Nee, niet eens....quote:
Altijd handig!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, die kutsite van ze.
Ik moet m'n cijfers weten, maar ik kan er niet op
Een newbie!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:24 schreef K-jozz het volgende:
klinkt als een goeie SC dit, zeker nu ik weer eens een avondje aan t ambtenaren ben
wheheh... das ook komisch jaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, niet eens....
het was een stukje met een mimespeler...![]()
Heb de OP min of meer gelezenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een newbie!Goedeavond!
Je moet natuurlijk wel koffie aan het drinken zijn nu hè
De OP ook gelezen?
Goede zaak! Wat voor werk doe je dan, je bent nog laat bezig!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Heb de OP min of meer gelezen, buiten koffie drinken is er weinig anders te doen hier
![]()
Ik ken dat werk. Mijn pa is ook ambtenaarquote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef K-jozz het volgende:
Ik werk nu als avondbode op het stadhuis....stelt niks voor aangezien er verder geen balies open zijn op het stadhuis. Alleen wat raadsvergaderingen waar ik niks mee te maken heb. Het is enkel zitten en mezelf vermaken...
hfquote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef ScarFace- het volgende:
Haha het begin van reno 911 doen de collega`s van zo`n agent net alsof de vrouw waarnaast ie ligt dood is.
Hij weet er niks meer van met ze dronken kop haha.
Gefeliciteerd met je verjaardag zeggen ze dan![]()
Mjah ik ben gamen.
Muckiequote:
Ik las net in een topic dat je toegepast communicatiedeskundige in wording bent. Ik doe nu Communicatie -en Informatiewetenschappen! Mooie bijbaan is dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:35 schreef K-jozz het volgende:
achjah, het is een bijbaantje om mn studentenleven te financierenmaar daarom niet minder relaxt.
MPG darlingquote:
Ik ik lees net dat je uit Friesland komt, nog een raakpunt!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:35 schreef K-jozz het volgende:
achjah, het is een bijbaantje om mn studentenleven te financierenmaar daarom niet minder relaxt.
Was er zo weinig te doen dan? Of was het gewoon ernstig eentonig, zonder geouwehoer met gezellige collegae?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG darling
nah, het was echt retesaaide tijd ging zoooooo langzaam
Muckquote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG darling
nah, het was echt retesaaide tijd ging zoooooo langzaam
ik heb hele leuek collega'squote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Was er zo weinig te doen dan? Of was het gewoon ernstig eentonig, zonder geouwehoer met gezellige collegae?
fritsquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muck![]()
Alles goed verder? Ondanks te trage tijd?
Cool!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
frits
ja heel goed
ik heb 2 kaartjes voor het friends for warchild concert![]()
![]()
de sukkelquote:Op maandag 21 mei 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool!Jammer dat Robbie Williams niet komt
waar doe je dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las net in een topic dat je toegepast communicatiedeskundige in wording bent. Ik doe nu Communicatie -en Informatiewetenschappen! Mooie bijbaan is dat!
frieslandquote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef K-jozz het volgende:
Friesland is relaxt trouwens.. maar woon tegenwoordig wel in Enschede
Heerlijk om daar af en toe nog eens te komen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef K-jozz het volgende:
Friesland is relaxt trouwens.. maar woon tegenwoordig wel in Enschede
Heey pas op Muck!quote:
topquote:
Leuke taak is datquote:Op maandag 21 mei 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu eigenlijk heel druk, ik heb een briljante site gevonden voor allerlei scheikundige shit, en die ben ik even vakkundig aan het transporteren naar m'n GR
Dam you!quote:
Toegepaste Communicatiewetenschap...leuke studie, niet al te druk en Enschede valt me nog alles mee als studentenstad.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Utrecht!Heerlijke studentenstad.
Wat doe jij precies voor studie?
Hogeschool of Universiteit?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Dam you!
[..]
Toegepaste Communicatiewetenschap...leuke studie, niet al te druk en Enschede valt me nog alles mee als studentenstad.
Universiteit maar het niveau valt een klein beetje tegen. Het is dat ik genoeg andere dingen te doen hebquote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hogeschool of Universiteit?
Enschede, ik kan me er niets bij voorstellen.
nee, ik woon in ter aar, en ga naar utrecht.quote:
Dat is wel mooi danquote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Universiteit maar het niveau valt een klein beetje tegen. Het is dat ik genoeg andere dingen te doen heb.
Studentenverenigingenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:53 schreef K-jozz het volgende:
Ik ben zondag trouwens nog in Utrecht geweest. We hadden een rally puzzeltocht van Utrecht naar Enschede met mn studentenvereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |