Daarom vind ik dat er tegenwoordig een IQ-test moet worden afgelegd alvorens men aanboord mag. Dit zal een hele hoop air rage schelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef Alternate het volgende:
Dat was altijd lachen, die mensen die gratis geupgrade zijn wegens overboeking die dan vervolgens tof gaan zitten doen in C class.
Wat een dwaas.quote:FlitsFrits 48 uur nadenken of grappen over Auschwitz nou wel leuk zijn of toch niet.
Nog leuker, mensen die door de grondafhandleing geupgrade worden, en dan bij ons op de F50 aan boord vragen waar de businessclass isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:35 schreef Alternate het volgende:
Dat was altijd lachen, die mensen die gratis geupgrade zijn wegens overboeking die dan vervolgens tof gaan zitten doen in C class.
Zoals al diverse malen opgemerkt (ik maak die opmerkingen over slecht lezen niet zonder reden) stond er in het operations manual dat je onder je manouvreersnelheid alles vol uit mag slaan. Bij de certificering en berekeningen wordt dat maar een keer gedaan, maar nergens in de operations boeken stond dat het maar over een uitslag ging. De piloot(en) handelden dus volledig volgens de beperkingen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Inlevingsvermogen heb ik wel, maar ik snap niet waarom dat in dit geval zo van toepassing zou moeten zijn. Zowiezo weet ik niet de precieze situatie waar die piloot in zit, but then again. No matter welke situatie je in zit, je gaat niet hard en snel op je pedalen zitten trappen in zo'n kist. Je kunt je toch makkelijk bedenken dat er dan ontzettend veel stress op de romp komt te staan?
Geen idee meer waar je vliegt, maar loopt dat verhaal met economy++ (alleen extra beenruimte) nog een beetje, of is dat een stille dood gestorven? Ik meen Martinairquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef Mojave het volgende:
wij hebben alleen business-class op de allereerste rij
Is goed, niet te hard zeggen, maar dit is een FlitsFrits kloon.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef Autoreply het volgende:
@Flits_frits; kom je nog ff langs als je weer 's een keer op MZ bent? Ben er toch vaak zat; minimeet![]()
Ik bedoel eigenlijk de cockpitquote:Op zondag 20 mei 2007 13:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geen idee meer waar je vliegt, maar loopt dat verhaal met economy++ (alleen extra beenruimte) nog een beetje, of is dat een stille dood gestorven? Ik meen Martinair![]()
Piemel-kuilquote:
Scherpquote:
Beste jongen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou weer?
Mij is bijgebracht om soms out-of-the-box te denken, omdat niet alles staat omschreven in de manual and omdat elke situatie anders is en dat de geschreven procedure niet altijd per se het best is. Dat is mij geleerd, en dat deel ik hier mede. Ben ik daarom arrogant? Jezus gast...
Als een piloot niet out of the box kan denken/handelen kun je even goed een aap in de cockpit zetten want die kun je ook leren vliegen.
Trouwens, ik heb nergens gezegd dat ik mezelf een goede piloot beschouw ofzo. Nergens! Sterker nog, ik ben nog geeneens piloot want ik ben nog in opleiding, dus ik snap echt niet waarom je zo moet reageren.
Mooie foto'squote:Op zondag 20 mei 2007 15:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar serieus, ik hoor er niets meer van, is dat mislukt?
OT; enige fraaie plaatjes:
[afbeelding]
's Avonds lieren staat altijd garant voor toffe plaatjes.
[afbeelding]
Slepen is ook wel aardig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Landing @ EHMZ
Dit heb ik echt al zo'n 3x gezegd ofzo maar je wilt het gewoon niet snappen denk ik:quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef Autoreply het volgende:
Zonder er eindeloos over te zeuren maarre:
[..]
Zoals al diverse malen opgemerkt (ik maak die opmerkingen over slecht lezen niet zonder reden) stond er in het operations manual dat je onder je manouvreersnelheid alles vol uit mag slaan. Bij de certificering en berekeningen wordt dat maar een keer gedaan, maar nergens in de operations boeken stond dat het maar over een uitslag ging. De piloot(en) handelden dus volledig volgens de beperkingen...
@Flits_frits; kom je nog ff langs als je weer 's een keer op MZ bent? Ben er toch vaak zat; minimeet![]()
Geloof me, dat heb ik al genoeg geleerd en dat snap ik heus wel. Maar dit vond ik gewoon een geval logisch nadenken. Met de rudder kun je ontzettend veel kracht op het toestel zetten, en je moet 'm dan ook rustig gebruiken. Net als alle controls toch? Elke seconde een volle roeruitslag een kant op geven vind ik dan gewoon onverantwoordelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. Ik ben blij dat jou nog een boel bijgeleerd gaat worden over begrip voor andermans fouten in de luchtvaart en dat je daar van moet leren en niet veroordelen. Dat zit er bij jou namelijk nog niet in.
Grtz..
ER STAAT IN DE MANUAL DAT JE ONDER DIE SNELHEID VOLLE UITSLAGEN MAG GEVEN MALLOOT!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit heb ik echt al zo'n 3x gezegd ofzo maar je wilt het gewoon niet snappen denk ik:
Hier komt dus het logisch nadenken om de hoek kijken: Niet alles staat in de manual.
DEZE WEL MALLOOT!quote:Niet elke situatie kan omschreven staan in de manual.
DE ONTWERPER GARANDEERT JE DAT HET TOESTEL BIJ DAT SOORT UITSLAGEN HEEL BLIJFT. DAN GA JE DAAR OOK VAN UIT.quote:Out of the box denken, en je realiseren dat er zoveel stress op bepaalde delen komt te staan dat er dingen gaan scheuren.
Jij gaat bij defensie (als je daar dezelfde houding hebt) nog veel problemen tegen komen. Succes daarmeequote:Niet het excuus gebruiken van "Ja maar het staat in de manual dus kan ik dat doen". Blijven nadenken aanklungelen.
Er staat niks over herhaalde volle uitslagen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Autoreply het volgende:
Plaat-kop; uweets![]()
[..]
ER STAAT IN DE MANUAL DAT JE ONDER DIE SNELHEID VOLLE UITSLAGEN MAG GEVEN MALLOOT!
[..]
De ontwerper heeft het niet over herhaalde hoog frequente volledige uitslagen, terwijl je ook nog eens door wake vortices van een 747 heen vliegt.quote:DE ONTWERPER GARANDEERT JE DAT HET TOESTEL BIJ DAT SOORT UITSLAGEN HEEL BLIJFT. DAN GA JE DAAR OOK VAN UIT.
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat heb ik dus ook al een paar keer gezegd, niet alles over elke situatie kan in een manual staan.
Doe verder gewoon rustig man.
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef pwnd het volgende:
Lightning_NL is het zeikerige kudtbroertje van StefanP ofzo? Of heb ik wat gemist..
Schenken jullie Palm in het clubhuis?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, ik geloof niet dat je je hier bijzonder geliefd maakt met je gedram. Zullen we dan maar weer OT lief gaan doen?
Palm, Grolsch, Jupiler, Hoegaarden, Koninck, en soms nog wat duitse meuk. En nog wat alcoholloze zooi enzo. We hebben ook chips en een restaurant (op 't veld)quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Schenken jullie Palm in het clubhuis?
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Palm, Grolsch, Jupiler, Hoegaarden, Koninck, en soms nog wat duitse meuk. En nog wat alcoholloze zooi enzo. We hebben ook chips en een restaurant (op 't veld)![]()
jij rel-joegoquote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Is goed, niet te hard zeggen, maar dit is een FlitsFrits kloon.
En ha'k jullie toch mooi beetgenomen in het vliegtuigoverlast topic.
24 uur uiterste matigheid en 10 uur voor de vlucht geen alcohol. Vanaf 0.2 ben je de lul, maar 4 uur voor de vlucht een pilsje pakken is ook gewoon een forse boete of erger, zelfs als je je vlucht alleen nog maar aan 't voorbereiden bent als je wordt betrapt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:40 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
(Wat is het maximum promillage eigenlijk wat je in je bloed mag hebben als je in SEP vliegt?)
Hebben jullie ook water?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
24 uur uiterste matigheid en 10 uur voor de vlucht geen alcohol. Vanaf 0.2 ben je de lul, maar 4 uur voor de vlucht een pilsje pakken is ook gewoon een forse boete of erger, zelfs als je je vlucht alleen nog maar aan 't voorbereiden bent als je wordt betrapt.
quote:
Mja, of ik neem m'n tentje mee en ga op die kamping (final 09, upwind 27) verkassen waar niemand overheen mag.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel een lift richting station. (En prima hotels)![]()
Ik loos nog wel 's water boven die camping. Op een metertje of 10 hoogtequote:Op zondag 20 mei 2007 17:58 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Mja, of ik neem m'n tentje mee en ga op die kamping (final 09, upwind 27) verkassen waar niemand overheen mag.
Bouw er dan geen camping ofzo!
Niet rechthoekige circuits zijn stom.
Jij ouwe chemtrailtrekkert!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik loos nog wel 's water boven die camping. Op een metertje of 10 hoogte![]()
Ik had toevallig 2 weken geleden een positioning met MP naar Zakynthos met de A320 van ze.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar serieus, ik hoor er niets meer van, is dat mislukt?
Leek me wel een leuke TVPquote:JW zegt:
trouwes he, die cheukert, met z'n david is nog erger, geilt op vliegtuigen en neukt nix
JW zegt:
die is lid bij ons
JW zegt:
nou, die neukt dus nog veel minder he haha
David zegt:
::D
quote:
Heu, m'n huis op de fotoquote:
dan ben je dus nog maagd.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef cheukert het volgende:
[..]
![]()
ja maar ja maar ja maar minder dan niks neuken kan toch heeeulemaal niet![]()
én homo, want ik heb alleen een broertje.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef cheukert het volgende:
[..]
zegmaar tegen je zusje dat ik haar vanaaf nog wel bel![]()
Wat loop je nou te ontkennen dat je een zusje hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én homo, want ik heb alleen een broertje.
Wat loop jij nou te bekennen dat je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje niet kunt zien!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
Wat loop je nou te ontkennen dat je een zusje hebt![]()
Ik ontken bij deze alles rondom jouw bestaanquote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te bekennen dat je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje niet kunt zien!
wheheh iemand die geilt op jongetjes waarvan hij denkt dat het meisjes zijn en helemáál niets neukt gepwnd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |