent ff aan de slag gegaan met de smilies??quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ze zwaaien wel allemaal lekker statisch
Lekkerrrquote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook!
en ff mijn kipcuisine uit de magno toveren
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!quote:
Goed gewerkt dus, CGM! Netjesquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:Mooi zo:Dgoeie avond trouwens:Dik heb de heg gesnoeid op een hele mooie dag vandaag .
en nu is de heg kaal;)
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!
Wilde eigenlijk mijn snijboontjes met kipfilet gaan verorberen, maar heb zo fucking hard getraint, dat ik mijn armen nauwelijks meer kan optillen
whaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Hij is inderdaad lekker. kende het nog niet, tis van Iglo. Errug goed te doen!
Wilde eigenlijk mijn snijboontjes met kipfilet gaan verorberen, maar heb zo fucking hard getraint, dat ik mijn armen nauwelijks meer kan optillen
Goeie grap...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
je ziet spoken. Weet je zeker dat die champignons geen paddo's waren?
CGM = cablegunmaster = onregelmatig opduikende koffieleuterquote:
Cablegunmasterquote:
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Vanwaar die Amerikaanse vlag in jouw avatar?:{
OAquote:
Oh, kijk, dat verandert de zaak!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemen)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ04eMfEuik
Ik werk regelmatig over.. alleen niet met de secretaresse, want die heb ik niet. Wel met de inpaksterquote:Op maandag 21 mei 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
Wie werkt er over met welke secretaresse?![]()
Oh, en hoi trouwens, benner weer!![]()
Wat heeft ze nu weer gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eerst de schoonmaakster een paar pompers geven binnenkort
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat verandert de zaak!:D
Das wel mooi!B-)
Dat is het betere werk... wie maakt die goddamn avatars dan ook zo klein (60x60 pixels)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis niet de amerikaanse vlag, is de singlehoes van Rammstein - America (waarin ze de ver-americanisering van de wereld op de hak nemen)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ04eMfEuik
en is die een beetjequote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werk regelmatig over.. alleen niet met de secretaresse, want die heb ik niet. Wel met de inpakster:Y
Het geheim is ontluistert!!! Danny is een amerikaan! EINS!!!TWEI!!!ROFLLOL!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het betere werk... wie maakt die goddamn avatars dan ook zo klein (60x60 pixels)}:|. Zeker de Amerikanen weer}:|
14.gif2quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
want:
amerika
bush
oorloglustig land
hypocriet land
scheinheilig land
ligt eraan welke er is. Agnieszka is welquote:
Nah, ze is vast veels te bruin, heet Agnieszka of Aneta of Malgorzata en heeft 2 plastic ballen ergens in laten brengen...quote:
Aha.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
CGM = cablegunmaster = onregelmatig opduikende koffieleuter
Zie je, dat bedoel ik....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ligt eraan welke er is. Agnieszka is wel. Jammer dat Mariola er niet meer is
![]()
![]()
Dat vat de rest van de inpaksters wel samen jaquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nah, ze is vast veels te bruin, heet Agnieszka of Aneta of Malgorzata en heeft 2 plastic ballen ergens in laten brengen...
wheheh... bij jullie op de zaak ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik....![]()
Overal duiken die Poolse hoeren keiharde werksters op...![]()
Het hele Westland zit er vol mee....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vat de rest van de inpaksters wel samen ja
Ben jij soms al eens bij ons op het werk geweest?
Kijk, zo zie ik tenminste wat het isquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef BrandX het volgende:
Overigens als je goed kijkt zie je rechtsonderin het logo van Rammstein. Hier de foto wat groter:
[afbeelding]
en dat is geen pijjp die hij in zijn mond heeft, maar de loop van een pistool
Waar ik nu werk gelukkig nog niet!!!quote:
Jij werkt ook gewoon tijdens je examens?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb deze week examens en ik werk ook veel![]()
Eer-ik heb je je examens goed gemaakt?
Ik herhaal:quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik tenminste wat het is:Y
Amerikanen:rdie avatars 60x60 pixels maken:r
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het geheim is ontluistert!!! Danny is een amerikaan! EINS!!!TWEI!!!ROFLLOL!!!
Noord-Limburg idem.quote:
cerzaaktquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heeft ze nu weer gedaan dan?
ik is CMGquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb deze week examens en ik werk ook veel![]()
Eer-ik heb je je examens goed gemaakt?
staat er iemand achterop m'n melk verpakking?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik is CMGhet duistere figuur op de achterkant van je melk verpakking.
Hehe, 10 kuub stof, mooi omschrevenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou. er ligt (lag inmiddels) zo ongeveer 10 kuub stof in m'n kamer
ja, heb er zelf maar even een doek en een stofzuiger doorheen gedonderd, maar ik ga dit natuurlijk wel in rekening brengen bij haarquote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, 10 kuub stof, mooi omschreven
Ik haat tv.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef BrandX het volgende:
hebben we zoveel televisiezenders in dit kleine heikneuterige kippenlandje (waar ik gek op ben overigens)
Waarom is het dan zo moeilijk om in ieder geval op 1 zender een fatsoenljke film uit te zenden![]()
Ik ben moe en wil gewoon dom kassie staren zonder me dood te ergeren aan debiel sjonnie en anita volk in nog vagere series op de buis![]()
![]()
ik wil geen bagger, ik wil gewoon een film.
en ik zie alleen maar
[afbeelding]
blijkbaar ik kijk er nooit op omdat ik mezelf best lelijk vind , dus maar in harrypotter 3 sta ik op de verpakkingquote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
staat er iemand achterop m'n melk verpakking?
Ik werkte dus in een kas..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Noord-Limburg idem.
Arcen (van Hertog Jan, ja) heeft 1200 inwoners en er zitten ook nog eens 600 Poolse arbeiders![]()
da's wel een bedrijf van formaat dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werkte dus in een kas..
Tijdens de drukke zomermaanden, werkten er soms tot 150 mensen in één kas van 5 ha.
Daarvan was de leiding Nederlands + 30/40 scholieren en de rest was/is Pools + een handjevol Grieken/Turken/anders...
hyper?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach eer- ik is weer eens hyper vandaag merk ik![]()
maarja , wat heb ik te klagen * lurpt![]()
En wij zijn inmiddels weg toch vriend?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel een bedrijf van formaat dan.
Bij ons werken er 2 polen, waarvan er 1 weg is en een eigen bedrijf is begonnen
In de zomer als het druk is, werken er wat turken, en voor de rest werkt er nu een of andere kerel vast, gozer van 19 ofzo.
Het is idd een flink bedrijf en dat was pas 1 van de 7 kassen...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel een bedrijf van formaat dan.
Bij ons werken er 2 polen, waarvan er 1 weg is en een eigen bedrijf is begonnen
In de zomer als het druk is, werken er wat turken, en voor de rest werkt er nu een of andere kerel vast, gozer van 19 ofzo.
Jaren gedaan gek! Leuke tijd gehad ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Eer-ik werk je in een kas?
Lijkt me echt kutwerk
ja ik zat te kijken 6 berichtjes van Eer-ikquote:
Ligt er natuurlijk heel erg aan wat voor soort werk je doet...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me echt kutwerk
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me echt kutwerk
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En wij zijn inmiddels weg toch vriend?!
Ja joh, maar die kwekers besparen overal op, voornamelijk het personeelquote:Op maandag 21 mei 2007 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Het is idd een flink bedrijf en dat was pas 1 van de 7 kassen...
4 x 5ha.
1 x 3ha.
2 x 7ha.
Totaal dus 37ha.
Ik denk dat er met topdrukte rond 1000 mensen werken + verpakking + onderhoud + kantoor = 1150 personen... hmmmm, ja, vrij groot...en maar bezuinigen op alles en dat terwijl er 70 miljoen kg tomaten wordt verkocht a zoveel euro de kg...
![]()
waarom zit je te fokken met je vrienden?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik zat te kijken 6 berichtjes van Eer-ik
das best veel
maar vraagje wat moet ik met een stonede vriend die hier naast mij zit ?
ik weet het niet maar hij leest dit mee en als hij dit leest krijg ik klappen
Whehe....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das best veel
Succes buur!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja joh, maar die kwekers besparen overal op, voornamelijk het personeel
en nu ga ik echt weer leren, zit hier alweer 3 kwartier te pauzeren
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja joh, maar die kwekers besparen overal op, voornamelijk het personeel
en nu ga ik echt weer leren, zit hier alweer 3 kwartier te pauzeren
[afbeelding]
Dan zal ik het nog ff quoten en stoned zijn pwnedquote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das best veel
omdat hij het niet erg vindquote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zit je te fokken met je vrienden?
_____________________________________erik
Maar ik neem aan dat je dus niet thuis bent!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat hij het niet erg vinddaarom
![]()
hij heeft er niks op tegen.
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog ff quoten en stoned zijn pwned![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |