Daarom vind ik dat er tegenwoordig een IQ-test moet worden afgelegd alvorens men aanboord mag. Dit zal een hele hoop air rage schelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef Alternate het volgende:
Dat was altijd lachen, die mensen die gratis geupgrade zijn wegens overboeking die dan vervolgens tof gaan zitten doen in C class.
Wat een dwaas.quote:FlitsFrits 48 uur nadenken of grappen over Auschwitz nou wel leuk zijn of toch niet.
Nog leuker, mensen die door de grondafhandleing geupgrade worden, en dan bij ons op de F50 aan boord vragen waar de businessclass isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef Alternate het volgende:
Dat was altijd lachen, die mensen die gratis geupgrade zijn wegens overboeking die dan vervolgens tof gaan zitten doen in C class.
Zoals al diverse malen opgemerkt (ik maak die opmerkingen over slecht lezen niet zonder reden) stond er in het operations manual dat je onder je manouvreersnelheid alles vol uit mag slaan. Bij de certificering en berekeningen wordt dat maar een keer gedaan, maar nergens in de operations boeken stond dat het maar over een uitslag ging. De piloot(en) handelden dus volledig volgens de beperkingen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Inlevingsvermogen heb ik wel, maar ik snap niet waarom dat in dit geval zo van toepassing zou moeten zijn. Zowiezo weet ik niet de precieze situatie waar die piloot in zit, but then again. No matter welke situatie je in zit, je gaat niet hard en snel op je pedalen zitten trappen in zo'n kist. Je kunt je toch makkelijk bedenken dat er dan ontzettend veel stress op de romp komt te staan?
Geen idee meer waar je vliegt, maar loopt dat verhaal met economy++ (alleen extra beenruimte) nog een beetje, of is dat een stille dood gestorven? Ik meen Martinairquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef Mojave het volgende:
wij hebben alleen business-class op de allereerste rij
Is goed, niet te hard zeggen, maar dit is een FlitsFrits kloon.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef Autoreply het volgende:
@Flits_frits; kom je nog ff langs als je weer 's een keer op MZ bent? Ben er toch vaak zat; minimeet![]()
Ik bedoel eigenlijk de cockpitquote:Op zondag 20 mei 2007 13:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geen idee meer waar je vliegt, maar loopt dat verhaal met economy++ (alleen extra beenruimte) nog een beetje, of is dat een stille dood gestorven? Ik meen Martinair![]()
Piemel-kuilquote:
Scherpquote:
Beste jongen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou weer?
Mij is bijgebracht om soms out-of-the-box te denken, omdat niet alles staat omschreven in de manual and omdat elke situatie anders is en dat de geschreven procedure niet altijd per se het best is. Dat is mij geleerd, en dat deel ik hier mede. Ben ik daarom arrogant? Jezus gast...
Als een piloot niet out of the box kan denken/handelen kun je even goed een aap in de cockpit zetten want die kun je ook leren vliegen.
Trouwens, ik heb nergens gezegd dat ik mezelf een goede piloot beschouw ofzo. Nergens! Sterker nog, ik ben nog geeneens piloot want ik ben nog in opleiding, dus ik snap echt niet waarom je zo moet reageren.
Mooie foto'squote:Op zondag 20 mei 2007 15:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar serieus, ik hoor er niets meer van, is dat mislukt?
OT; enige fraaie plaatjes:
[afbeelding]
's Avonds lieren staat altijd garant voor toffe plaatjes.
[afbeelding]
Slepen is ook wel aardig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Landing @ EHMZ
Dit heb ik echt al zo'n 3x gezegd ofzo maar je wilt het gewoon niet snappen denk ik:quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef Autoreply het volgende:
Zonder er eindeloos over te zeuren maarre:
[..]
Zoals al diverse malen opgemerkt (ik maak die opmerkingen over slecht lezen niet zonder reden) stond er in het operations manual dat je onder je manouvreersnelheid alles vol uit mag slaan. Bij de certificering en berekeningen wordt dat maar een keer gedaan, maar nergens in de operations boeken stond dat het maar over een uitslag ging. De piloot(en) handelden dus volledig volgens de beperkingen...
@Flits_frits; kom je nog ff langs als je weer 's een keer op MZ bent? Ben er toch vaak zat; minimeet![]()
Geloof me, dat heb ik al genoeg geleerd en dat snap ik heus wel. Maar dit vond ik gewoon een geval logisch nadenken. Met de rudder kun je ontzettend veel kracht op het toestel zetten, en je moet 'm dan ook rustig gebruiken. Net als alle controls toch? Elke seconde een volle roeruitslag een kant op geven vind ik dan gewoon onverantwoordelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. Ik ben blij dat jou nog een boel bijgeleerd gaat worden over begrip voor andermans fouten in de luchtvaart en dat je daar van moet leren en niet veroordelen. Dat zit er bij jou namelijk nog niet in.
Grtz..
ER STAAT IN DE MANUAL DAT JE ONDER DIE SNELHEID VOLLE UITSLAGEN MAG GEVEN MALLOOT!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit heb ik echt al zo'n 3x gezegd ofzo maar je wilt het gewoon niet snappen denk ik:
Hier komt dus het logisch nadenken om de hoek kijken: Niet alles staat in de manual.
DEZE WEL MALLOOT!quote:Niet elke situatie kan omschreven staan in de manual.
DE ONTWERPER GARANDEERT JE DAT HET TOESTEL BIJ DAT SOORT UITSLAGEN HEEL BLIJFT. DAN GA JE DAAR OOK VAN UIT.quote:Out of the box denken, en je realiseren dat er zoveel stress op bepaalde delen komt te staan dat er dingen gaan scheuren.
Jij gaat bij defensie (als je daar dezelfde houding hebt) nog veel problemen tegen komen. Succes daarmeequote:Niet het excuus gebruiken van "Ja maar het staat in de manual dus kan ik dat doen". Blijven nadenken aanklungelen.
Er staat niks over herhaalde volle uitslagen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Autoreply het volgende:
Plaat-kop; uweets![]()
[..]
ER STAAT IN DE MANUAL DAT JE ONDER DIE SNELHEID VOLLE UITSLAGEN MAG GEVEN MALLOOT!
[..]
De ontwerper heeft het niet over herhaalde hoog frequente volledige uitslagen, terwijl je ook nog eens door wake vortices van een 747 heen vliegt.quote:DE ONTWERPER GARANDEERT JE DAT HET TOESTEL BIJ DAT SOORT UITSLAGEN HEEL BLIJFT. DAN GA JE DAAR OOK VAN UIT.
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat heb ik dus ook al een paar keer gezegd, niet alles over elke situatie kan in een manual staan.
Doe verder gewoon rustig man.
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef pwnd het volgende:
Lightning_NL is het zeikerige kudtbroertje van StefanP ofzo? Of heb ik wat gemist..
Schenken jullie Palm in het clubhuis?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, ik geloof niet dat je je hier bijzonder geliefd maakt met je gedram. Zullen we dan maar weer OT lief gaan doen?
Palm, Grolsch, Jupiler, Hoegaarden, Koninck, en soms nog wat duitse meuk. En nog wat alcoholloze zooi enzo. We hebben ook chips en een restaurant (op 't veld)quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Schenken jullie Palm in het clubhuis?
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Palm, Grolsch, Jupiler, Hoegaarden, Koninck, en soms nog wat duitse meuk. En nog wat alcoholloze zooi enzo. We hebben ook chips en een restaurant (op 't veld)![]()
jij rel-joegoquote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Is goed, niet te hard zeggen, maar dit is een FlitsFrits kloon.
En ha'k jullie toch mooi beetgenomen in het vliegtuigoverlast topic.
24 uur uiterste matigheid en 10 uur voor de vlucht geen alcohol. Vanaf 0.2 ben je de lul, maar 4 uur voor de vlucht een pilsje pakken is ook gewoon een forse boete of erger, zelfs als je je vlucht alleen nog maar aan 't voorbereiden bent als je wordt betrapt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:40 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
(Wat is het maximum promillage eigenlijk wat je in je bloed mag hebben als je in SEP vliegt?)
Hebben jullie ook water?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
24 uur uiterste matigheid en 10 uur voor de vlucht geen alcohol. Vanaf 0.2 ben je de lul, maar 4 uur voor de vlucht een pilsje pakken is ook gewoon een forse boete of erger, zelfs als je je vlucht alleen nog maar aan 't voorbereiden bent als je wordt betrapt.
quote:
Mja, of ik neem m'n tentje mee en ga op die kamping (final 09, upwind 27) verkassen waar niemand overheen mag.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel een lift richting station. (En prima hotels)![]()
Ik loos nog wel 's water boven die camping. Op een metertje of 10 hoogtequote:Op zondag 20 mei 2007 17:58 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Mja, of ik neem m'n tentje mee en ga op die kamping (final 09, upwind 27) verkassen waar niemand overheen mag.
Bouw er dan geen camping ofzo!
Niet rechthoekige circuits zijn stom.
Jij ouwe chemtrailtrekkert!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik loos nog wel 's water boven die camping. Op een metertje of 10 hoogte![]()
Ik had toevallig 2 weken geleden een positioning met MP naar Zakynthos met de A320 van ze.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar serieus, ik hoor er niets meer van, is dat mislukt?
Leek me wel een leuke TVPquote:JW zegt:
trouwes he, die cheukert, met z'n david is nog erger, geilt op vliegtuigen en neukt nix
JW zegt:
die is lid bij ons
JW zegt:
nou, die neukt dus nog veel minder he haha
David zegt:
::D
quote:
Heu, m'n huis op de fotoquote:
dan ben je dus nog maagd.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef cheukert het volgende:
[..]
![]()
ja maar ja maar ja maar minder dan niks neuken kan toch heeeulemaal niet![]()
én homo, want ik heb alleen een broertje.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef cheukert het volgende:
[..]
zegmaar tegen je zusje dat ik haar vanaaf nog wel bel![]()
Wat loop je nou te ontkennen dat je een zusje hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én homo, want ik heb alleen een broertje.
Wat loop jij nou te bekennen dat je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje niet kunt zien!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
Wat loop je nou te ontkennen dat je een zusje hebt![]()
Ik ontken bij deze alles rondom jouw bestaanquote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te bekennen dat je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje niet kunt zien!
wheheh iemand die geilt op jongetjes waarvan hij denkt dat het meisjes zijn en helemáál niets neukt gepwnd
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Dragoljub het volgende:
Die's heul nie geil!
http://www.airliners.net/open.file/1173238/L/
Die is pas geil!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?
ik denk dat ie geen van 2 haaltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?
Wat loop je nou te trollen gladiool.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik denk dat ie geen van 2 haalt
Als je genoeg lapt mag je misschien een keertje mee in de cabine!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen gladiool.
Ik trol niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen gladiool.
ja idd. Een flamewar moeten we niet hebben in dit topic he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef cheukert het volgende:
rustig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef cheukert het volgende:
Nee, want die vloog in gele vliegtuigen slechts in gedachten.
Tsjah. Grow up ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Neeheeheeheehee ik heb toch gelijk. Lekker puh![]()
Daar had ik het helemaal niet specifiek over, het gaat me er meer om hoe je hier om gaat met anderen en hoe jij je ten opzichte van hen gedraagt..maarja daar hebben anderen je ook wel op gewezen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Yellowbedletter, ik kwijlde helemaal geen onzin. Nogmaals, ik vind het stom om elke seconde hard en voluit je rudder in te trappen. Ikzelf zou dat echt nooit doen omdat met een beetje gezond verstand je je dan kan bedenken dat er met de enorme kracht van je rudder er iets kapot zal gaan, ook al zit je onder je manouevre snelheid.
En cheukert wat bedoel je met gele vliegtuigen?
Heb je zulke grote tenen, of zijn ze zo gevoelig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe niet zo kinderachtig Autoreply.
En als met 'die gele vliegtuigen' de PC7 wordt bedoeld, die btw al een aardig tijdje zwart is, waarom doe je dan weer zo zielig door een quote te veranderen en er 'slechts in gedachten' van te maken?
Je weet precies waarom die piloten het fout hebben gedaan, tegen de conclusie van het officiele onderzoek in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe niet zo kinderachtig Autoreply.
Tsjah, die opmerking over slecht (begrijpend) lezen heb ik al te vaak geplaatst, maar hij staat een centimeter of vijf hoger...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik stel alleen een vraag omdat ik ten eerste niet weet wat er met gele vliegtuigen wordt bedoeld, maar ik heb het idee dat er op mij wordt gedoeld, en ten tweede vraag ik me af waarom Autoreply dan weer zoiets in een quote moet veranderen, wat gaat er in die gast om.
Moet jij dan weer zo'n stomme opmerking maken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Autoreply het volgende:
Je komt nogal arrogant over en schijnbaar is dat nergens op gebaseerd. Zoals ik je quotte kom je over. Kinderachtig dus. Leer ervan, dan heb je er nog wat aan![]()
Idd, wat een stelletje wijven zeg pfffffffffffff.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef cheukert het volgende:
pak die rust
Die is er nog niet, meen ik gelezen te hebben in de vorige topicsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is trouwens de conclusie van het officiele onderzoek dan???
Die piloot deed dat niet voor niets, turbulentie net na de start kan je makelijk de controle over de kist laten verliezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Omdat YBL my beschuldigt van 'onzin kwijlen'. Daar reageer ik dan op. En waarom heb ik de discussie verloren? Ik zeg alleen wat ik zou doen en wat ik niet zou doen. En wat ik niet zou doen is elke seconde een rudder vol intrappen. En laat dat nou juist hetgene zijn wat schade aan het toestel heeft veroorzaakt.
Naar ik meen:quote:Wat is trouwens de conclusie van het officiele onderzoek dan???
Denk 't wel:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Die is er nog niet, meen ik gelezen te hebben in de vorige topics
Nah, beetje jammer dat dit soort dingen op Discovery/NGC meestal redelijk sensationeel worden aangepakt. Vaak klopt de conclusie ook gewoon niet. Blijkbaar is het teveel moeite voor de makers om een paar honderd pagina's ff door te jassen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Public_NME het volgende:
Misschien hebben ze over een uurtje nog wel meer info. op NGC, aangezien hij er vandaag toevallig op is. (kunnen jullie daarna weer verder rellen)
...of is een andere conclusie sensationeler of sociaal/economisch-wenselijker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, beetje jammer dat dit soort dingen op Discovery/NGC meestal redelijk sensationeel worden aangepakt. Vaak klopt de conclusie ook gewoon niet. Blijkbaar is het teveel moeite voor de makers om een paar honderd pagina's ff door te jassen...
Maar da's toch lang niet zo leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef SnowBite het volgende:
mensen mensen doe eens ff rustig, speel het niet op de man af maar kom gewoon met niet boeiende feiten!
Ga jij 's gauw doodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef SnowBite het volgende:
mensen mensen doe eens ff rustig, speel het niet op de man af maar kom gewoon met niet boeiende feiten!
Als je er echt voor wilt gaan kan je altijd nog een deelcertificaat oid halen. Ga anders 's een keer op een vliegveld kijken, er zijn ook zat manieren om (betaalbaar) prive te vliegen. Microlights, Cessna's, heli's, zweven, parapenten, deltavliegen, skydiven. Gewoon doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Fillipe het volgende:
N.a.v. Piloot / Co-Piloot moet ik ook echt zeggen dat Piloot zijn mij ook een van de mooiste banen ter wereld lijkt! Altijd ook mijn droom geweest moet ik eerlijk zeggen. Wat machtig om elke dag zo'n kist te besturen en allerlei verschillende locaties aan te doen. De hele sfeer op schiphol en andere luchthavens, briljant. Het heeft gewoon iets. En inderdaad, daar kan echt geen kantoorbaan tegen op.
Jammer dat ik het niet red met m'n wiskunde, anders had ik het wel een serieuze poging gegeven! Gasten, geniet ervan. Ik ben in ieder geval jaloers op jullie
. Gaat maar weer verder studeren....
Nee joh. Daarom fakkelde ik 'm ook zo af. Stoer doen is prima als 't ergens op gebaseerd is. Daarom ben ik ook zo coolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ghehe ik kom er net achter dat lightning nl dus eigenlijk weinig tot geen vliegervaring heeftik dacht dat ie al heliwopters vloog
Ik ken de maker. Kwam 'm drie jaar geleden in Sisteron tegen. Toen was dit nog zwaar underground, ze vreesden vervolgingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef cheukert het volgende:
En nog zo'n keistoer plaatje!
[afbeelding]
Omdat je L&R doet en in een zwevert zit?quote:
Neuh, de grootte van m'n lul is genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Omdat je L&R doet en in een zwevert zit?
Die mensen die dat zeggen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, de grootte van m'n lul is genoeg![]()
![]()
PI'squote:
Afaik is het (met tandheelkunde) de enige studie waar 100% van de diegenen die kunnen werken ook daadwerkelijk aan 't werk zijn. Qua startsalaris staat het op een tweede plek (van alle opleidingen), net boven werktuigbouw. Een groot deel van ons gaat richting consultancy, bankwezen en andere techniek; misschien 10 of 20% komt daadwerkelijk in de lucht- of ruimtevaart terecht.quote:Maar vertel eens, wat zijn de vooruitzichten qua werk met een L&R studie? Ik bedoel in de aviation industry dan heh, kan je er een beetje knaken verdienen?
Iig stukken beter als die stakkers die in de bediening moeten werken om hun schulden te betalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
niet zoveel als pileuten he!!
Ik werk om te leven, niet andersom. (Niet dat 60 uur/week een probleem is, maar er is meer in 't leven)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef cheukert het volgende:
Gewoon in the City gaan werken, verdien je genoeg poen om elk jaar een nieuwe kist te kopen en een Aston Martin voor je aanhanger te gooien
Wil je nou op je 30e die DG1000 nou of nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik werk om te leven, niet andersom. (Niet dat 60 uur/week een probleem is, maar er is meer in 't leven)
en co-piloot danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Fillipe het volgende:
N.a.v. Piloot / Co-Piloot moet ik ook echt zeggen dat Piloot zijn mij ook een van de mooiste banen ter wereld lijkt!
Ik wil een Ventus-Aquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef cheukert het volgende:
[..]
Wil je nou op je 30e die DG1000 nou of niet![]()
Om te surfen oid?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef cheukert het volgende:
Ik wil een A-team busje
Die koop ik als ik een jaartje aan 't werk ben.
Koop je dan ook een grote neger?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef cheukert het volgende:
Ik wil een A-team busje
Die koop ik als ik een jaartje aan 't werk ben.
Ik weet niet hoe oud je bent en welke opleiding je nu doet, mar het is altijd nog mogelijk he...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Fillipe het volgende:
N.a.v. Piloot / Co-Piloot moet ik ook echt zeggen dat Piloot zijn mij ook een van de mooiste banen ter wereld lijkt!
Altijd ook mijn droom geweest moet ik eerlijk zeggen. Wat machtig om elke dag zo'n kist te besturen en allerlei verschillende locaties aan te doen. De hele sfeer op schiphol en andere luchthavens, briljant. Het heeft gewoon iets. En inderdaad, daar kan echt geen kantoorbaan tegen op.
Jammer dat ik het niet red met m'n wiskunde, anders had ik het wel een serieuze poging gegeven! Gasten, geniet ervan. Ik ben in ieder geval jaloers op jullie
. Ik ga maar weer verder studeren....
Heb je vandaag gekeken? Toen ging de grote negert wel in een vliegtuig vrijwillig, zo'n Learjet geloof ikquote:
Waar was dat, op RTL7 of RTL4? RTL7 is 's avonds geloof ik, die komt dan morgenmiddag op RTL4 weer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Heb je vandaag gekeken? Toen ging de grote negert wel in een vliegtuig vrijwillig, zo'n Learjet geloof ik![]()
RTL7 om 1800quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Waar was dat, op RTL7 of RTL4? RTL7 is 's avonds geloof ik, die komt dan morgenmiddag op RTL4 weer.
(Heb 'em dus niet gezien.)
Heb je die aflevering gezien waar hij dwars door een DC-3 heenreed? En terecht! Hippie vliegtuigen!
Mooi, dan ga ik 'em morgenmiddag even kijken tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef cheukert het volgende:
[..]
RTL7 om 1800genoeg DC3's, Bell heli's en Beech18's kapoet gegaan in the A-team
Verder ook nog een 74's, en een hoopje King Air's rolletjes gespeeld. Ohja en de Lear vandaag dus
Er zijn af en toe mensen die er op hun dertigste achterkomen dat accountancy oid ook niet alles is en die alsnog een vliegopleiding beginnen. Makkelijk is anders, maar waar een wil is is een weg...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef SnowBite het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent en welke opleiding je nu doet, mar het is altijd nog mogelijk he...
In de praktijk komt er nou niet bepaald moeilijke wiskunde bij kijken...
Dan heb ik bijna 6 keer zoveel urenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb inderdaad maar zo'n 70 uurtjes ofzo. Maakt dat zoveel uit dan?
En ik me maar afvragen wat dat met flightlevels te maken had.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zag gisteren trouwens hier live op TV een Cessna 310 een noodlanding maken op een vliegveldje in Tampa, FL, gefilmd vanuit een chase plane. Z'n nose gear was niet down & locked. Was wel spannend om dat zo live te volgen, duurde in totaal wel zo'n drie kwartier omdat ie fuel aan het verbranden was.
Hij's netjes geland en met z'n neus en props op de grond tot stilstand gekomen.
Het kostte ff wat tijd om dat aan Florida te hangen jahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef Lightning_NL het volgende:
flightlevels???
Je bedoelt FL? Je weet toch wel dat Tampa in Florida ligt?
Vliegen in Florida is iig top, elke 10NM een vliegveld en nergens landingsgeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef Lightning_NL het volgende:
flightlevels???
Je bedoelt FL? Je weet toch wel dat Tampa in Florida ligt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef Alternate het volgende:
[..]
Vliegen in Florida de States is iig top, elke 10NM een vliegveld en nergens landingsgeld.
Ja, ik moet nog 's een datum prikken. Doen we vrijdag welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Neeeen ooit-met-autoreply-mee-vliegenier
Ik vind heel de USA helemaal top. Vanochtend reed ik in m'n Cadillac met CCR's - Fortunate Son op de radio, komt er net een Huey laag en recht over mij heenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef Alternate het volgende:
[..]
Vliegen in Florida is iig top, elke 10NM een vliegveld en nergens landingsgeld.
Wauw wat ben jij stoer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik vind heel de USA helemaal top. Vanochtend reed ik in m'n Cadillac met CCR's - Fortunate Son op de radio, komt er net een Huey laag en recht over mij heenKippenvelmoment.
Hoor je eigenlijk niet keihard te studeren oid. Naar verluidt is die opleiding toch redelijk zwaar en full-time of heb je even vakantie oid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:15 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind heel de USA helemaal top. Vanochtend reed ik in m'n Cadillac met CCR's - Fortunate Son op de radio, komt er net een Huey laag en recht over mij heenKippenvelmoment.
Gast, je ziet toch hopelijk zelf hoe puberaal-patserig je eigen post is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef Lightning_NL het volgende:
@McDavid, doe niet zo triest man. Reageer normaal.
@Autoreply, ik had lunchpauze.
Jammer hoor, dat precies weer 2 zweefvliegers weer zo moeten reageren.
Ik vraag me het gewoon af zonder enige bijbedoeling. Ben ook niet te beroerd om op m'n oordeel over mensen terug te komen, maar makkelijk maak je het me niet bij jouw. Mag ik je er overigens op wijzen dat ook de niet zwevers je hier regelmatig aanspreken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef Lightning_NL het volgende:
@McDavid, doe niet zo triest man. Reageer normaal.
@Autoreply, ik had lunchpauze.
Jammer hoor, dat precies weer 2 zweefvliegers weer zo moeten reageren.
* Mompelt iets over een vicieuze cirkel en instandhoudenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:30 schreef mcDavid het volgende:
Gast, je ziet toch hopelijk zelf hoe puberaal-patserig je eigen post is?
Als ik zeg dat ik inderdaad jaloers ben ga je jezelf aftrekken he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Puberaalpatserig??? Jezus man, wat is jouw probleem? Kolere, heb je last van extreme jaloezie ofzo?
Wat is er nou patserig aan het vertellen dat er een Huey over me heen vloog terwijl ik luisterde naar Fortunate Son van CCR op de radio??? Ben ik patserig omdat ik vertel dat dat mij kippenvel gaf? Ben ik patserig omdat ik een 1200 dollar Cadillac heb? Ben ik patserig omdat ik de USA top vindt?
Gast, doe normaal, GET A FREAKING LIFE!
Ben ik 't toch een keer met je eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Gast, doe normaal,
Niet instandhouden, da's gewoon opstoken wat ie nou doet. Dat van mij was een doodnormale post en daar was helemaal niks patserig aan. Beetje jammer van die McDavid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Autoreply het volgende:
* Mompelt iets over een vicieuze cirkel en instandhouden
Als je me verwijt dat ik er plezier in heb om te zien hoe je hapt, dan moet ik inderdaad bekennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Niet instandhouden, da's gewoon opstoken wat ie nou doet. Dat van mij was een doodnormale post en daar was helemaal niks patserig aan. Beetje jammer van die McDavid.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik inderdaad jaloers ben ga je jezelf aftrekken he?
Helaas voor jou, ik ben niet jaloers. Je zult weer porno moeten surfen.
Je kan er natuurlijk ook niet op ingaan. Dat je er vanuit gaat dat mijn post ook offensief bedoelt geeft wel aardig aan hoe je je zit op te fokken. (Net als die arme McDquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Niet instandhouden, da's gewoon opstoken wat ie nou doet. Dat van mij was een doodnormale post en daar was helemaal niks patserig aan. Beetje jammer van die McDavid.
Mwoah, geen last van de hardheid van 't leven daar? Of is dat vooral de impressie van die pussy's hier. Ik wil er ook nog wel 's een keer naartoe (om te werken), maar eerst m'n studie maar 's afmaken en een master in FR doen oidquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dude, snap out of it.
@autoreply: ik zit hier nog een klein jaartje, helaas, want ik wil hier best blijven. Het Amerikaanse leven bevalt me wel.
Panda van me moeder.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef Dragoljub het volgende:
Laten we het eens over koetjes en kalfjes hebben! Wat voor auto rijdt de gemiddelde piloot? Porsche ofzo?![]()
Ik heb alleen rond kerst vakantie. Maar het begint steeds drukker te worden (ik zit er nog niet zo lang). Vannochted nog de wekker om 0500 gezet om te leren. Nu weer een blokje afgesloten dus nu effe relaxen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef Autoreply het volgende:
En geef verdomme 's antwoord op m'n vraag![]()
Mwoah, dat zijn de privevliegers. Die halen een vliegbrevet om er mee te patsen maar vliegen kunnen ze nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef Dragoljub het volgende:
Laten we het eens over koetjes en kalfjes hebben! Wat voor auto rijdt de gemiddelde piloot? Porsche ofzo?![]()
Ik heb heul geen Porsche.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, dat zijn de privevliegers. Die halen een vliegbrevet om er mee te patsen maar vliegen kunnen ze niet![]()
Ik rijd overigens een Kangoo; zoietsquote:
Hardheid van het leven? Tja... Ik zit in Alabama. Een van de 'armste' staten, maar als je ziet wat een vette bakken hier rondrijdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, geen last van de hardheid van 't leven daar? Of is dat vooral de impressie van die pussy's hier. Ik wil er ook nog wel 's een keer naartoe (om te werken), maar eerst m'n studie maar 's afmaken en een master in FR doen oid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |