Werken ?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook hoor. Alleen tussendoor beetje werken
owja, jij had 3 weken voor je conclusie hèquote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Teije het volgende:
Same, verveel me trouwens.
ik denk vele van ons..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef Teije het volgende:
Same, verveel me trouwens.
Correct, dat betekend dus +/- een halve zin per dagquote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, jij had 3 weken voor je conclusie hè
zoals te lezen viel, heb ik zin gekregen, wat gevonden tegen de vervelingquote:
21 x 0,5 = 10,5quote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef Teije het volgende:
[..]
Correct, dat betekend dus +/- een halve zin per dag.
een beknopte conclusiequote:Op maandag 21 mei 2007 12:26 schreef Teije het volgende:
Laten we er inderdaad maar wat minder van maken.
en hoeveel competenties zijn er?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
Mijn conclusie per competentie moet anderhalve pagina zijn
ik ben erg goed in 'lullen' dus typ zo een pagina vol als Conclusie of Reflectie (wanneer ik niet gebonden ben aan voorschriften/eisen)quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
Mijn conclusie per competentie moet anderhalve pagina zijn
Ja werken. Daarvoor zit je op je stagequote:
ik wist dat ik hier zat met een redenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja werken. Daarvoor zit je op je stage
Jullie niet?
ik kan best 5 A4'tjes aan conclusie vol schrijven.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben erg goed in 'lullen' dus typ zo een pagina vol als Conclusie of Reflectie (wanneer ik niet gebonden ben aan voorschriften/eisen)
Ik ben te moe om te werken maar ik moet wel blijven anders faal ik mn stage straks nogquote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja werken. Daarvoor zit je op je stage
Jullie niet?
ik vind 1-1,5 A4'tje meestal wel genoegquote:Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik kan best 5 A4'tjes aan conclusie vol schrijven.
dat vond ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind 1-1,5 A4'tje meestal wel genoeg
Ooh dat valt mee...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dit jaar 5, volgend jaar 7.
Moet er ook bewijzen bij doen enzo.![]()
Wow dat lukt mij nog niet eensquote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef francis997 het volgende:
vandaag is mijn saaie dag..hihihi..ik heb zat te doen, maar geen zin om wat uit te voeren. Dus doe ik maar zo weinig mogelijk. Ik moest net een laptop gaan plaatsen voor een presentatie. dat is alles wat ik vanaf half 9 heb uitgevoerd.
en nu ga ik maar eens eten![]()
dat heb je ook wel verdiend na zo'n ochtendquote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef francis997 het volgende:
vandaag is mijn saaie dag..hihihi..ik heb zat te doen, maar geen zin om wat uit te voeren. Dus doe ik maar zo weinig mogelijk. Ik moest net een laptop gaan plaatsen voor een presentatie. dat is alles wat ik vanaf half 9 heb uitgevoerd.
en nu ga ik maar eens eten![]()
kan mijn laatste dag dat ik gemotiveerd was op mijn stage niet meer herinneren...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:42 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben ook totaal niet gemotiveerd vandaag, vreselijk zijn die dagen. Ga maar eens met mijn stageverslag beginnen denk ik
logische vraag: was je ooit gemotiveerd op stage??quote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
kan mijn laatste dag dat ik gemotiveerd was op mijn stage niet meer herinneren...
onlogisch antwoord: jaquote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
logische vraag: was je ooit gemotiveerd op stage??
ik wel hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bijna iedere dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ben denk ik een uitzondering... maar ik ben elke keer gemotiveerd! Mijn stage is super!!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat dan weer nietquote:
ik ook, had het echt super naar m'n zin bij Center Parcsquote:
dat is echt hard!!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Na 1,5 jaar onbetaald stage gaat de motivatie er wel vanaf
En dan 3 dagen per week...quote:
oef!!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Na 1,5 jaar onbetaald stage gaat de motivatie er wel vanaf
* ReMcOrE snaptquote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En dan 3 dagen per week...
Maar ik mag wel bepalen wat ik wanneer doe (als ik er zin in heb) en hoelaat ik kom en ga...
Ondanks dat heb ik liever vaste werktijden en betaald worden...
Snappen jullie waarom de motivatie er bij mij af is...?
Geen idee!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
Ben ik nu een stageveteraan?Of degene met de meeste "stage-ervaring"?
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
Ben ik nu een stageveteraan?Of degene met de meeste "stage-ervaring"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |