Roast chicken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jf9gZ47ir78
Thomsonfly 757 engine failure door 2 reigers in de motor lol.
Ik klik link aan zonder te lezen en heb geen geluid, dacht even dat het een KLM kist wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jf9gZ47ir78
Thomsonfly 757 engine failure door 2 reigers in de motor lol.
Wil jij voor de komende 40jaar wakker blijven?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:45 schreef Jarold het volgende:
homo's
welke en watvoor vliegschool?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef kebabkever het volgende:
Aangemeld bij de vliegschool. In augustus ga ik men testen doen![]()
Heb dr echt zwaar veel zin in!
Eind augustus vliegen naar engeland Dan daar 2 dagen oefeningen en testen.
Hmm hij is vrij gevoelig ja maar dit heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Public_NME het volgende:
Wel opvallend dat er de laatste veel 737NG crashen/incidenten zijn... Die Kenya airways kist was ook maar een paar maanden oud. Las op airliners dat een 738 nogal snel steep kan banken omdat de stick heel gevoelig is. (schijnt gevoeliger te zijn dan de 700 en classics etc). Hij zei ook dat hij ervaren 737 piloten in de sim een 'roll-over' had zien doen icm een engine flame out.
Iemand hier met een 738 type-rating? (mojave?)
Die van Southwest in Chicago is ook vrij beroemd/berucht. (door de omheining). Verder nog een GOL kist van de baan af, een 600 uit Algerije waarvan de gear afbrak tijdens de landingquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hmm hij is vrij gevoelig ja maar dit heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.
Verder ken ik alleen deze Kenya en de GOL crash in Brazilie met een 737NG...
Ja, in de GOL case valt dat te betwijfelen trouwens...(Diegene die van 10km hoogte naar beneden donderde). Ik denk dat er in het geval van de Kenya airways crash ook wel eens een pilot error zou zijn kunnen gebeurd. (icm een technical failure)quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Mojave het volgende:
Oh ja oke die niet fatals had ik niet mee geteld maar dat zijn overigens naar ik herninner allemaal pilot errors
uuuuuuuuuuuuuuuuuuh?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:04 schreef Public_NME het volgende:
Hé Mojave, waarom heeft HV eigenlijk zoveel 737NG's weggedaan? (52!) Anders hadden ze nu 75 NG's ipv 23... Of zaten er veel in de lease? (voor de zomerperiode bijvoorbeeld)
http://www.airfleets.net/flottecie/Transavia%20Airlines.htm dan ff op history klikken. Ik heb idd ook wel eens HV kisten in een Sun Country scheme gezien, best mooi!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Mojave het volgende:
[..]
us ik weet niet hoe je aan die info komt?
Damn, ik zag op de site dat het om 4u 's nachts nog steeds 37c is..! Lekker warm met vliegen lijkt me lol.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:13 schreef SnowBite het volgende:
Iemand nog naar de Redbull Airrace dit weekend?
Nee? Nou ik wel
mja zal wel ex-import zijn waar elk jaar een ander registratie voor terug komt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
http://www.airfleets.net/flottecie/Transavia%20Airlines.htm dan ff op history klikken. Ik heb idd ook wel eens HV kisten in een Sun Country scheme gezien, best mooi!
Het was ernorm gaaf. Nog eventjes met Frank Versteegh staan praten enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Damn, ik zag op de site dat het om 4u 's nachts nog steeds 37c is..! Lekker warm met vliegen lijkt me lol.
Jij en Lightning_nl zijn overigens wel 1 perfect koppel je weetsssquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef mcDavid het volgende:
Zo, weer een topic volgebaggerd! [afbeelding]
Misschien moet ik zijn telefoonnummer maar eens vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
Jij en Lightning_nl zijn overigens wel 1 perfect koppel je weetsss
Filmpje op de site was erg gaaf!quote:Op zondag 13 mei 2007 07:34 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Het was ernorm gaaf. Nog eventjes met Frank Versteegh staan praten enzo.
's avonds is het wel wat koeler, maar nog steeds was er vandaag een density altitude van ong. 8000ft.
Dat vliegt wel wat anders dan in Rotterdam met 15 graden ofzo.
Meer qua richten enzo. Het ding blijft draaibaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef FlitsFrits het volgende:
Pattex.
Plak die unit aan je muggensweeperquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Meer qua richten enzo. Het ding blijft draaibaar![]()
Ik heb laatste een filmpje gemaakt toen ik op vakantie was. Dat was niet vanuit een vliegtuig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb laatst nog een filmpje gemaakt van een presentatie van wat klasgenoten. Dat was niet vanuit een vliegtuig.
Scroll eens naar boven...quote:
In mijn geval: ook nog een pagina terug. Maar euh..quote:
Zonder te klikken: Amerian Airlines (dacht ik) Airbus crash bij New York? Is de afgelopen weken nog een paar keer op NGC geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:30 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VFsaFVlJCDE
Deze blijft ook nogal knullig, die co-piloot dacht dat ze nog steeds in de wake vortex zaten waardoor hij keihard op zijn pedalen bleef stampen. (en dus keihard gingen swingen, waardoor hij nog harder ging stampen) Uiteindelijk brak het roer af...:X
Ja, die co-piloot bracht ff een A300 naar de grond...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zonder te klikken: Amerian Airlines (dacht ik) Airbus crash bij New York? Is de afgelopen weken nog een paar keer op NGC geweest.
Eerlijk is eerlijk: de First Officer was waarschijnlijk het slachtoffer van de training van American Airlines (AA), en onvoldoende documentatie van Airbus. AA en Airbus geven elkaar de schuld van het ongeval. Ik betwijfel of een andere AA-vlieger het anders had aangepakt, aangezien de meeste vliegers bij AA dachten dat ze met de Airbus konden smijten alsof het een fighter is. Hoe dan ook: alhoewel de NTSB de agressieve behandeling van de flight controls als onjuist bestempelt, geven ze de vlieger niet de schuld van de crash. Het onderzoek van de NTSB laat sowieso aardig wat dingetjes liggen, en een eindrapport is er nog altijd niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:40 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, die co-piloot bracht ff een A300 naar de grond...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |