Doe dat jaquote:Op maandag 10 september 2007 13:34 schreef Miljonair het volgende:
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen.
Zij is ook wijkhoofd.
2 euroquote:Op maandag 10 september 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Wat is trouwens beetje normaal om te geven?
Je voordoen als KWF? Oplichting?quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het ontgaat me wat de politie ermee te maken heeft.
Een paar niet leuke prank calls.
Wat denk je van oplichterij?quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het ontgaat me wat de politie ermee te maken heeft.
Een paar niet leuke prank calls.
Niet grappigquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kankerzielig dit
Oplichting?quote:
Wel als daardoor goedwillende donateurs geld op een rekening gaan storten (en dat dat geld dus in verkeerde handen valt) en niet naar de kankerbestrijding gaat. Toch?quote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oplichting?
"Hallo, ik ben van de Kankerbestrijding. Voortaan komen wij niet meer langs aan de deur. U kunt het overmaken op het gironummer".
Nou nou..wat een oplichting
De communicatie hier loopt scheef, doordat de een (bv Nembrionic) aanneemt dat het gesprek ophoudt met "op het gironummer", terwijl de ander aanneemt dat het gesprek eindigt met "op gironummer XXXXXX". Het tweede geval is natuurlijker erger dan 't eerstequote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oplichting?
"Hallo, ik ben van de Kankerbestrijding. Voortaan komen wij niet meer langs aan de deur. U kunt het overmaken op het gironummer".
Dat dus.quote:Op maandag 10 september 2007 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel als daardoor goedwillende donateurs geld op een rekening gaan storten (en dat dat geld dus in verkeerde handen valt) en niet naar de kankerbestrijding gaat. Toch?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oplichting?
Ah ja...onduidelijk kutverhaal van de TS dusquote:Op maandag 10 september 2007 15:04 schreef T_E_O het volgende:
[..]
De communicatie hier loopt scheef, doordat de een (bv Nembrionic) aanneemt dat het gesprek ophoudt met "op het gironummer", terwijl de ander aanneemt dat het gesprek eindigt met "op gironummer XXXXXX". Het tweede geval is natuurlijker erger dan 't eerste
Veel delen van Nederland lopen niet meer met een collecte maar met een lijst.quote:Op maandag 10 september 2007 15:30 schreef karr-1 het volgende:
Ze zijn bij mij al geweest en ik heb al gegeven. Ik geef alleen aan mensen die aan de deur komen met een collecte. Mensen die opbellen of gewoon een giro sturen krijgen niets van me, je mag er wel een beetje moeite voor doen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:12 schreef B1nulnul het volgende:
stom topic
Vind ik ook prima, het gaat er bij mij om dat ze aan de deur komen en ook een identiteitsbewijs enzo bij zich hebben. Van die mensen die me bellen of organisaties die alleen maar een giro opsturen en de rest mag je zelf doen, die krijgen dus geen cent van me.quote:Op maandag 10 september 2007 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Veel delen van Nederland lopen niet meer met een collecte maar met een lijst.
een dichte deur.quote:Op maandag 10 september 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Dat lijkt me niet de juiste manier. Ik geef meestal wat ik nog in mijn portemonnee heb zitten, gemiddeld tussen de 1 en 5 euro.quote:
Dat doe ik dus niet. Voor mij is het heel afhankelijk van het doel en de organisatie of ze mijn geld krijgen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de juiste manier. Ik geef meestal wat ik nog in mijn portemonnee heb zitten, gemiddeld tussen de 1 en 5 euro.
Ik denk dat het bij mij 2 of 3 keer per jaar gebeurt. Ik heb de mazzel in een flat met gesloten toegang te wonen en die slaan ze meestal over omdat het te lastig is om binnen te komen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet. Voor mij is het heel afhankelijk van het doel en de organisatie of ze mijn geld krijgen.
Negen van de tien collectanten aan de deur krijgen niets. Als ik eraan zou beginnen om ze allemaal 1-5 euro te geven kost me dat kapitalen op jaarbasis, er staat hier bijna wekelijks wel iemand te collecteren voor het een of ander.
Doe toch normaal, er zijn 24 collecteweken per jaar en ik geloof er niks van dat die stichtingen allemaal bij je langs komen. Stel dat het er 10 zijn (zou ik al veel vinden!) dan kostte het je 10 x 2,50 = 25 euro per jaar. Oeh... 3 uurtjes werken per jaar voor alle goede doelen die bij je langs komen. Dat zijn inderdaad wel kapitalenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet. Voor mij is het heel afhankelijk van het doel en de organisatie of ze mijn geld krijgen.
Negen van de tien collectanten aan de deur krijgen niets. Als ik eraan zou beginnen om ze allemaal 1-5 euro te geven kost me dat kapitalen op jaarbasis, er staat hier bijna wekelijks wel iemand te collecteren voor het een of ander.
Beetje logisch nadenken kun je toch welquote:Op maandag 10 september 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja...onduidelijk kutverhaal van de TS dus
je moeder?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef Koenz0r het volgende:
Mijn moeder is ook Wijkhoofd. Zal het even naar achter nemen!
Of je leest. Iemand die zich voordoet als, snap je die woorden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:52 schreef zaans_boefje het volgende:
Zal tijd worden dat de bedelaars niet meer aan je deurkomen.
Anno 2007 is internetbankieren veel makkelijker.
Ik mijn euro's in die pot pleuren en de collectant 6 weken naar Bali.![]()
Enne vreemd dat de KWF zelf zegt dat er geen collectanten meer komen maar dat er een aandachtshoer uit ONZ even komt vertellen hoe het wel gaat. Erg geloofwaardig![]()
QB of hara dingest, flikker eens op krijg de ...........
Hoe weet jij dat diegene zich alleen voordoet als? mischien is diegene wel van KWF. en loopt voorruit op de plannen van volgend jaar, gezien betrouwbare collectanten moeilijk te vinden zijn kunnen ze er best mee gaan stoppen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of je leest. Iemand die zich voordoet als, snap je die woorden?.
ah elk wijkhoofd in nederland word uiteraard betrokken in de strategische plannen van de KWF, zonder toestemming van elk afzonderlijk lijkhoofd word er geen enkele maatregel of beleidswijziging bekrachtigd dus laat staan uitgevoerd.quote:En het deel dat mijn moeder wijkhoofd voor KWF is vergeten we dan ook maar even te lezen, hmm?
(edit bashen)quote:Ga terug naar ONZ en doe het hek dicht svp.
Maakt niet uit lijkt me. Al geeft iedereen 10 cent, maar iedereen doet dat ook echtquote:Op maandag 10 september 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Ja, zulke dingen worden eerst besproken. Daarbij heeft mijn moeder natuurlijk eerst contact gehad met de baas, en daarna door gestuurd naar de politie. Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:20 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat diegene zich alleen voordoet als? mischien is diegene wel van KWF. en loopt voorruit op de plannen van volgend jaar, gezien betrouwbare collectanten moeilijk te vinden zijn kunnen ze er best mee gaan stoppen.
[..]
ah elk wijkhoofd in nederland word uiteraard betrokken in de strategische plannen van de KWF, zonder toestemming van elk afzonderlijk lijkhoofd word er geen enkele maatregel of beleidswijziging bekrachtigd dus laat staan uitgevoerd.
nee... de plannen van KWF dienen eerst door de wijkhoofden te worden geavuleerd, zowel op strategie, tacktiek en incl alle gegevens die uiteindelijk zullen leiden tot de nodige strategische beleidsinformatie.
[..]
Ligt eraan, welke kant van het hek jij je bevind, indien aan de gebande kant doe ik het graag en neem me lasapparaat mee.
tyf toch op, krijg de ......
Heeft de politieagent het overleefd? of is ie gestikt in een lachbui?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen worden eerst besproken. Daarbij heeft mijn moeder natuurlijk eerst contact gehad met de baas, en daarna door gestuurd naar de politie. Ja.
Dus, doei!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Er is er maar 1 die op moet tieven, en dat ben jij Zaans_boefje, met je verwensingen en bullshit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
![]()
cool omdat ik het niet hebben kan dat mensen zomaar worden beticht van oplichting zonder enige argumentatie.
fine by me
als het zo werkt
Het gaat niet om de inhoudelijke discussie ansich, tegen argumenten zijn prima. Alleen dat ge "krijg dit" etc is gewoon ordinair bashen en niet de bedoeling nee, gek he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ok, kan niet anders dan je gelijk geven. zal míjn posts editten zover mogelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat niet om de inhoudelijke discussie ansich, tegen argumenten zijn prima. Alleen dat ge "krijg dit" etc is gewoon ordinair bashen en niet de bedoeling nee, gek he?
Er is niemand schade toegebracht, er is geen geld verduisterd of een poging daartoe.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Jij voert geen normale discussie, jij bashed mij.
Ik weet niet precies hoe men wilde oplichten want ik was er niet bij. Wel weet ik dat het oplichting betreft. Klaar.
Okay, laatste keer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Er is niemand schade toegebracht, er is geen geld verduisterd of een poging daartoe.
Je beschuldigd wel iemand van oplichting.
vind het vreemd om zomaar te strooien met beschuldigingen die niet beargumenteerd kunnen worden of zelfs maar aangetoond.
Vind het erg raar dat mensen dat zomaar onnadenkend doen en ja dan gaan me nekharen overeind staan en ga ik uitdagen om er een verantwoorde beschuldiging ervan te maken.
Wat overigens dus niet gebeurd, het verhaal blijft dat er iemand belt met juiste gegevens.
![]()
strange world, ga me afvragen of ik wel op de juiste planeet ben.
Hier komen ook de lokale voetbalclub, de lokale stichting huppeldepup voor Roemenië en weet ik welke goede doelen allemaal langs voor een collecte of de verkoop van totaal nutteloze dingen om zo de clubkas te spekken. Veel meer dan de standaard collecteweken en toch echt praktisch wekelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Doe toch normaal, er zijn 24 collecteweken per jaar en ik geloof er niks van dat die stichtingen allemaal bij je langs komen. Stel dat het er 10 zijn (zou ik al veel vinden!) dan kostte het je 10 x 2,50 = 25 euro per jaar. Oeh... 3 uurtjes werken per jaar voor alle goede doelen die bij je langs komen. Dat zijn inderdaad wel kapitalen![]()
link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |