mijne kan dat ookquote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikw eet niet hoe het met PB is, maar ik heb een vriendindie zelf kan lopen en zwemmen
PB heeft geen relatie (zover ik weet), maar een beetje knus doen in het zwembad is toch niet verkeerd?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ikw eet niet hoe het met PB is, maar ik heb een vriendindie zelf kan lopen en zwemmen
nieuw werkwoord voor in de Van Dale:quote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef DaFan het volgende:
Yay lekker kapstok in elkaar geIKEAd.
Euhm ik ben daar meestal rond 18:15, aangezien ik altijd tot 18:00 werken moetquote:Op maandag 21 mei 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen hoelaat ben je daar dan?dan ga ik op de uitkijk staan, aangezien ik al om 4 uur vrij ben!
maar moet vandaageven naar de mediamarkt! heerlijk zo'n europees bedrijf!
En zo'n kaart is opzich wel praktischer maar ik koop alleen maar kaartjes van 1,20kun je die maandkaart gewoon uit de automaat trekken? of moet je dan weer speciaal doen?
ik heb geen vriendin...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij kent de term romantisch nietquote:Op maandag 21 mei 2007 14:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb geen vriendin...maar ik zou echt niet de gehele dag mijn vriendin gaan dragen in het zwembad..
Jij kent de spierontwikkeling bij vrouwen als zij zelf zwemmen nietquote:Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij kent de term romantisch niet
Ga Hentai kijken
Hentai..quote:Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij kent de term romantisch niet
Ga Hentai kijken
Plassen in het water? Viespeuk.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wij ook, en ook dingen die je niet in het zwembad hoort te doen![]()
Geef je dat toch aan??quote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
zeg dat wel.. ik ben zo fkin moe, en ze houden hier niet eens bepaald rekening met me![]()
quote:
zoals plassen in het water?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wij ook, en ook dingen die je niet in het zwembad hoort te doen![]()
En die kaart kun je zomaar zonder een bewijs te hebben dat je echt een praktikant bent kopen? of moet je ook 1 over ander speciale kaart hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Euhm ik ben daar meestal rond 18:15, aangezien ik altijd tot 18:00 werken moet, Waar ga je naar de Mediamarkt? Eh eh eh!
Ja kaartje zit onder (ik moest ook even zoeken hoor haha) > Berlin AB > Zeitkarten > Azubi (da´s dus voor Praktikanten als ik het goed heb begrepen en betaal je minder, 50 ¤ namelijk)
Pauze over, het zweet staat in mijn naaaaad!
quote:
Hoe weet jij dat ik dat 2e bij haar heb gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zoals plassen in het water?
zoals je vriendin vingeren in het bubbelbad van de Eemhof..![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dat 2e bij haar heb gedaan?
Ja joh, en er dreef ook een wit kwakkie door het zwembad...![]()
het bubbelbad van De Eemhof is dikquote:Op maandag 21 mei 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
zoals je vriendin vingeren in het bubbelbad van de Eemhof..![]()
Je moet ook nog een kaart met een pasfoto hebben inderdaad, even vergeten voor het gemak haha. Maar dan moet je dus met je contract naar een Kundenzentrum, naja, doe wat je handig vindt zou ik zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En die kaart kun je zomaar zonder een bewijs te hebben dat je echt een praktikant bent kopen? of moet je ook 1 over ander speciale kaart hebben?
Ik ga naar de mediamarkt Berlin-Charlottenburg, dan kan ik namelijk bij mn werk instappen en bij de MM ook weer instappen en zo weer thuis uitstappen!![]()
Ik weet niet of ik er wel rond 18:15 wil zijn, dan wil ik al lekker thuis zitten!![]()
slikt je vriendin niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ja.. die ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het bubbelbad van De Eemhof is dik
(je bedoelt toch dat bad waar het water ook erg lekker warm is??)
Ik wil niet weten wat jij allemaal hebt gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
Jong Vuilak
die is echt ideaal, helemaal als het rustig is in het zwembadquote:
Ja...quote:
Nee.. Een stel vrienden, Bootje en ik (en een heleboel onbekende mensen) zaten een keer in het bubbelbad van de Eemhof... en een stelletje was zo geil... dat hij haar spontaan ging vingeren...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Luiert?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je moet ook nog een kaart met een pasfoto hebben inderdaad, even vergeten voor het gemak haha. Maar dan moet je dus met je contract naar een Kundenzentrum, naja, doe wat je handig vindt zou ik zeggen.
Oh die Mediamarkt zit bij mij in de buurt, ik had daar echt goedkope geluidsboxen gescoort! Mediamarkt is oke ole oleee! Wil daar nog even foto´s laten afdrukken, kost maar 0,06 ¤!
Luiert zeg, al om 18:00 thuis! Nog wilde feestjes in Berlijn vandaag?![]()
Hoe weet jij nou weer dat alles onderwater gebeurde...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha wat dacht je nou, pijpen onder water?![]()
dat heb ik tijdens mijn 5 maanden stage dan weer NIET meegemaakt helaasquote:Op maandag 21 mei 2007 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Een stel vrienden, Bootje en ik (en een heleboel onbekende mensen) zaten een keer in het bubbelbad van de Eemhof... en een stelletje was zo geil... dat hij haar spontaan ging vingeren.....
Why notquote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha wat dacht je nou, pijpen onder water?![]()
IN het zwemBAD, of neem ik nu iets te letterlijk?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat alles onderwater gebeurde...![]()
TVP.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Why not? whehe
Slik jij wel dan Leinonlein?
Ieeeelllquote:Op maandag 21 mei 2007 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Een stel vrienden, Bootje en ik (en een heleboel onbekende mensen) zaten een keer in het bubbelbad van de Eemhof... en een stelletje was zo geil... dat hij haar spontaan ging vingeren.....
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Why not? whehe
Slik jij wel dan Leinonlein?
whehehequote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik gok van wel.
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:39 schreef jslavenburg het volgende:
Volgende TT:
Stage SC # 163: Slikt of stikt leinonlein?
Volgende TT:
Niet onderwater thoughquote:Op maandag 21 mei 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wel.
Dus je doet het wel?quote:
Ik ben voor!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:39 schreef jslavenburg het volgende:
Volgende TT:
Ze vraagt er wel een beetje omquote:Op maandag 21 mei 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe 2 weken binnen en nu al een naam TT
Volgende TT:
En terecht!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
Mannen, ik voel me hier verdomme in de minderheid, ja!!!
openbaring: je BENT in de minderheid!!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
Dat krijg je als vrouw!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
Wat dacht je Fresh, laat ik nu ook maar eens mn neus laten zien nu het interessant wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef Freshthinking het volgende:
lol
Je hebt liens spot over genomenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ook welquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef Sok41 het volgende:
Alleen corrigeer jij niet mijn taalfouten, gg !![]()
Wel es, dus niet altijd?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:46 schreef Leinonlein het volgende:
Nou pubertjes, ja dat doe ik wel eens(maar dat lijkt me ook vrij logisch)
WE HAVE A WINNERquote:Op maandag 21 mei 2007 14:46 schreef Leinonlein het volgende:
Nou pubertjes, ja dat doe ik wel eens(maar dat lijkt me ook vrij logisch)
Nu is t leuk geweest johquote:Op maandag 21 mei 2007 14:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wel es, dus niet altijd?
En waarom niet altijd?
hoezo dat??quote:Op maandag 21 mei 2007 14:46 schreef Leinonlein het volgende:
(maar dat lijkt me ook vrij logisch)
Na 6 pijpbeurten valt er natuurlijk niet veel meer te slikken hehquote:Op maandag 21 mei 2007 14:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wel es, dus niet altijd?
En waarom niet altijd?
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na 6 pijpbeurten valt er natuurlijk niet veel meer te slikken heh![]()
Jij bent mijn volgende stalkobject.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pijp jij zoveel dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
uhuquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
sommige zijn verschrikkelijkquote:
quote:
lijkt me duidelijke zaakquote:Op maandag 21 mei 2007 14:52 schreef PieterBas het volgende:
Wat wordt nu de TT?
je wil antwoord he!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog even kijken bij:
Stage SC # 162 Jslavenburg @ LaPo Fag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |