Jammer Jslavenburg. Miss pakt de eer met de meeste stage-ervaringquote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik loop al 5 jaar stage, en moet nog 1 jaar!
whehequote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
FIPO!!!
dikke jumpstyle gèèèèèkquote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15442/89c7bbb9/index.html
whahahaha
Nouw, das niet aardig van missquote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jammer Jslavenburg. Miss pakt de eer met de meeste stage-ervaring![]()
lolquote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15442/89c7bbb9/index.html
whahahaha
Check je Fok! inboxquote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef Leinonlein het volgende:
Dus eigenlijk ben ik een zeurpietje dat ik na 3 maanden al zeur haha
Totaal 2 jaar stage lopen..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik loop al 5 jaar stage, en moet nog 1 jaar!
Idd, de jeugd van tegenwoordig is ook niks gewendquote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef Leinonlein het volgende:
Dus eigenlijk ben ik een zeurpietje dat ik na 3 maanden al zeur haha
Oh, ik vind het ook niet zo aanwezig, dat envelopje, maar ik ga nue ven lezen hoorquote:
Ik 3 jaar MBO en 3 jaar HBO.quote:
ik lees er ook altijd overheen.. goh.. toen bleek ik een fifa zitzak te hebben gewonnen op FOK! Games..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook niet zo aanwezig, dat envelopje, maar ik ga nue ven lezen hoor![]()
Tegen hoelaat ben je daar dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm ik ben vanmorgen nog gecontroleerd haha, meestal controleren ze in de U, in de S zie ik ze niet zovaak. Maar waarom neem je geen maandkaart, dat is toch veel praktischer? 50 ¤ is het, een AB kaart. Ik moet natuurlijk wel, want ik ben een half uur onderweg haha. Ja, ik kom bij jouw S-bahnhof, even opletten vanavond![]()
Eet smakelijk allemaal!
Zitzakken zijn tof, hoop niet dat je hem daarom bent mis gelopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik lees er ook altijd overheen.. goh.. toen bleek ik een fifa zitzak te hebben gewonnen op FOK! Games..![]()
2 keer half jaar op het MBOquote:Op maandag 21 mei 2007 13:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik 3 jaar MBO en 3 jaar HBO.
Trouwens, moet wel langerMoet volgend jaar en het jaar erop ook nog voor Engels stage lopen! Ach, kan wel op dezelfde school..dat scheelt!
Pffff! Gelukkig vind ik stage leuk, anders zou ik gek worden
half jaar 3e jaar van HBO en nu afstuderen een half jaar (half jaar = 5 maandenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 keer half jaar op het MBO
bijna 1 jaar op het HBO
Ik heb altijd een slaapzak als ik de hele dag met mn benen over mekaar heb gezetenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zitzakken zijn tof, hoop niet dat je hem daarom bent mis gelopen?![]()
Kun je niet instellen dat je een mail krijgt ofzo, potverdikkemie!
ik heb daar iets over gehoord.. maar wat is dat nou? toch niet iets van Axe?quote:
Bamboocha?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb daar iets over gehoord.. maar wat is dat nou? toch niet iets van Axe?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb altijd een slaapzak als ik de hele dag met mn benen over mekaar heb gezeten
dat was van Fanta..quote:
Bamboocha!!!quote:
Ff wakker trappen?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb altijd een slaapzak als ik de hele dag met mn benen over mekaar heb gezeten
neej, geen idee eigenlijk! Altijd van die gare reclame met 2 van die dames die zitten te rijden op een gozert. Op t laatst komt er zo'n verslaggever: ''door wie ben jij het lekkerst geboemchikiwawaudquote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb daar iets over gehoord.. maar wat is dat nou? toch niet iets van Axe?
Ooh jammerquote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
dat gedoe is wel voor een Axe reclame, die vanaf vandaag op TV komt
2 lekkere wijven en 1 gozert.. moet wel Axe zijn..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej, geen idee eigenlijk! Altijd van die gare reclame met 2 van die dames die zitten te rijden op een gozert. Op t laatst komt er zo'n verslaggever: ''door wie ben jij het lekkerst geboemchikiwawaud''
![]()
als jij Axe ophebt, komen de vrouwen niet in grote aantallen op je af??quote:Op maandag 21 mei 2007 13:33 schreef PieterBas het volgende:
in de wet staat geloof ik dat producten waar moeten maken wat ze laten zien in hun reclames.. ik ga Unilever aan klagen...
bij mij niet nee...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jij Axe ophebt, komen de vrouwen niet in grote aantallen op je af??![]()
Mja ik spuit het altijd op mn bana voor extra aantrekkings kracht !quote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jij Axe ophebt, komen de vrouwen niet in grote aantallen op je af??![]()
ik was al bijna bang dat ik de enige was bij wie het niet gebeurde...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |