Doe dat jaquote:Op maandag 10 september 2007 13:34 schreef Miljonair het volgende:
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen.
Zij is ook wijkhoofd.
2 euroquote:Op maandag 10 september 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Wat is trouwens beetje normaal om te geven?
Je voordoen als KWF? Oplichting?quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het ontgaat me wat de politie ermee te maken heeft.
Een paar niet leuke prank calls.
Wat denk je van oplichterij?quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het ontgaat me wat de politie ermee te maken heeft.
Een paar niet leuke prank calls.
Niet grappigquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kankerzielig dit
Oplichting?quote:
Wel als daardoor goedwillende donateurs geld op een rekening gaan storten (en dat dat geld dus in verkeerde handen valt) en niet naar de kankerbestrijding gaat. Toch?quote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oplichting?
"Hallo, ik ben van de Kankerbestrijding. Voortaan komen wij niet meer langs aan de deur. U kunt het overmaken op het gironummer".
Nou nou..wat een oplichting
De communicatie hier loopt scheef, doordat de een (bv Nembrionic) aanneemt dat het gesprek ophoudt met "op het gironummer", terwijl de ander aanneemt dat het gesprek eindigt met "op gironummer XXXXXX". Het tweede geval is natuurlijker erger dan 't eerstequote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oplichting?
"Hallo, ik ben van de Kankerbestrijding. Voortaan komen wij niet meer langs aan de deur. U kunt het overmaken op het gironummer".
Dat dus.quote:Op maandag 10 september 2007 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel als daardoor goedwillende donateurs geld op een rekening gaan storten (en dat dat geld dus in verkeerde handen valt) en niet naar de kankerbestrijding gaat. Toch?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oplichting?
Ah ja...onduidelijk kutverhaal van de TS dusquote:Op maandag 10 september 2007 15:04 schreef T_E_O het volgende:
[..]
De communicatie hier loopt scheef, doordat de een (bv Nembrionic) aanneemt dat het gesprek ophoudt met "op het gironummer", terwijl de ander aanneemt dat het gesprek eindigt met "op gironummer XXXXXX". Het tweede geval is natuurlijker erger dan 't eerste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |