abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49563915
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Apen lachen wel degelijk. Chimps kunnen lachen, bijvoorbeeld. Op hun manier, natuurlijk.
ik zag een foto van die mevrouw en Bokito, met glas ertussen zij lachend zich tegen het glas aan drukkend maar volgens mij was wat Bokito deed niet lachen.. ja hij ontbloot zijn tanden maar dat kan ook agressie zijn....

als een verzorger zegt dat het mogelijk een bewuste keuze was, dan neem ik dat aan, omdat die mensen die beesten kennen, en ze ook meer verstand hebben van hun gedrag en het beter kunnen interpreteren dan een 'verliefde' bezoekster die ms wel leest wat ze wil lezen in het apengedrag.

zij zag een band tussen haar en die aap , die er ws niet was, althans niet 2 vice versa.
(ze zocht dat beest in Brtliojn destijds ook al op )
in de grote paniek die er was koos hij precies haar, en dan mag ze zoals altijd vooraan gestaan hebben, ze stond daar niet alleen.

betekent niet dat het haar eigen schuld is, maar ik denk wel degelijk dat het mogelijk is dat de aap gericht op haar reageerde, hij heeft nadat hij haar verwond heeft, niemand anders meer verwondt, niet zo bewust iig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49563920
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, jij verwacht van alles en snapt niks. Snapt niet waarom iemand vaker naar iets komt kijken maar verwacht dan wel vanalles.
. Waar zeg ik dat ik het niet snap?

Beetje rare post dit .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49563921
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet niks, maar ik ben gewoonweg vals genoeg hier toch om te gniffelen.
Wanneer ga jij weer naar de Apenheul?
Ja, ik snap dat dit een uitlaapklep is voor mensen om zich een goed gevoel te geven, zoals te zien bij da_sandman. Een expert die precies lijkt te weten hoe zaken moeten lopen en achteraf met hun mening voorop staan.
Ik hou niet van apen.
pi_49563935
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat dit een uitlaapklep is voor mensen om zich een goed gevoel te geven, zoals te zien bij da_sandman. Een expert die precies lijkt te weten hoe zaken moeten lopen en achteraf met hun mening voorop staan.
Ik hou niet van apen.
.

Ik vind je aandoenlijk .
In Southern Sun
  zondag 20 mei 2007 @ 11:48:14 #105
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49563953
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef -jos- het volgende:

[..]

Die gast in Nova zei dat de norm sinds vorig jaar voor een gracht bij de gorilla's 6 meter is, het blijkt dus niet te kloppen wat die directeur zei. Hij loog ook al over de verwondingen van de vrouw... Blijdorp kan hier volgens mij dus zeker wel een flinke schadeclaim verwachten nu ik het zo lees
ja maar dat was wel de norm die hij zelf opgesteld heeft he...
vergeet niet dat die gracht er al jaaaaren zo bij ligt en er nog nooit wat gebeurt is he....

dat vergeet iedereen even voor t gemak
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49563960
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

dieren zijn geprogrammeerd om in hun natuurlijke omgeving op een bepaalde wijze te reageren. In de dierentuin is het anders, de leefomgeving is anders. Een dier dat in zijn natuurlijke omgeving wordt geconfronteerd met iets dat hij niet kent, zal ook onvoorspelbaar kunnen reageren.
Het gedrag wordt er niet minder natuurlijk om. Magoed, dit wordt een eindeloze discussie. Het is in elk geval duidelijk dat Bokito's reactie in deze niet echt onvoorspelbaar was.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:48:32 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49563964
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zover gaat het verhaal (nog) niet, misschien is ze er al vaak op aangesproken.
precies. ik denk dat we nog even moeten wachten met aannames tot blijkt dat dat vaak gebeurd zou zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49563968
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

. Waar zeg ik dat ik het niet snap?

Beetje rare post dit .
Maakt niet uit joh. Alleen reacties waarin jij je kan vinden zijn niet raar.
  Admin zondag 20 mei 2007 @ 11:49:06 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49563975
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien is het stel wel analfabeet, anyhow. als je je potentieel gevaarlijke dieren zo dicht bij mensen laat komen dat er alleen nog maar glas tussen zit, dan is het ook raadzaam als je iemand dagelijks dingen ziet doen die de aap niet wil, je er even wat van zegt.
Kan,
ik weet alleen dat je als "kinderhouder"geoefend bordjes lezer wordt omdat je kinderen van alles vragen. En als kind las ik ook al die bordjes, oh en van "electro" stak je ook al veel op
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:49:15 #110
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49563979
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:46 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zag een foto van die mevrouw en Bokito, met glas ertussen zij lachend zich tegen het glas aan drukkend maar volgens mij was wat Bokito deed niet lachen.. ja hij ontbloot zijn tanden maar dat kan ook agressie zijn....

als een verzorger zegt dat het mogelijk een bewuste keuze was, dan neem ik dat aan, omdat die mensen die beesten kennen, en ze ook meer verstand hebben van hun gedrag en het beter kunnen interpreteren dan een 'verliefde' bezoekster die ms wel leest wat ze wil lezen in het apengedrag.

zij zag een band tussen haar en die aap , die er ws niet was, althans niet 2 vice versa.
(ze zocht dat beest in Brtliojn destijds ook al op )
in de grote paniek die er was koos hij precies haar, en dan mag ze zoals altijd vooraan gestaan hebben, ze stond daar niet alleen.

betekent niet dat het haar eigen schuld is, maar ik denk wel degelijk dat het mogelijk is dat de aap gericht op haar reageerde, hij heeft nadat hij haar verwond heeft, niemand anders meer verwondt, niet zo bewust iig.
zo ook wakker???
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49563992
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Ik vind je aandoenlijk .
Ik ken dit soort forumreacties. Hilarisch, echt!
Ik vind het wel stoer trouwens dat jij zo'n expert ben in zowel menselijk als apengedrag.
pi_49563994
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:48 schreef Redux het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh. Alleen reacties waarin jij je kan vinden zijn niet raar.
Ah, u kent me?
In Southern Sun
pi_49564007
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:43 schreef Redux het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat iedere bezoeker die naar die gorilla kijkt wegkijkt zodra die gorilla de bezoeker in de ogen kijkt. En hier opeens weet iedereen het zo goed
Ik doe dat dus wel. Maar als ik daar sta, ben ik wel de enige. Ik weet niet in hoeverre je dat mensen kwalijk kunt nemen. De meesten komen gewoon om 'aapjes te kijken', niet om het gedrag van de dieren te bestuderen.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:50:30 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49564010
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zover gaat het verhaal (nog) niet, misschien is ze er al vaak op aangesproken.
Dat heb ik gisteren dus wel gehoord/gelezen, dat er met haar gesproken was en dat men haar had gevraagd of ze niet zoveel met Bokito alleen bezig wilde zijn maar ook met de andere apen.
Het dierentuinpersoneel kende haar dus wel degelijk en sprak dus wel degelijk met haar over wat ze deed.
pi_49564020
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik ken dit soort forumreacties. Hilarisch, echt!
Ik vind het wel stoer trouwens dat jij zo'n expert ben in zowel menselijk als apengedrag.
Drink je weer?
In Southern Sun
  zondag 20 mei 2007 @ 11:51:13 #116
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_49564026
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:46 schreef milagro het volgende:

Ik begrijp uit haar eigen verhaal dat ze op dat moment niet eens bij de gorilla's stond, maar ergens verderop.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_49564036
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik doe dat dus wel. Maar als ik daar sta, ben ik wel de enige. Ik weet niet in hoeverre je dat mensen kwalijk kunt nemen. De meesten komen gewoon om 'aapjes te kijken', niet om het gedrag van de dieren te bestuderen.
Precies. Maar nu achteraf weten we allemaal zo goed dat de vrouw niet de aap in de ogen had moeten kijken. Toevallig net nadat een paar kenners dit weten te vertellen. Achteraf lullen is zo makkelijk.
pi_49564041
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat kun je dagjesmensen niet kwalijk nemen nee...
In Southern Sun
pi_49564050
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Drink je weer?
HAAHAHAH goeie!!
Nee echt!!
  Admin zondag 20 mei 2007 @ 11:52:19 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49564053
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik hou niet van apen.
Ligt aan het bericht, ik heb ook om de meest lullige dingen enorm veel medelijden,
maar gniffelen om me een beter gevoel te geven
Neh.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:52:42 #121
132191 -jos-
Money=Power
pi_49564061
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja maar dat was wel de norm die hij zelf opgesteld heeft he...
vergeet niet dat die gracht er al jaaaaren zo bij ligt en er nog nooit wat gebeurt is he....

dat vergeet iedereen even voor t gemak
Maar men wist dat de gorilla al tot het schrikdraad in het water stond nadat bezoekers hem hadden uitgedaagd...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_49564063
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat kun je dagjesmensen niet kwalijk nemen nee...
Ah, nee, maar iemand die vaker komt vind jij van wel. Zo niet, dan verdient ze het gewoon. Wow, schitterende conclusies trek jij
pi_49564076
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Redux het volgende:

[..]

Precies. Maar nu achteraf weten we allemaal zo goed dat de vrouw niet de aap in de ogen had moeten kijken. Toevallig net nadat een paar kenners dit weten te vertellen. Achteraf lullen is zo makkelijk.
Ik had altijd een beetje het idee dat iedereen dat wel wist. Maar goed, het is natuurlijk net iets te veel moeite om even de borden van twee bij twee meter erop na te lezen.
pi_49564090
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

dieren zijn geprogrammeerd om in hun natuurlijke omgeving op een bepaalde wijze te reageren. In de dierentuin is het anders, de leefomgeving is anders. Een dier dat in zijn natuurlijke omgeving wordt geconfronteerd met iets dat hij niet kent, zal ook onvoorspelbaar kunnen reageren.
werd die dan geconfronteerd met iets dat die niet kent ?

het is beest is gewoon gefokt omdat er een paar vrouwtjes uit zijn groep zijn verdwenen en dan staat dat nare mens er iedere dag om hem op te fokken met haar gekke gedrag
pleased to meet you
pi_49564093
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:52 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah, nee, maar iemand die vaker komt vind jij van wel. Zo niet, dan verdient ze het gewoon. Wow, schitterende conclusies trek jij
Jij trekt conclusies voor mij, ik concludeer helemaal niet dat ze het verdient.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')