quote:Op zondag 20 mei 2007 00:43 schreef JeRa het volgende:* KSC-Dagcijfers van zaterdag 19 mei 2007 * (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
064. 057 Papierversnipperaar
073. 053 eer-ik
076. 051 BrandX
081. 049 Pheno
102. 043 Kuukske
102. 043 juon_jacket1
225. 026 Houniet
225. 026 HeaRt_woRm
232. 025 crossover
ja dat dacht ik ook OA..heb echt een par keer gekeken want kon het niet geloven...quote:Op zondag 20 mei 2007 08:50 schreef OA het volgende:
Schandalig trouwens dat er niet meteen een nieuwe is geopend.....![]()
Papier was onze topposter gisteren!quote:Op zondag 20 mei 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zit je niet in de lijst...![]()
zelfs Papier heeft meer gepost dan ik....![]()
ja..en dat vanuit thuis met zijn supersonische inet-verbinding.....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Papier was onze topposter gisteren!![]()
Ik ben niet veel thuis geweest, dus ik heb ook weinig gepost...![]()
De complete lijst gaat tot 25 posts, dus zal er wel 20 hebben ofzo...
kon niet slapen....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:11 schreef OA het volgende:
Wat doe jij al zo vroeg op trouwens?![]()
En hoe is het met je ventje?
Ik heb hem ook telkens gezien tussendoor...quote:Op zondag 20 mei 2007 09:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..en dat vanuit thuis met zijn supersonische inet-verbinding.....![]()
![]()
![]()
en jij denkt dat hij in het weekend heel vroeg opsta....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb hem ook telkens gezien tussendoor...![]()
Dus als hij vanaf 's ochtends vroeg tot in de nacht aanwezig is, haalt ie rond 60 posts....![]()
Mooi dat het beter gaat!quote:Op zondag 20 mei 2007 09:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kon niet slapen.......ruzie gehad gister en dat houdt me dus wakker....
...met mannetje #1 gaat het goed...
...nog een beetje last maar veel minder...
![]()
en jij, waarom zo vroeg op...![]()
Graag gedaan!quote:Op zondag 20 mei 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, lekker dankje
Hoe is het daar/
Ik stel al bijna 2 uur uit om uit bed te komen
Hier dan!quote:
Eerste post van Papier gisteren..... toch vrij vroeg voor iemand die niet van de ochtend houdt....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en jij denkt dat hij in het weekend heel vroeg opsta......NO WAY...
![]()
![]()
![]()
Ik ben de latate tijd ook altijd vroeg op.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi dat het beter gaat!![]()
Ruzie.....![]()
Ik ben altijd vroeg op (alleen niet altijd vroeg hier.....)
[..]
Graag gedaan!![]()
Hier is het zonnig![]()
En de katten rennen als debielen door de kamer....![]()
[..]
Hier dan!+
![]()
Hier beginnen de katten altijd keihard te mauwen en aan de deur te krabben, als teken dat ze honger hebben....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben de latate tijd ook altijd vroeg op.
Voor mijn doen dan.
Eigenijk steds rond 8 uur.
Vanochtend om half 8 wakker, wilde eruit gaan, maar 't is nog niet gelukt
ja ik zag het...quote:Op zondag 20 mei 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Eerste post van Papier gisteren..... toch vrij vroeg voor iemand die niet van de ochtend houdt....
iig beter dan een krijsende baby..quote:Op zondag 20 mei 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hier beginnen de katten altijd keihard te mauwen en aan de deur te krabben, als teken dat ze honger hebben....![]()
Slapen de katten op je kamer?quote:Op zondag 20 mei 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hier beginnen de katten altijd keihard te mauwen en aan de deur te krabben, als teken dat ze honger hebben....![]()
Nee zeg, gelukkig niet....quote:
net knderen dus..quote:Op zondag 20 mei 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Nee zeg, gelukkig niet....![]()
Dan zou er werkelijk geen kamer meer (redelijk) haar en stofvrij meer zijn...![]()
Maar als ze aan de andere kant staan, hoor je ze ook wel goed hoor...![]()
En waar ze ook goed in zijn, is dan een paar schoenen de trap af gooien en dat geeft ook altijd een lekkere klap...![]()
dan nog, m'n katten komen echt niet naar boven omdat ze honger hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat OA aan de buiten kant bedoel...![]()
Whehe... Die is wel goed hoor!!quote:Op zondag 20 mei 2007 09:26 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
whehe, smilies maken is makkelijker dan ik dacht
Het is hier ook niet dat ze geen eten hebben....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan nog, m'n katten komen echt niet naar boven omdat ze honger hebben.
Dat kan trouwens ook wel weer komen omdat er altijd gewoon eten staat voor die beesten.
He OA, wat voor katten heb je?
Zijn ze altijd binnen, of kunnen ze gaan en staan waar ze willen?
ah, ok, bij ons hebben we een kattenluik, dus de beesten kunnen gaan en staan waar ze willen, en dat doen ze dan ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Het is hier ook niet dat ze geen eten hebben....![]()
Maar ze krijgen altijd 's ochtend en aan het begin van de avond een zakje vlees en de rest van de dag hebben ze brokken...
Het zijn Europese kortharen, gewone standaard katten!![]()
Eentje is overwegend rood met een beetje wit en de ander is overwegend zwart met een beetje wit.
Aangezien wij in een winkelstraat wonen waar ook veel verkeer is, komen ze alleen op balkon en voor de rest overal in het huis, m.u.v. de slaapkamer!![]()
Jazekerquote:Op zondag 20 mei 2007 09:31 schreef OA het volgende:
Kan je trouwens extra smilies toevoegen aan FQR??
quote:
Hey Paper!quote:Op zondag 20 mei 2007 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aardige prestatie, mijn mijjn super-de-langzame knutsel-inet
![]()
Waar was iedereen?Op vakantie?
![]()
we zijn al uren wakker hoor...quote:Op zondag 20 mei 2007 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aardige prestatie, mijn mijjn super-de-langzame knutsel-inet
![]()
Waar was iedereen?Op vakantie?
![]()
euh ja...???...moet ik me aangesproken voelen of zo....quote:Op zondag 20 mei 2007 09:46 schreef OA het volgende:
Deze is vanaf nu ook snel geplaatst: [afbeelding]
JJ....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |