wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Dragoljub het volgende:
Die's heul nie geil!
http://www.airliners.net/open.file/1173238/L/
Die is pas geil!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?
ik denk dat ie geen van 2 haaltquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf jij zou liever in dat beschuitblik met vleugels zitten dan in die ragbak van YLB?
Wat loop je nou te trollen gladiool.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik denk dat ie geen van 2 haalt
Als je genoeg lapt mag je misschien een keertje mee in de cabine!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen gladiool.
Ik trol niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
Wat loop je nou te trollen gladiool.
ja idd. Een flamewar moeten we niet hebben in dit topic he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef cheukert het volgende:
rustig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef cheukert het volgende:
Nee, want die vloog in gele vliegtuigen slechts in gedachten.
Tsjah. Grow up ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Neeheeheeheehee ik heb toch gelijk. Lekker puh![]()
Daar had ik het helemaal niet specifiek over, het gaat me er meer om hoe je hier om gaat met anderen en hoe jij je ten opzichte van hen gedraagt..maarja daar hebben anderen je ook wel op gewezen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Yellowbedletter, ik kwijlde helemaal geen onzin. Nogmaals, ik vind het stom om elke seconde hard en voluit je rudder in te trappen. Ikzelf zou dat echt nooit doen omdat met een beetje gezond verstand je je dan kan bedenken dat er met de enorme kracht van je rudder er iets kapot zal gaan, ook al zit je onder je manouevre snelheid.
En cheukert wat bedoel je met gele vliegtuigen?
Heb je zulke grote tenen, of zijn ze zo gevoelig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe niet zo kinderachtig Autoreply.
En als met 'die gele vliegtuigen' de PC7 wordt bedoeld, die btw al een aardig tijdje zwart is, waarom doe je dan weer zo zielig door een quote te veranderen en er 'slechts in gedachten' van te maken?
Je weet precies waarom die piloten het fout hebben gedaan, tegen de conclusie van het officiele onderzoek in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe niet zo kinderachtig Autoreply.
Tsjah, die opmerking over slecht (begrijpend) lezen heb ik al te vaak geplaatst, maar hij staat een centimeter of vijf hoger...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik stel alleen een vraag omdat ik ten eerste niet weet wat er met gele vliegtuigen wordt bedoeld, maar ik heb het idee dat er op mij wordt gedoeld, en ten tweede vraag ik me af waarom Autoreply dan weer zoiets in een quote moet veranderen, wat gaat er in die gast om.
Moet jij dan weer zo'n stomme opmerking maken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Autoreply het volgende:
Je komt nogal arrogant over en schijnbaar is dat nergens op gebaseerd. Zoals ik je quotte kom je over. Kinderachtig dus. Leer ervan, dan heb je er nog wat aan![]()
Idd, wat een stelletje wijven zeg pfffffffffffff.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef cheukert het volgende:
pak die rust
Die is er nog niet, meen ik gelezen te hebben in de vorige topicsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is trouwens de conclusie van het officiele onderzoek dan???
Die piloot deed dat niet voor niets, turbulentie net na de start kan je makelijk de controle over de kist laten verliezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Omdat YBL my beschuldigt van 'onzin kwijlen'. Daar reageer ik dan op. En waarom heb ik de discussie verloren? Ik zeg alleen wat ik zou doen en wat ik niet zou doen. En wat ik niet zou doen is elke seconde een rudder vol intrappen. En laat dat nou juist hetgene zijn wat schade aan het toestel heeft veroorzaakt.
Naar ik meen:quote:Wat is trouwens de conclusie van het officiele onderzoek dan???
Denk 't wel:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Die is er nog niet, meen ik gelezen te hebben in de vorige topics
Nah, beetje jammer dat dit soort dingen op Discovery/NGC meestal redelijk sensationeel worden aangepakt. Vaak klopt de conclusie ook gewoon niet. Blijkbaar is het teveel moeite voor de makers om een paar honderd pagina's ff door te jassen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Public_NME het volgende:
Misschien hebben ze over een uurtje nog wel meer info. op NGC, aangezien hij er vandaag toevallig op is. (kunnen jullie daarna weer verder rellen)
...of is een andere conclusie sensationeler of sociaal/economisch-wenselijker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, beetje jammer dat dit soort dingen op Discovery/NGC meestal redelijk sensationeel worden aangepakt. Vaak klopt de conclusie ook gewoon niet. Blijkbaar is het teveel moeite voor de makers om een paar honderd pagina's ff door te jassen...
Maar da's toch lang niet zo leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef SnowBite het volgende:
mensen mensen doe eens ff rustig, speel het niet op de man af maar kom gewoon met niet boeiende feiten!
Ga jij 's gauw doodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef SnowBite het volgende:
mensen mensen doe eens ff rustig, speel het niet op de man af maar kom gewoon met niet boeiende feiten!
Als je er echt voor wilt gaan kan je altijd nog een deelcertificaat oid halen. Ga anders 's een keer op een vliegveld kijken, er zijn ook zat manieren om (betaalbaar) prive te vliegen. Microlights, Cessna's, heli's, zweven, parapenten, deltavliegen, skydiven. Gewoon doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Fillipe het volgende:
N.a.v. Piloot / Co-Piloot moet ik ook echt zeggen dat Piloot zijn mij ook een van de mooiste banen ter wereld lijkt! Altijd ook mijn droom geweest moet ik eerlijk zeggen. Wat machtig om elke dag zo'n kist te besturen en allerlei verschillende locaties aan te doen. De hele sfeer op schiphol en andere luchthavens, briljant. Het heeft gewoon iets. En inderdaad, daar kan echt geen kantoorbaan tegen op.
Jammer dat ik het niet red met m'n wiskunde, anders had ik het wel een serieuze poging gegeven! Gasten, geniet ervan. Ik ben in ieder geval jaloers op jullie
. Gaat maar weer verder studeren....
Nee joh. Daarom fakkelde ik 'm ook zo af. Stoer doen is prima als 't ergens op gebaseerd is. Daarom ben ik ook zo coolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ghehe ik kom er net achter dat lightning nl dus eigenlijk weinig tot geen vliegervaring heeftik dacht dat ie al heliwopters vloog
Ik ken de maker. Kwam 'm drie jaar geleden in Sisteron tegen. Toen was dit nog zwaar underground, ze vreesden vervolgingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef cheukert het volgende:
En nog zo'n keistoer plaatje!
[afbeelding]
Omdat je L&R doet en in een zwevert zit?quote:
Neuh, de grootte van m'n lul is genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Omdat je L&R doet en in een zwevert zit?
Die mensen die dat zeggen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, de grootte van m'n lul is genoeg![]()
![]()
PI'squote:
Afaik is het (met tandheelkunde) de enige studie waar 100% van de diegenen die kunnen werken ook daadwerkelijk aan 't werk zijn. Qua startsalaris staat het op een tweede plek (van alle opleidingen), net boven werktuigbouw. Een groot deel van ons gaat richting consultancy, bankwezen en andere techniek; misschien 10 of 20% komt daadwerkelijk in de lucht- of ruimtevaart terecht.quote:Maar vertel eens, wat zijn de vooruitzichten qua werk met een L&R studie? Ik bedoel in de aviation industry dan heh, kan je er een beetje knaken verdienen?
Iig stukken beter als die stakkers die in de bediening moeten werken om hun schulden te betalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
niet zoveel als pileuten he!!
Ik werk om te leven, niet andersom. (Niet dat 60 uur/week een probleem is, maar er is meer in 't leven)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef cheukert het volgende:
Gewoon in the City gaan werken, verdien je genoeg poen om elk jaar een nieuwe kist te kopen en een Aston Martin voor je aanhanger te gooien
Wil je nou op je 30e die DG1000 nou of nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik werk om te leven, niet andersom. (Niet dat 60 uur/week een probleem is, maar er is meer in 't leven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |