abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49500901
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Zowiezo wel HEEL erg stom om dat te doen... Wat bezielt zo'n gast om met zo'n grote kist hard en snel op de pedalen te trappen??? Hoe slecht ben je dan opgeleid???
Er staat me vaag bij (ongevallenrapport twee jaar geleden gelezen) dat er ook problemen waren met scheurvorming in de glasvezel. Of haal ik nu twee crashes door elkaar
pi_49501465
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Zowiezo wel HEEL erg stom om dat te doen... Wat bezielt zo'n gast om met zo'n grote kist hard en snel op de pedalen te trappen??? Hoe slecht ben je dan opgeleid???
Zolang je er niet bij geweest bent of in een soortgelijke situatie bent, is die vraag onmogelijk te beantwoorden...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 18 mei 2007 @ 07:57:21 #253
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49501733
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Zowiezo wel HEEL erg stom om dat te doen... Wat bezielt zo'n gast om met zo'n grote kist hard en snel op de pedalen te trappen??? Hoe slecht ben je dan opgeleid???
Kijk weet je wat het is, bij vrijwel elke Discovery of NG documentaire over vliegrampen denken we nu 'Jeetje wat dom, dat weet je toch'.
Maar de reden dat wij het tegenwoordig allemaal zo goed weten is gewoon simpelweg het feit dat het een keer misgegaan is. In de luchtvaart leren we daar van en passen de training aan om ervoor te zorgen dat het niet nog een keer gebeurd. Maar die mensen die het in eerste instantie gebeurden wisten gewoon van niets en deden wat ze het beste leek.
Zo wisten ze ten tijde van dat ongeluk gewoon niet dat je je rudder eraf kunt trappen, dat werd niet verteld tijdens de training en stond niet duidelijk in de boeken. Het is ook erg lullig, er is altijd een bepaalde snelheid, door de fabrikant bepaald, waarop (of onder) je volle roeruitslagen kunt geven zonder het vliegtuig structureel te beschadigen. Helaas geld dat niet voor de rudder. Dat weten wij nu, omdat dat erin geramd is bij onze training, net zoals we nu geen circuit breakers meer resetten in de lucht, de take-off clearance met elkaar confirmeren, de speedbrake automatisch inklapt bij windshear etc etc. Allemaal dingen die je bij NG gaat zien langskomen.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:54:09 #254
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_49506209
quote:
En ik maar denken dat het aan het formaat piemel lag bij mij
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_49506867
quote:
Zou dat ook gelden voor vliegtenue+chute? Zegmaar de WOII look? Dan weet ik direct waar al die kwijlende vrouwen altijd vandaan komen AR rijdt ook nog motor, ook dat helpt...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:51:53 #257
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49511462
http://www.dumpert.nl/mediabase/15349/a8390494/index.html

Zweefheli

Deze is ook wel aardig: birdstrike. http://www.dumpert.nl/mediabase/15311/73fa48a0/index.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/15100/cf3ecb8e/index.html N00b ATC op SXM. (wel vet daar overigens, kan ik iedereen aanraden om daar ff te gaan vertoeven)

http://www.youtube.com/watch?v=ksmDuXO_k6E&mode=related&search=

[ Bericht 24% gewijzigd door Public_NME op 18-05-2007 15:25:00 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_49513958
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Zou dat ook gelden voor vliegtenue+chute? Zegmaar de WOII look? Dan weet ik direct waar al die kwijlende vrouwen altijd vandaan komen AR rijdt ook nog motor, ook dat helpt...
Nee die chute ziet er belachelijk uit! Lijk je net een fucking schildpad, dus nee je bent niet geil!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49515924
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:12 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Nee die chute ziet er belachelijk uit! Lijk je net een fucking schildpad, dus nee je bent niet geil!
Nee hoor, kleine wedstrijdchutes zien er best geilgaaf uit
pi_49518030
helemaal niet, wen er nou maar aan
Tralalalala Die Dom Die Dom
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:39:23 #261
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49522212
Het zegt ook wel iets over het vertrouwen in je eigen vliegkunsten als je een parachute omdoet
pi_49524296
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Zou dat ook gelden voor vliegtenue+chute? Zegmaar de WOII look? Dan weet ik direct waar al die kwijlende vrouwen altijd vandaan komen AR rijdt ook nog motor, ook dat helpt...
De WWII look is nog altijd een zitchute zo'n poepluier unit, heb jij dat ook?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49524465
quote:
Een vliegtuig met passagiers aan boord is vrijdagavond nabij de luchthaven Eelde van de baan geraakt.

Volgens de politie zijn er geen gewonden gevallen.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49525474
VLM F50
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49525639
Belgen.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49526675
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef FlitsFrits het volgende:
Belgen.
?
pi_49527913
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:37 schreef cheukert het volgende:

[..]

De WWII look is nog altijd een zitchute zo'n poepluier unit, heb jij dat ook?
Zo'n chute hebben wij ook op de club, maar dat zit voor geen meter!
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef Alternate het volgende:
Het zegt ook wel iets over het vertrouwen in je eigen vliegkunsten als je een parachute omdoet
De meeste mensen doen zo'n ding alleen maar om omdat het lekker zit Die kuipstoeltjes zijn nou eenmaal gevormd naar een chute.
maargoed als je 'm toch omdoet kun je maar beter zorgen dat je weet hoe die werkt ook heh
pi_49528488
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:43 schreef Defected het volgende:

[..]

?
Ah, c'est une huilie!
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49529897
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 07:57 schreef Alternate het volgende:

[..]

Kijk weet je wat het is, bij vrijwel elke Discovery of NG documentaire over vliegrampen denken we nu 'Jeetje wat dom, dat weet je toch'.
Maar de reden dat wij het tegenwoordig allemaal zo goed weten is gewoon simpelweg het feit dat het een keer misgegaan is. In de luchtvaart leren we daar van en passen de training aan om ervoor te zorgen dat het niet nog een keer gebeurd. Maar die mensen die het in eerste instantie gebeurden wisten gewoon van niets en deden wat ze het beste leek.
Zo wisten ze ten tijde van dat ongeluk gewoon niet dat je je rudder eraf kunt trappen, dat werd niet verteld tijdens de training en stond niet duidelijk in de boeken. Het is ook erg lullig, er is altijd een bepaalde snelheid, door de fabrikant bepaald, waarop (of onder) je volle roeruitslagen kunt geven zonder het vliegtuig structureel te beschadigen. Helaas geld dat niet voor de rudder. Dat weten wij nu, omdat dat erin geramd is bij onze training, net zoals we nu geen circuit breakers meer resetten in de lucht, de take-off clearance met elkaar confirmeren, de speedbrake automatisch inklapt bij windshear etc etc. Allemaal dingen die je bij NG gaat zien langskomen.
Tja... Dat van die rudders vind ik gewoon logisch nadenken hoor. Die gast zat in een lange smalle passagiersvliegtuig, dat eigenlijk helemaal niet zo'n supersterke romp heeft. En als je dan met een lekker groot roer achterin vol en snel rond gaat zitten trappen kun je er natuurlijk op wachten dat er wat gaat scheuren/breken. Zo'n grote kist links rechts yaw-end door de lucht met zo'n 1 Herz... Gewoon stom.
Als dit nooit tegen deze piloot is verteld vind ik dat een wel heel slechte zaak. Zowiezo dat ie het niet zelf heeft kunnen bedenken.
pi_49529964
Nee alleen een chute om ziet er inderdaad niet uit Al helemaal niet als je daaronder een shirt en korte broek hebt, en op je hoofd zo'n rond petje hahaha.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:56:20 #271
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49531194
Ziet er naar uit dat de brakes van die Fucker op Eelde het niet deden?! (best knap om met zo'n Fucker eraf te knallen met dit weer lol)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_49532219
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Tja... Dat van die rudders vind ik gewoon logisch nadenken hoor. Die gast zat in een lange smalle passagiersvliegtuig, dat eigenlijk helemaal niet zo'n supersterke romp heeft. En als je dan met een lekker groot roer achterin vol en snel rond gaat zitten trappen kun je er natuurlijk op wachten dat er wat gaat scheuren/breken. Zo'n grote kist links rechts yaw-end door de lucht met zo'n 1 Herz... Gewoon stom.
Als dit nooit tegen deze piloot is verteld vind ik dat een wel heel slechte zaak. Zowiezo dat ie het niet zelf heeft kunnen bedenken.
Nah, je laat iig zien dat je inhoudelijke kennis ongeveer nul is; houdt dan gewoon je mond ipv dom geblaat...

Manouvreesnelheid zegt je niets? Met de respectievelijke flapsetting was de consensus dat je alle stuurorganen, ook je rudder vol uit mocht slaan. Alleen is er niemand ooit verteld dat dat niet geldt voor herhaalde uitslagen.
Dat was in ieder operations manual terug te vinden. Tegenwoordig is de link tussen luchtwaardigheid en operations wat duidelijker en is het dus ook operations duidelijk dat het eenmalige uitslagen betreft.
pi_49532246
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef Alternate het volgende:
Het zegt ook wel iets over het vertrouwen in je eigen vliegkunsten als je een parachute omdoet
Ah, dus Frank Versteegh kan ook niet vliegen? In de meeste landen is het simpelweg een verplichting, dus dat heeft weinig met vertrouwen te maken.
Schakel jij je airbags ook uit omdat je zat vertrouwen hebt ik je eigen rijkunsten?
pi_49532276
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef mcDavid het volgende:
Zo'n chute hebben wij ook op de club, maar dat zit voor geen meter!
Het zit absoluut perfect.
quote:
De meeste mensen doen zo'n ding alleen maar om omdat het lekker zit Die kuipstoeltjes zijn nou eenmaal gevormd naar een chute.
maargoed als je 'm toch omdoet kun je maar beter zorgen dat je weet hoe die werkt ook heh
De meeste vliegers die ik ken dragen 'm toch echt primair voor de extra veiligheid. Ik stap ook niet op de motor zonder helm al heb ik die nog nooit nodig gehad
pi_49533226
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:47 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Nah, je laat iig zien dat je inhoudelijke kennis ongeveer nul is; houdt dan gewoon je mond ipv dom geblaat...

Manouvreesnelheid zegt je niets? Met de respectievelijke flapsetting was de consensus dat je alle stuurorganen, ook je rudder vol uit mocht slaan. Alleen is er niemand ooit verteld dat dat niet geldt voor herhaalde uitslagen.
Dat was in ieder operations manual terug te vinden. Tegenwoordig is de link tussen luchtwaardigheid en operations wat duidelijker en is het dus ook operations duidelijk dat het eenmalige uitslagen betreft.
Dat is nou het verschil misschien tussen goede en slechte piloten... Volledig het boekje volgen, of 'out of the box denken' (zeer belangrijke eigenschap voor vliegers) en je hersenen gebruiken. Heeft op zo'n moment weinig met inhoudelijke kennis te maken.
Maar dat leren ze je niet bij het zweefvliegen.
pi_49534407
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:49 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat is nou het verschil misschien tussen goede en slechte piloten... Volledig het boekje volgen, of 'out of the box denken' (zeer belangrijke eigenschap voor vliegers) en je hersenen gebruiken.
Dus jij klungelt maar wat aan. Fijn te horen dat daar m'n belastingcenten naartoe gaan.
quote:
Heeft op zo'n moment weinig met inhoudelijke kennis te maken.
Fijn dat je geen idee hebt hoeveel je kist kan hebben. Va is elementaire theorie...
quote:
Maar dat leren ze je niet bij het zweefvliegen.
Klopt, wij leren niet hoe we iemand af moeten zeiken ipv moeten toegeven dat we er geen hol van begrepen hebben.

Naja, AR gaat ff fijn ongecontroleerd neerstorten, veel plezier met stunten he
pi_49538353
Haha, stunten....met een heli Nja, met een redelijk 1337 apache kan het nog wel..maar met een zwever gaat het toch echt beter..
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:27:42 #278
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_49539091
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:49 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat is nou het verschil misschien tussen goede en slechte piloten... Volledig het boekje volgen, of 'out of the box denken' (zeer belangrijke eigenschap voor vliegers) en je hersenen gebruiken. Heeft op zo'n moment weinig met inhoudelijke kennis te maken.
Maar dat leren ze je niet bij het zweefvliegen.
Jezus gast..

Wat ben jij een ontzettende arrogante hufter.

Jij moet nog heel veel leren. Gelukkig zit je nog in opleiding bij die mooie vliegclub van de overheid en ik vertrouw er op dat ze je nog heel wat bij gaan brengen!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:38:38 #279
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_49539404
lol
FCT
pi_49539924
Vraag me wel af wat er nu in Eelde gebeurt is. Zelfs met 10kts tailwind en een braking action medium, heeft een F50 1400m baan nodig met 25'C, 20 ton (bijna max), 50kts crosswind, 10kts te hard over de threshold.

Dan heb je nog 400m over en die 1400 is al erg overdreven (1000ft punt niet meegerekend, dus dan nog 100m over)

Met andere woorden, wat ze ook gedaan hebben, ze hebben ongeveer 500meter verprutst...

(zelfs op een baantje van LCY 1200m moet je nog gas geven om aan het eind van de baan de exit te nemen)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:19:13 #281
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49541648
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:55 schreef The_stranger het volgende:

(zelfs op een baantje van LCY 1200m moet je nog gas geven om aan het eind van de baan de exit te nemen)
Er schijnen problemen te zijn geweest met de remmen... Is nog niet zeker, maar lijkt me plausibel. Een F50 knal je niet zomaar v/d baan.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_49542714
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:19 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Er schijnen problemen te zijn geweest met de remmen... Is nog niet zeker, maar lijkt me plausibel. Een F50 knal je niet zomaar v/d baan.
Zelfs zonder remmen sta je binnen 1800 meter stil, mits je fatsoenlijk landt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_49546761
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:49 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat is nou het verschil misschien tussen goede en slechte piloten... Volledig het boekje volgen, of 'out of the box denken' (zeer belangrijke eigenschap voor vliegers) en je hersenen gebruiken. Heeft op zo'n moment weinig met inhoudelijke kennis te maken.
Maar dat leren ze je niet bij het zweefvliegen.
Gelukkig weet jij wat die vlieger dacht toen hij in die situatie zat
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49546797
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Ah, c'est une huilie!
C'est une huilie Belge!
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49549719
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:05 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dus jij klungelt maar wat aan. Fijn te horen dat daar m'n belastingcenten naartoe gaan.
[..]
Echt... Jij hebt mij nu een paar keer verteld dat ik schijnbaar niet zo best ben in begrijpend lezen, terwijl jij echt de kroon spant wat betreft heel slecht begrijpend lezen. Laat ik toch nog maar zo aardig zijn om het voor je uit te leggen in Jip & Janneke-taal, hopend dat je het dan wel begrijpt.

Ik klungel niks aan. Waar heb je dat vandaan? Uit die grote duim van je? Ik zeg alleen dat je als piloot soms 'out-of-the-box' moet denken omdat niet elke situatie omschreven staat in een manual, en dat dat een belangrijke eigenschap is van een piloot. Echt triest dat jij dan concludeert dat ik aanklungel. Hoe je daarbij komt snap ik echt niet. Ben je echt zo simpel?
quote:
Fijn dat je geen idee hebt hoeveel je kist kan hebben. Va is elementaire theorie...
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan? Ik snap jou echt niet Je lult weer eens compleet uit je nek. Ik weet heel goed wat de performance en limitations zijn van het type dat ik vlieg.
quote:
Klopt, wij leren niet hoe we iemand af moeten zeiken ipv moeten toegeven dat we er geen hol van begrepen hebben.
Kerel... hahaha, doe niet zo triest en gefrustreerd man. Ga toch lekker in die zwever van je zitten met je frustraties. Neem ook een begrijpend lezen boekje mee tijdens die lange vluchten van je.
quote:
Naja, AR gaat ff fijn ongecontroleerd neerstorten, veel plezier met stunten he
Over jezelf praten in de 3e persoon...
pi_49549815
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:27 schreef nsfw het volgende:

[..]

Jezus gast..

Wat ben jij een ontzettende arrogante hufter.

Jij moet nog heel veel leren. Gelukkig zit je nog in opleiding bij die mooie vliegclub van de overheid en ik vertrouw er op dat ze je nog heel wat bij gaan brengen!
Wat is jouw probleem nou weer?
Mij is bijgebracht om soms out-of-the-box te denken, omdat niet alles staat omschreven in de manual and omdat elke situatie anders is en dat de geschreven procedure niet altijd per se het best is. Dat is mij geleerd, en dat deel ik hier mede. Ben ik daarom arrogant? Jezus gast...
Als een piloot niet out of the box kan denken/handelen kun je even goed een aap in de cockpit zetten want die kun je ook leren vliegen.

Trouwens, ik heb nergens gezegd dat ik mezelf een goede piloot beschouw ofzo. Nergens! Sterker nog, ik ben nog geeneens piloot want ik ben nog in opleiding, dus ik snap echt niet waarom je zo moet reageren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lightning_NL op 19-05-2007 20:18:32 ]
pi_49550336
Leuk dat je steeds op 'ga lekker zweefvliegen ofzo' terugkomt.

Ik ontken mijn bestaan.
pi_49550363
Steeds ja.
pi_49550374
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Als een piloot niet out of the box kan denken/handelen kun je even goed een aap in de cockpit zetten want die kun je ook leren vliegen.
Je doet dus mee aan een testprogramma van de NASA ofzo?
Ik ontken mijn bestaan.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:18:05 #290
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49550389
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Zelfs zonder remmen sta je binnen 1800 meter stil, mits je fatsoenlijk landt...
Hmm schijnt dat ie hem toch halverwege de baan heeft neergezet, downwind
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_49550417
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:18 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hmm schijnt dat ie hem toch halverwege de baan heeft neergezet, downwind
Doet me denken aan OY-JET. Alleen hoefden de lui in de Fokker niet te zwemmen.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49550495
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:17 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Je doet dus mee aan een testprogramma van de NASA ofzo?
13-jarige humor
pi_49550562
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:18 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Doet me denken aan OY-JET. Alleen hoefden de lui in de Fokker niet te zwemmen.
Ik was van de zomer op Boulder in Amerika, aan het begin/eind van de baan lag een klein meertje/plas. Het scheen dat er meerdere kisten daar al een duikje hebben genomen
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49550592
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:56 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem nou weer?
Mij is bijgebracht om soms out-of-the-box te denken, omdat niet alles staat omschreven in de manual and omdat elke situatie anders is en dat de geschreven procedure niet altijd per se het best is. Dat is mij geleerd, en dat deel ik hier mede. Ben ik daarom arrogant? Jezus gast...
Als een piloot niet out of the box kan denken/handelen kun je even goed een aap in de cockpit zetten want die kun je ook leren vliegen.

Trouwens, ik heb nergens gezegd dat ik mezelf een goede piloot beschouw ofzo. Nergens! Sterker nog, ik ben nog geeneens piloot want ik ben nog in opleiding, dus ik snap echt niet waarom je zo moet reageren.
tip: een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49550628
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:18 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hmm schijnt dat ie hem toch halverwege de baan heeft neergezet, downwind
Wat heeft downwind hiermee te maken?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49550647
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:21 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

13-jarige humor
Het valt me nog mee dat je 'em snapte.
Ik ontken mijn bestaan.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:27:34 #297
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49550657
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:26 schreef cheukert het volgende:

[..]

Wat heeft downwind hiermee te maken?
Meer snelheid en minder weerstand tijdens de landing?! =nog lastiger op een korte baan te landen..?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_49550677
Inlevingsvermogen heb ik wel, maar ik snap niet waarom dat in dit geval zo van toepassing zou moeten zijn. Zowiezo weet ik niet de precieze situatie waar die piloot in zit, but then again. No matter welke situatie je in zit, je gaat niet hard en snel op je pedalen zitten trappen in zo'n kist. Je kunt je toch makkelijk bedenken dat er dan ontzettend veel stress op de romp komt te staan?
pi_49550712
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef cheukert het volgende:

[..]

Ik was van de zomer op Boulder in Amerika, aan het begin/eind van de baan lag een klein meertje/plas. Het scheen dat er meerdere kisten daar al een duikje hebben genomen
Moet je 'es naar Acapulco gaan, daar liggen een hoop vliegtuigen die de baan niet hebben gehaald en/of niet vroeg genoeg zijn losgekomen.

Wel een cute gezicht met dat mooie heldere water.
Ik ontken mijn bestaan.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:30:04 #300
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49550729
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Meer snelheid en minder weerstand tijdens de landing?! =nog lastiger op een korte baan te landen..?
quote:
Doet me denken aan OY-JET
Ja, die ging echt keihard downwind het meertje in hehe. Nieuwe registratie van de opvolger was OY-WET (echt waar)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')