ik hoop niet dat ik Marianne Thiemequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #5
Die kikkers verneuken het topic nogal, en hij heeft de reactie al in het andere topic geplaatst![]()
Dank je, aangepast. Ook opgeschoond.quote:
we zitten nu alweer bij 39quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afonso Alves topic #4 Feanster kanarie met gouden SCHoen?
NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.
Het Ryan Donk topic #1: Een stormachtig seizoen.
FC Chernomorets Bourgas Sofia
[Roda JC #23] Butcher is back in town
Vitesse Arnhem #38: Met een derby
Het grote FC Den Bosch topic #51 Wat zullen de PO's brengen?
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuw Alves
[Centraal]VVV-Venlo Topic #3: Naar de Eredivisie!
Linkjestopic.
Nee, wij hebben besloten voorlopig niets met die filters te doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef DarkShine het volgende:
Kan er niet zo'n gedeelte komen als in GAM en V&A waarin alle centrale topics kunnen komen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, wij hebben besloten voorlopig niets met die filters te doen
tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #5 kan dicht. Deel 6 is gestart.
Ik weet dat het niet gebruikelijk is, maar mag ik in andere topics reclame voor dit topic maken? Please?
Ik hoop niet dat je doelt op mijn informatieve post die niets weg had van een troll...want om een voor mij onbegrijpelijke reden is die verwijderd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nadat de vorige posts al verwijderd waren en ze gewaarschuwd zijn gaan de heren gewoon door:
Het grote Feijenoord-topic #284: Bosz, persona non grata!
Niet zo schijnheilig, bitte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je doelt op mijn informatieve post die niets weg had van een troll...want om een voor mij onbegrijpelijke reden is die verwijderd.![]()
Verklaar je nader? Leg mij dan maar uit waar precies de 'troll' zat.quote:
Waarom ga je als Ajacied in een feyenoordtopic (waar je normaal ook nooit komt) vragen wat de definitieve eindstand was?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Leg mij dan maar uit waar precies de 'troll' zat.
Omdat het daar aan de orde was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom ga je als Ajacied in een feyenoordtopic (waar je normaal ook nooit komt) vragen wat de definitieve eindstand was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |