Maar ik word deze ochtend gepermbanned (als je die sukkels van tweakers moet geloven)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:14 schreef Klonk het volgende:
omdat het hier geen ONZ is, niet dat het topic in ONZ wel open zou blijven
Maakt niet uit, het wordt/is al opgelost zie ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:59 schreef Klonk het volgende:
pech voor je, maar we hebben gewoon geen zin in hersenloos gebagger en aandachtshoerderij
dankjequote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:17 schreef Viswijfje het volgende:
het is hier al half dood en dan doe je de enieg leuke topics ook nog dicht?? zijn jUllie mongolen soms?!??! doe weer open joh!!! anders verlies je alle klanten en is er straks niemand meer op fok hoor!!
Fok is dood, we gaan weg, doe je mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:17 schreef Viswijfje het volgende:
het is hier al half dood en dan doe je de enieg leuke topics ook nog dicht?? zijn jUllie mongolen soms?!??! doe weer open joh!!! anders verlies je alle klanten en is er straks niemand meer op fok hoor!!
ja, en wel lachen ook nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef GizartFRL het volgende:
Super.
Gooi het eens in de groep om een subforum eraan te wijden.
Gratis dingen weggeven enzo
Is veel animo voor zoals de topics bewijzen.
gratis af te halen onder v&a dus...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef GizartFRL het volgende:
Super.
Gooi het eens in de groep om een subforum eraan te wijden.
Mja zo gratis ophalen is niet veel aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef e-wok het volgende:
[..]
gratis af te halen onder v&a dus...![]()
Ik dacht dat het juist ging om dingen waar je ook heel makkelijk geld voor had kunnen krijgen, te geven aan mensen omdat ze er plezier aan beleven..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:25 schreef e-wok het volgende:
[..]
gratis af te halen onder v&a dus...![]()
Sterker nog, er is misschien niet eens genoeg draagvlak om er een blijvend meerdelig topic aan te wijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef buzzer het volgende:
...maar ik denk dat er te weinig draagvlak is om er een subforum aan te wijden.
Ik neem het je ook niet kwalijk ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 20:21 schreef Klonk het volgende:
omdat het daar een stuk beter op z'n plek is, en het siemens topic moet ik even kijken, het is mischien een nieuwtje voor ook mods hebben een leven buiten FOK! dus er is niet altijd iemand 24 uur per dag aanwezig
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand waar het topic is waar je icons kan laten maken?
Wat is dit voor een rare reply. In het begin gaan enkelen zitten krijsen omdat ik negers genoemd heb, maar verder loopt de topic uit in een leerzame discussie. Maar ineens moet klonk zonodig laten zien dat hij met slotjes kan smijten.quote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dit topic, ga lekker naar stormfront ofzo, dit soort ongein heeft op FOK! geen plek.
Spuitelfquote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef Huub.Schrauber het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reply. In het begin gaan enkelen zitten krijsen omdat ik negers genoemd heb, maar verder loopt de topic uit in een leerzame discussie. Maar ineens moet klonk zonodig laten zien dat hij met slotjes kan smijten.
Waarom? Je kunt zelf wel zien dat de topic een positieve wending krijgt, en het volkomen onnodig is om stoerrr te gaan brallen..
Ja, het is gebral. Je kunt toch wel zelf zien dat het uiteindelijk normale en zelfs een interessante discussie wordt, en dan moet je zonodig een sluitpost bedenken. Oftewel, ik kan hier geen reden voor bedenken. Misschien dat je het een beetje kunt toelichten?quote:Op maandag 10 september 2007 06:35 schreef Klonk het volgende:je kent het topic en dan ga je mij beschuldigen van gebral
Dan lees je er lekker overheen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit soort spul hoeft van mij niet zo.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:07 schreef Birra het volgende:
Waar is het "Icons klaar terwijl u wacht topic"?!
Wat?quote:
quote:
Ik heb het topic heropend in wfl, Klonk zei net in pm dat hij een goede neus voor baggertopics had en het dicht bleef, terwijl het geen baggertopic was... goed dan stikt hij er maar in, zijn verlies van geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:25 schreef Litso het volgende:
Dude, waarom moest dat topic van BG dicht? Mijn vraag was oprecht een serieuze filosofische vraag. En als je geen serieus antwoord verwacht, schop 'm dan naar onzin ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |