Of shitloads als schadevergoeding krijgen en dan juist meer sma's krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat je dan wel flink voor lul staat, als je ze echt aan gaat klagen.. dat iedereen je dan een zielig ventje vindt
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat je dan wel flink voor lul staat, als je ze echt aan gaat klagen.. dat iedereen je dan een zielig ventje vindt
sssttttquote:
whehequote:
Die jongen al helemaal hoteldebotel en dan flik je hem ditquote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef miss-scofield het volgende:
IPB!
Kijk maar in ondertitel! Doel alleen op Prison Break.. sorry PB
Ik dacht alquote:Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef miss-scofield het volgende:
IPB!
Kijk maar in ondertitel! Doel alleen op Prison Break.. sorry PB
je kunt het altijd doen voor de publiciteitquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
Gefrusteerde man klaagt Unilever aan..
maar ik denk dat ik weinig kans maak
Volgensmij is haar vriend jaloers op Wentworth Millerquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht al... anders heb je iets uit te leggen aan je vriend en Wentworth Miller
![]()
Gefeliciteerdquote:
nu nog de knelpunten beschrijvenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die jongen al helemaal hoteldebotel en dan flik je hem dit![]()
![]()
Hahaha! Ja, denk dat WM wel boos wordt op me!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht al... anders heb je iets uit te leggen aan je vriend en Wentworth Miller
![]()
Neuh, want m'n vriendje is nóg leuker!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Volgensmij is haar vriend jaloers op Wentworth Miller
hehe, hingen altijd bij mijn oma aan de frambozenstruik, Altijd plukken die krengenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef miss-scofield het volgende:Frambozen!!! Die zijn zo godgruwelijk lekker!! En ik heb ze!!!
![]()
Ik heb spierpijn van het weekendquote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen is gewoon henig van het weekend
ff bijkomen hequote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen is gewoon henig van het weekend
Wat heppie gedaan dan?quote:
De hele dag lang me vriendin door het zwembad lopen dragen enzoquote:
Voyeurquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe, hingen altijd bij mijn oma aan de frambozenstruik, Altijd plukken die krengen![]()
Kan ze niet lopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
De hele dag lang me vriendin door het zwembad lopen dragen enzo
en in een tekort bed geslapen![]()
[..]
Voyeur
kan ze niet zwemmen dan..quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Voyeur
wtf waarom draag je je vriendin?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Voyeur
verveel je je?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef Sok41 het volgende:
assadadsdadasdasdasdasssssssdasdasdasd
jij draagt je vriendin omdat jullie verkering hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Ik snap al waarom jullie geen verkering hebben
heeyquote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weerDruk bezig geweest met het verslag en wat dingen weggebracht met de auto
![]()
toen ik klein was hadden we een grote tuin, en daarnaast was een garage, en tegen de muren van die garage hadden we een plant waar ook frambozen groeiden..die waren altijd super lekker. Tot ik een keer veel te vroeg die frambozen ging plukken en gelijk opeten..toen was ik de hele dag naar de wc aan het rennen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe, hingen altijd bij mijn oma aan de frambozenstruik, Altijd plukken die krengen![]()
hooooooooooooiquote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weerDruk bezig geweest met het verslag en wat dingen weggebracht met de auto
![]()
'middagquote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Ik heb dan wel spierpijn, maar die spier die jij bedoelt heeft genoeg beweging gehadquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon opletten wat jij allemaal post
Ikw eet niet hoe het met PB is, maar ik heb een vriendinquote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Ik snap al waarom jullie geen verkering hebben
teveel beweging kan ook toch pijn leidenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb dan wel spierpijn, maar die spier die jij bedoelt heeft genoeg beweging gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |